Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hester

Hester Niet meer actief

Leuk om te horen dat iedereen nu zo'n beetje de 20 weken echo heeft (gehad)! En spannend al die jongens/meisjes/nog onbekend :D

Houden jullie het geslacht eigenlijk geheim? Wij vertellen het aan iedereen om ons heen, echt zo leuk!

2. Is er misschien al iemand met het kamertje bezig?
    Ik heb de meubeltjes nog. Maar willen toch gaan beginnen.
    Wij hebben niet zulke makkelijke muren (gipskarton) dus kunnen we beter langzamerhand beginnen.
    Maar ik twijfel zo over de kleuren, moeilijk moeilijk.
    Ik dacht aan fuchsia, lime en lila. Maar hoe geen idee, nog kijken of daar leuk behang voor bestaat en anders verven.
    Ik zie niet veel voorbeelden, hebben jullie die misschien ergens gezien?

3. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    @ nachtvlinder: Lief zeg dat ze een geboortebord voor je aan het maken zijn!
    @ hester: Van mij mag ook iedereen het weten hoor! :D
    @ Lailae: Ik ben nog niet begonnen. We zijn nog steeds bezig alles te verhuizen ui de babykamer. Ik hoop dat dat volgende week klaar is. Ik doe de muren wit (met een tintje waarschijnlijk) en ik wil een baan lime en een baan aqua daarop doen. Verder heb ik veel spulletjes in aqua en lime. Zoek hier op het forum maar eens op babykamers, kun je er veel zien!

Vandaag op de helft! \:D/ Gaat stiekem toch wel hard.
    Mijn kleintje heeft niet meer zo veel geschopt… ik weet dat je het nog niet elke dag hoeft te voelen, maar ik bezig me dan toch een beetje zorgen te maken (zeker na het bericht van Meliske).
    Dames een fijne dag! Wij gaan zo een vaatwasser halen!
    :whistle:

4. Vandaag ook op de helft! :D
    Nog een paar dagen en dan de echo, hoop dat we kunnen zien wat het wordt, ben zo benieuwd.

Wij zijn nog niet met de babykamer bezig, wel hebben we het kamertje al binnen maar het staat nog in dozen ingepakt en moet nog in elkaar worden gezet.
    We zijn nu bezig met de zolder waar heel veel moet gebeuren omdat Celina onze oudste een nieuwe kamer krijgt, wordt wel heel mooi! ik wil haar half maart over hebben zodat ze alvast kan wennen aan haar kamer, en in april gaan we de babykamer doen, daar hoeft alleen een muur worden gefert en wat dingen ophangen enzo dus dat is niet veel werk.
    Als het een jongen wordt wil ik aqua blauw en lime in het kamertje en bij een meisje denk rood met oranje, of roze ik weet het dan nog niet.

5. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    Wat een berichten...we krijgen er weer zin in :)
    @Senna ik hoop maar dat je bloeddruk wat daalt want das toch niet zo best
    @Chiesa..ik denk dat ik het voel..maar ben ook niet zeker hoor...het is toch allemaal nieuw :( :D :D
    @nachtvlinder...echt super dat ze dat bord maken....
    mijn ventje is timmerman dus dat zal ook vast wel goedkomen volgens mij...hij is nu al helemaal in de wolken en wil bijvoorbeeld echt aldoor mee naar de vlos :thumup:
    @Mijnimeel..hier een jaloerse moeder in spe....leuke schoonouders heb je!

Mijn weekend begint ook over een 20 minuten...heerlijk..en de zon schijnt hier :D

Mooie dag vandaag!

6. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Dag dag,

Fijn zeg! Al die goede berichten van de 20-weken echo's. Wij zullen nog even geduld moeten hebben, want we kunnen pas 14 februari terecht......:( Is wel een mooie dag...op valentijnsdag.

Ik voel de kleine sinds eergisteren! Ik weet het echt zeker. Dat is echt een mooi gevoel. Tis maar heel af en toe dat ik het voel, maar dat is niet erg he? Mijn mannetje kan het nog niet voelen zegt ie. Hij ligt dan met zijn hand op mijn buik, maar hij voelt het nog niet......:( Ach....komt vanzelf goed!

Dadelijk gaan werken, en morgen nog. En dan lekker twee dagen vrij :)

Fijn weekend!

Silvia

7. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Ninetje, ik voel mij niet aangevallen hoor! Ik vond het erg leuk om pas bij de geboorte te weten, dat wij een zoon hadden gekregen. Maar ik ben gewoon van nature nieuwsgierig. Het maakt mij helemaal niet uit wat het is, maar ik ben gewoon zo nieuwsgierig. Als alles maar goed is. Bij onze zoon was bij de geboorte een ruis in zijn hartje. Toen moesten wij na drie weken terug komen. Dat is dan dus 3 weken in de stress vlak na de bevalling. Gelukkig was alles goed, daarom willen wij ook deze echo. Anders hadden wij het niet eens gedaan. En ik kan inderdaad ook niet echt goed mijn mond houden!

