ff een leuk verhaaltje... M'n zwager is geestelijk gehandicapt (niveau rond de 5-6 jaar) en we hadden het hem nog niet verteld, omdat het dan nog zo lang duurt. Bij kerst bij m'n schoonouders thuis ging het over de kinderwagen en babykamer waar hij bij zat. Ik dacht, ok het zal wel... (hij zat in een boekje te 'lezen'). We gingen later bowlen, zegt hij: "Je bent toch wel dik hoor, maar dat is dan misschien omdat er een baby in je buik zit. Dat kan wel hoor, jullie zijn oud genoeg." Dus ik zei dat het nog even duurde en de baby na zijn verjaardag (28 mei) zou komen. Later thuis: "Hebben jullie wel genoeg geld? De bank moet maar wat meer geld drukken." "Ja het duurt dan nog 6 maanden..." Ik dacht dat m'n schoonouders het verteld hadden, maar wat blijkt. Hij heeft het allemaal zelf uitgedoktert! En vooral dat van die 6 maanden vind ik echt zo ontzettend knap! Ik vond het wel heel leuk en wilde het even met jullie delen.
Hallo meiden, He lekker een vrij weekend! Daar kan ik echt van genieten (het idee dat ik niks hoef). Mijn schoonmoeder is vanavond lekker wezen eten en dat was best gezellig (af en toe een traan maar dat geeft niet). Peter is druk met de zolder bezig, ja ook wij hebben last van nesteldrang maar we pakken het gestructureerd aan, we werken van boven naar beneden. Er zijn in huis nog zoveel klussen die gedaan moeten worden. Ik merk momenteel wel dat mijn buik behoorlijk aan het groeien is, ik kon het mij van te voren gewoon niet voorstellen maar het is echt zo (gek eigenlijk). Kus van Senna
kleine Jantje@ Ik heb ook soms juik aan mijn Doos, ik kan nu niet meer tegen wasverzachter en heb nu andere waspoeder. Nu een stuk minder geworden. Normaal kon ik wel tegen wasverzachter nu dus ff niet. Denk dat het aan de zwangerschap zal liggen.
Gister een feestje van mijn man zijn werk gehad. Was erg gezellig. Maar helaas gingen wij rond 22 uur al naar huis. Was erg moe en kreeg last van mijn rug en heupen.... 25 januari moet ik weer naar de VK. Dan gaat mijn Moeder mee en gaan we weer naar het hartje luisteren. Weet niet al of ik het gezegt heb maar heb 25 februari pas de 20 weken echo :S dan ben ik zo 24 weken zwanger.
Kan wel kloppen, wij hebben gisteren een babykamertje uitgezocht! \/ Wij zijn er heel blij mee, wie de foto's wil zien kan op onze eigen site kijken (www knopje). En omdat we toch bezig waren hebben we ook maar meteen een kinderwagen uitgezocht. Het is de Quinny Speedi geworden. En we kregen er een gratis Maxicosy bij (wel overjarig model, maar dat maakt niet uit). Sandra, wat een leuk verhaal van je zwager! Goed dat 'ie helemaal zelf verzonnen had dat jullie een kindje krijgen. Senna, kan je schoonmoeder het allemaal een beetje aan? Het lijkt me best zwaar, de eerste tijd alleen.
Hoi iedereen, Wij hebben donderdag de 20weken echo gehad. Alles zag er goed uit en deze keer zeiden ze ook weer dat het een jongetje zou worden, dus dan zal het wel kloppen. Maar ik had niet anders verwacht, want bij de geslachtsbepalingsecho was het eigenlijk ook al wel heel duidelijk te zien. Verder ben ik ook nog bij de verloskundige geweest en daar werd ik natuurlijk weer gewogen. Ik ben tot nu toe 2,5 kilo aangekomen. Dus dat valt wel mee he? Een vriendin van mij is woensdagnacht bevallen van een jongetje. Hij heet Jaimin en het is zo'n schatje. Wat is dat toch klein als je dat dan weer in je armen hebt, bijna niet voor te stellen dat wij straks ook zo'n frummeltje hebben. Wel heerlijk hoor, weer zo klein. Verder geen nieuws. Toedeloe, x Linda
HE Linnipin, wat fijn dat je 20 wk echo goed was joh! En Bibi: ik vind het niet erg om in aug/ sept te verhuizen. Het geeft ons juist wel rust, we kunnen er mooi naar toe leven en nu even geen verhuisstress. En ach tegen die tijd weet ik tenminste welke kleur de babykamer kan krijgen (grapje!). Maak me een beetje zorgen om mijn schoonzus. Ze heeft een longontsteking en is over 2 weken uitgerekend om te bevallen.... Ze is behoorlijk ziek/afgezwakt hierdoor. Ik snap niet dat zo'n huisarts niet eerder iets heeft voorgeschreven (ze loopt al een hele tijd met klachten, maar werd steeds weggestuurd bij ha). Ik hoop maar dat de baby nog even op zich laat wachten en dat ze heel snel opknapt!
