Wie gebruikt er vitamine. Ik las nml dat je vitamine D kon slikken. Maar bij de apotheek hebben ze dat niet los maar in een combi bv gravitamon. Ik vroeg me af of dat de bedoeling is......
Ik! Ik slik van de Et*s "zwanger zijn". Daar zit alles in en wat je niet nodig hebt zit er dus niet in
Vandaag naar de VK geweest, voor het eerst het hartje gehoord. Wat was dat mooi zeg om te horen. Mijn man heeft het op genomen. Mijn bloeddruk is goed 60/120. Ik slik zwanger van kruitvat. Zit ook alle vitamine in wat een zwangere vrouw nodig heb.
hoihoi all! Hier ook alles goed hoor, ben niet al te vaak meer achter de pc maar was nu wel weer eens tijd. Ik slik feme natal van davitamon, zit ook alles in wat je nodig hebt. 18 januari gaan wij voor de 20 weken echo, ben erg benieuwd. We hebben de laatste en eerste echo met 8 weken gehad en toen was er niet veel meer te zien dan een boontje. Fijn te horen dat t jullie ook allemaal goed gaat! Tot snel
Ik slik ook Gravitamon. Ik heb begrepen dat dat een van de a-merken is voor vitaminen speciaal voor zwangeren. Werd ook aanbevolen door m'n VK. Wij hebben op 9 januari de 20-weken echo en 11 januari gaan we weer naar de VK. Ik vind het nu ook snel gaan. We zijn alweer bijna op de helft. @ nachtlinder en popje wat een leuke tekst op jullie kaartjes @ moon, wat fijn dat je groen licht hebt gekregen, nu nog maar ff geduld en dan snel weer een aankondiging he? @ chaya, leuk dat je een extra echo mocht @ mijnimeel, ook toevallig dat je evenver bent als zijn vrouw hihi. @ Senna, veel plezier morgen bij de ha @ shelde, da's nog eens een koopje @ rachel, fijn dat je iig geen blaasontsteking hebt @ linnepin, ben benieuwd. zal je het ons vertellen als je het weet? Volgens mij ben ik wel een paar meiden vergeten, sorry hoor
Wij hebben vandaag ook voor het laatst de flessen geruild, dus het laatste weekje is ingegaan. Maar weet je wat ik zo raar vind? Wij brengen het zelf weg (omdat we het hier niet stiekum ergens konden neerzetten), maar je hoort helemaal niets meer van die consulente. Het lijkt mij toch wel zo netjes dat ze aan het einde eens bellen hoe het allemaal gegaan is ofzo. En die maatbeker, leveren jullie die ook weer in?
@Clau: nee die maatbekers kun je houden. Mijn consulente zei dat het wel makkelijk is voor de kraamperiode.....waarom? : Don't know maar bewaar ze voor dan en daarna weg ermee! Ik moet nog tot 2 januari en dan eindelijk ook zonder moeilijk doen weer een plasje plegen, joehoe! Maar ben wel trots op alle meiden die mee konden doen. Fijne avond! Liefs Cindy
hey allemaal! Zo ook weer even van mij een berichtje. Ik ben ook laatste week van moeders voor moeders ingegaan. ik ben wel blij dat het voorbij is hoor. dat gedoe met die maatbekers Ik moet eerlijk zeggen dat als ik echt heel nodig moet dat ik gewoon normaal ga zitten en het dus niet opvang maarja, ik heb het toch 10 weken gedaan vindt dat ik mijn best heb gedaan. Heb vandaag de brief gekregen ter bevestiging dat volgende week de latste week is. en dat ze dan het kadootje komen brengen en het fotolijstje. Ik heb trouwens van de website kindje op komst een brief gekregen omdat via achmea een kraampakket is besteld. nu mag ik gratis een uitgebreidde babysite maken. dat vind ik wel heel leuk. dus die ga ik even vullen aankomende tijd. ben blij te lezen dat het goed gaat. ik herken heel veel van jullie verhalen. ik ben niet meer zo moe, heb wel een klein bobbeltje op mijn buik maar voel me verder niet eer echt zwanger. maargoed 28 dec mag ik weer naar de VK ben blij als ik het hartje weer hoor. 22 januari screeningsecho en 24 februari 3D echo. dus elke maand even gluren
ik ben nu wel heel benieuwd of er echt maar één kindje in mijn buik zit krijg steeds van mensen de vraag of ik zwanger ben van een tweeling of ze vragen of ik niet al veel langer zwanger ben... heb een behoorlijke buik nu al, en ik ben zwanger van de eerste... zou de tweede zich verstopt hebben? (tweelingen zitten trouwens niet in de familie, en ik ben zonder hulp middelen zwanger geworden, dus de kans is heel klein...maar qua gevoel....ik denk er wel vaak aan eigenlijk)
hahaha amari dat zegt niets hoor, bij mij komt ook geen tweelingen voor en ik ben ok op de natuurlijke manier zwanger geworden, en zie mij hahahah dus wie weet?
