Juni 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by patje, Sep 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hester

Hester Niet meer actief

2. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Hoi hoi,

Ben best vrolijk hihi.
    Veeeeel eicelblaasje maandag weer terug kijken voor rijpen!
    Hij was erg te spreken over dat ik vorige x in 1x zwanger was geraakt dat gaf de burger moedt volgens hem.
    Dat neem ik dan aan als zeer positief.
    Verder heb ik m'n echo's alleen van de laatste echo 17-11-06 dus daar zit nog maar 1 kindje op.
    Maar is niet zo'n ramp als ik maar een aan denken heb.
    Wel gek om dan een klein friemeltje te zien zitten.

@ kleine jantje

dat klinkt als schimmel infectie daar moet je wel mee naar de dokter.
    Dan krijg je een zalfje en is het binnen een paar dagen weg.

3. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    @ moon nou meid mijn duimen gaan extra hard draaien :) dus go go Zaadjes zou ik zeggen ;) hihi

en dat klinkt idd als een schimmelinfectie dus ff naar de ha, zo'n schimmelinfectie komt vaker voor bij een zw ;)

ik heb eindelijk een filmpje erop kunnen zetten na een hele dag zitten kloten :rolleyes: maar goed hij is er dus wie wil kan ff spieken naar onze kanjer!

en ja als jullie wat willen achterlaten zou natuurlijk heel erg leuk zijn!

http://www.beebjebosch.beebiesite.nl/ en dan staat het onder filpmjes :rolleyes: :oops: hahahah

een dikke knuf van een blije mama ;)

4. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Haha ja die moeten het werk afmaken haha
    Leuk hoor je filmpje!
    Gaaf om te zien...

Knufff

5. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    Bibi en nachtvlinder: wat geweldig die echo verhalen! En heerlijk dat alles goed was! Lijkt me zo'n geruststelling! Wat gaaf zeg je filmpje nachtvlinder, heel mooi !

Moon: dit gaat gewoon jouw ronde worden hoor! Blijf je volgen!

Spijkervrouwtje: kom maar gauw weer uit die lappenmand! Beterschap.

En ook ik ben zo benieuwd hoe dat nou precies voelt als je de baby voor het eerst voelt. Vorige week dacht ik 's ochtends in bed dat ik het voelde! Een soort plop gevoel, heel vreemd. Daarna niets meer gevoeld dus het kunnen ook gewoon mijn darmen zijn geweest.

Per augustus kunnen we in ons nieuwe huis. Wel na de bevalling maar dat vind ik niet erg (hopelijk dan ook niet!). Het is een echt huis met tuin. Nu wonen we in een klein appartamentje met balkon. Mijn droom komt uit!

Oja de kraamzorg lijkt nu eindelijk geregeld; alhoewel ik moet de bevestiging nog binnenkrijgen.

6. Nachtvlinder: mooi dat filmpje
    Konden zae duidelijk zien dat het een jongen wordt? Ik hoop echt dat ze het maandag zien! Mij pretecho heb ik pas in maart met 25 weken omdat ze zeiden dat je dan het mooiste 4d beeld hebt.

Ik voelde met 12 weken belletjes, en daarna plopjes, en vanaf 15 weken onder mijn hand. Dan moet ik wel in bed liggen en hand op mijn buik bij steeds links. Mijn vriend voelde het ook tegelijk. En zaterdag met 16.6 weken voelde we een schopje! Maar niet meer gevoeld helaas.
    Wel speciaal met 1e kerstdag voelen onder je hand en zaterdag na het eten om te vieren dat we sinds 1 januari 12 jaar bij elkaar zijn het schopje!
    Maar bij mijn zoon voelde ik het pas met 20 weken en de gyneacoloog zei dat het ook aan de anatal zwangerschappen ligt. Ze telde zelf mijn 1x bbz en 2 miskramen mee?!
    Dus wie het niet volet nog ff geduld en leg op bed lekker lang je hand op je buik en druk af et toe of klop met je vinger

7. nachtvliinder

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    schiedam
    @lailae

ze kon wel vertellen dat ze een balzakje zag en een piemeltje, maar het is maar 85% en dat het altijd nog wel een verrasing kan blijven tot je bevalling :(

maar ik ga dalijk ook nog eens even een extra geslachtsbepaling doen en als zij ook zeggen dat het een knul wordt tja dan is het vrijwel 100% zeker :)

maar ik twijfel niet aan mijn instinct :) ;) we krijgen gewoon een knul :) :D

8. Nachtvlinder ga zo even kijken, leuk hoor zo'n filmpje!

Ster: wat heerlijk dat jullie een ander huis hebben!

Moon ik wens je succes, en zal voor je duimen meid!

9. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Nachtvlinder, leuk filmpje!

Ik heb helaas de baby nog niet gevoeld, het lijkt mij raar maar ook heel erg mooi, dan krijg je meer het idee dat er iets moois in je buik groeit.

Leuk ook al die echo verhalen, voor mij duurt het nog even, de afspraak is n.l nog niet gemaakt.
    18 januari moet ik weer naar de huisarts voor controle en dan hoor ik meer.

Groetjes Senna

10. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Erg leuk het filmpje Nachtvlinder! :D
    Ik heb ook een beebiesite aangemaakt. (kan je onder m'n www vinden).
    Er staat nog niet heel veel op, maar dat komt wel!

11. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ster proficiat met jullie huis, fijn joh! Dat wordt genieten straks met de kleine!

