Lieve allemaal, Ik weet niet of ik later vandaag (en de komende dagen) nog op de site ben ivm drukte, maar ik wil jullie in ieder geval allemaal hele fijne kerstdagen toewensen: Liefs Bibi[/img] @ Cath, ik hoop dat 2007 voor jou een vruchtbaar jaar wordt waarin alles wel goed gaat. Lief dat je even langskwam
Huh? Nu staat mijn kaartje er niet bij... Nou, het lukt mij niet meer, dan maar zo: Lieve allemaal Hele fijne feestdagen en een geweldig 2007, met veel liefde, gezondheid en geluk! En een lief klein beebje natuurlijk, hihi
hee meiden! ik voel nog niets....... maarrrrrrrrr: hele fijne kerst en een spetterend 2007! ik ben even een paar daagjes naar noorwegen! tot snel! liefs elfje
Hallo meiden, Elfje, veel plezier in Noorwegen (lijkt mij echt schitterend)! Cath en Moon85, ik hoop dat jullie grote wens in 2007 snel vervuld wordt! Alle andere meiden; Fijne feestdagen, geniet ervan en dat er maar hele gezonde en mooie kindjes geboren mogen worden in juni. Veel liefs van Senna
@Katrien duck, ik hoop ook dat het snel voor jullie raak mag zijn, zou een mooi cadeau zijn voor 2007! Iedereen hele fijne kerstdagen!
Fijne dagen allemaal! Dat het een mooi 2007 mag worden!!! Liefs Simone @ senna Dank je meis! Hoe gaat het met je schoonpa? @ elfje Oh wat gaaf.. m'n tante is daar ook geweest.. is echt mooi
Het kan nog net! FIJNE KERSTDAGEN ALLEMAAL! Ik hoop dat iedereen van haar eten kan genieten en er niks in ons aller vriend belandt (via de bovenkant dan)! Cath en Simone, lief dat jullie nog zo meeleven. Wij wachten ongeduldig op goede berichten! Knuffels Monique
Ook van mij natuurlijk een super fijne kerst voor iedereen! Ik heb een vraagje... hebben jullie ook buikpijn 's morgens? Bijna elke morgen als ik wakker ben heb ik buikpijn in bed. Ga dan altijd even naar de wc en daarna is het nog even pijnlijk, net alsof alles op z'n plek moet schuiven ofzo.
@ monique thnx Moet nog 2pilletjes en dan afwachten.. duiveltjes kunnen dan binnen 3 tot 7 dagen komen Hoop zo snel mogelijk hihi.
Hoi Meiden, Ben er ook weer eens Heb het ook zo druk op mijn werk dat ik nauwelijks thuis achter de pc zit. Maar heb nu een weekje vrij dus tijd genoeg om weer eens op het forum rond te hangen Vorige week bij de VK geweest, en het hartje voor het eerst horen kloppen, was toch wel een hele leuke ervaring! 16 jan mag ik weer terug. Ik weet nog niet of we een pretecho laten maken, wel in ieder geval een 20 weken echo. Ik slik trouwens ook gravitamon. Zit alles in wat je nodig hebt. Nog even volhouden voor de meiden die voor MvM plassen Mijnimeel en nachtvlinder leuk joh die zwangerschapsstreep, bij mij nog niks te zien maar mijn buikje begint nu wel lekker te groeien. Zal toch binnenkort eens naar zwangerschapskleding op zoek moeten denk ik Morgen gaan we even rondkijken voor een kinderwagen, denk dat het de mutsy 4-rider wordt, hmm lekker babyshoppen En we krijgen 'm van mijn ouders dus dat is altijd leuk winkelen Het kamertje hebben staat er overigens ook al. Overgenomen van een collegaatje en helemaal onze smaak. En een kast, commode, plankje en bedje en maxi-cosi voor 200 euries is niet teveel. Verder ook de bon vd etos-doos binnengehad dus die ook maar eens op gaan halen vd week. Shelde, ikheb niet echt buikpijn maar wel een soort trekkerig gevoel, mijn buik is de laaste 2 weken ook flink aan het groeien dus ik dat het mijn baarmoeder/ bandenpijn is wat ik voel. Vanacht werd ik overigens wakker en voelde aan mijn buik en voelde een soort harde ronde bal in mijn buik zitten toen ik opstond om naar de wc te gaan leek het weer op zijn plek te zakken en kon ik het niet meer voelen. Heb het verder overdag ook niet meer gevoeld, vraag me af of ik mijn baarmoeder zo duidelijk gevoeld kan hebben? Verder allemaal nog een fijne kerst!!
