Hi Ladies, Ben net lekker naar de kapper geweest en het zit weer geweldig! Tevens werd ik ook nog es door MvM gebeld, ze wilde eigenlijk op een ochtend komen maarja toen zei ik dat dat dan alleen morgen kan. Want anders zit Nou ja dat kwam haar dus niet uit dus nu komt ze a.s. dinsdag tussen 19 en 20.30 uur geloof ik hihhihihi. Dan ben ik precies 6 wnk! Moet alleen niet vergeten om urine op te vangen smorgens hihihhihi. Slapen, hmmmmmmm ik slaap juist zo kort... Nu begin ik weer moe te worden maar echt ff liggen lukt me niet. Dat geet voor nu ff niet want volgende week moet ik weer werken en dan ben ik in elk geval er al aangewend dat ik weer vroeg op moet hihihhihi. Ik ben erachter gekomen dat ik alleen last van mijn borsten heb als ik mijn BH aan heb. Als ik bijv. dan de trap af loop dan voel ik ze...of net bij het oversteken moest ik ff hollen en dan...poehhhh dan voel ik ze wel. Nou ik heb de hele ochtend lopen rommel maarre van opruimen is het er niet van gekomen hihihihhi ga ik maar ff doen. Latersssssssss
Hallo, ik meld me ook graag aan bij jullie. Heb zondag een vette positest gehad (1 dag voor mijn NOD). Ik had het niet verwacht omdat dit de 1e IUI poging was en de kans op slagen zo rond de 10% procent ligt. Vandaar dat ik mijn ogen niet kon geloven! Maar ik ben SUPERblij! Heb erg veel last mijn boobies, ben super moe en heb nog wel last van mijn buik. Verder niets (leek me wel genoeg zo toch?)
hallo allemaal ik kom ook gezellig bij jullie . allemaal gefeliciteerd met jullie beepje en veel plezier de komende tijd
ik heb maandag getest toen gaf de test positief aan maar woensdag was pas mijn nod dus nog een keer getest en echt zwanger joepie ik had niet verwacht dat het zo snel zou lukken veel plezier mijnimeel ook gefeliciteerd veel plezier de komende tijd genieten he
@ Patje, die krampen heb ik dus ook. wordt er een beetje onzeker van. doet zeer en ik heb erge koppijn. maarja aan de ene kant zijn die krampjes wel een teken dat er iets gebeurd daar beneden. werk in uitvoering zeg maar. maargoed het hoort erbij he geloof ik? Mijnimeel, en droppie van harte gefeliciteerd. geniet ervan!! Ik ga vandaag lekker bijtijds naar huis, ben helemaal kapot en dan zie ik mijn mannetje ook nog even. [/b]
Mijnimeel & Droopy GEFELICITEERD ! en Welkom, hihihhihi September is een vruchtbare maand geweest hihihhihi
September was idd erg vruchtbaar! Gelukkig ben ik niet de enige met zo'n buikpijn..... Het is idd wel een kleine bevestiging dat daar van alles aan de gang is. Ik ga nu echt nog ff liggen, misschien tot vanavond...
Goedenavond! Nieuwe bezwangerde: Van harte en wees welkom, gezellie! Ik heb net te horen gekregen dan ik voor de 2de maal tante ben geworden van een meiske! Ze heet Serena en ik ga zo kijken! Leukkkkkkkkkkkkkk Alweer een meid, misschien ben ik degeen die de eerste kleinzoon in de familie ga brengen? Wie weet! MvM heeft mij vandaag ook gebeld en die komen hier ook as dinsdag (10 okt) om half 12. Dan ben ik 5wkn4dgn en dan kan ik vanaf de week daarop mee doen. Ik moet ook een plassie opvangen en in de koelkast zetten, zet ik t wel afgesloten ofzo want pies in de koelkast, bahbah. Hoe gaan jullie dat doen?
Welkom nieuwe dames! @Ninetje: Gefeliciteerd met je nichtje! Wie weet zorg jij voor een knul! Patje & Angel Eyes: Ik heb ook steken hoor. Gisteren waren ze echt pijnlijk... het hoort er allemaal bij.... Ik heb ontzettend last van maagzuur. Heb ik de laatste tijd 's avonds laat ook last van, maar nu al de hele middag. En dubbel zo erg. Blegh!
