@ popje Ik heb alleen soms last van misselijkheid in de auto. Ook als ik zelf rij. En soms ook nog wat moe. Ik moet echt zo'n 10 uur slapen 's nachts! @ Rachel82 Mooie babykamer hoor! Ook van mij allemaal een goede jaarwisseling en dat 2007 ons allemaal veel moois mag brengen!
hee meiden! ik ben net terug uit noorwegen! wat een pracht daar... lekker koud! EN, ik heb de baby voor het eerst gevoeld! wat was dat byzonder zeg! ik voel hem nu al een paar dagen iedere dag even... verder heb ik volgens mij echt een groei spurt gehad... de afgelopen dagen zijn ook de normale broeken die ik nog aan kon, veel te klein geworden! hoeveel ik ben aangekomen, weet ik eigenlijk niet... zal me morgen ochtend weer eens wegen..... wij hebben nog weinig spulletjes gekocht, omdat wij nog enorm gaan verbouwen...(start over een week) wel weten wij al dat we de bugaboo cameleon willen... vind ik een super mooie kinderwagen.. vanavond gaan wij oud&nieuw bij vrienden vieren, zij hebben een kleintje van 3 maanden.... iedereen veel plezier met de jip en janneke chanmpagne! maak er een knal fuif van, en gelukkig 2007!liefs elfje
@rachel mooie kamer hoor! Leuk he al die inkopen doen. Ik wens iedereen een knallend uiteinde toe, en vooral een mooi 2007 Maar dat gaat voor ons allemaal wel lukken denk ik
Ja echt super inkopen doen hihi ben al bijna klaar, op wat kleine dingen na om de babykamer aan te kleden. We hebben hem net besteld er was hier in de buurt een babywinkel open en we kunnen hem volgende week ophalen. Fijne avond allemaal en een goed uiteinde!
Nou wij knallen hier het oude jaar uit. De een of andere gek heeft net een vuurpijl afgeschoten en nu zit er een gat in onze voordeur. Hij was net van de zomer mooi geverfd We hebben de verzekering dus maar even gebeld...
Goede jaarswisseling allemaal met de beste wensen, waaronder een gezonde baby, voor het nieuwe jaar! Knuffels Monique
Echt waar? Jeetje, ben ik dan de enige die nog een beetje wacht? Ik weet niet wat het is, maar voor mijn gevoel is het nog te vroeg om die dingen te kopen. Misschien moet ik echt nog wat wennen ofzo. Zijn er meer meiden? Verder wens ik iedereen ook een knallend nieuwjaar! Met voor ons het hoogtepunt halverwege.
@velobabe balen zeg neem aan dat je het vergoed krijgt maar wel een hoop gezeur erom. @Clau het is ons tweede kindje dus vandaar dat we al heel veel hebben.
Das balen velobabe. Bij ons hadden ze vorig jaar op de deur geschoten met vuurwerk.. gelukkig kregen we het er nog af. Heb net de brievenbus ook maar even dicht getapt Want vertrouw het niet haha.
ja hier ik verbaas me ook over dat iedereen al zoveel koopt . . . en eerlijk gezegd ook over de bedragen die worden uitgegeven (600 euro voor een kinderwagen ? wow!), maar goed dat moet iedereen zelf weten - volgens mij maakt het voor een baby niet uit of ie in een nieuwe of tweedehandse, goedkope of dure wagen ligt....'t is de liefde en warmte die telt lijkt me. voor iedereen een goed 2007!
Amari, jij komt toch ook uit Twente? Rachel, kunnen jullie alles weer gebruiken dan? Ook de kleertjes enzo? Bijna alles wat ik heb, heb ik gekregen. Als ik er zo over nadenk heb ik zelf helemaal nog niets gekocht.
Ik kom oorspronkelijk uit het hoge noorden Maar woon sinds mijn studie in het oosten inderdaad.... Dus zo'n 11 jaar nu geloof ik. Jij dus ook? Ik heb trouwens zelf ook nog niets gekocht, wel dingetjes gekregen (staat op een plankje hier....heel lief klein spul allemaal).
Clau, kleertjes weet ik niet ligt eraan wat het wordt, maar daar koop ik nog wel wat van, maar we hebben ook veel gehad, heb eigenlijk nog niks zelf gekocht. alleen de kinderwagen oude bugaboo hebben we verkocht en de nieuwe bugaboo cameleon gekocht. De babykamer hebben we van mijn ouders gehad. Kruiken en hudrofylluiers en het badje enz dat soort dingen hebben we allemaal nog en is nog prima.
Ik ben blij dat er meer meiden zijn die zich verbazen over de vroege aankopen. WIj waren bij de eerste al vroeg vonden wij en toen hebben wij alles 2 maand vantevoren gekocht. Tuurlijk weleens wat kleine dingetjes voor die tijd, maar de kamer en de wagen etc (het grote spul) echt pas 2 maand van te voren. Dus Clau en Amari jullie hebben nog tijd zat! Ik weet niet of wij kleertjes weer kunnen gebruiken. We hebben over het algemeen jongenskleren, maar je krijgt zoveel dus als het een meisje is is er nog niks aan de hand. Moet de kleertjes nog even uitzoeken, maar wanneer ik iets leuks zie dan ben ik al verkocht! Al het andere "spul" is ook nog maar twee jaar oud en veel dingen worden nu nog steeds gebruikt. Knuffels Monique
@Suske, dan heb je flink geluk gehad, met pas 2 maanden van tevoren een babykamer en wagen te kopen, hier bij prental en babyland en alle andere winkels is er een levertijd van minimaal 8 weken tot maximaal 14 weken, ik zou het risico niet willen lopen.
Nou als het aan ons had gelegen hadden we zo rond februari van alles ingekocht. en dan ook tweedehands, maarja ouders en schoonouders zijn niet te temmen als het om enthausiasme gaat. En ik ga ze zeker niet tegenhouden. Het enige wat wijzelf hebben gekocht is een lampje. verder alles gekregen. Overigens wordt alles pas in maart bezorgd hoor, dus dan pas klussen enzo.