Zo daar ben ik ook weer eventjes! Hier moet ik nog 2 weken plassen voor MVM vind die laatste weken wel een opgave hoor.... En aan die geur kan ik nog steeds niet wennen... Zal blij zijn als het 4 januari is dan worden ze voor de laatste x opgehaald. Maar ach bij een volgende keer doe ik het waarschijnlijk zo weer ondanks de misselijkheid die ik van die flessen kreeg... Die maatbekers mag je houden ja, en inderdaad ook hier zeiden ze dat het makkelijk is voor de kraamperiode, waarom geen idee... Afgelopen maandag naar de VK geweest, wauw mooi geluid dat kleine hartje.. Afspraak voor 22 januari staat weer en 1 februari de 20 weken echo. Spannend! Gaan jullie een pretecho laten maken? Lijkt mij wel erg leuk en zit hier in Amersfoort dus dat is om de hoek. Met hoeveel weken zie je dan het beste resultaat? Genoeg gekletst, ik ga me maar ff douchen en aankleden Fijne dag dames!
Nee, ik ga geen pretecho maken. Ik vind persoonlijk die 3D/4D echo's niet mooi! Daarbij willen wij ook absoluut het geslacht niet weten, en dat wordt wel wat lastig met een dergelijke echo. Daarbij heb ik tot nu toe (week 15) al 4 echo's gehad. Over 5 weken weer een, dus ik vind het wel genoeg zo. O ja, vandaag begonnen aan het allerlaatste MvM kratje. Ik heb het met heel veel plezier gedaan maar ben ook wel blij dat het gehannes nu is afgelopen
hier gaat alles goed, mijn buik is al wel flink geworden. ik heb afgelopen weekend positiebroeken gekocht, dat was echt hard nodig, het zit ook veel fijner. wat betreft die maatbekers voor in de kraamperiode, toen ik van de eerste bevallen ben heb ik een knip gehad en dan is het daarna veel minder pijnlijk om te plassen als je tegelijkertijd wat water langs de hechtingen laat lopen (prikt het niet zo). misschien dat ze dat bedoelden. laatst had iemand het trouwens over medicijnen voor een blaasontsteking, misschien is het een tip om bij je apotheek te laten noteren dat je zwanger bent (en later ook als je borstvoeding geeft) dan houden zij het mee in de gaten als je medicijnen voorgeschreven krijgt of je die op dat moment wel mag hebben (heb ik bij de vorige zwangerschap ook gedaan, nu overigens nog niet). iedereen de groeten
hey meiden weer even een berichtje van mij! Vandaag naar de vk geweest, mijn hubbie 2 b was er en mijn schone mama ook, hebben alleen naar het hartje geluisterd en die was heel goed aanwezig! mijn schoonmoeder stond zowat met tranen in haar ogen vondt het prachtig! ja en ik ook tuurlijk...... ik weer met een big smile het gebouw uitlopen...had gewoon buikkrampen vande spanning.... ben wel een anderhalve kilo afgevallen, vanwege al dat spugen en ze gaan me wel even extra in de gaten houden met dat bloedverlies 2 weken geleden... nu heb ik op 10 januari een anatomi echo, 25 januari 20 weken echo en 23 februari een pretecho! dus daar kan ik weer helemaal naar toe leven! joeipppiee ben weer helemaal blij! dikke kus een blije sally
O ja, ook zoiets. Stond vanochtend in de spiegel te kijken en wat zie ik? Een dikke streep van mijn navel tot aan mijn onderkantje! Ik dacht dat die streep pas veel later kwam. Maar nee hoor hij zit er al.