Ik echt alleen maar zere tetters en af en toe nog krampjes/steken, al niet eens meer de hele dag. Misselijk heb ik totaal geen last van nog en ook vermoeid komt niet echt voor in mijn zwangerschaps boekje. Maar voor zever ik heb gelezen komt dat bij de meeste pas met de 6 de week
Gefeliciteerd allemaal meiden! Het wordt hier steeds drukker, gezellig hoor! Vanavond gaan wij het grote nieuws vertellen, wel spannend hoor, en ik hoop maar dat de zwangerschap goed gaat, daar ben ik wel bang voor hoor dat het toch mis gaat. In mijn album plaats ik foto's van hoe wij het nieuws vertellen. We hadden bij simply colors een shirtje besteld.
haha tetters wat een woord! die hou ik erin. maarre pas vanaf 6 weken die moeheid. nou ik slaap meer dan 8 uur, heb een zittend beroep en viel al voordat ik positief testte de laatste week steeds bijna in slaap. een keer was ik zelfs aan het knikkebollen achter mijn pc haha erg he. maargoed heb een eigen kantoortje dus stond niet voor joker ik vraag me echt af hoever ik ben dan. dinsdag weet ik meer. maarre ik heb vandaag samen met het mannetje nog een test gedaan, hij heeft het staafje in het bekertje gedaan. was wel even speciaal. was voor hem heel leuk maar vooral voor mij nog een bevestiging erg he zijn we. heb je al twee dik positieve testen en dan nog een keer willen testen. zegt mijn vriend ook nog van, dit ga je toch niet elke dag doen he dat kost een godsvermogen
wat een stoer Tshirt zeg. laat even weten hoe ze reageerden! ik heb het vandaag met me mannetje erover gehad, ik wil perse aan mijn moeder vertellen en dan dus ook aan mijn vader. zijkn ouders wil hij nog niet inlichten tsja is zijn zaak. maar mijn moeder is speciaal voor me en mocht het niet goed gaan kan ik dr steun goed gebruiken.
Zeker een leuk shirtje! IK heb gelijk even op die site zitten neuzen en denk dat ik maar 2 rompers bestel met een leuke * je wordt opa text* T is alleen jammer dat er maar zon weinig letters per regel opkunnen. ik had zoiets in gedachte: Lieve Opa (naam) en dan achterop: Over 6 maanden kom ik t passen IK zie t wel hoe ik t aanpak. Oma's gaat dit kinderke helaas niet meemaken maar zoals ik er in geloof komt het daar net vandaan
precies ninetje. en zo is het maar net! wat is die site trouwens, ik denk dat ik dat ook maar zo ga doen. vindt het wel een goed idee.
hee meiden! heel erg gefeliciteerd aan alle nieuwkomers! welkom en gezellig dat jullie mee komen kletsen! ik ben vandaag bij de tandarts geweest voor controle.... en nu moet ik 26 okt terug komen, om een iniminie gaatje te vullen..... moet ik de tandarts tegen die tijd in lichten? en mag ik wel een verdoving? verder lekker gesport vandaag.... dit gaat nog uitstekend trouwens, ietsje sneller buiten adem, da's alles! (ik loop 2x perweek hard, en 1x per week aerobics) sporten jullie nog? ik heb besloten het van het weekend toch maar aan mijn ouders te vertellen, net als wat angeleyes zegt: ik wil graag dat mijn moeder het ook weet als het onverhoopt mis zou gaan..... liefs elfje
Hallo dames, @ elfje: Je mag wel verdoofd worden, maar geen róntgenfoto laten maken> Hoe gaat het verder hier? Helaas kan ik niet zo vaak komen kletsen, want internet ligt er telkens uit. Maar ik kom wanneer ik kan. Met mij alles prima. Was gistermiddag heel misselijk en moe, maar gelukkig is de misselijkheid weg. Nou, van mij mag die wegblijven. Hebben jullie ook de hele tijd zo'n honger. Ik heb het vooral 's avonds. Zo rond tien uur. Straks nog maar even een appeltje eten. Wel gezellig dat er zoveel nieuwe bij zijn gekomen trouwens. Nou, ik ga weer even Klasgenoten kijken. Zo leuk, met Frans Bauer. Ik kom uit hetzelfde dorp als hij. Allemaal zo lekker herkenbaar wat je dan op tv ziet. Nou, tot later meiden. X Linda