Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Geeft toch niks! Had ook gekund toch! :D

2. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Eehh, ik heb geen beebiesite :(

3. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    @ Shelde, ik denk dat ik al weet hoe het komt:
    Je site heet: gompie.babysite.nl. Ik denk dat ik daarom dacht dat Gompie het koosnaampje voor de kleine beeb is.

4. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Bibi, ik hoop dat je bekkeninstabiliteit een beetje te harden blijft. Schijnt niet echt leuk te zijn.

Moon, ik wacht af, succes en klusse!

Ik ben ongeveer 5 kilo aangekomen. Vind ik nog niet zo raar voor bijna halverwege. Bij onze eerste was het ietsjes meer (ahum), toen heb ik maar niet meer gewogen.

Vanavond voor het eerst naar zwangerschapszwemmen geweest. Dat was soms best pittig. Ik wist dat mijn conditie niet meer was zoals hij voor de zwangerschap was. Ik ben toen vrij snel gestopt met sporten, omdat ike r last van had. Ben benieuwd naar de spierpijn morgen. Vond het wel erg leuk en ga lekker weer.

Knuffels Monique

5. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    @ Monique: Wat heb je allemaal gedaan bij zwangerschapszwemmen? Ik wil het ook gaan doen en ben wel beniewd. (Heb je trouwens een nieuw badpak ervoor gekocht)

6. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee meiden,
    @ nachtvlinder: wauw wat een mooi filmpje!

wij willen graag weten wat het wordt....ik heb geen voorgevoel....
    volgende week woensdag zijn we aan de beurt!
    super spannend.......

ik voel de baby nu iedere dag, het is niet hard of zo, maar wel duidelijk! mijn vriend voelt nog niets overigens.....

ik ga denk ik iets van "zwangerfit" doen. dat is rustige cardiofitness, met eventueel info-avonden etc.
    bij de VK-praktijk waar ik zit, worden ook veel info-avonden georganiseerd. (over de bevalling zelf, over borstvoeding etc.) die wil ik ook graag gaan volgen.

liefs elfje

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ monique

Hihi morgen spierpijn?!

8. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    Ik had ook een hele tijd last van mn bilspieren (zo voelde dat) en ik dacht dat het gewoon door het paardrijden kwam en spieren waren...bekkeninstalbiliteit lijkt me niet echt leuk...misschien toch even met de vlos bepraten als ik weer heen moet.

Ik wil wel nog even over mn jeuk praten...heb alleen savonds last van jeuk aan mn doos...heb niet meer afscheiding dan gewoon en ook geen gele of groene, stinkt niet...gisteren viel het wel weer mee eigelijk.
    Ik zou het toch gewoon nog wel even aan kunnen kijken voor ik naar de ha vlieg...ik denk dat ik kijk hoe het van de week gaat..als het erger wordt ga ik wel heen.

Ik had vanochtend ook zo'n last van mn buik...een soort menstruatiepijn..nou las ik net dat iemand (sorry maar ik onthoud echt niet wie wie is..ben heel slecht in namen) zei dat het groeipijn zou zijn....dan bedoel je dat de baby aan het groeien is?

Ook over die kilo's ...haha...mijn vlos weegt gelukkig niet..maar ik zelf thuis wel af en toe. Ik was voor de zwangerschap 15 kilo kwijt en woog 75,5 kilo...nu ca. 82 ...tja als ik voorlopig maar onder de 85 blijf vind ik zelf. Ik voel de beeb nog niet..had wel vanochtend een borrel in mn buik...maar ja ook die pijn in mn buik (moest laten naar de wc dus miss. had het daar toch mee te maken).

Tot later

9. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hihih ja klein jantje dat was ik , ik denk dat het groeipijn is heb het eigenlijk nog niet aan de vk gevraagd, maar ga er wel vanuit!

want je kindje moet toch groeien en dat voel je best wel goed , bah bah bah maar ik vind het geen fijn gevoel
    je kindje groeit maar je baarmoeder groeit ook mee die rekt zich dan ook een beetje uit en ik denk dat we dat dan voelen, niet zozeer de groei van het kindje haha of zeg ik nou weer iets doms :) ;)

10. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

nou vanmorgen naar de VK geweest en alles was goed, alles groeit zoals het moet, hartje was weer prachtig, de kleine was enorm druk :)
    Heerlijk het weekend dus in!

Van harte iedereen met die goede berichten, het is een positief schrijven hoor in de juni mama's :)

xxx Dora

11. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    dora fijn dat je kleine het zo goed doet en idd het is cker een positief schrijven in juni mama's en laten we het zo houden ook!

:) :)

12. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    waaaaar is iedereen? :rolleyes:

nou mijn kinder wagen is gearriveerd, dus die gaan we morgen ophalen!1
    lekker snel he, :) ben benieuwd meiden

fijn weekend aan iedereen! ;)

13. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Hier ben ik !

14. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    hahahah iedereen is zo stil vandaag :cry:

15. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Inderdaad, dat was mij ook al opgevallen.
    We kletsen een stuk minder dan in het begin.
    Maar goed het is nog steeds gezellig en daar gaat het om toch?
    Het is nu in ieder geval wel lekker bij te benen, hihi

16. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Bij ons (m'n schoonouders dan) is de kinderwagen ook binnen! :D
    Morgen gaan we heb ophalen en uitpakken natuurlijk ;)

17. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Tjee, leuk hoor. Het lijkt nu toch allemaal steeds echter he?
    Al die voorbereidingen helpen aardig mee aan het bewustworden.

Ik geniet er echt met volle teugen van. Ben benieuwd of ik deze uitspraak over een aantal weken nog steeds doe, maar ik vind de weken echt snel gaan. TE snel?

Hebben jullie dat ook?

18. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ja het gaat zeker snel...maar niet te snel. Vind het wel fijn zo!
    Nu maar eens snel de babykamer leegmaken. Ik denk dat ik volgend weekend wel kan beginnen met verven. :D

Hebben jullie al positiekleding? Ik heb een positie shirt met lange mouwen gekocht maar echt positie is het niet.
    Voor broeken kan ik niet slagen. Heb een vrij grote maat, dus das best lastig. Gisteren bij Miss etam 2 broeken gepast, de een was te klein en de andere was zo laag... dat zat ook niet fijn. Ik wil i.i.g een broek met zo'n 'flap' die over je buik gaat. :)

19. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ik heb woensdag voor het eerst zwangerschapskleding gekocht en ik wou ook van die hoge broeken. Ik heb een zwarte en een spijkerbroek gekocht. Gisteren één en vandaag de andere al aangedaan en het zit echt heerlijk.

20. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    ik denk dat ik in week 9 al een zw broek aan had,want elke x als ik met mijn broek ging zitten sprong mijn rits open :rolleyes: haha en het zat gewoon gelijk lekker, dus ja en idd het gaat me ook allemaal veels te snel, maar ik ben wel heel nieuwsgierig naar het wiondertje in mijnlichaam dus kan ook niet wachten tot de kleine er is.

zat net de fam Pfaff te kijken en die ene meid was aan het bevallen, en ik had echt zoiets van ja nu wil ik ook.. :) haha maar wil nog wel genieten van mijn kleintje hoor...... :p

meiden nog mar een paar maandjes :) en ik dacht ff na ik ben 24 mei geboren... als de kleine 10 dagen te laat is is het 24 juni jarig, en mijn vader is 24 juli jarig :) haha dat zou wel mooi zijn ;)

we wachten geduldig af ;)

Deel Deze Pagina