Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    senna gecondoleerd en sterkte in deze moeilijke tijd!

Bloem, ik zou ook schrikken hoor, als je t niet vertrouwd dan maak je gewoon een extra afspraak met de Vk.

Meiden, hier gaat alles goed, ik voel mijn beep sinds een dag of 2 iets meer dan kriebelen...erg herkenbaar!

2. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Das inderdaad schrikken bloem...

Heej Ninetje, wat leuk weer wat van je te lezen, fijn dat het goed gaat! Lijkt me zo bijzonder om je beebie te voelen joh! Leuke foto van jou met de kerstboom en je hubbie? Lach je nou heel hard of is het meer ontroering?

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    hahaha,

Manlief trekt altijd de stomste bekken op fotos en k wist al weer dat t ging gebeuren vandaar dat ik er om moest lachen!

Deze fotos zijn geplaatst voor het brrrrr wat ik nu weer heb meegemaakt topic in the lounge omdat er orbs op staan ;)

4. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ooohhh, hihi, ff kijken in de lounge dan maar ;)

5. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben er weer. een paar dagen weg geweest en meteen weer veel te lezen. Er zijn weer heel wat dingen gebeurt.

ten eerste Senna, gecondoleerd met het verlies van je schoonvader. Ik wens jou en je partner heel veel sterkte toe om dit verlies een plekje te geven.

Angela en Patje, mooie buikfoto's en jullie worden al echt dik. Jullie buiken dan he!

Rachel, We hadden misschien best wel geluk met onze spulletjes. Maar onze kamer hebben wij bij de Ikea gekocht en die kan je meteen meenemen even kijken of het op voorraad is via internet en klaar. De wagen is gekocht bij een klant van mijn vader hier in het dorp. En niet te vergeten onze knul was 3 weken te vroeg. Dus misschien een beetje overdreven 2 maand van tevoren, want daar moet eigenlijk nog drie week bij!

Sally, ik hoop dat je je schoonmoeder een beetje van je af kunt zetten. Liefde is het belangrijkste. Wij hebben twee slaapkamers en op 1 slapen wij en op de andere onze zoon. Dus er is wat dat betreft geen plek, maar onze zoon heeft ook 8 maand bij ons op de kamer geslapen (ivm met borstvoeding en verliefdheid). En dan zien we dan wel weer verder.

Bibi, ik ben ietsje kleiner 1.76 mtr. ik heb een stel laarzen gekocht! Nee gekheid bij de promiss en de miss etam kan ik beter slagen in de lange broeken. Succes!

Bloem, ik hoop dat je je wat beter voelt. Er is niks aan om bruinverlies te hebben. Ik heb het zelf heel veel gehad, zelfs 20 dagen achter elkaar. Ik ben er gewend aan geraakt. Maar leuk is anders. Nu heb ik al een tijd niks meer.

Ninetje, beste buik meid! Wat zijn orbs? De lichtjes?

Knuffels Monique

Zoals gewoonlijk weer een ellenlang verhaal, mijn excuses, hierover heb ik geen goede voornemens!

ps 22 jan. 20-wk echo

6. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    @ bloem is idd heel erg schrikken als je bloedverlies heb of bruin verlies wat dan ook , het is gewoon niet leuk, ik heb er ook even voor in het zh gelegen, en ja die obstipatie heb ik ook last van normaliter ging ik elke dag wel een keer... nu kan ik maar 1 x in de 2 dagen of zlefs 3..
    misschien helpt het ik had roosvicee laxo gehaald bij mij hielp het niet maar maybe bij jou wel, en anders veel vezels eten ;)

@ suske leuk dat je er weer ff bij bent! ja de juni mama's kletsen te veel ik niet hoor :^o

maar die schoonmoeder heb ik het ff mee gehad voor nu, en heb het ook ff gemeld bij der dat ik er niet van gediend was, en die is nu hoog beledigt :rolleyes:
    ( komt wel weer goed, alleen nu ff niet ;) )

hebben er hier meer die een anatomi echo krijgen?
    ik zie het woensdag wel hihi ben benieuwd...

7. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

jeetje senna, dit lees ik nu pas. wat vervelend voor jullie zeg. Ik wil je sterkte wensen! ook voor je mannetje.

