Hallo meiden, Wat leuk dat jullie al spullen aan het verzamelen zijn! Wij hebben afgelopen maandag een babykamertje gekocht, ik ben echt helemaal gelukkig. Ik voel mij verder helemaal prima, ik heb eigenlijk niet eens door dat ik zwanger ben, ik heb ook het idee dat ik minder snel moe ben. Hebben jullie dat ook? Hebben jullie je ook al opgegeven voor zwangerschapsgym (ik nog niet) maar ik wil het wel gaan doen.' Groetjes Senna
hey allemaal! Inderdaad iedereen is druk aan het shoppen geweest zie ik. Nou wij zijn vandaag vreselijk verwend. Mijn schoonouders wilde met ons naar Gardo babymegastore in amersfoort (Aanrader trouwens)! www.gardo.nl We hebben een complete babykamer gekregen echt supermooi! Inclusief een aerosleep dekje voor over het matrasje heen. Dit raad ik jullie allemaal aan, mocht de kleine nou onverhoopt op zijn/haar buikje terecht komen dan kan het nog steeds ademen, echt ongelovelijk! ik plaats een foto van de folder in mijn album. We hebben alleen geen witte maar een zacht bruine hemel erbij gekozen. Ook hebben we zon handige luieremmer gekregen die geen geurtjes verspreid. met een speciale deksel die de emmer afsluit en alleen een nieuwe luier opslokt, ja hoe leg je dat nou uit. haha Morgen gaan we met mijn ouders voor een kinderwagen kijken. Ik wilde die tweedehands van internet halen. Mijn moeder reageerde of ik gek was. Niks tweedehands zegt ze je krijgt hem nieuw van ons Ik heb ze wel even ingelicht wat het gaat kosten haha ze schrok wel even maarja.......
@Velobabe Wij hebben hem bij Baby Superstore in Rotterdam (of Burgerhout) gekocht voor 799,- Op internet heb ik hem gezien voor 749 maar dat is online bestellen. Bij deze kregen we een gratis matras, babyfoon, knuffel en 200 korting op andere (door hen vastgestelde) artikelen. O ja, en apart nog het wandrekje voor 50,- Wij zijn er echt helemaal blij mee. Succes met shoppen!
Leuk he dat iedereen zo aanhet shoppen is Wij hebben overigens dezelfde kinderwagen Candijtje, ook de mutsy 4 rider en ook in het zwart We hebben alleen de bijbehorende maxi-cosi in het groen genomen. Zit er bij die van jou ook zo'n lange levertijd op? Bij die van ons 14 weken pff is maar goed dat we er op tijd bij waren. Het kamertje staat bijons ook al, (overgenomen van een collegaatje) en we zijn het nu aan het aankleden, als ie klaar is zal ik wel een keer een foto-tje in mijn album zetten. Verder vandaag 2 positiebroeken gekocht, een nette zwarte bij de prenatal en een spijkerbroek bij de H&M. Verder 2 buikbandjes erbij. De rest haal ik wel als ik het nodig heb en als er wat meer keuz is. Want ikmoet zeggen dat ik dat tegen vond vallen. Ben bij de H&M, C&A, Miss Etam en Prenatal geweest maar overal was de keus behoorlijk beperkt. Ik mag op mijn werk geen spijkerbroeken aan dus ik zal binnenkort toch nog een keer ergens anders op zoek moeten denk ik. Iemand nog leuke tips? Oja ik ben overigens tot nu toe 1,5 kilo aangekomen. Lijkt me nog niet zoveel maar ik zou dan ook niet graag op 30 kilo uitkomen Mijn buikje begint nu dan ook wel eindelijk te groeien. Ik zal een foto in mijn album zetten.
@ spijkervrouwtje..ik heb heel wat leuke kleding bij de wehkamp besteld een echte aanrader! en is binnen een dag thius bezorgd, en nu heb je volgens mij ook nog korting..ik wist niet dat ze zw kleding hadden , maar je heb wel veel maar ik zeg niet dat er wat tussen zit voor je moet je maar eerst ff neuzen wink: succes!
@ nachtvlinder en spijkervrouwtje; ik had vorige week van alles besteld bij de Wehkamp omdat ik dat echt veel leuker vond dan wat ik in de winkels zag hangen, maar ik was eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld. De hippe jeans, valt in de praktijk erg tegen en ook de witte positieblouse heb ik vandaag terug gestuurd. De nette zwarte broek en wat truitjes zijn weer wel een suc6. Vooral die nette zwarte broek, ga er nog 1 bestellen denk ik want ik denk dat dát mijn broek wordt hahahahaha Fijne avond!