hihi jaaaaaaaaaaaa die heb ik oook al ik dacht dat ie ook veel later kwam die streep maar dacht dat ik het me maar verbeelde! hahah wat grappig ben er wel trots op hoor! oja gister belde kruidvat me op voor die doos en ja hoor hangen ze gewoon op en bellen niet meer terug ach ja het zal wel
Vanmorgen gesprek gehad met mijn teamleider. M.i.v. 1-1-2007 heb ik aangegeven dat ik geen nachtdiensten meer draai. Nu stelde mijn teamleider een poosje geleden al voor om voor die uren in de ziektewet te gaan. Hier was ik het eerst helemaal niet mee eens, maar aangezien ik op een lichamelijk zware verpleeghuisafdeling werk en 30 uur in de week werk hebben we vanmorgen toch besloten om mij gedeeltijk ziek (32 uur per maand) te melden. Zo hoopt mijn teamleider dat ik mijn werk langer en met plezier vol kan houden. Voor mij was het natuurlijk wel even slikken en huilen , aangezien ik me in 7 jaar tijd nog nooit ziek gemeld heb in mijn werk. Maar dit is een gezonde ziekte zeggen ze dan. Moet het dan ook maar positief bekijken. Zijn er hier al meer die gedeeltijk (of helemaal) in de ziektewet zitten? Vanmiddag weer naar de VK, hoop voor het eerst het hartje te horen.
He bloem, ga je dan 22 uur werken in de week? Snap niet helemaal waarom je nu in de ziektewet moet. Trek je het niet meer om 30 uur te werken of is dit gewoon makkelijker voor je werkgever? Wanneer je in de ziektewet zit voor je zwangerschap betekent dit ook dat je 6 weken van te voren (voor de uitgerekende datum) met verlof MOET! Amari, wanneer ga je weer naar de vl? Dan zou ik eens vragen. Trouwens ik slik geen vitamines. Ik voel mij goed en alle uitslagen zijn goed. Dus ik vind het niet nodig. Ik wil trouwens best wel een pretecho. Ik ben aan het twijfelen of ik de 20 weken screeningsecho wel wil. Wie wil deze echo niet en waarom? Trouwens een dikke duim voor de meiden die (bijna) klaar zijn met plassen! En ook voor degenen die wel wilden, maar waar het niet was. Knuffels Monique
Hallo dames, wat leuk om jullie verhalen allemaal te lezen. Ben, moet ik bekennen niet zo heel erg actief met plaatsen van berichten.. Op zich lijkt het mij wel prettig als je werkgever zoiets als gedeeltelijke ziektewet "aanbied". Ik werk zelf 32 uur in de horeca, waaronder dus 1 a 2 keer in de week een avonddienst. En dit vind ik erg pittig. Ik heb namelijk net als mijn eerste zwangerschap last van ischias.. volgende week moet ik voor controle en ga dit aangeven. Ik hoop dat er iets aan te doen is, maar ja.. zal wel weer niet. Vooral bij avonddiensten komen de klachten. Ik denk echter dat mijn werkgever bijna een rolberoerte krijgt als ik dit vertel... Ze waren ook niet erg blij met de gang van zaken betreft mijn verlof de eerste keer... slik.. hier moeten we nog een "gesprekje" over hebben.. Zijn er meer mensen met zulke "gevoelige" problemen?