Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    @ velobabe, hier ook een die is afgevallen en een enorme buik hihi
    en fijn dat alles zo goed gaat met je en de kleine!
    en nu leven we weer met zun allen naar de 20 weken echo!

ik heb 10 januari een anatomi echo kan je dan ook naar het geslacht vragen? of doen ze dat pas bij de 20 weken?

vraag me niet wat een anatomi echo is :rolleyes: ben ik heleeeeeeeemaal vergeten te vragen..(ik hoorde alleen extra echo :oops: ) maar goed we zien het wel ;)

2. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    @ nachtvlinder, ik voelde op eerste kerstdag de kleine voor het eerst en daarna nog een keer op woensdagavond. Sindsdien heb ik ook helemaal niets meer gevoeld :cry:. Wordt je erg onzekr van he? Ik twijfel nu zelfs of ik de kleine uberhaubt wel gevoeld heb. Ik troost mijzelf met de gedachte dat ik overal lees dat er ook veel mensen zijn die de de kleine pas laat voelen, er zal vast wel niets aan de hand zijn. Maar toch kijk ik uit naar dinsdag. Ik zal wel weer erg opgelucht zijn als ik hoor of zie als alles goed is.

By the way: gisteren nog even naar de Prenatal geweest. Durfde eindelijk de drempel over om een positiebroek te gaan passen/kopen, maar helaas. Wat een ramp zeg. Op zich zaten ze erg lekker, maar ze waren allemaal te kort :confused: . Normaal is het al super lastig om een mooie lange broek te vinden, vooral spijkerbroeken, maar nu dus helemaal. Ga denk ik binnenkort maar ff naar Miss Etam. Daar hebben ze geloof ik ook lengtematen. Ik hoop dat ze dat ook voor de positiemode hebben. [-o<

3. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    @ velobabe, ook voor jou natuurlijk: wat fijn dat alles goed is!

@ nachtvlinder, heb je al gegoogled?

4. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    @ bibi ik ga me er zo even in verdiepen, en aangezien je heb getijweld voorspeld het niet veel goeds maar duimen maar dat het niet zo is...en dat de kleine van ons idd maar even verstoppertje loopt te spelen..

ik hoop dan ook van harte dat de link die je mij heb doorgestuurd niet van toepassing is bij jou

en wat gek dat je geen lange broeken kan vinden...ik heb altijd het probleem dat die broeken veeeeeeeeeeeeeeeeelsssss te lang zijn :rolleyes: met mijn 1.64 hihi, maar het klopt wel hoor die piratenbroeken zijn heel erg hot geweest deze zomer, maar kijk anders ff in de wehkamp en of h&m ik vind persoonlijk bij de prenatal dat ze me een rib uit het lijf kosten, maar ach ja heb ook niet veel te besteden dan he ;)

succes verder en laat het je wel ff weten meid dank je alvast!
    en nu maar duimen dat ze snel weer wat van zich laten horen!

5. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ik had de link toch maar weggehaald, maar zo te lezen was ik te laat :(

Ik was naar Prenatal gegaan omdat ik had gehoord dat daar uitverkoop is. 2 halen, 1 betalen. Grappig dat ze bij jou juist te lang zijn. Maar ik ben 1.79 m, dus daar zit wel een verschil in hihi.

En ja, hoop ook dat we snl weer iets voelen. Sterkte meid! Hopelijk ben je snel van je onzekerheid af.

6. anja1969

anja1969 Actief lid

29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Hallo meiden,

Gelukkig ben ik dus niet de enige onzekere. 'k Heb de kleine ook al bijna 2 weken niet gevoeld. Ik mag morgenochten weer naar de gyn. en ik hoop dat daar alles goed is. 'k Vind het best wel spannend, moet ik zeggen. Natuurlijk is het meestal wel goed en nu de kleine al elke dag voelen zou ook wel een uitzondering zijn.

Ik hoop ook dat jullie de beeb weer snel zullen voelen.

groeten,

Anja

7. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    @ Moon: Ik hoop dat het snel raak is voor jullie!

Ik kom net van de VK. Alles goed, bloeddruk OK en dit keer konden we het hartje luid en duidelijk horen. (150 slagen p/m)
    Ze raadde ook aan zwangerschapsgym te doen en ik denk dat ik het maar ga doen.

