Jeetje meid ik hoop ook niet dat het doorzet hoor, kan me je onzeker heel goed voorstellen! Ik denk aan je en duim voor je.
hee patje, meis ik hoop dat het goed met je gaat! zoals shelde al zegt, zolang het niet rood is..... sterkte meis... @allemaal: ik krijg net een telefoontje van mijn broer.... en zijn vriendin is zwanger! hihi leuk he! ze hebben gisteren de eerste echo gehad, en zijn begin mei uitgerekend! morgen komen ze ook bij mijn ouders eten, en dan gaan wij het vertellen.... ik heb er zo'n zin in! liefs elfje
Bedankt meiden, ik moest net voor de grote boodschap en toen kwam er weer creme/rose-achtige afscheiding mee.......... bah, houdt het dan niet op ( hihih, ja, of alles is er nu uit (sorry voor de details) @elfje, wat leuk dat je schoonzus ook zwanger is zeg, ben benieuwd hoe ze reageren.
he bah Patje, bloed in welke kleur dan ook willen we niet zien! Maar de meiden hebben gelijk, alleen zelfs al is het rood bloed dan nog hoeft er niks aan de hand te zijn, men heeft t vaker over rood bloed met heftige krampen, dat dat zorgwekkend is, we duimen dat t nu klaar is voor je en dat alles gewoon goed gaat! Wij gaan het heel waarschijnlijk ook dit weekend aan mijn vader vertellen, hubs wil niet meer wachten die voelt dat het goed gaat komen! nah ik denk er nog wel ff over
Spannend allemaal dat vertellen he!?! Veel succes allemaal! Misschien komt m'n schoonzus vanavond langs en dan gaan we het haar vertellen. Ben benieuwd hoe ze reageert... ben bang dat het misschien niet helemaal positief zal zijn... maar dat zal wel bijtrekken. He Patje, wat vervelend! Je bent i.i.g weer helemaal leeg.
He patje wat vervelend zeg, hoop dat alles er nu uit is, en dat het stopt! Wat leuk dat je schoonzus zwanger is echt leuk!
@ Patje...ik had het toen ook met de grote boodschap...dusss mss heeft het daarmee te maken. En idd roze verlies kan voorkomen vroeg in de zwangerschap. Ik begrijp dat je je zorgen maakt, niet alleen om je zwangerschap maar ook om je vader. Ik heb zelf 2 zieke ouders dusss ik begrijp extra goed hoe je je voelt. @ Elfje, wat leuk van je broer! Gefeliciteerd! @ All IK HEB VANDAAG MIJN EERSTE CADEAUTJE GEHAD, nou ja ik...ons kleine wondertje! Ik ging toch naar mijn collegaatje...Nou ik was nog niet binnen of ze zei al...JE BENT ZWANGER, en nog voor dat ik het kon ontkennen noch bevestigen, stond ze al met een cadeuatje in haar handen. Dusss ik zeg, MUTS ik kom voor JULLIE om naar jullie nieuwe PALEISJE te kijken, dit MAG niet mijn moment worden. We hebben een heel lief rompertje gehad met lange mouwen en een hele lieve rammelaar!. Echt zooo lief... Ik heb wel gezegd dat ze haar mond moet houden op het werk, maarja ze werkt bij P&O dus ze moet wel hihihhihi... Ook mijn beste vriendin belde me nog vandaag en zegt: He lady, hoe is het... MET JULLIE!, hoe voelen WE ONS vandaag..hihihhihihi Dat vind dat zooo leuk om te zeggen. Ze belt wel om de zoveel uur of dag om te vragen hoe het met ONS is hihihhihihi. Nu wil ik het meer dan ooit tegen mijn ouders e.d. vertellen. Ik KAN het nu gewoon niet langer meer voor me houden ! Maarja mannetje wil sowieso wachten tot na de echo, ff overleggen vanavond?! Groetjes Sill@
Oo SIlla, wat zal jij je een prinsesje hebben gevoled zeg. Ik zie het helemaal voor me. Geweldig gewoon!
Ik kreeg ook mijn eerste kadootjes! Gisteren van mijn vriendin op wie dr new born zoontje ik af en toe pas een doosje met allemaal zwitsal spullekes en vandaag van Smoekie ( van dit forum) een doos met de post met een schattig klein broekje, een truitje, een hondje in een een doggy bag en megaaaaaaaaaaaa gave stoere boots! Echt geweldig leuk!
He allemaal, wat leuk dat jullie al cadeautjes krijgen. Wij gaan morgen met 4 stel vrienden naar toomler in a'dam en lekker een hapje eten, ik hoop dat ze niks aan me merken. Ik ben de hele dag al lui, en een beetje een grieperig gevoel, dus nu moet ik niet ziek worden. Ik heb nog niet weer rose ontdekt dus ik hoop dat het nu toch echt zo blijft. Als het morgen ook niet weer terug komt dan zit het vast wel goed. Ik heb nu mega honger en ga dus even lekker patatjes bakken, moet zo met paps mee dus ik spreek jullie laterrrrrrrrrr gr patje.