@ sandra, Wat knap van je zwager! Soms zijn ze slimmer dan je denkt... Wat lief dat ie over dat geld begon.
Soms is het idd erg rustig op ons forum. Maar het is nog steeds gezellig. Sandra, het verschilt natuurlijk per zwembad, maar bij ons was het eerst rustig een paar baantjes inzwemmen tot iedereen er was en toen in de breedte een groot aantal baantjes op verschillende manieren zwemmen, soms gewoon schoolslag maar ook bv met van die schuimdingen en daarmee lopen of met zo'n buis en daarmee wat doen. Dit was best wel pittig. Ben nogal strebberig en wil graag als eerste terug zijn. Daarna lekker naar het kleine bad voor het rondje. Horen wie wie is en hoe lang zwanger en hoeveelste kindje, maar deze inhoud veranderd ook elke week. Daarna een balspel en drijfoefeningen met zwembandjes. En jawel toch wel spierpijn! Niet heel erg, maar toch. Oja het voordeel aan zwangerschapskleding is dat het lekker meerekt dus ook al heb je een wat grotere maat (bij ons gaat de miss Etam t/m 48 en Prenatal tm xxl) het rekt toch wel mee. De vorige keer was ik zo'n 15 kilo zwwarder en toen vondik het wel moeilijk maar toch heb k nog wel wat broeken weten te vinden bij deze winkels. Prettig weekend allemaal! Knuffels Monique
Ik heb volgens mij beginnende BI! Ik kan niet lang staan & niet lang lopen. Dan krijg ik dus pijn onderin mijn rug en dat straat helemaal uit naar mijn rechterbeen. Na lang lopen voelt het alsof je been slaapt. Het is allemaal redelijk pijnlijk en ik ben pas op de helft. Ik ga van de week maar even een afspraak maken met de osteopaat. Eens even kijken hoe het e.e.a. in elkaar steekt. Zijn er nog meer dames die daar last van hebben?
Jeetje wat vervelend Mijnimeel! Ik merk wel dat als ik met mijn benen over elkaar heb gezeten dat het dan gevoelig is in mijn heupen als ik ze van elkaar af haal maar verder heb ik geen klachten. Succes groetjes Senna
ik heb nu ook heel veel last van bi. maar ik heb al mijn hele leven last van mijn bekken en ben er zelfs voor in het ziekenhuis terecht gekomen ik heb idd als ik loop dat ik soms maar een paar stappe kan zetten, en dan kan ik gewoon niet verder het begint in mijn rug en loopt verder uit naar mijn benen.. ik ben vaak gevallen door mijn bekkens en ik hoop dat dat nu niet gebeurt succes meid ik weet wat het is
Ik vroeg de VK waarom ik steeds van die pijnscheuten voel in mijn billen, maar dat blijkt dus bekkeninstabiliteit te zijn. Hhhmmm, ik dacht dat je daar pas last van krijgt als je echt een dikke buik hebt, maar niet dus. Het begint nu al . Ik hoop dat het niet veel erger gaat worden.[/quote] Zo iets heb ik ook in mijn linker bil. Ik heb geen pijnscheuten, maar een pijnlijke plek. Ik denk zelf dat het een spier is die een beetje overbelast is. De pijn trekt soms ook daar naar het been. Ik zal voor de zekerheid de VK eens vragen bij mijn volgende afspraak.
Hoi Dames, Daar ben ik weer. Ik heb nog 4 daagjes heerlijk kunnen skien, we zaten in Ehrwald en we hadden het echt getroffen daar. De andere 4 dagen heb ik lekker gewandeld, comp spelletjes, filmpjes gekeken en gezwommen. Ik voel de beeb nu echt steeds beter, en vorige week donderdagavond voelde mijn mannetje 'm ook. Zo goed als ik 'm toen voelde heb ik 'm nog niet weer gevoeld trouwens. Morgen de 20 weken echo en controle bij de HA. Hebben er trouwens nog meer dames last van lenzen? Ik had erg last van gesprongen adertjes in mijn rechteroog, en daar had ik een zalfje voor gekregen, maar toen het helemaal weg was en ik blij was dat ik weer met lenzen kon gaan zwemmen en skien, had ik weer hetzelfde s 'avonds. Conclusie: het komt door de lens. Herkent iemand dit? OOh jee, ik zie dat we zo visite krijgen, dus ik ga er een eind aan brouwen. Gr patje.
