Wat een jongens allemaal! Zelf denk ik ook dat wij een jongentje krijgen, maar moet nog even afwachten heb vrijdag de echo! Hier gaat alles zijn gangetje, eigenlijk geen zwangerschapsklachten hier. Liefs Demi.
Gefeliciteerd, gaaf hoor. Dat was toch ook je voor gevoel hahahaha. Ik ben vanavond aan de beurt om 18.40 uur , spannend. Onze zoon van bijna 7 gaat mee, hoe lang duurt het ongeveer zo'n echo?
Ik werk ook 2 hele dagen en 2 halve. En heb een zoon dus ik heb meestal op mijn vrije uren wel het eea te doen. Maar ik merk dat het vermoeiende iets minder wordt. Maar het tocht de hele dag bij mij zoals ze zeggen (gapen) En als ik thuis kom en gegeten heb dan kan ik alleen nog maar liggen en niets doen. Mijn ijzer was de vorige keer wel goed, ligt het bij jou misschien niet daar aan? Ik ga er ook vanuit dat als het niet meer zou gaan het verdeeld wordt over die dagen, vind ik op zich wel logisch. Alleen moet je dat wel kunnen regelen. Want bv op mijn vrije dag breng ik mijn zoon naar school en haal 'm op! Maar ik weet niet of dat wel wettelijk zo kan. Ik zou dat toch wel uitzoeken als ik jou was.
@Moon wat onwijs balen zeg Sterkte meid en ik blijf toch duimen! Jeetje wat veel jongetjes hier, er zijn zeker nog geen meisjes bekend? Leuk hoor, wordt dus een jongens maand juni!
Moon, veel sterkte. Ik hoor echt allemaal jongetjes ja! Wij willen het niet weten, dus dat wordt afwachten tot juni!
Moon mieske toch, wat klote! Hopenlijk slaat de hogere dosis snel aan en zul je snel weer dikgebuikt zijn meidje! keep the faith! Hester joepieeeeee! Alweer een knullie!? Nah misschien ben ik dan een van de eerste met een meid he? Nog 3 nachtjes spannend hier en dan weten wij het ook.
Wat leuk zeg! Allemaal jochies! ikzelf denk dat wij een meisje krijgen, maar dat zullen we pas in juni weten...... En wat is het toch moeilijk om het eens te worden over de namen zeg! Hahaha, lijkt wel of dat we er nooit uit gaan komen samen.....wie weet lopen we toevallig nog een keer tegen een naam aan waarvan we denken " ja, dat is hem"! We hebben natuurlijk ook nog wel ff de tijd he? Ik heb nog niet het idee dat ik de kleine al gevoeld heb trouwens. Dat zal niet al te lang meer duren toch? Zeker niet als je de placenta aan de achterkant hebt. Kan haast niet wachten om "hem" te voelen. Lijkt me zooo bijzonder. Maarja...geduld is een schone zaak. Groeten Silvia
Ja, wat een jongens he! We zijn er heel blij mee en de namen hebben we ook al wel (kan nog wel veranderen, maar we hebben nu wel iets wat we allebei heel leuk vinden) @lailae: de echo duurde bij ons ruim een half uur.
Ben benieuwd hoelang onze echo duurt en wat we allemaal te horen krijgen... Morgen ga ik de verwijsbrief ophalen bij de vk want die was ze voor het gemak gewoon vergeten mee te geven, ze is zelf ook zwanger en t zullen de hormoontjes wel zijn he? Nog 3 nachtjes en dan weten we het! Ik heb nog steeds lange nagels...:wink
Dat is ook zo, en het is inderdaad een stuk makkelijker om de babykamer in te richten hihi. Wij zijn het nu ook eindelijk eens over de kleur. En ik hoop dat het weer een beetje beter gaat met je schoonzusje. @ mijnimeel, shelde, nachtvlinder, suske, Linnepin en bloem ik wil jullie ook even sterkte wensen met de pijntjes @ Patje, dat geweldige gevoel had ik vanmorgen ook toen ik wakker werd. Ik heb de kleine nog nooit zo goed gevoeld, nu zelfs aan de buitenkant van mijn buik. Alleen mijn mannetje sliep en kon hem niet wakker maken omdat die kleine het daarna weer voor gezien hield By the way, ik heb geen lenzen, maar wens je wel sterkte, dan toch maar 8) ? hihi @ kleine jantje, mijn spijkerbroek zakt ook steeds af :x . Om te voorkomen dat je die rand ziet kan je zo'n buikband gebruiken. Heb ik dit weekend voor het eerst gedaan. Vond het wel een beetje eng/onwennig, maar volgens anderen kon het al best. @ Elfje, als je een beetje in de burt woont mag je best een keer een hapje met ons mee eten hoor @ Linnepin, ik werk nog steeds 32 uur, maar vind het wel heerlijk dat ik 's woensdags vrij ben. Lekker halverwege de week. Net als Kleine Jantje meld ik mij eigenlijk ook nooit ziek (al zeker 3 jaar niet), hoop dat nog ff vol te houden. @ Moon, wat kl*te zeg, Sterkte meissie, hoop dat het snel wel positief is. @ Hester, gefeliciteerd. Wat fijn dat alles goed is. @ Lailae, hoe is jouw echo gegaan? @ Mispoes, hoop voor je dat jij je kleine ook snel voelt, tis zo bijzonder @ ninetje, twee nachten voordat wij de echo kregen heb ik slecht geslapen, van de zenuwen denk ik. Ben benieuwd of je na donderdag nog steeds je lange nagels hebt, hihi