@ silla, we blijven positief! Gaat allemaal goedkomen. ik begrijp je onzekerheid meid! wat lief zeg je eerste kadootje @Patje, jeetje dat lijkt me schrikken maar je hoort het indd vaker he roze verlies. nou ik hoop dat het gauw stopt. En inderdaad die sprong in de tijd lijkt me oke, ik doe mee! @ elfje, wat leuk joh dus zij is iets eerder uitgerekend als jij, maar wat een verassing voor je ouders joh die wordne van de ene verassing in de andere geslingerd hihi @ninetje, mijn mannetje wil het het liefst stil houden voor de hele wereld. maar gisteren avond toen ik vertelde dat ik het toch perse aan mams wilde vertellen zei hij dat hij het ook graag aan zijn oudere zus wil vertellen hij had haar vandaag al 3 keer gebeld belt ze net op denk ze dat er heel wat aan de hand is, hihi maar mijn vriend is naar een werkbespreking dus ik heb nog nisk gezegd, vanaaf gaat hij dr bellen. super nieuwsgierig hoe ze reageert. @ All, ja meiden nu gaan we overstelpt worden met verassingen he. nou van de week heb ik mijn eerste kadootje gekregen van mijn mannetje. ik ging in bed liggen en denk hey wat ligt er nou onder mijn kont. had die lieverd een boek gekocht, ennnnn twee super mega schattige schoentjes. iok werd helemaal emo. alsof het eventjes tastbaar was bye the way vandaag mijn eerste emo huilbui gehad, pfff hey eerst ruzie lopen trappen met mijn vriend OM NIKS en daarna in huilen uitgebarsten. dus ik door de tranen heen. nou dit zijn denk ik de hormonen. we schoten allebei in de lach en hij knufelde me. hihi owjee wat staat opns te wachten. ik word een zwangere from hell volgens mij. pffff
Leuk he al die cadeaus, ook ik heb vandaag mijn eerste cadeautjes gehad, een knisper knuffeltje en een geurtje van mezelf en voor Celina een voorlees boek van mijn ouders. En van een vriendin rompertjes 1 lime groen en 1 blauwe echt lief.
ik heb vanmiddag 1,5 uur liggen knorren en nu kan ik alweer mijn ogen niet ophouden maar ivm met mijn dochter blij ik nog op maar zodra die in bed gaat lig ik ook weer plat en ik heb tottaal geen honger savonds is dat normaal?
Nou ik heb rond het avondeten heel erg honger, en vanavond een van mijn lievelingskostjes gemaakt. draadjesvlees, aardappelschotel en verse sperzibonen. en halverwege werd ik misselijk en wilde ik niet meer verder eten dus ik denk dat het erbij hoort.
Hi ladies, We hebben het toch alvast mijn ouders verteld ! Mijn vader is vandaag jarig en ook IK had een EMO middag. Ik belde mijn vriend huilend op dat ik het zooo graag aan paps en mams wil vertellen. Dussss hij vond dat ik dat gewoon lekker moest doen. Dus zo gezegd zo gedaan. En...hij en mams en mijn broertje (17) waren errug blij !
Hoi aan alle nieuwe zwangere meiden, welkom en proficiat! Vandaag afspraak gemaakt voor 1e bezoek gynae, mag 26 oktober langs gaan, meer info heb ik tot nu toe niet, maar zal me psychologisch al voorbereiden op inwendig en uitwendig onderzoek, zal dan 8weken en paar dagen zwanger zijn, groetjes en slaapwel! flyke
Hoi meiden ik kom me hier ook aanmelden. Voelt allemaal nog zo onwerkelijk maar vanmorgen had ik dan eindelijk die felbegeerde postieve test in handen. Voel me verder ook wel erg onzeker, bang dat het mis zal gaan maar ik porbeer me daar niet teveel mee bezig te houden. (voor zover dat lukt ) Maandag ga ik het zh bellen want eigenlijk hadden mijn mannetje en ik deze week een reeks onderzoeken gepland staan omdat na een jaar nog niet zwanger waren...maar die hoven nu dus niet meer Ga straks even boodschapjes doen en dan ook maar het boekje van Klune voor mijn man halen, kan ie zich een beetje voorbereiden
hee spijkervrouwtje! welkom hier meis! en nogmaals gefeliciteerd! dat boekje van kluun heb ik mijn lief ook gegeven! is echt hilarisch! (ook leuk om zelf te lezen trouwens) ik heb zo'n zin in vanmiddag! dan gaan we het mijn ouders vertellen.... en wat zal mn broer opkijken! (verwacht een kindje begin mei).... fijne dag iedereen! liefs elfje