8. MaToRo

MaToRo Lid

9 okt 2006
    63
    0
    0
    docent
    Wageningen
    Hoi hoi,

Gister naar de VK geweest voor een extra contole omdat de vorige keer ze het hartje maar heel moeilijk konden vinden. Gelukkig had ze het hartje gister in 1 keer te pakken! Ben super blij en mag over 2 weekjes weer terugkomen voor een normale contole. Heb vandaag ook gebeld om een afspraak te maken voor de 20 wk-eco. Die is nu op 7 februari, nog 5 weekjes. Hopelijk kan ik mijn hubbie voor die tijd overhalen om toch te kijken naar het geslacht. We zien wel. Ook wil ik een pretecho (3D) laten maken als ik zo'n 28 weken ben. Heb ik met Rory ook laten doen. De baby voel ik nog niet; het is nog wel erg vroeg ervoor.
    Voor alle onzekere dames: pas vanaf 28 weken moet je de baby elke dag voelen. De baarmoeder is nu relatief zo groot dat de baby zich nog goed kan bewegen en niet altijd de wand daarbij hoeft te raken. Dus, heb vertrouwen in jezelf en je baby!
    Ik ga even een broodje eten. Vandaag wordt voor de laatste keer de flessen van MvM opgehaald. Zijn we daar ook weer vanaf gelukkig! Mijn goed daad ook weer gedaan voor dit jaar.

Groetjes,
    Toontje

9. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    @ matoro je heb helemaal gelijk!
    ik moet mijn lichaam de baby en mezelf een beetje vertrouwen.....
    thnx meid, voel me meer opgelucht, en me buik begint nu ook een beetje te trekken hahah

wat fijn dat je het hartje nu wel kon horen heerlijk geluid is dat he..

:)

10. MaToRo

MaToRo Lid

9 okt 2006
    63
    0
    0
    docent
    Wageningen
    Hoi Nachtvlinder,

Ben blij dat je nu opgelucht bent. Volgende week al je echo. Moet je eens kijken hoe snel de tijd gaat!

Groetjes,
    Toontje

11. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Op nieuwjaarsdag is mijn schoonvader overleden, hij heeft de laatste dagen veel pijn geleden en dat heeft hij gelukkig niet meer.
    De afgelopen dagen heb ik het heel erg druk gehad met het regelen van de uitvaart enz.
    Ik voel mij momenteel erg moe maar dat gaat wel weer over.
    Wij zijn erg verdrietig maar toch wel een beetje opgelucht dat hij nu geen pijn hoeft te lijden.

Kus van Senna

12. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    @ senna wat een verschrikkelijk nieuws, ook al weet je dat het er aan gaat komen het is en blijft moeilijk.
    heel veel sterkte en mijn condoleance
    en ik zal een kaarsje branden vanavond

13. Jeetje Senna, gecondoleerd :( ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen, met het verlies van je schoonvader.

14. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Senna, gecondoleerd met het verlies van je schoonvader.

15. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Heel veel sterkte met het verlies van je schoonvader Senna!

16. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee senna,
    heel veel sterkte de komende tijd....
    ik hoop dat jij en je lief veel aan elkaar zullen hebben de komende tijd..
    dikke knuf!

@all: ik heb 17 januari al mijn 20 weken echo! super leuk, ik kijk er erg naar uit!

liefs elfje

17. Senna: gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd toegewenst met dit verlies.

Ik krijg 15 januari 's avonds mijn 20 weken echo en dan ben ik 18 weken en 1 dag. Ik ben benieuwd want wij willen het nu bij de 2e het wel weten...of het een jongetje of een meisje is. Zooooo spannend en dan gaan we pas kleertjes & accesoires kopen en de kinderkamer doen.

18. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Senna gecondoleerd, wat vreselijk zo'n verlies. Maar ik begrijp wel dat je er vrede mee hebt. Heb het ook meegemaakt maakt met mijn schoonvader, was er g ziek met veel pijn en was op zich toen ookw el weer een fijn moment dat toen hij overleed hij tenminste van de pijn af was en eindelijk rust had. Sterkte voor jullie allemaal.

Ster wat vervelend dat het bij jouw zo'n probleem is dat regelen vd kraamzorg. Ik hebt het nl ookg ewoon via hun site gedaan en vrijwel direct een bevestiging en een dikke envelop met info op de mat.

Elfje
    wij willen ook weten wat het wordt :D Hoop ook dat we het dan kunnen zien bij de 20 weken echo.

Nachtvlinder, het is ooknog best vroeg op je kindje al te voelen, hij ligt nu vast gedraaid ;) Mijn zus had overigens ook bij haar 1e dat ze'm al voelde met 17 weken maar daarna een paar weken niets. En de 2e voelde ze pas vanaf 22 weken dus niet te druk maken he :D

bibi bij mijn zijn debroeken ook helaas te lang ipv te ort,maarja dat is wel makkelijekr want ik kan er gewoon een stukje vanaf laten halen. Wil je mijn stukjes er soms bij hebben :)

19. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    senna, gecondleerd meis met het verlies van je schoonvader, ik geef je in gedachte een dikke knuf

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ senna.

Gecondoleerd ook voor je mannetje.
    Ik liep vanmiddag nog aan je te denken hoe het met je zou gaan en met je schoonpa.
    Omdat je al paar dagen hier niet meer geweest was.
    Maar is wel fijn dat ie nu geen pijn meer heeft.

Sterkte,
    Dikke knuffel

Deel Deze Pagina