@bibi: Super dat de echo goed was! @nachtvlinder: Gaaf hoor een jongetje! Op naar de stoere kleertjes. Ik begin de kleine wel meer te voelen. Meestal als ik 's avonds op de bank voor de tv zit (of met de laptop op schoot). Echt wel een apart gevoel!
@ bibi Hoop ut ook hihi. @ nachtvliinder Wat wijs een jongetje! Gefeliciteerd! Wat vondt je mannetje er van?
Bibi en Nachtvlinder van harte gefeliciteerd met jullie super echo's! ben heel blij voor jullie. En ik ben zoooo jaloers ik wil nm zo graag weten wat het wordt zoals Nachtvlinder en of alles goed is zoals bij Bibi bij de 20 weken echo...maarja nog wachten tot 5 februari...pfffff nu een aantal van jullie de beeb al voelen kunnen jullie me omschrijven wat jullie precies voelen? ben nm heel nieuwsgierig. Ooh en wij denken stiekum een jongetje en hopen een heeeeel klein beetje op een jongetje maar een meid is me natuurlijk net zo dierbaar als ze maar gezond is, cliche maar waar! xxxx xxx
@bibi: mijn placenta ligt ook aan de voorkant, ik voel heeeeel soms iest heeeel zacht. de verloskundige zei me maandag dat dit wel de baby is. ik kan niet wachten tot ik meer ga voelen! @all: wij willen waarschijnlijk niet weten wat het wordt, zien er eigenlijk niet het voordeel van in (babykamer wordt niet ineens roze als het een meisje is ofzo, en kleertjes...ach maakt dat uit bij een baby? ) maar we doen wel de 20-weken echo straks op 24 januari, dat vind ik wel weer heel erg spannend merk ik. verder gaat alles hier eigenlijk prima, rustig.
Nachtvlinder: super dat alles goed is met jullie knulletje leuk hoor een jongen! Wij willen het ook weten op de echo over 2 weken, ik denk zelf een jongen maar ja even wachten en kijken of ik gelijk heb.
wij wilen het deze keer ook graag weten. Bij de eerste wisten we het niet en dachten we een jongen, dat was ook zo. Nu willen we het wel eens anders meemaken en dit keer denken we ook een jongen. We hopen het 22 januari te mogen zien. De eerste voelde ik met 18 weken en toen had ik de placenta ook voor zitten. Bij de tweede zit de placenta achter en voelde ik de beeb al met 16 weken. Sinds de 18e week is de beeb echt heel erg aanwezig.........geweldig gevoel weer net alsof je het voor het eerst weer beleeft....heerlijk genieten
@ moon ja die is door het dolle heen,voor hem maakte het niet echt ut ( wou wel liever een meid, maar hij is net zo blij met een knulletje ) hij had al een badjas gekocht verleden keer dan en daar staat op '' ik b en een feyenoordfan'' dus dat komt helemaal goed.. ja als de placenta voor ligt duurt het langer volgens mij om de beeb te voelen, maar die van mij ligt dus voor en ik voelde het al heel snel, en tja die beeb van mij die is heel bewegelijk dus dat wordt volgens mij echt een voetballertje ga weer proberen om dat filmpje er op te zetten, het lukt niet, weet iemand toevallig hoe je een filmpje kan verkleinen : kus een happy mammie
ja op zich kan je het met de placenta voor ook best vroeg voelen mijn vk zei tijdens mijn eerste zwangerschap ook dat ik warschijnlijk heel laat zou gaan voelen mss wel met 23weken pasmaar precies met 18 weken voelde ik het al dus zegt allemaal niets
poeh hoe omschrijf je dat toen ik net begon te voelen toen had ik wel meteen zoiets van nee dat zijn niet mijn darmen het is een beetje kriebelig gevoel in het begin alsof er een kwastje door je buik heen gaat heel lichtjes strijkt dat er langs heen en zo gauw het wat sterker wordt dan is het nog aparter dan voel je gewoon echt iets in je buik heen en weer gaan maar geloof me het is een prachtig gevoel maar erg moeilijk te omschrijven
Wij willen ook niet weten wat het wordt. Zo blijft het een verrassing. We zijn vorig jaar oom en tante geworden en toen wisten we van te voren wat het werd en hoe het ging heten. Vond er weinig spannends meer aan.. Wij mogen 22 januari voor de 20 weken-echo! Ben benieuwd!
Haha grappig is dat.. Oh waar heeft ie die vandaan? M'n man is ook erg feyenoord fan en heeft mij ook aangestoken. Ik heb voor als ik weer zwanger ben een rompertje en een slabje voor m'n man gekocht als kadootje. Verder had ik al een speen vorige x gekocht. Hij had net voor het mis ging ook al een baby pakje willen kopen maar durfde het toen niet aan om dat het de vraag was of het goed ging.
ik ben vandaag weer bij de gyn geweest, weer even naar de kleine gekeken, die doet het goed. Mijn bloeddruk was wat aan de hoge kant maar nog niet boven de grens, moet daarom wel over 3 weken terug voor controle. Volgende week donderdag krijgen we de 20 weken echo, spannend misschien kunnen we dan wel zien wat het wordt.
Goh meiden wat spannend hier allemaal met de 2o weken echo's en die eerste schopjes Ik mag volgende week weer naar de VK en vermoed dat ik dan wel een afspraak zal mogen maken voor de 20 weken echo, kan haast niet wachten Ik dacht gisterenavond ook iets te voelen, een soort kriebel maar ik houd me voorlopig nog maar voor dat het mijn darmen zijn want echt duidelijk is het nog niet Ben dan ook wel heel benieuwd naar het gevoel als het duidelijk de beeb moet zijn geweest Verder lig ik deze hele week al in de lappenmand. Griep en verkouden en ik ben bang dat er een voorhoofdsholte ontsteking aan het bijkomen is Kan morgen pas bij mijn HA terecht dus ben benieuwd of ik er eigenlijk wel iets voor krijg of dat ie zegt, ziek maar lekker uit.... Had afgelopen maandag door mijn ziekte ook nauwelijks iets gegeten en mijn buik leek ook meteen een stuk platter Dat is nu wel weer gelukkig bijgetrokken maar ben nog steeds 1,5 kg lichter dan vorige week. Hoop dat dat geen probleem is. Ben dan nl tot nu toe pas 1 kg aangekomen
Goh dames wat fijn van al die goede echos! Wij moeten nog even wachten. op 1 februari zijn we aan de beurt! En de week ervoor naar de verloskundige, ook altijd weer leuk, hartje luisteren. Ik gok dat het een jochie is.... zegt mn intuitie maarja zekerheid heb ik niet. Twijfel ook nog wel of ik het wil weten. Ben zo bang dat ik mn mond voorbij praat en dat zou ik echt niet willen.... Maar misschien wint mn nieuwsgierigheid het toch...
zijn er ook meiden die denken dat ze zwanger zijn van een meisje? tot nu toe lees ik veel over jongentjes hier .....
Amari...Ik denk dat ik een meid krijg... Wat heerlijk meiden die goede echos! Ik mag pas over een weekje...en heb er echt vrees voor... Ik ga nu lekker ffkes bij me pa eten want die is jarig dus spreek jullie snel weer!