Nachtvlinder, leuk filmpje. Hoop dat wij straks ook zo'n mooi resultaat hebben :D

Gelukkig heir al weer wat opgekanpt. Vandaag weer tot 2 uur gewerkt want ik had voor alle zekerheid toch nog maar ff een afspraak gemaakt bij de HA. Maar die wilde me (nog) niks voorschrijven wat ik eigenlijk ook wel verwacht had. Als het erger wordt of over een week nog niet weg is moet ik weer terugkomen. Maar voorlopig moet ik het uitzien te houden met stomen, neusspray die ik altijd al gebruik en evt paracetamol.
    Ach we slaan ons er wel doorheen hoor ;)

12. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Ja, Spijkervrouwtje... ze geven je niet snel iets als je zwanger bent.
    Ik hoop dat je snel weer beter bent! Goed voor jezelf (laten) zorgen he?!

13. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Gelukkig is het dan toch niets ernstigs pppfffff. Maar dan begrijp ik nog niet helemaal waarom je die dan hebt gehad als je ook bij de VK een 20-weken echo krijgt. Van wie moest dan die anatomi echo? Sorry dat ik zoveel vraag, maar ben gewoon erg geïnteresseerd/nieuwsgierig :oops: .

Leuk he zo'n filmpje van de echo. Hebben wij ook gedaan dinsdag. (ik heb trouwens een berichtje voor je kleine achtergelaten ;) )

@ moon, zal voor je duimen
    @ ster, jammer dat je er pas in augustus in kan en niet voor de bevalling, kan je nog niet de babykamer helemaal gereed maken. Maargoed, het gaat erom dat je nu lekker een gaaf huisje in het vooruitzicht hebt.
    @ Shelde, je hebt er in ieder geval weer een berichtje bij, hihi

Vanmiddag bij de VK geweest. Met de kleine is alles nog steeds goed. Had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht, 2 dagen na de echo.
    Het hartje klopte met 146 slagen per minuut.
    Mijn bloeddruk was ook goed. De afgelopen keren was er steeds 4 ons bijgekomen, maar nu 1 kilo + 4 ons. 1 kilo meer dan de andere keren. Maarja buikje begint nu ook pas te groeien.
    Ik vroeg de VK waarom ik steeds van die pijnscheuten voel in mijn billen, maar dat blijkt dus bekkeninstabiliteit te zijn. Hhhmmm, ik dacht dat je daar pas last van krijgt als je echt een dikke buik hebt, maar niet dus. Het begint nu al :( . Ik hoop dat het niet veel erger gaat worden.

14. nachtvliinder

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    schiedam
    heeyyy ja das nou leuk he :) heb ook weer gelijk ff wat neeergezet :)

en waar kunnen we jou kleine aanschouwen dan? :)

en is niet er hoor dat je zo veel vraag , alleen kan ik je er geen antwoord op geven hahahaha ik weet het zelf ook niet,
    Ik denk dat ik haar verkeerd verstaan heb dan
    :( :x

ze zei het zou leuk zijn als je die echo zou doen voordat je de 20 weken bij ons weer komt om te kijken iets in die richting, maar het vervelende is als ik naar de vk ga (of ZH) ben ik verschrikklijk zenuwachtig :( :x en dan versta ik je niet goed zeg maar of ik ga dingen door elkaar heen halen. Ik ben zo troela hahaha dat ik ongeloofelijk dom ga lullen en blijf giegelen :oops:

maar ik zie het 25 jan weer want ik snap dan ook niet dat ik dan weer zo snel naar de vk moet ;)

ach ja en ik kijk anders weer uit naar mijn pretecho!

maar ik hou julllie op de hoogte :)

15. nachtvliinder

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    schiedam
    ow en heel vervelend he die bi, ik heb er ook al heel erg last van , zo erg dat ik wel eens niet kan lopen van ellende :x haha

ff goed rusten ;) (bankhangen) doet een mens goed maar blijft niet leuk...
    (die pijn he hahah )

waar ik wel veel last van heb is groeipijn .. dan heb ik ineens heel erg ongi krampen o dat doet ook erg pijn hahah...

en vannacht had ik voor het eerst kramp in mijn been 8)

ach ja lang leve een zwangere lichaam hahahah

16. Niet meer actief

iik heb af en toe kramp in mijn kuiten, vooral als ik in bed lig, of s avonds laat op de bank.....zwangerschapsklachtje?

(ben trouwens 10 kilo aangekomen sinds augustus :confused: woog altijd 63, eerste bezoek VK 68, en nu vorige week 74! gaat lekker snel eraan...hoop ook net zo snel er weer af straks...tot nu toe altijd vrij stabiel geweest qua gewicht zonder er veel aan te doen)

17. Ik heb wel al een beste buik vind ik, maar ben nog maar 2 kilo aangekomen, woog 57 met kleding nu 59 in de ochtend en in de avond 60.

18. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Thnx girls.
    Ben best zenuwachtig er onder.

19. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    @ Bibi: Bedankt voor je berichtje! (enne, Gompie is ons konijn) ;)
    @ Moon: Nou, al die eitjes… klinkt goed! Ik hoop dat ze flink gaan groeien! EN je weet wat je dan te doen staat. ;)

Ik ben nu zo’n 2,5 kg aangekomen. Ligt er ook aan of ik ’s avond eet/snoep…

20. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Oh :oops: :oops: :oops: , ik dacht dat het ook een koosnaampje voor je kliene beeb was, hihi

Share This Page