Ik ga deze maand beginnen hopelijk. Nu weet ik zeker dat het lukt, ik heb nu al dat als ik te veel doe (bijv. kerstboom opzetten) dat ik dagen met bekkenpijn loop. Dus ik ga rustig aan alles doen. En werk zit er voorlopig toch niet in, dus heb er alle tijd voor.
Lekker toch Shelde, wij zijn ook wel alvast aan het verbouwen, Celina onze dochter gaat op zolder slapen en daar moest nog een muutje komen en nieuwe vloer en behang en verf, dus het muurtje is nu af, deze maand verfen en behangen en dan hoop ik dat ze rond maart over kan, dan kunnen we daarna aan de babykamer beginnen.
Een heel gelukkig en gezond 2007 gewenst met heel veel lieve, mooie babies erbij!![ Hoe is het met iedereen? Leuke feestdagen gehad? Bij mij erg laat geworden gisteravond en vandaag tot half 1 uitgeslapen (dat zal waarschijnlijk de laatste keer zijn 8) ). Verder begin ik een heel klein buikje te krijgen, zoooo leuk Minder misselijk, maar nog wel af en toe overgeven Verder voel ik me heel gelukkig!
Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar een een spetterend 2007. Volgend jaar vieren jullie ook met 1 persoontje meer, kunnen jullie dat voorstellen. Ik niet zo, zal wel even wennen zijn. Maar wij kijken heel erg naar uit naar de komst van ons eerste kindje. De feestdagen waren toppie, erg genoten. Morgen begint weer de gewone leventje. En voorlopig geen feestdagen. Mijn buikje is ook al lekker gegroeit, je ziet het nu echt dat ik een buikje begint te krijgen. Wel leuk hoor en ben er trots op. Gelukkig deze week maar 4 dagen te werk. Volgende week wordt het een druke week, elke avond wel wat :S
ja grappig is dat he, gisteren voor het laatst met zn tweetjes op een feest weliswaar maar volgend jaar bestaat ons gezinnetje uit 3 persoontjes Ik heb mijn eerste buikfoto geplaatst. hij is wel heel lief omdat de dochter van een vriendin even de baby ging aaien. mijn vriendin direct dr camera in de aanslag. foto staat in mijn album. ben best trots op mijn beginnende buikje.
Zo, je buikje groeit al goed ! Ik begin hier nu ook groei te merken. Maar het is nog niet echt zichtbaar voor de buitenwereld. En volgend jaar kerst, nieuwjaar enz met z'n drietjes ja. Kan het me ook nogniet helemaal voorstellen.
Ik had voor de zwangerschap altijd een vrij platte buik. maar heb sinds 2 jaar ontzettende darmproblemen waardoor mijn buik gewoon vreselijk opzwol. ik denk dat mijn buikwanden al flink uitgerekt waren, waardoor het snel zichtbaar is.
Middag meiden! Hebben jullie een leuk goed en gezellig uiteinde gehad? Wij wel, het laatste jaar met 3... Wanneer is jullie 20 weken screenig? Wij mogen 18 januari om half 9 op...Ik ben reuze benieuwd hoe ons pummelke t doet...of alles goed is en of er een pieleke aanzit of niet natuurlijk. Hier staat de baby kamer nog vol met oude rommel, ergens in februari neemt manlief een week vrij en gaan we aan de slag. Dan weten we ook welke kleuren de muren zullen gaan krijgen
ik begin nu pas sinds kort echt het gevoel te krijgen het is gewoon echt zo er groeit iets in mijn buik al voel ik het nog niet. maar al die winkels, voorbereidingen en leuke reacties vaniedereen doen je het steeds vaker beseffen. onze screeningsecho is 22 januari om 13:30 superspannend en wij hopen dan ook te horen of het een kleine meid of jongen wordt. zoooo nerveus
Iedereen een heel gelukkig en gezond 2007 toegewenst! Inderdaad een bijzonder jaar, dat hebben we deze dagen wel vaker gehoord ! Op 1 februari hebben wij de 20 weken echo, spannend en leuk natuurlijk! Verder geen bijzonderheden, staks lekker op tijd mn bedje in !