8. @heerlijk toch Bloem, dan ben je maar klaar als je het meteen mee kan nemen!
    Die aantal weken levertijd zijn soms echt belachelijk.

9. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Suske, Orbs zijn de ronde vlekken die jue ziet, de lichtjes zijn ook echt lichtjes, ;)

10. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Ninetje, wat stellen die ronde vlekken dan voor? Ik vind het wel interessant, maar weet er nog weinig van.

Groetjes Monique

11. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Volgens mij bedoel je Suske. Geeft nix hoor. Zoveel kletskousen bij elkaar is ook erg verwarend. ;)

12. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Gelukkig is het bruinverlies opgehouden. Het was inderdaad schrikken, had natuurlijk gisteravond ook iets last van mijn buik, maar dit zal de zenuwen/ schrik wel zijn geweest.
    Gelukkig voel ik de beeb nog wel kriebelen.

Fijn weekend all!

13. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Wat was het vandaag toch weer een geweldige dag!
    We hebben vandaag de kledingkast gekocht voor de babykamer, dus die is nu qua meubels compleet. Ook hebben we vandaag het matrasje voor het ledikantje gekocht, 179 euro :confused: ppfffff wat kan dat duur zijn. Maarja alleen het beste is goed genoeg voor de kleine beeb. En we hebben ook de knoop doorgehakt m.b.t. de kinderwagen. Het is toch de Bugaboo geworden. Donkergrijs onderstel en rode bekleding. Daarbij direct een maxi-cosi, zwart met rood. Tja, we kregen nu 50% korting vanwege de aanschaf van de kinderwagen. We hebben dus goed ons best gedaan. We zijn er alleen nog steeds niet helemaal uit welke kleur we de babykamer willen en welke kleur de accesoires. (denk dat het lila met lichtgroen gaat worden) Maarja we hebben nog genoeg tijd :D .

14. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    @ Bloem, ben blij voor je dat het gestopt is en dat je nog steeds de kleine voelt

15. Hihi ja klopt sorry, idd erg gezellig druk hier maar soms verwarend :oops:

16. Niet meer actief

(zwaai zwaai....ik ben er weer....antwerpen was prachtig, heb volgens mij wel voor het eerst last gehad van harde buiken, dacht dat dit pas later in de zwangerschap kwam eigenlijk...maar goed, het normale stedentrip-tempo van ons kon ik toch niet meer bijbenen...dus iets rustiger aangedaan en een paar musea en mooie straatjes links laten liggen helaas...)

17. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Nou meiden,
    Gisteren de pretecho gehad. Donderdag krijg ik mijn echte 20weken echo. Zoals het zo even snel te zien was, zag alles er goed uit. Het was een geslachtsbepalingsecho en duurde niet zo lang.
    Het gevoel dat het een jongen zou worden en wat ik altijd al heb gehad, klopte.
    Dus Tess krijgt een broertje.
    Leuk he?
    Dan hebben we van allebei wat. En ik vind het ook wel stoer.
    Hopelijk zien ze donderdag bij de uitgebreide echo ook geen gekke dingen en zeggen ze hetzelfde.
    XXX Linda

18. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee linnepin,
    wat leuk! een jongetje!

ik zag in andere bevallingstopics lijstjes met bevallingsdatum en of het een jongetje of meisje of een verassing wordt....
    zou dat iets voor ons zijn?

liefs elfje

19. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Leuk idee Elfje!

En Lin, leuk dat het dit keer een jongetje is! :D

Ik denk dat ik deze week de kleine gevoeld heb. Ik zat lekker tv te kijken en voelde 2 'schopjes'. Was wel apart.
    Gisteren schrok ik trouwens van mezelf. Was over m'n buik aan het aaien en zei: "... he meissie?" :confused:
    Zou ik dan onbewust weten dat het een meisje is? Over 2,5 week zullen we het weten.

20. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Nou, wie weet. Misschien is het onbewust al duidelijk.
    Ik wist het gewoon ook zeker dat het een jongetje zou zijn, en het klopte.
    Wie weet is jouw voorgevoel ook wel goed.
    x Linda

Deel Deze Pagina