Osteopathie behandelt alle structuren in het lichaam en manuele therapie de botten en de spieren (het bewegingsapparaat). Osteopathie behandelt zowel het bewegingsapparaat, het orgaanstelsel en het zenuwstelsel én behandelt holistisch. Kortom manuele therapie is een onderdeel van osteopathie. Fysiotherapie behandelt symptomatisch en op voorschrift van een arts. Osteopathie zoekt de oorzaak en benadert de patiënt holistisch; een voorschrift van een arts is niet verplicht. Een osteopaat werkt enkel met zijn handen terwijl een fysiotherapeut ook toestellen gebruikt.
Ik heb soms ook pijn als ik loop, en kan soms niet goed op mijn linkerbeen staan, vooral als ik een tijdje heb gezeten, mijn vk zei dat er dan en zenuw bekneld zit. Verder alles goed hier, kan niet wachten tot de echo over ander halve week
Mijnimeel wat vervelend van je bekkeninstabiliteit. En ook de andere dames die er last van hebben. Kan mij voorstellen dat het heel veel pijn doet. Die ellendige verweking van ons lijf (ik kan even niet meer op de naam komen) Die pijnlijke plek in de bil ken ik. Toevallig ook de linker. Mijn manueel therapeut zei dat het bij mij boven tussen de bekken en het heilig boon (of bot) zit. Met opstaan vanuit lig of zit doet dit erg pijn in beweging wordt het veel beter en gaat het zelfs weg. Dus veel bewegen voor mij. Knuffels Monique
Heerlijk dat het wat rustiger gaat..sorry maar dit kan ik bijhouden en dat van een tijd geleden echt niet...hoe leuk het natuurlijk ook is. Ik heb ook al een paar weken zw.broeken. Maar ik vind ze nog wel zakken..ze blijven niet hangen, vooral die spijkerbroek die zakte steeds...heb nu het elastiek een heel stuk strakker en lijkt nu beter..maar dan nog zijn mn truien eigelijk te kort dus dan zie je dat stof wat bovenaan zit zo snel als je broek wat zakt...nou ja het gaat vanzelf over als je buikje groeit ... We hebben ook de kinderwagen al....een mazzeltje..we wilden een kleur die niet meer leverbaar was en toen hebben we die uit de showroom gekocht...en we kregen nog 100 euro meeneemkorting ook...! ha wij waren blij natuurlijk. oh ja het is de 4 wielige Mutsy met 2 kleine zwenkwieltjes voor geworden (die past in mn autotje ...kever). Onze verbouwing duurt echt nog heel lang... de babykamer gaat nu voor...We hebben 1,5 jr terug een boerderij gekocht waar we nu achte alles nieuw aan het bouwen zijn en wonen tijdelijk in het "oude" voorhuis wat heel klein en primitief is...maar wel sfeer! Popje... dank voor de tip... Ik vind het wel raar dat je de 20 weken echo zo laat krijgt..die is juist bedoeld om te controleren en mocht je ...abortus willen ..dan mag dat dan nog ..volgens mij tot je 24 ste week...ik snpa het dan niet wat ze bij jou doen...misschien toch even navragen of dit wel goed gaat. clau ...wat is de website..als ik www.knopje.nl doe kom ik ergens waar ik niet wil zijn...? Ik voel de beeb nog steeds maar niet..ben erg benieuwd hoe het voelt. En gelukkig heb ik alleen weleen slast van mn billen...ik leef mee met diegene die last van bi hebben...lijkt me niet leuk..heb geen ervaring maar hoop dat dat wegblijft...dan kan ik namelijk voorlopig nog paardrijden. Heb wel iemand gevonden die mn paardjes straks wil gaan rijden. Ik ken haar van ..toen we nog op de manege reden...hopelijk heeft ze lekker veel tijd....haha..ze kan in ieder geval goed rijden en daar gaat het me om. Patje..verveledn van je lenzen..maar ik heb al wel gelezen dat het kan dat je daar last van krijgt... Ik heb sinds onze verhuizing mn bril weer op..het is mij teveel stof, vocht en schimmel hier voor mn ogen.. Nou welterusten alvast. nog effe tv kijken of Ouders van nu lezen