Juni 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by patje, Sep 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suske

Suske Actief lid

Sep 6, 2006
    386
    0
    0
    Nachtvlinder, ik cind dat erg stom van jullie afrekening. Ik ben niet zo lief, dus ik had ze nadat ik ze achter het bureau weg had getrokken ook nog even flink door elkaar geschudt. En daarna heel vaak sorry gezegd.

2. Suske

Suske Actief lid

Sep 6, 2006
    386
    0
    0
    Ja nog een keer. Ik doe het antwoorden gewoon in etappes.

Moon, geweldig dat je groen licht hebt gekregen. Ik hoop dan nu ook snel een aankondiging te zien!

Chaya, wat een mazzel, dat je kindjes je nog een echo gunden! Leuk hoor!

Demi, vandaag was ik toevallig bij babyplanet. Daar hebben ze opruiming van zwangerschapskleding (en babykleertjes). Helaas heb ik een dikkere kont en zoek dus naar de xl-tjes. Helaas waren hier vooral s-jes. Dus.... als er een babyplanet in de buurt is.... Geldt natuurlijk ook voor alle anderen. Ik zag toevallig de advertentie liggen van 50% korting (nu was het nog 30%) dus houd het allen in de gaten!

Voor de rest alles goed. Soms wat gezeur in de buik. Als ik naar de wc moet dan gaat het gewoon pijn doen als ik niet snel ga. En het gebruikelijk scheurwerk aan mijn banden. Ook nog wel eens moe, maar dat gaat steeds iets beter.

Knuffels Monique

3. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    @ suske

ja ik weet het heb in het begin ook helemaal niet zo lief gedaan, zo erg was het zelfs dat zij de hoorn er op hebben gegooid :confused: :confused: hahah ( dan ben ik ook echt niet lief meer) maar daar heb ik ook al een klacht ingediend, ach Ons eneco allemaal gekl**t het gaat ook nooit goed daar!

4. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    Yeaah Moon wat goed dat je groen licht heb gekregen, fijn!

Mijnimeel, grappig dat je even ver bent als vrouw van de baas.

En Senna, leuke carriere move! Het is niet zo gek om zwanger te zijn ;)

Elfje en... :oops: ik hoop dat de krampen/griepje weg zijn getrokken. Wat heerlijk dat je de laatste kratten heb ingeleverd bij mvm. Ik hoef ook nog maar 2 keer! Oja zou ook nog een fotolijstje krijgen geloof ik en het bestekje waar je over schreef. Ben benieuwd!

Mijn kraamzorg is nog steeds niet geregeld bij zilveren kruis achmea omdat mijn gegevens steeds wegraken in hun systeem (dat heb ik weer). Ook ga ik mogelijk nog naar een andere stad verhuizen. Dat is toch ingewikkeld voor aanvraag kinderopvang en kraamzorg..... Wat een rare regeltjes hebben we toch in Nederland. Mijn vriend zei al, ach als het allemaal niet geregeld is dan ga ik je lekker kraamverzorgen (wat een schatje)! Ik ga me er maar niet te druk om maken.

Vrijdag gaan we een huisje bekijken te Haarlem, ben heel benieuwd!

5. Niet meer actief

Een verwachtingsvol 2007!

.....&......

Meer zou ik niet doen, want dat jullie een wonder verwachten zien ze toch al op het plaatje? TJa, ik hou wel van kort en krachtig geloof ik.....:)

6. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ suske.

Hoop het ook.
    Moet alleen al 10 dagen opwekkers en dan komen duiveltjes pas na 7 dagen.
    Duurd allemaal lang voor mijn gevoel ;)
    Hoe ongeduldig een mens kan zijn he :rolleyes:

@ ster

Wat lief van je vriend!

7. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    @Nachtvliinder
    Goed bedacht hoor.

@Popje
    Dat is een leuke tekst maar die past niet op de sticker.
    Op de foto zelf wilde ik niet schrijven ivm doordukken :(

@Amari,
    Die is goed, inderdaad kort maar krachtig :D
    Alleen jammer dat ik net de kaarten heb gepost...

@Rachel82
    Doe lekker rustig aan :idea:

@All
    Even over de etos zwanger doos
    Ik heb hem net opgehaald en er zitten alleen oude folders in, een heel klein potje creme en een pakje zwitsal bijdehandjes... Het valt mij een beetje tegen :idea:

8. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ velobabe

Das niks dan wat er in zat.
    Denk je leuk! en valt het zo tegen.

9. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    @Moon85
    Ik dacht dat er wel een klein knuffeltje of een speen in zou zitten...
    Verkeerd gedacht. Mijn hubbie zei gelijk: Hoop dat mijn kerstpakket leuker is... Ben trouwens blij dat jullie weer het groene licht hebben gekregen. Nu is het wachten op een vallende ster ;)

10. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ velobabe

Ja dat had wel leuk geweest.
    Hihi hopen dan voor je man dat die leuker is ;)
    Die van Prenatal is wel mooi, laatst kreeg m'n buurvrouw hem.
    Dank je!

11. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    hee meiden,
    ik heb net ook alle kaarten geschreven.... ik krijg van veel mensen ook kaartjes waar nog een extra boodschap opstaat over mijn zwangerschap, super lief!

ik kreeg net met de post van MvM een fotolijstje voor een echofoto! dus en een besteksetje, een serviesje en een fotolijstje! super leuk....

ik ben verder druk bezig met mijn vakantie tripje voor te bereiden... (ga een klein weekje naar noorwegen)

liefs elfje

ooh ja, van mijn buik heb ik bijna geen last meer!

12. @Velobabe, ik doe zeker rustig aan zodra ik te veel doe merk ik het meteen, voel me net een oud wijf.
    Mij viel de doos ook tegen, die folders en tijdschriften heb ik al zijn zo oud.
    Maar ja het is gratis ;)

13. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    @ velobabe
    Ik heb helemaal niks bedacht ;) Ik heb het helemaal zelf over gekopieerd...tja ook ik heb niet genoeg fantasie of mijn muze is wegelopen hahah..

MvM moet nog ff volgens mij nog een week ik weet het ff niet meer, wel fijn kan ik eens gewoon zoder nadenken mijn broek naar beneden doen en gaan zitten hahahah jullie bergijpen het wel. Vindt het wel een top organisatie hoor!

nou meiden eetse voor straks en tot snel
    kus sally

14. Dora

Dora Bekend lid

Apr 25, 2006
    762
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ook weer een berichtje van mij! Moest even bijlezen na 3 dagen :)
    Hier gaat alles goed. Maandag naar de VK geweest en heel fijn het hartje weer gehoord, het blijft toch een opluchting!
    Verder eigenlijk niet veel nieuws, voel me goed..zwangerschapskleding zit net allemaal te ruim, mijn eigen kleding te strak en zo modder ik lekker door ;) het buikje is inmiddels wel zichtbaar en ik vind dat eigenlijk best heerlijk :)

liefs,
    Dora

15. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    @Nachtvliinder
    Beter goed gepikt dan slecht bedacht ;)

@Dora
    Leuk dat je het hartje weer gehoord hebt :)
    Ik heb het pas 1 keer gehoord bij de VK en toen kon mijn hubbie niet mee.

16. linnepin

linnepin Fanatiek lid

Aug 25, 2006
    1,030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Hallo iedereen,
    Wat kletsen jullie toch een hoop. Ik lees altijd alles, maar heb zelf nooit wat te melden, dus post ik niet zo vaak. Maar dan weten jullie in ieder geval dat ik er nog ben en ik alles volg.
    Hier is alles goed. Heb alleen last van mijn onderrug. Verder voel ik me heel goed.
    Maar 6 januari voor de pretecho naar Delft en dan weten we wat het wordt.
    Ik ben zo benieuwd...Ik denk zelf dat het een jongetje wordt, mijn partner denk een meid. Dus nog 2,5 week en we weten wie er gelijk heeft.
    x Linda

17. Suske

Suske Actief lid

Sep 6, 2006
    386
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Nog snel een berichtje. Vanavond ga ik kerststukjes maken. Best wel zin in, soms ben ik ook echt zo'n moeke.

Had vandaag en gisteren weer wat last van bruin slijm. Ben er gewoon al aan gewend.

Eigenlijk heb ik dus nog niets geregeld he. Geen opvang, geen kraamzorg en geen zwangerschapscursus. STel het steeds uit. Komt nog wel.

Ik weet dus echt niet meer wat ik wilde schrijven.

Dus.... knuffels Monique

18. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

Oct 8, 2006
    551
    0
    0
    Hoi Monique,

Wat lekker dat je er zo in zit zeg. Ik heb verzekering verhoogd en kraamzorg al geregeld enwe zijn nu druk doende met de kamer. En nog heb ik het idee dat ik nog niet alles geregeld heb, :p :p :p

Heerlijk als je geheel anders in elkaar zit, lijkt mij!

Groetjes Cindy

19. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Ik ben ook mijn laatste kratje aan het volplassen, het lijkt mij ook heerlijk om dit niet meer te hoeven doen!
    Vandaag ben ik met mijn moeder weer even naar de stad geweest, hier heb ik een paar leuke shirtjes en een jasje gekocht, ik ben helemaal blij.

Met mijn schoonvader gaat het opzich redelijk, de morfine is weer verhoogd dus dat drukt de pijn weer aardig.
    Hij is nu alleen bijna volledig bedlegerig (gaat heel af en toe een paar minuten op de rand van het bed zitten.

Met mij gaat het verder prima, mijn buik wordt dikker en mijn borsten zijn enorm maar verder merk ik helemaal niets van mijn zwangerschap, morgen moet ik naar de huisarts ik ben benieuwd (ik heb al bijna 6 weken het hartje niet gehoord).
    Het lijkt mij een hele gerustelling als ik het hartje weer gehoord heb (toch een bevestiging dat het nog goed gaat).
    Ik ga nu weer ff naar mijn schoonvader.

Groetjes van Senna

20. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Hier ook alles OK.
    Vrijdag gaan we een kamertje ophalen. Een ledikantje, commode en bovenplank voor 100 euro. Geen geld en ziet er op de foto heel mooi uit. \:D/

Dan moeten we daarna echt alles uit de babykamer halen en kan ik de kamer op gaan knappen. :D

Share This Page