Haha ik had van de week ook op www.knopje.nl gekeken dat was even Volgens mij moet het ook iets anders zijn
hallo lieve mensen van het goede leven! pfffff nou, bij mij is ook echt de verbouwing begonnen...... de komende 3 maanden leven mijn lief en ik op een paar vierkante meter.... zonder keuken, douche etc..... aaahhhhrrrgggg de beproeving voor iedere relatie. de fundering voor de gehele uitbouw is uitgegraven, en morgen komen ze storten. douchen doen we zolang bij de buren.... en koken...., we zijn afhankelijk van de goede wil van familie en vrienden...(en soms de snackbar). maar uiteindelijk zal dit ons paradijsje worden! nieuwe keuken, nieuwe badkamer, een enorm veel grotere woonkamer en niet te vergeten een extra slaapkamer! woensdag hebben we de 20 weken echo! ik kan niet wachten! liefs elfje
hahah meiden clau bedoelde het www knopje in haar profiel hahah lig ff helemaal in een deuk hier ow ow ow ow ow ow ik kom ff echt niet meer bij jullie zullen wel gedacht hebben wow pitttige foto's maar als je bij clau klikt zie je haar site naam staan dus niet www.knopje.nl dan krijg je idd iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders haha lig nog in een scheur hier!
Hihi toen ik het bekeek dacht k dat zal ze niet echt bedoelen denk ik. En is niet bepaald een site waar je elke dag op komt lol. OOoohhh straks naar de gyn ben benieuwd.. Gisteren helemaal niet lekker volop hoofdpijn en misselijk.. spannend spannend.. ik ga nu naar bed ben net klaar met werken. Btw Goedemorgen!
Moon meiske, heel veel succes bij de gyna! Andere meiden een snelle dikke knuf, ben jullie niet vergeten hoor!
Dank je wel ninetje. Ben best zenuwachtig (alweer) Gek is dat vorige keer totaal niet maar zal wel komen door de angst om zwanger te worden. Wil niet nog een x zoiets mee maken.
Ik zal zo eens kijken wat voor site dat is, maar ik bedoel gewoon onder elk berichtje dat ik plaats, staan een paar witte "knopjes" met profiel e.d. Daar staat bij mij ook een knopje bij waar www op staat.
Hallo hier Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap ik hoor nog net bij de mei mama's ben 27 mei uitgeteld maar dat kan dus ook nog best juni worden. Ik wens iedereen veel geluk tijdens de zwangerschap. Het is toch altijd een wonder een baby in je buik. Groetjes Alida
Hallo allemaal, Hier nog één met lage rugpijn die doortrekt tot in mijn been. Ik ga er niet vanuit dat het bekkeninstabiliteit is hoor. Maar 1 procent van de vrouwen heeft dat echt tijdens hun zwangerschap. Het wordt alleen heel snel zo genoemd, heb ik het idee. Maar ik ga wel even naar de dokter donderdag. Misschien dat ik dan even doorgestuurd kan worden naar de fysiotherapie. Die kan oefeningen geven, waardoor je minder snel last krijgt. Ik vind het wel heel moeilijk met mijn werk. Ik werk twee middagen in de week en twee hele dagen. Die middagen gaan nog wel, maar die hele dagen zijn echt zwaar. Eigenlijk krijg ik dan om een uur of 12 al last en dan moet ik nog de hele middag. Ik had het ook tegen mijn leidinggevende gezegd. Toen zei ze: Tja we moeten maar even kijken, maar als je minder op een dag wil gaan werken, moeten we het over meer dagen gaan verdelen. Dus toen was ik eigenlijk best een beetje kwaad. Ik ben maar 1 dag in de week vrij en dan wil ze die ook nog van me afnemen. Misschien is het verstandiger om gewoon bij de ARBO arts langs te gaan. En als hij dan zegt dat ik bijv. nog maar 16 uur mag werken, kan ze daar natuurlijk weinig tegenin brengen. Werken jullie allemaal nog wel jullie uren die jullie altijd al werkten? x Linda
Nee, ik werk vanaf 1 januari 1 dag in de week minder, dus nu gemiddeld 22 uur in de week. Ik ben nu druk aan het nadenken hoeveel uur ik na de bevalling wil gaan werken. Moon: heel veel succes bij de gyn, zal voor je duimen!
Nou ik ben weer terug bij de gyn vandaan. Deze x slaat het waarschijnlijk niet aan. Net even traantjes gelaten.. Snap niet waarom eerst wel en nu dan waarschijnlijk niet. Eerst worden je kindjes afgenomen en dan willen die r*t eierstokken hun werk niet doen grrrr. Maar ja..
Afwachten, woensdag weer naar ziekenhuis dan kijken ze nog een keertje (hoop op een wonder)en anders weer de duiveltjes opwekken en krijg ik een hogere dossis.
Ik werknog gewoon 36 uur hoor..maar ben ook een echte bikkel..nooit ziek en als ik ziek ben ben ik er nog...haha.. Maar ik ben wel vermoeider en was dan ook erg blij dat ik vrijdag naar huis mocht om 12 uur. Er is hier trouwens wel al naar mn zwangerschapsverkaring gevraagd op mn werk..dit inderdaad ivm als ik een keertje me ziek meld dat ze dan een uitkering kunnen aanvragen daarvoor...tja ons bedrijf is overal voor verzekerd dus dit zal ook wel geregeld zijn. Ik zou me absoluut geen zorgen hoeven maken als ik me ziek meld over klachten van hogerhand...wel over mn werk dat dan blijft liggen. Linnepin..ik zou idd naar de arbo arts gaan anders...ze MOETEN begrip voor ons opbrengen hoor...je kan je anders gewoon ziek melden..succes. Oh en Moon...balen voor je..maar niet blijven treuren hoor....de doorzetter wint moet je maar denken en hopen.
Moon, ik hoop dat dat wonder gebeurt voor je! En anders maar snel door naar een volgende ronde! Ik werk momenteel niet. Wel wat invalwerk gedaan, maar dat viel erg tegen, erg veel last van m'n bekken!
Ik net heel enthousiast schrijven dat ik nog volop werk en een echte bikkel ben...nou dat ben ik wel... Maar IK WIL NAAR HUIS... Ik voel me echt belabberd...heb weer een hele nare buik...net of ie helemaal vol zit met eten....ben toch net naar de wc geweest. Ik wordt er niet ekker van gewoon. En vanochten (5 uur) had ik ook al mega krampen in mn buikje....ik snap het niet...misschien toch morgen de vlos bellen wat of er met me aan de hand is... Ik denk dat ze er weinig van kan zeggen en ik vrees dat ik wat rustiger aan zal moeten doen....hummmm...das moeilijk voor mij.....heeeeeel moeilijk. Herkenning bij iemand?