Senna, heel veel sterkte voor jullie de komende dagen. Gelukkig hoeft je schoonvader niet langer te lijden. Ik hoop dat jullie afscheid kunnen nemen zoals hij en jullie het graag willen. Dikke zoen!
Lieve juni mama`s, Bedankt voor jullie lieve woorden, dat doet mij heel erg goed. De avondwake en de begrafenis is helemaal geregeld, het wordt een mooi persoonlijk afscheid. Hij hoeft nu gelukkig geen pijn meer te lijden, want dit was echt vreselijk. Ik heb hem samen met een andere mevrouw opgebaard en dit vond ik erg mooi om te doen (wel eerst aan de huisarts gevraagd of dit veilig was i.v.m mijn zwangerschap). Kus van Senna
@ senna, heel veel sterkte gewenst! Het is vreselijk om een dierbaar iemand te verliezen, maar iid als iemand zoveel pijn heeft is het zo beter. Je wilt niemand niet zien lijden, ook al heb je iemand nog zo graag bij je. Ik heb het al een paar keer meegemaakt, ook bij een tante van 40, ze heeft gestreden voor wat ze waard was, ook al wist ze dat ze niet beter werdt. Haar overlijden zagen we allemaal als een groot verlies maar het was beter zo. Meid, heel veel sterkte de komende tijd. gr patje.
Hallo allemaal, @Senna, Gecondoleerd met het verlies van je schoonvader en veel sterkte gewenst de komende tijd. Vanmorgen ben ik bij de gyn. geweest. Mijn bloeddruk was perfect, 120/80, mijn HB was 8.0, lekker hoog dus. Mijn baarmoeder stond al op navelhoogte. We zijn wel even geschrokken, want hij kon via de doptone het hartje niet horen. Hij heeft direct een echo gemaakt en daarop was het hartje gelukkig goed te zien. HEt kindje lag lekker te pitten en groeide goed, had de grootte van 14wk4 dagen. 9 februari krijg ik de 20 weken echo en op 15 februari (over 6 weken) mag ik weer op controle. Voel me erg opgelucht in ieder geval. groeten, Anja
@Senna, Gecondoleerd met jullie verlies, maar ik snap wel dat je er vrede mee hebt. Wij hebben het ook meegemaakt met mijn schoonvader. Hij was ineens heel erg ziek en had veel pijn dus was het het beste voor hem toen hij overleed. Hij hoefde tenminste geen pijn meer te lijden. Heel veel sterkte voor jou en je familie.
Aaaaaaaah, over twee dagen weten we wat het wordt. Ik ben zoooooo benieuwd......... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ Spijkervrouwtje, als dat zou kunnen, hihi @ Senna, gecondoleerd met je schoonvader. Sterkte voor jou, je vriend/man en familie. Nu kan hij echt rusten. Knuff @ Anja, da's id ff schrikken, maar wel een extra echo @ Linnepin, spannend idd, laat je het ons weten? Vandaag weer gewerkt na 1,5 week vakantie. Wel weer ff wennen hoor. En er ligt dan toch weer een hoop op je te wachten. Direct zo druk dat ik helemaal vergat om mij broertje een sms-je te sturen . Hij is vanmorgen naar Zwitserland vertrokken om bij zijn vriendin te gaan wonen en een baan te zoeken. Gelukkig hebben we gisterenavond een leuk afscheidsdinertje georganiseerd.
ow spannend linnepin ik hoop dat ik het volgende week woensdag te horen krijg... maar laat je het ons wel weten
@ linnepin, wat spannend meis, heb je al een voorgevoel wat het wordt? Wat krijg je lekker op tijd je 20 weken echo zeg, ik moet nog een ruime week wachten, we gaan morgen op wintersport en dan krijgen we die maandag de echo. Ik moet trouwens morgen ook nog ff langs de HA, want ik heb af en toe het gevoel dat ik niet lekker wordt en moet dan echt gaan zitten. Ze willen m'n bloedsuiker ff controleren en mijn bloeddruk moeten ze ook ff weer controleren, want misschien is ie wel weer aan de lage kant. Ik heb weer een nieuwe buikfoto, ik zal 'm ff plaatsen, samen met de foto van de kast nu ie klaar is.
Je kast is mooi geworden hoor Patje. Heel veel plezier met de wintersport, maar wel rustig aan doen hoor! Je bent nu niet meer in je upje Ik hoop dat alles goes is morgen bij de HA. Welterusten, Bibi
dank je bibi, ik zal zeker rustig aan doen, we nemen de laptop mee, dus ik kan lekker films kijken en spelletjes doen als de pistes ijzig zijn of groen We vertrekken vanavond om 6 uur, we gaan voor de eertse en laatste keer met de bus, haha, met de kleine moet het wel weer met de auto. Ik kom net van de dokter en moet er ook zo weer naar toe, m'n suiker was prima, 4, maar ik heb last van mijn oog, en ik wil even weten of ik iets mee kan krijgen voor als het erger wordt. Ik kan m'n lenzen helemaal niet in hebben, dan krijg ik vreselijke steken in mijn oog. Misschien wil ie nog wel even naar het hartje luisteren..... Nou, ik ga gauw mijn tanden poetsen en weer naar de HA. als ik nog tijd heb kom ik vanmiddag nog ff weer hier, maar anders tot volgende week allemaal! Gr patje.
Je kast is leuk geworden Patje! ennuh mooi buikkie heb je hoor! Die van mij begint ook te komen. Heerlijk Gister de laatste flessen voor MvM zijn opgehaald en gelijk het kadootje gekregen, het serviesje, zo leuk. En vanmorgen lag het fotolijstje voor de echo in de bus. Das pas snel! Heb mn 1e echo erin gedaan, hihi. Hopelijk krijgen we 1 februari een duidelijkere echo dat je echt kan zien dat het een kindje is... hihi Patje, fijne vakantie en doe voorzichtig! Voor de andere meiden, een heel fijn weekend toegewenst!
Vandaag ben ik een beetje erg geschrokken. Vanmorgen had ik iets bruine afscheiding. Verder niet zo naar om gemaakt. Maar nu had ik vanmiddag weer bruine afscheiding en nu ook iets meer. Ik heb voor de zekerheid de VK maar gebeld. Zij legde uit dat de baarmoedermond erg gevoelig is en snel een 'bloedneus' kan krijgen. Dit kan door verschillende dingen komen; bijv. geslachtsgemeenschap en moeilijke stoelgang. Dit laatste heb ik heel erg. Gisteren nog naar de wc geweest, heb toen voor het eerst hard moeten persen. Gisteren had ik ook al iets rectaal bloedverlies door de harde ontslasting. Ik hoop dus dat dit de boosdoener is geweest. Als ik helder rood bloedverlies, stolsels of kramp krijg moet ik de VK weer bellen. Sorry dat ik jullie hier mee lastig val, maar moest het even kwijt.
Jeetje bloem dat is echt schrikken, kan me voorstellen dat je meteen even ging bellen met je vk, nou rustig aan meid, en je valt ons er echt niet mee lastig hoor!
Logisch dat je schrikt bloem. Ik had dt ook met 8 weken, ook vanwege het persen met harde ontlasting. Gelukkig was alles gewoon goed. Zal bij jou ook wel zijn! En tuurlijk val je er niemand mee lastig. Patje leuke kast joh. Zo heb ik nog een oude schommelstoel op de kop getikt die ook nog een metamorfose moet ondergaan Hier ook een flink groeiend buikje, ben er ook wel trots op Nog ff en ik kan mijn eigen broeken niet meer aan