Hallo alle juni 2007 mama's.......een beetje laat sorry Bij deze meld ik me ook aan....ben uitgerekend op 7 juni !
Op eerste kerstdag hebben mijn vriend en ik allebei de baby onder onze hand gevoeld. Geweldig! Nu morgen naar de gyneacoloog ik ben benieuwd naar het hartje ik heb alleen nog maar echo's gehad. Ik blijf onzeker na die 3 miskramen dus zou wel te gek zijn als ik die kleine elke dag echt zou voelen om de onzekerheid een beetje weg te halen.
He dames, Allemaal Kerst weer overleefd? Ik ben blij dat het er weer op zit. We zijn trouwens wel weer aardig verwend met allemaal leuke spullen voor de kleine voor straks. Zoals een wippertje, een speelkleed, leuke kleren e.d. Schrok me nog wel rot op 1e kerstdag want ik dacht dat ik beenham at. Bleek het (gerookte) eendenborst te zijn. Ik wist dus niet zeker of ik het mocht en dus heb ik het maar laten staan. Bleek later dat je dat gewoon mag. Maar goed, better safe then sorry! Verder alles prima! Ben wel weer blij dat het achter de rug is. Wat gaan jullie allemaal doen met Oud en Nieuw? ik blijf lekker thuis met man en hond. Ik heb geen zin meer in al die feestjes. O ja, sinds week 14 is mijn buik enorm gegroeid trouwens. Iedereen riep met Kerst "zo het is al; echt goed te zien". Gek eigenlijk he dat het allemaal ineens zo snel gaat! Hoe is het met jullie allemaal? Ben ik de enige die aan het werk is @lailae: dat is gaaf! Mooier kerstcadeau kun je je toch niet indenken?
@ mijnimeel. Hihi het is al verwend en moet nog komen Hier gaat ie goed. Wacht nu op de tjes. Hoop dat ze snel weer komen. Ik moet zeggen mis het zwanger zijn gewoon.. heel apart Ook al voel je je zo ziek is toch het mooiste wat er is Wij zijn met oud & nieuw bij mijn ouders. Waren door vrienden uitgenodigd maar weinig zin in. Gaaf dat je buik nu zo gegroeid is.. kan je het aan iedereen showen!
Vandaag weer naar de vk geweest, alles was goed, had me best zorgen gemaakt door die buikkrampen, maar gelukkig was het allemaal goed ben ik weer helemaal gerustgesteld. Wel raad ze me aan om het iets rustiger te doen, dus voor halve dagen beginnen en kijken hoe dat gaat.
Haaa meiden, Zo hier is de kerst ook weer overleefd. Eigenlijk helemaal niet zo gek veel gedaan maar wel wel gezellig gehad. 1e kerstdag smiddags naar mn schoonouders gegaan en daar gegeten. 2e kerstdag lekker thuis aan de kalkoen maar zat al vrij snel vol. En inderdaad het buikje begint nu ook hier echt te komen ondanks dat ik nog niet echt aangekomen ben. Oudjaar gaan we naar vrienden toe, zijn we vorig jaar ook geweest en er komen daar nog meer vrienden. Sòchtends eerst werken daarna rustig aan doen. Zo ook nieuwjaarsdag werken maar pas om 13.00 uur gelukkig dus ik kan eerst nog ff bijtanken. Vanmiddag de formulieren op de bus gedaan voor de zwangerschapsgym wat gegeven word door de thuiszorg is dat geloof ik, zo`n organisatie waar je ook je klossen enzo kan lenen. Vorige week maar lid van geworden, is maar 15,50 euro per jaar dus das altijd handig. Vanmiddag naar de prenatal geweest voo rleuke koopjes. Mooi wipstoeltje en een laken en dekensetje badcapje en kruikenzakken gekocht voor de wieg. zal foto in mn album zetten... Goed ik begin trek te krijgen, eet smakelijk!