Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Ik ben nu voor het eerst kerst en oud en nieuw vrij (dat heb ik tien jaar niet meegemaakt).
    Ik heb gezellige feestdagen achter de rug, wij zijn bezig om de zolder te verbouwen en daarna werken we zo rustig aan naar beneden (nesteldrang).
    Ook met mijn schoonvader is het met de kerst redelijk gegaan, vandaag ging het weer erg slecht, hij heeft ongeveer de hele dag overgegeven (en hij is al zo zwak).

Ik moet nu tussen kerst en oud en nieuw werken, met oud en nieuw gaan we naar een feest dat het voetbalteam van een vriend organiseert, ik ben benieuwd.
    Wij gaan samen met hun erheen, ik ben benieuwd want mijn vriendin is 15 januari uitgerekend!
    Ik heb al een paar nachten gedroomd dat ze was bevallen.

Groetjes Senna

2. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    O spannend. Een vriendin van mij is begin januari uitgerekend. Ik zit ook heel de tijd aan haar te denken. Ik dacht net dat ik die kleine voelde. Drie kleine plopjes achter elkaar. Maar ik durf niet met zekerheid te zeggen dat het de baby was. Gisteren op bed dacht ik het ook al te voelen. Toen was het meer geaai aan de binnenkant, alsof het aan het draaien was ofzo. Ik weet het ook niet hoor. Over een paar weken weten we wel of dat het de baby was of niet.
    x Linda

3. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Oh Lin, je hebt al bijna je 20 weken echo. Spannend!
    Je bent ook een van de verste hier bij de juni mama's natuurlijk.

Wie wil er bij de 20 weken echo weten wat het wordt?
    Wij zeker wel. Ik heb super leuke gordijnen gezien voor een meisje.
    En je kan gerichter kleding e.d kopen.
    En als jullie het willen weten, mag de familie het ook weten?
    Ik denk dat we het onze ouders en schoonzus en broertje wel vertellen (als ze het willen weten), maar verder niet.

4. anja1969

anja1969 Actief lid

29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Hoi Sandra,

Ik wil het ook wel graag weten bij de 20 weken echo, mijn mannetje twijfelt. Als we het inderdaad weten, houden we het voor onszelf en gaan we proberen het niet aan de moeders, broers en schoonzussen te vertellen.
    Zal best moeilijk zijn, maar het is dan ons geheimpje.

groeten,

Anja

5. Niet meer actief

wat leuk dat jij het ook als aaien omschrijft!
    Ik dacht anderhalve week geleden 's nachts in bed ook een soort geaai tegen mij buikwand te voelen.. Maar ik lees overal over plopjes.

Vandaag heb ik een heel rustig dagje, en ik merk ineens dat ik me (meer dan als ik werk) zo bewust ben van mijn buik en wat erin groeit. Ben vandaag ook aan het schrijven in een boekje voor mijn toekomstig kindje.. en juist nu...

Ik voel de hele tijd van die kleine aaitjes...heel vaag...heel kort, maar al wel vijf of zes keer vandaag!

Zo gaaf! Volgens mij moet dit het kindje zijn... Ik ben morgen `17 weken zwanger.

Heb trouwens gister bij mijn ouders weer het hartje mogen horen (via mijn schoonzusje die bijna verloskundige is....zo handig! en leuk voor de rest van de familie ook :))

6. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Cool dames, dat jullie de kleine al voelen. Ik zal nog even geduld moeten hebben. Morgen kunnen we de kleine wel weer horen, moet namelijk naar de verloskundige.

Over de 20 weken echo, wij willen allebei NIET weten wat het wordt. Dat is dan een verrassing als het eruit komt! Lijkt me zo super! Ik zou het overigens ook niet geheim kunnen houden als ik het wel zou weten. Je verspreekt je zoooo snel.

Nou, ik ga even lekker in bad en daarna voetbal kijken! (jaaah, ben helemaal voetbal-fan. PSV!)

Groetjes Silvia

7. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Leuk hoor al die dames die plopjes voelen. Lijkt me zeer bijzonder. Ik voel verder nog helemaal niets. Komt wel :)

Weet iemand trouwens waar je een zwangerschapspyjama kunt kopen?
    Ik heb het sinds een paar weken ZO koud dat ik een pyjamaatje aan doe 's nachts. Maar je raad het al....die begint strak te zitten dus tijd voor een nieuwe.

O ja, wij willen NIET weten wat het wordt. Wij konden dit 4 wekengelden al te weten komen nade vlokkentest, maar willen dat dit graag een verrassing blijft. We zijn zwanger geraakt m.b.v. de MMM en daar weet je dus opde seconde wanneer je geinsemineerd wordt, hoeveel eieren er gaan springen etc. Alles was voor ons al helemaal uitgetekend. Dit willen we dus (als enige) niet weten. Daarbij: we houden ook niet van het getut met roze jurkjes of blauwe broekjes. We kopen alles dus neutraal.

Werk ze allemaal (voor die enkeling die aan het werk is heb ik alweer begrepen).
    8)

8. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Wij hebben ook besloten om niet te vragen wat het wordt. Vooral mijn hubbie wil graag het verassingseffect behouden.
    Ik heb ook al snel de 20 weken echo, 9 januari. Kijk er al zo naar uit.
    Ik geloof dat ik de kleine ook al heb gevoeld. De eerste keer 's ochtends op eerste kerstdag en gisterenavond opnieuw. Toch twijfel ik nog een beetje omdat je natuurlijk niet weet hoe het zou moeten voelen, maar ik denk wel dat het zo is geweest.
    Vandaag gaan we lekker op pad voor de kinderkamer. Gisteren al begonnen met leegmaken en kiezen van de kleur. We zijn er nog niet helemaal uit, omdat we willen dat het voor zowel een jongetje als een meisje leuk is. Misschien wordt het lila. We gaan vandaag kijken wat voor (kleur) accesoires daar leuk bij staan. Ik heb er zin in!