Hey kleine jantje, beetje te vroeg geroepen he Heel veel sterkte met je pijntjes en doe het vooral rustig aan! Ik hou het hier allemala niet zo heel goed bij maar er blijken dus veel jongetjes op komst te zijn? Grappg hoor! Ik heb deze week een 20 weken echo en twijfel nog steeds of ik het wel wil weten? Verder hebben mijn vriend en ik al vanaf het begin het gevoel dat het een meisje is! Gr
Hester, Leuk hoor een jongetje! Fijn dat alles goed is. Moon, nog even woensdag afwachten, hopenlijk is er dan beter nieuws! Het gaat heel goed met mijn rug. De therapeut doet mij ontzettend pijn, volgens mij worden ze daarop geselecteerd. Maar het werkt goed. Buikbanden om je broek helpen goed om je broek omhoog te houden en dan een slag omslaan dan blijft het nog wat langer zitten. Mijn man wil het trouwens NIET weten. En dat was bij onze zoon ook zo en toen heb ik toegegeven. Maar ik ben zo nieuwsgierig! Het maakt mij ook absoluut niet uit wat het is, maar oh oh die nieuwsgierigheid. Wel denken wij allebei een jongen. Maar vrienden en familie weten het nog niet. En werken, wat is dat? Nu geintje ik ben invalleerkracht en het is zo enorm rustig op het moment, dat ik in december 2 x heb gewerkt en dat was het. Wordt hier ook best sjachie van. Maar normaliter ben ik 2 1/2 dag beschikbaar. Knuffels Monique
Ik heb mijn echo net gehad. En alles is goed! Gelukkig. Maar wij willen heel graag weten wat het wordt maar zij kan maar met 60% zekerheid zeggen dat het een meisje is. Kortom ik weet het nog niet echt, baal! Ze zagen ( gyneacoloog en verloskundige die echo opleiding kreeg) 3 streepjes maar ze kan het alleen maar met zekerheid zeggen als ze de schaamlipjes zien en die zagen ze niet. Misschien toch iets te vroeg 18.1 weken Maar ik droomde wel over een meisje en dat is wel klein beetje mijn voorkeur. Als ik eerlijk mag zijn.
Leuk Hester en jongentje! Elfje ik heb nog wat boerenkool over van net zal ik die naar je opsturen En het is ff doorbijten zo'n verbouwing (wij hebben 8 maanden in de schuur gewoond) maar het eindresultaat daar is waar je het voor doet he. Net als bij een zwangerschap hahaha Morgen naar de Vk en hopelijk kan ikd an ook een afspraak maken voor een 20wkn echo. Ben benieuwd. Verder voel ik sinds vorige week de kleine! Echt gaaf,het is nog heel zahctjes, een soort gekriebel/geaai aan de binnenkant maar wel leuk om te voelen Weet niet meer wie het vroeg, maar ik werk gewoon nog 36 uur. Moet zeggen dat dat ook nog goed gaat. Heb totaal geen last van zwangerschapskwaaltjes. Voel me eigenlijk heel goed zelfs
lailea , jammer dat ze niet met zekerheid kunnen zeggen of het een meisje is. En je hebt de echo inderdaad erg vroeg. Krijg je er verderop in je zwangerschap nog 1?
Hallo allemaal, Ik ben een poosje niet op het forum geweest, maar wat was er veel bij te lezen, zeg! Wij hebben de hoop op een meisje, omdat deze zwangerschap zo totaal anders is dan de vorige twee. Op 9 februari hebben we de 20 weken echo, dan zullen we meer weten. Bij de vorige twee wisten we het niet, maar nu willen we het wel weten. Hier gaat alles verder goed. De vermoeidheid wordt minder, gelukkig. Full-time (t)huismoeder van 2 kids valt niet altijd mee als je zo moe bent. Groeten, Anja
@lailae: Het is niet de vermoeidheid waarvan ik zo'n last heb, maar de pijn in mijn rug en bekken. Nee, mijn ijzer was juist zeer hoog, 8.2. Schijnt heel hoog te zijn. Nou ja, we zien wel hoe lang ik het volhou. Ik weet dat ik eigenlijk voor mezelf moet ik kiezen, maar ik verleg elke keer die grens maar. Eigenlijk gewoon stom natuurlijk, maar ja.Dat doe je als je je verantwoordelijk voelt voor je kinderen. Ik werk namelijk op een kinderdagverblijf en heb een eigen groep die ik dan weer niet in de steek wil laten. Binnenkort toch maar even langs de ARBO arts. Kijken wat hij zegt. x Linda
Je moet echt aan je zelf denken! Straks kan je niet meer lopen, kan je nu beter minder werken. Vooral als je zo'n zware baan hebt.
Spijkervrouwtje: Nee volgens mij niet tenzij er iets medisch aan de hand is maar op het moment niet. Misschien wil mijn eigen gyneacoloog nog een poging wagen aangezien ik zo vroeg de echo heb gekregen. Maar ik denk het niet. Die afspraak heb ik 30 januari. Misschien de pretecho morgen proberen te vervroegen.