Iedereen een heel fijn nieuw jaar met alle liefde die er is en natuurlijk ook de kleine die we dalijk lekker in ons midden hebben! wij hebben onze 20 weken echo op 25 januari om 9:10, maar heb eerst een anatomi echo op 10 jan om 9:00... wat dat inhoudt ik zie het wel kan mijn kleine weer eens zien we hebben ze wel altijd lekker vroeg dat is wel fijn hoef ik niet de hele dag af te gaan wachten heb alleen weer zo'n lieve schoonmoeder die weer eens een steek onder water geeft door tegen mijn vriend te zeggen ( vandaag) dat we er niet goed over hebben nagedacht Ze is hartsikke lief hoor daar niet van, maar vind dat je ons gewoon in ons waarde moet laten..... en dat die keus aan ons is... Maar ja.... meiden voor de rest een heel fijne dag en slaapse dikke kus sally
Hallo iedereen, Allereerst natuurlijk iedereen het allerbeste gewenst voor dit jaar en ik hoop dat we in juni allemaal een gezonde beeb in onze armen mogen houden. De feestdagen zijn erg druk geweest. 1e kerstdag niet, gewoon lekker thuis met ons eigen gezinnetje. 2e kerstdag familie over de vloer en met z'n twaalven gegourmet en alles wat daarbij hoort. Was erg gezellig, maar vroeg wel wat voorbereiding. Oudejaarsavond bij m'n schoonmoeder geweest. We lagen pas om kwartover 2 en om half 8 er weer uit. Nieuwjaarsochtend eerst naar de kerk, toen naar een oom en tante waar de hele familie van m'n man bij elkaar komt ( een soort nieuwjaarsreceptie) en daarna naar mijn moeder. Dat is een uur rijden bij ons vandaan. Daar ook mijn broers en schoonzussen gezien, en gelijk de wieg meegenomen. Die ga ik nl. opnieuw bekleden, dus moet daar al op tijd mee beginnen. Daarna naar huis met twee strontchagarijnige kinderen, gauw patat gegeten en de kids naar bed. Zelf lag ik om kwart voor negen, ik was afgedraaid. 'k Heb heerlijk geslapen en vamorgen om half zes er weer uit (mannetje heeft vroege dienst en meestal ontbijten we samen). Al een was gedraaid, eentje in de droger en eentje opgevouwen. Coen is net uit bed en Thijs slaapt nog lekker. Ga me nu douchen en aankleden. groeten, Anja
hoi allemaal, tijdje niet geweest hier maar ik ben er weer ik wil iedereen eerst een super en geweldig nieuwjaar toe wensen... hier is alles gewoon oke, misselijkheid is helemaal verdwenen...eindelijk ik heb nu alleen last van flauwvallen gelukkig voel ik het aan komen en kan ik er voor zorgen dat ik tenminste ergens gaat zitten maar het is wel eng.. ik had het met oud en nieuw voor het laatst en gelukkig kon manlief me opvangen.... ik moet morgen weer voor controle naar de gyn dus ik ga het zeker even vragen. ik slik al extra vitaminen en staal tabletten dus ben benieuwd waar het vandaan komt voor de rest gaat het super, mijn buik is al groot, ik vergelijk hem met of ik 5 maanden zwanger ben, hahaha je kan er niet meer omheen mijn 20 weken echo heb ik 25 januari, ben zo blij als het eindelijk zover is.... voor de rest ben ik nog niet met de kamer begonnen, gelukkig hoef er ook niets in gedaan te worden, dus we hoeven hem alleen in te richten meubels daar wacht ik nog even mee, maar ben wel bezig om het kleine spul allemaal te kopen... pfff dat loopt ook aardig op hoor! lieve groetjes van chaya
Iedereen de beste wensen voor 2007!! Bij ons zijn de feestdagen goed verlopen. Het waren gezellige dagen met familie en vrienden. En ja...wij hebben ook tegen elkaar gezegd dat dit de laatste feestdagen met ons 2-tjes waren. Hebben nu nog genoten van feesten en het uitslapen! Wel moest ik zaterdag, zondag en maandag avond werken, dit was wel pittig, maar ben nu lekker een weekje vrij . Ik zal straks even bellen voor een datum van de 20-weken echo.
Jammer is dat altijd, mag ik vragen waarom ze dat zegt Wij zitten ook in zo'n soort situatie iets anders, maar ja ook niet leuk.
Ben benieuwd of er mensen zijn die zich hebben aangemeld voor zwangerschapsgym of iets dergelijks, wanneer is dit handig om te doen? Verder is mijn kraamzorg nog steeds niet geregeld, zucht zucht. Dat schijnt heel ingewikkeld te liggen bij zilverenkruis achmea. Ik zou opgebeld worden door de veilingmeester omdat ze er via hun systeem niet meer uitkwamen, maar hoor wederom noppes,grrr. Babykamer en inkopen doen, daar ben ik nog niet mee bezig. En voorlopig nog niet aan toe. Eerst namelijk kijken of we nog een mooi huisje gaan vinden en hopelijk nog kunnen verhuizen voor de bevalling.