Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    hmm volgens de kalender zou ik een jongentje krijgen. Zou dus kloppen met mijn gevoel :) Maar als ik voor mijn vriendin kijk die net bevallen is klopt het weer niet... :rolleyes: Hopelijkw eten we over een paar weekjes meer :D

2. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Hi ladies,

Hopelijk hebben jullie allemaal een goede kerst gehad!

Wat onwijs gaaf dat er al meiden zijn die het kindje al kunnen voelen! Ik voel nog niets.... :( Maar ja, komt vanzelf ga ik vanuit. Ik heb ook nog geen buik, al gaan sommige kleren al wel wat trekken. Alleen 's morgens als ik net wakker ben, en ik voel aan mijn buik, lijkt het wel alsof ik een hele tennisbal in mijn buik heb zitten. Maar als ik geplast heb, dan is het weer weg....

Vandaag zijn ook de laatste flessen van MvM gebracht, dus nog een paar dagen en dan ben ik klaar. :p :p :p Ben blij toe, maar ben trots dat ik aan zo iets goeds heb meegedaan. Hopelijk zijn er veel meiden die er iets aan hebben gehad of gaan hebben.

Verder hebben we vandaag de kamer gekocht. Jippie! Echt leuk. Ben zo blij! :p Wij hebben de kamer Grizzly gekocht. Strak wit met berenvoetjes in de raampjes. Helemaal leuk! Hij komt eind maart. Dus nu die kamer leegmaken (staat nu onze eigen kledingkast), behangen, gordijntjes en laat dan maar komen!

Even een heel ander vraagje. Hoeveel kilo zijn jullie tot nu aangekomen? Zoals net al aangegeven nog geen buik, maar wel al 2 kilo erbij. Wordt wat als die buik gaat groeien :p ......ben benieuwd. Wil zelf eigenlijk proberen om rond die 12/13 kilo te blijven die er "voor staat" als je zwanger bent. Maar je hoort verhalen van 30/35 kilo. Ik hoop dat dit niet gaat gebeuren, maar ja weet niiet of je het zelf in de hand kan houden. Soms is het heel veel vocht of blijft alles letterlijk plakken, zonder dan men heel extreem eet. Ik eet en snoep gewoon zoals altijd, dus.........ben benieuwd.

Nou een hele fijne avond allemaal!

Liefs Cindy

3. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    @ Cindy

2 kilo is toch heel netjes! Dat is zeker niet te veel hoor.
    Ik ben sinds de 1e afspraak bij de VK ongeveer 1,5 kg aangekomen.
    Moet ook zeggen dat ik minder eet dan voor m'n zwangerschap. Ik kan gewoon inet zoveel meer op.

4. Niet meer actief

Ik heb vandaag bij prenatal twee broeken gekocht..zijn soort van fitness broeken zeg maar (lekker wijd, dunne joggingstof) die bedoeld zijn als huispak, of pyamabroek.. Zitten superlekker!

Verder gelukkig ook andere kleding geshopt, want mijn eigen kleding past niet meer :) Niets meer inmiddels, broeken al drie weken niet meer ofzo, maar truitjes en bloesen worden nu allemaal te kort, alleen met een buikband kunnen sommige truitjes nog.

Fijne avond verder allemaal!

5. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    ik ben nu 4 kilo aangekomen, en volgens mij zitten de meeste grammetjes op mijn boops :)

6. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ik weet nu eigenlijk niet precies hoeveel er is bijgekomen. Als ik kijk naar mijn gewicht die de VK steeds gemeten heeft is er beide keren 0.4 kilo bijgekomen. 11 januari ga ik weer naar de VK, ben benieuwd hoeveel er dan bij is. opnieuw 4 ons?
    Valt op zich dus nog wel mee.

tenx voor het meedenken Mijnimeel. Ik heb daar ook aan zitten denken, dat gaan we waarschijnlijk ook kiezen voor de kinderwagen. Mijn man vindt oranje leuk, maar ik wil liever rood. Voor het kamertje zijn die kleuren iets te fel denk ik. We willen het toch een beetje in pasteltinten laten. Maar goed wat is het moeilijk zeg. We zijn er vandaag nog niet echt helemaal uitgekomen. Morgen moet mijn man werken, maar dan ga ik nog lekker ff met mijn schoonzusje naar babypark. Ik kan er nog niet genoeg van krijgen hihi.
    Bij babypark (kesteren of Gouda) heb ik gezien dat ze roze zwangerschapspyama's verkopen.

7. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    @all de laatste keer dat ik o de weegschaal stond bij de vk ben ik anderhalve kilo afgevallen, en dat is meer door al dat spugen en niet KUNNEN eten...

ben benieuwd wat het straks is...ik heb wel en leuke ballon in me buik en mijn boobies zijn ook aardigggg gegroeid, zou je toch zeggen dat ik andehalve kilo ben aangekomen :rolleyes:

en al shet goed is gaan we vandaag wandelwagen shoppen joehooeeeeee :) 8)

8. Leuk nachtvlinder, kijken voor een kinderwagen heb je al een idee van welke je neemt, wij hebben de bugaboo cameleon gekocht.

Wij hoeven alleen nog een kamertje en mijn ouders betalen die dus dat is leuk, we hebben al een paar leuke gezien maar kunnen echt niet kiezen.
    En wat kleine spulletjes zoals een lamp aankleedkussen en andere kleine dingetjes en we willen zo'n thermobadje.

Ik zag het met mijn hand op mijn buik, ik dacht de beeb al een weekje te voelen maar wist het niet zeker, en ik zat nu met 1 hand op mijn buik en jahoor 2 plopjes te voelen, dus snel Marcel erbij en voelen en toen lag de beeb alweer stil hihi, hij moet dus nog even geduld hebben. ;)

9. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Meiden wat leuk dat jullie de beeb al voelen... ben reuze benieuwd wanneer ik wat ga voelen... Geduld is een schone zaak ;)

Volgens die link krijg ik een jongetje... mijn gevoel zegt het ook wel maarja niets is zeker he ;)

Inmiddels hebben we de kinderwagen ook besteld, de mutsearts 4 wieler. Vond ik toch stabieler dan een 3wieler. Kleur zwart, lekker neutraal ;) Plaatje staat in mn album.

Verder gaat alles gewoon goed :)

Fijne dag!

10. Niet meer actief

Jeetje wat is iedereen al bezig met spulletjes!

Wij doen heel rustig aan, voelt ook wel goed zo eigenlijk, langzaam krijgen we toch wel alles rond. Ik maak me dan ook totaal geen zorgen, tot nu toe liggen hier op een plankje in de kast de kadootjes die we kregen (kaarten, knuffels, rompertjes, slabbetje) en dat zijn meteen ook alle baby spullen die we in huis hebben.

Wel heb ik dit weekend met mijn ouders gesproken, en zij hebben de wieg en kinderstoel nog die mijn vader 30 jaar geleden voor mij heeft gemaakt. Wel heel bijzonder, ik wist niet dat zij dit nog hadden bewaard, en ik vind het nog mooi ook! Zeker ook door de nostalgie...

Ik ben wel heel zwanger nu...is niet meer te ontkennen als je naar me kijkt en ik vind dat heel leuk, mijn man is nu ook veel meer met mijn buik bezig, steeds even met de baby praten, vertellen hoe mooi de moeder is maar dat de baby nog even moet wachten .... :) zo ontroerend!

Fijn weekend alvast!

11. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Hallo mede-juni mama's :D
    Even een update van mij:
    Wij hebben inmiddels een super mooie Quinny Buzz gekocht en nu gaan we voor de babykamer kijken. We hebben al verschillende boekjes met babykamers in huis. 1 ding weten we al. We gaan niet voor hele witte meubels...of toch :(

@Spijkervrouwtje en Shelde
    Volgens de kalender zou ik een jongen krijgen.
    Mijn hubbie zou een meisje het leukst vinden.
    Waarbij hij altijd zegt, maar een jongen is ook hardstikke welkom :D Toen we het er van de week over hadden zei hij: Als het een jongen wordt gaan we het nog een keer proberen voor een meisje. Toen zei ik en als het een meisje wordt? Dan moest 'ie er nog over denken... ;)

@Cindy1975
    Die Grizzly kamer vinden wij ook wel tof.
    Waar hebben jullie hem gekocht want de prijzen verschillen overal...
    Was de kamer trouwens op voorraad?

