Volgens mij is er goed geshopt dit weekend. Ik kon de verleiding van de opruiming niet weerstaan en heb een heel schattig truitje gekocht voor de baby. Ik wilde wachten tot de zomercollectie, maar ja het is zo'n schattig truitje! Popje, ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt. Dat is wel schrikken. Gelukkig zei de vk dat het geen kwaad kon. Toch is het niet leuk. Knuffels Monique Ps mooie echo's meiden!
Wat leuk, maar bij jullie is het toch ook gezellig? Spiek zo nu en dan ook even bij jullie hoor . (al las ik ook een hoop nare berichten . Gaat het met jou alweer een beetje beter?) @ Moon, Ik hoop dat morgen alles goed is en dat je er weer helemaal voor mag gaan! Op een vruchtbaar 2007!
@ moon en senna de duimen draaien overuren voor jullie dat moon maar snel weer mag beginnen met de clomid en ofcourse snel in verwachting raakt en senna gelukkig heeft hij nu minder pijn, maar maakt de pijn niet minder voor jullie tegend eze dagen dus ook mijn kaarsje brand voor jullie voor de rest alles gaat ok hier, en helaas hebben niet genoeg centen nu om leuke kerst zw kleren te kopen, krijg net de jaar afrekening van Ons die 711 euro is door een foutje van hun De eerste 3 maanden hebben we betaald maar die hebben ze weer leuk terug gestort maar goed alles komt goed, al heb ik wel de neiging om ze daar achter het buraeu te trekken maar voor de rest ben ik wel lief hoor hahah
Iemand hier bij de juni mamma had ook al de kadoos doos op gehaalt van ETOS... Maar er zat opvolg melk in vanaf 6 maanden. Maar als je kindje 6 maanden zal zijn dan is de melk al 2 á 4 maanden over datum. Dat had ik ook. Dus heb ik gebeld naar de zwangerkadoos en uit gelegt. Nu gaan ze een oplossing verzinnen of ik krijg wat anders.
Hoera! We hebben weer groen licht! De vruchtjes waren in orde niks mee aan de hand gelukkig. Maar met clomid heb je meer kans op een miskraam en met m'n diabetes ook. Dus dat kon ook een rede zijn. Maar ben helemaal happy, ga straks meteen me provera nemen ( om ongesteldheid op te wekken) @ nachtvliinder. Wat een gedoe soms he!
Super Moon! Wat fijn dat jullie weer door mogen! Nu snel ongie worden en op naar een nieuwe ronde! Succes!
fijn moon om te horen, ik hoop dat je droom vlug waar mag worden... ik ben vandaag ook weer voor controle geweest bij de gyn,ze wou de hartjes luisteren maar de kleintjes zijn nu al eigenwijs en hadden zich verstopt, dus kreeg mama een echo, yes! nou super hoor, ze zijn nu van kontje tot kruin 8 cm en 1 lig er hoog en 1 laag, de gyn zei dat het net een massionette is hahahahah en ze hebben alletwee een eigen placenta dus hoeven niets met elkaar te delen...behalve de voordeur mijn buik is al aardig dik en de gyn zei dat ik mijn zwangerschap moet vergelijken als iemand die 23 weken zwanger is, dat verklaar gelijk waarom ik zo moe ben! voor de rest gaat alles super en moet nu voortaan om de 3 weken komen veel liefs van een verliefde chaya
Moon: wat een goed nieuws dat je weer mag beginnen. Hopelijk is het snel weer raak voor jullie! Verder zijn er volgens mij weer een paar nieuwe juni-mama's bijgekomen, welkom allemaal! Hier is weinig nieuws te melden. Ik heb nu lekker vakantie, ga deze week maar eens uitgebreid shoppen . Verder zijn de moeheidsklachten volgens mij al wel iets afgenomen, kan het in elk geval langer volhouden 's avonds. Van een buikje zie je nog niet zo heel veel. Merk wel dat de broeken strakker gaan zitten. Kraamzorg heb ik vorige week geregeld. lekker idee! Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat mensen aan mij vroegen of het wel goed gaat met mij, dit omdat ik er soms zo bleek, pips uitzie. Nou ik voel me prima hoor! Iedereen een fijne dag verder gewenst!
Ben terug gebeld door de zwangerkadoos, wij krijgen andere opvolgmelk thuis gestuurd. Dus meiden bellen hoor als je dit ook in je doos zat!
@ moon yesss! beter meid dat alles goed gegaan is nu maar nara die ongi en dan klussen maar...duimen draaien dat het snel raak mag zijn. @popje gelukkig dat je ander opvolgmelk krijgt, tis toch van de zotte dat ze dat erin stoppen en dat het dan over datum is ach ja ...
@ nachtvliinder Zou wel mooi zijn als het snel raak was. Vorige x was het ook met de eerst kuur raak. Hadden we echt nooit verwacht. @ chaya Wat fijn dat het goed gaat met de tweeling. Wauw dan heb je echt al een hele toeter.. wijs hoor. @ bloem Genietse van je vakantie voor je het weet is het weer om Das altijd zo jammer
Waar heb je heen gebeld want ik had gemaild en kreeg een antwoord dat ik het maar aan iemand moest geven.
@Moon super, dat je weer mag beginnen! Ik heb al een paar weken last van kramp in mijn buik, en heb vandaag toch maar de vk gebeld, en moest direct stoppen met werken ik wilde dat niet maar ze vond het onverantwoord dus ben nu toch maar ziek naar huis gegaan, moet morgen ochten mijn urine bij de ha brengen om te laten onderzoeken. Gelukkig leefde ze op mijn werk allemaal mee, en vonden ze ook dat ik lekker naar huis moest gaan.
heb gebeld naar Jonge Gezinnen, Felicitas. Er zat een brief in de doos. en boven aan staat een nummer..
hallo allemaal, Heb nog niet alles gelzen hoor an iedereen. Ga ik vanavond maar eens op mijn gemakje doen. Vorige week bij de VK geweest voor het eerst en het hartje horen kloppen. Wat was dat gaaf zeg! Verder begonnen aan een nieuwe baan vrijdag en op dag 1 gemeld dat ik zwanger ben. Vond het wel een stunt. Mijn manager vond het geweldig. Wat bleek: ben even ver als zijn vrouw. Te toevallig! Moet kraamzorg nog regelen maar ga switchen van verzekering omdat ik u een collectieve ziektekosten krijg van mijn werkgever bij ilverenKruis dus prima. Kan dus pas in januari, hopelijk niet te laat. Gezellige avond allemaal.