Tot snel!

9. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    @Bibi: misschien rood of oranje?

10. Niet meer actief

dat wil ik ook heel graag weten!

(heb al op internet en in winkels gekeken, maar tot nu toe niets gevonden, ik wil gewoon echt een broekje aan met slapen, mag ook korte broek...)

11. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Geen idee waar je een zwangerschapspyama kunt kopen, misschien bij een lingeriezaak? en anders gewoon een nachthemd aan :)

Wij willen overigens wel weten wat het wordt maar we willen het dan wel voor ons zelf houden. Kan het dus ook niet hier vertellen want er neuzen wel eens wat vriendinnen van mij rond hier. ;) Ben trouwens wel benieuwd of ons gevoel klopt. Heb nl al vanaf het begin af aan het gevoel dat het een jongentje wordt. Nog even afwachten dus.

Leuk joh voor de meiden die al plopjes en aaitjes voelen :D Ik voel zelf sinds 2 dagen iets als ik savonds op de bank lig. Voelt als een soort kriebel aan. Maar goed ik zal nog even moeten wachten want het is nog behoorlijk vroeg daarvoor.

Morgen ga ik met een vriendin (die zelf net weet dat ze zwanger is) op zoek naar zwangerschapsbroeken. Mijn broeken passen nog wel maar vooral savonds beginnen ze wat strak te zitten en ik wil wel iets in huis hebben voor het geval ik ze echt niet meer aan kan. Ik moet ervoor naar de stad en heb daar dus ook niet altijd tijd voor. Maar morgen dus wel, dus ff lekker shoppen.

Vandaag ook de doos van etos/felicitas opgehaald. Zaten wat luiers/doekjes , potje creme en een stapel tijdschriften in. Oja en een zakje opvolgmelk voor als de kleine 6 maanden is maar dan wel maar houdbaar tot aug 07.... :confused: Tja dat gaan we niet redden... Dus geef ik het maar aan een vriendin die net (4 weken te vroeg) bevallen is. Kan zij het eventueel opmaken vd zomer.

Met oud en nieuw komen wij altijd met vrienden bij elkaar bij iemand thuis. Dit keer denk ik bij de kersverse papa en mama, wel zo handig voor hun met hun kleintje. ;)

12. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Weet er iemand of er ook speciale badpakken zijn voor zwangere dames? Ik ga namelijk binnenkort strarten met zwangerschapszwemmen. THNX vast!

Silvia

13. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Yep, die zijn er!
    Bij de Prenatal hadden ze er geloof ik en ik denk bij lingeriezaken en positiekledingwinkels ook wel.
    Ik zit ook te denken om te gaan zwangerschapszwemmen.

Gaan jullie ook zwangerschapsgym oid doen?

14. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    ik ga ook zwangerschapszwemmen doen, ik ga daar ff over bellen als ik terug ben van de wintersport. Ook wil ik wel zwangerschapsyoga gaan doen denk ik, ook daar ga ik na de vak. wel achteraan.

Ik heb 15 jan de 20 weken echo en wij willen niet weten wat het wordt. Als we het wel zouden willen weten dan mag ook iedereen het weten, maar dat is niet aan de orde, want we willen het allebei niet weten.

15. Ik heb het in de baby-walz gezien

16. Ik ga geen zwangerschapsgym of id doen, vorige keer ook niet gedaan en dat beviel goed ;)

Vandaag wezen kijken voor meubeltjes, onze dochter was op het dagverblijf en wij waren allebij vrij dus eerst lekker geluncht en daarna naar de babywinkels, wat veel keuze zeg, vinden jullie het ook zo moeilijk, wij hebben 3 leuke kamertjes gezien, maar ik kan niet kiezen.

17. Wij willen wel weten wat wordt. Bij mijn zoon wilden wij het niet weten maar nu wel. Toch handiger om gerichter spullen te kopen, wegdoen en het kamertje opknappen.

Nog ff 3 weken wachten dan krijgen we de 20wkn echo ( iets eerder).

Hebben jullie deze test al gedaan?:
    http://www.centrale.nl/baby/

Ik heb het gedaan, ook gecheckt met zoon en kinderen van mijn vriendin en het rare is het klopt, hahahaha

Zou wel errug leuk zijn want dan zou ik een meid krijgen

18. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    lailae@ nou de test gedaan. Als ik de kalender moet geloven krijgen we een JONGENTJE.
    Ben benieuwd, nog 6 maanden wachten. :D

19. Heb net gekeken, maar ik zou een jongen moeten hebben nu, maar heb echt een dochter hihi en zou nu een dochter krijgen ben benieuwd, ik geloof er niet in.

20. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik zou een meisje krijgen.
    Ik ben echt benieuwd! Iedereen om me heen zegt dat ze denken dat het een jongen is, behalve m'n man, die denkt een meisje.
    Na de 1e echo had ik het gevoel dat het een jongetje was, nu weet ik het niet...
    Ik ben met allebei blij. Neig wel wat meer naar een jongetje. ;)

Deel Deze Pagina