Ik hoop dat iedereen leuke kerstdagen heeft gehad! Volgens mij wel, als ik alle aankopen eens bekijk. Wij hoeven niks nieuws te kopen we hebben alles nog van onze zoon. Ik weet wel dat wij dat de toen zesde/zevende maand gekocht hebben. Ik wilde zo graag wat kopen en mijn man wilde graag wachten anders stond alles er maar, ehhh.. ja en is dat erg ofzo? De kalender lukt niet bij mij. Ik ben in de maand van conceptie jarig! En tja was het nu de verjaardagswip of de feestweekwip? Ik denk trouwens dat wij het wel willen weten dit keer. Bij onze eerste niet, maar toen wilde ik wel maar hubbie niet en hij weet het nu nog niet. Ik ga trouwens lekker zwangerschapszwemmen en naar de cursus. Ik zwem altijd. Ook met onze zoon sinds hij 3 maand was ( nu 2 jaar) en hij vindt het geweldig en ik ook. En de zwangerschapscursus vind ik lachen. Ik heb het de vorige keer ook gedaan en toen heb ik er erg veel lol in gehad. ("Nu gaan wij EVEN liggen" voordat al die dikke buiken lagen waren we 5 minuten verder! En dan nog weer opstaan) Kilo's? Wat zijn dat? Vorige keer meer dan genoeg gegroeid, maar er 5 kilo aan over gehouden. Nu was ik al 15 kilo lichter. Dus als er weer 5 bij blijven gaan die gewoon met de rest er weer af. Kan er niet mee zitten. Ik eet gezonde dingen, maar snoep ook wel. Niet anders dan anders. Ik heb trouwens wel last van gigantische borsten. Het lijken wel bloemkolen. Vrienden (mannelijke) zeggen het zelfs (vol waardering trouwens). Goede jaarwisseling allemaal! Knuffels Monique
Cindy en Nachtvlinder. Bedankt voor de Wehkamp tip Ik houd er persoonlijk niet zo van om uit een boek te bestellen en alles weer terug te moeten sturen wat niet past. Maar als ik over een tijdje niks anders kan vinden ga ik het zeker proberen! Suske,haha ik zie het al voor me al die bolle buiken bij de gym Ik ga me daar ook zeker voor opgeven, enig idee of dat al heel snel moet Ennuh mijn borsten ja die zijn ook flink gegroeid, heb normaal een klein B cupje maar vandaag toch maar 2 x C-tje gekocht want ze zaten echt niet meer fijn. Mijn man is er helemaal mee in de wolken Bij mij zag een man van mijn collega daaraan overigens dat ik al zwanger was nog voordat ik het mijn collega's had verteld, was toen nog geen 8 wkn zwanger... dus ook hier valt het de mannen op
@Spijkervrouwtje, We konden kiezen wanneer de wagen bezorgd zou worden. Hij word nu in de 2e week van april bezorgt. Hij is al wel eerder binnen maar ja dan staat hij hie rin huis toch maar in de weg. De maxicosi hebben we ook in het zwart, wel de maxicosi van het mutsearts merk, manlief vond daar zo`n handige handgreep opzitten, en aangezien hij er vast vaker mee sjouwt mocht hij kiezen
Zo te lezen was ik dus niet de enige die is wezen babyshoppen. Misschien zijn er een aantal elkaar wel tegengekomen zondar dat ze het van elkaar wisten, hihi. @ Rachel, ik denk dat wij ook de bugaboo gaan kopen in zwart met rood. welke kleur hebben jullie gekozen? @ Velobabe, in de omgeving Rotterdam vind ik Babypark Gouda absoluut een topper. Daarna Burgerhout in Sliedrecht, want bij Burgerhout in Rotterdam staat alles zo op elkaar. Dan heb je ook nog Babydump in Sleeuwijk (bij Gorinchem), die vond ik wat tegenvallen. Ik had gedacht dat ie groter was en hij was nog duurder dan Burgerhout ook. Op een kast die wij waarschijnlijk wel willen kopen was Babydump 100 euro duurder, best veel! Bij Prenatal warenhuis in Capelle a/d IJssel ben ik (nog) niet geweest @ Nachtvlinder, wat heb je al een mooie buik @ Moon, ik heb geen last van jeukende borsten, eigenlijk helemaal geen last @ Senna, heb je een foto van het kamertje? Ik wil eigenlijk ook wel iets gaan doen. Weet nog niet of het gym of yoga wordt. Moet hier nu eigenlijk wel achteraan gaan, maarja, ben nu weer te druk bezig met uitzoeken van babykamer
@bibi78 wij hebben ook zwart met rood, ook meteen maar de rode voetenzak erbij gekocht, wil nu nog de adappters voor de maxi cosi.
Wij hebben die maxi cosi ook van mutsy. Inderdaad handig die handgreep en wel zo makkelijk dat ie zonder adaptors op de kinderwagen past. Bij ons wordt ie ook begin april geleverd. Eerder kon niet vanwege drukte bij de fabriek zeiden ze. Ach eerder heb ik 'm toch niet nodig
vandaag de kinderwagen besteld. van Quinny de speedi, in black lightning kleur. heel mooi. ik plaats de folder in mijn fotoalbum. ik voelde met net een kind in de snoepwinkel daar
Een hele goede morgen allemaal. Weet niet of hier al eerder over gesproken is, maar hoe gaat het met jullie misselijkheid en vermoeidhied? Bij mij is de misselijkheid eindelijk weg, hoop dat het zo blijft. Maar ben wel moe. Gister bij prenatal weer lekker geshopt. Rompertjes gekocht en een dekentje voor de wieg, een lakkentje en een hoeslakkentje voor de wieg, een trappelzak en 2 fopspeenen. Ze hebben echt VET leuke spullen daar. Zal wel de hele winkel leeg willen koppen. HIHI... Voor mijn zelf heb ik een positie broek en vest gekocht. Nou Ik wens jullie een heel goed uit einde toe. Doe rustig aan. En tot volgend jaar.
He hehe wij hebben eindelijk een keuze kunnen maken van het kamertje, een foto staat in mijn album, ben helemaal blij! Voor iedereen een heel fijn uiteinde en een goed en gezond 2007 met een mooie baby!
@ popje de misselijkheid is grotendeels over, maar ik heb nog wel eens moeite om mijn eten binnen te houden en ook ik heb nog wel eens last van vermoeidheid, maar dat komt meer omdat ik erg laat naar mijn bedje gaat hihi voor de rest Een fijn uiteinde, een knallend nieuwe jaar gewenst.! De Allerbeste wensen, en tot volgend jaar
Allemaal een knallend uiteinde en de beste wensen voor het nieuwe jaar, vol gezondheid , geluk en liefde.