@Bibi78
    Babypark Gouda...is dat een leuke zaak?

@Nachtvliinder
    Veel plezier met shoppen!

@Rachel82
    Dat heb ik ook steeds als ik de kleine voel.

@Amari
    Ik heb als kerstcadeau o.a. zwitsal voor mama van mijn hubbie gehad :)

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hoi Dames,

Even een vraagje.. hadden/hebben jullie ook jeukende borsten?
    Toen ik nog zwanger was had ik dat en nu nog steeds.
    Ook zijn ze kleiner dan voor de zwangerschap lijkt het wel :(

Liefs Simone

13. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Die van mij jeuken gelukkig niet.
    Zijn de :evil: tjes er al?

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Nee nog niet :( heb wel steken onder in me buik en een lekker humeur dus zal wel onderweg zijn hihi ;)

15. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    @ all

we zijn geslaagd voor de kinderwagen, ik had hem verleden week al gezien en ben er al helemaal wegvan, hij is nog niet uit...en hij is voor introductie prijs 699... :confused: maar van die lieve aardige man mochten we hem meenemen voor 599 dus dat scheelde weer..maar nou het allermooiste we kregen ook nog eens 10 % korting omdat die winkel al 10 jaar bestaat en dat alleen in deze 2 dagen... dus de wagen was 540 euri'ssssss. :D :D :D
    en hij wordt binnekort alleen maar duurder dus we boffen enorm!

ik doe ff die folder in mijn album ...

een hele blij mama(2 b)

16. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Zo, hier ook even weer een berichtje van mij.
    Volgens mij zijn er een heleboel met kerst aan het baby-shoppen geweest, wij zelf natuurlijk ook :D.
    Wij hebben ook een 3 in 1 kinderwagen gekocht, de mutseart trans4mer (3-wieler), kleur zwart.
    Verder gekeken wat wij allebei leuk vinden qua babykamer. Gelukkig zitten we op dezelfde lijn.
    We willen eerst nog even bij de fabrieksdump (onderdeel van babypark) kijken. Ik heb gehoord dat je hier goedkoper uit bent.

Verder voel ik de baby ook sinds afgelopen weekend. Het lijkt dan net alsof er een vlindertje langs mijn buikwand fladdert. Wat een schattig gevoel.

Gister samen met mijn vriendin lekker aan het shoppen geweest (positiekleding). Sinds deze week krijg ik een buikje, heb moeite met mijn eigen broeken ;).
    Ik heb echt hele leuke stelletjes gekocht.

Morgen alweer 16 weken. Het lijkt nu ineens veel sneller te gaan!

17. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    17 weken vandaag. Wat gaat het vlug!

Wij hebben de Easy Walker Sky besteld via de postbank (Je betaald zelf 300 euro en 300 euro via rentepunten). En deze krijgen we van m'n schoonouders.

Vandaag 3 shirtjes van Wehkamp binnengekregen (van de week 25% korting). Ze zitten goed, dus dat is mooi. Ik kan er nog goed in groeien. Even getest met een trui onder de stirtjes. :)

Van de week voor het eerst een harde buik gehad.
    Was wel bijzonder om te voelen!

18. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    hm is dat wel goed nu al een harde buik te hebben? is dat niet een teken dat je het iets rustiger aan moet doen? ik weet het niet hoor.. hoor zulke dingen ook maar in de wandelgangen ;)

ik voel de kleine nu wel vaker hihi en dat vin ik prachtiggg ik geniet er nu van want dalijk doet het pijn ;)

eigenlijk best wel erruug he die buik van me :confused: :)

19. karin35

karin35 Actief lid

3 okt 2006
    180
    0
    0
    kinderdagverblijfleidster
    ijmuiden
    ja nachtvlinder je hebt al een aardig buikje!
    daar ben ik best wel een beetje jaloers op hoor! :) :)

groetjes karin

20. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Het komt vaker voor na een 'knuffelpartij'. :oops:
    Het was ook maar eenmalig hoor. Vanaf 30 weken krijg je het veel vaker om te oefenen voor de weeen.

Mooi buikje heb je al hoor!

Deel Deze Pagina