Fijn al die goede echo's. Volgens mij lopen de meisjes de jongens al in!

Elfje ik hoop dat je echo goed was. Die onzekerheid is niet leuk.

Nachtvlinder, lief dat je een bord krijgt. Wij hebben van de eerste nog een grote olifant!

Met de kamer kunnen wij niet beginnen. Wij hebben geen kamer meer. Misschien dat we een afscheiding maken met kasten in onze slaapkamer. Maar dat zien we nog wel. De kamer van onze zoon heeft ongeveer 7 kleuren (blauw en paars tinten), maar ik heb zulke leuke kleurige accesoires gezien bij de wereldwinkel, dat ik bij een eventuele babykamer de muren zacht houdt en lekker even ga shoppen in de wereldwinkel.

Knuffels Monique

8. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    nou meiden,
    er zit dus een kleine verharding in het linker ventrikel, dit blijken heel veel kindjes te hebben.. er waren verder helemaal geen afwijkingen te zien aan het hartje!

we hebben dus weer bijna 3 kwartier mogen kijken naar ons kleintje! super mooi!
    EN, de arts in het ziekenhuis bevestigden dat we een meisje krijgen!

we zijn gerustgesteld, en gaan nu echt volop genieten!

liefs elfje

9. anja1969

anja1969 Actief lid

29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Hallo allemaal,

@ Elfje, wat fijn dat alles toch goed blijkt te zijn en wat leuk een meisje!

@Nachtvlinder, wat leuk dat bord! Helaas zal het bij ons wel bij een vlag met ballonnen blijven. Mijn mannetje is niet handig en om er nu eentje te huren vind ik wel prijzig.

Hier gaat alles best goed. Ik voel de kleine bijna niet en dat geeft me soms wel een beetje zorgen. Maar ik begrijp dat er meerderen zijn waar dat zo is.

Afgelopen week ben ik een kilo afgevallen, maar dat is geen overbodige luxe! Ik was al 7 kilo bijgekomen.

Morgen gaan wij aan de babykamer beginnen. Het behang moet er af en morgen gaan we nieuw behang uitzoeken.
    Ik wil het limoengroen, aquablauw en wit. De wieg wordt helemaal wit en het ledikant en de commode zijn ook helemaal wit. Wat kleur is dan niet overbodig. Ik wil op de vloer straks een schapevachtje neerleggen, omdat wij in de slaapkamers overal laminaat hebben.

Ga nu gauw verder met m'n eten. We eten boerenkool met worst en spek.

goeten,

Anja

10. Gelukkig! En bevestiging dat het een meisje is.
    Ik ben gisteren gelijk wat gaan kopen nu ik weet dat het een meisje wordt. Mijn eerste aankoop leuk hoor!

11. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Gelukkig Elfje dat het allemaal is meegevallen, en je krijgt een meisje, wat leuk!

Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest, mijn bloeddruk was nu weer wat gezakt!
    Ook is er een echo gemaakt :D en dat zag er allemaal prima uit, de baby groeit prima en lag lekker te spartelen.
    Ik mag gelukkig toch weer onder controle blijven bij mijn huisarts maar ik moet over anderhalve week mijn bloeddruk laten controleren.
    Ik ben opgelucht en blij dat het meevalt want een hoge bloeddruk is niet goed voor de groei van de baby.
    7 februari heb ik mijn uitgebreide echo, dan ben ik 21 1/2 week.

Groetjes Senna

12. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Mag me hier ook aanmelden. Eind juni worden wij ook voor het eerst papa en mama van onze eerste. :) :D

13. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Senna, fijn dat je bloeddruk gezakt is!

Elfje, wat een goed nieuws! Een hele opluchting! En leuk hoor, een kleine meid! :D

14. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Ingie welkom en gefeliciteerd!

Senna, gelukkig dat je bloeddruk wat beter was.

Elfje, gelukkig gerustgesteld en zekerheid.

Knuffels Monique

15. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Hai Ingie , ik zie dat je het heb gevonden, nogmaals welkom en klets lekker mee.

Elfje... wat fijn dat je nu weer lekker kan genieten van de rest van je zwangerschap....!

Senna.... tjee wat fijn dat je b.druk weer gezakt is, is me al niet wat .

Wij moeten ook de kamer nog leeghalen en dan het plafond verve, muur kaalmaken en nieuw behang op en dan het laminaat erin.
    Gelukkig is het kamertje maar 8m3 :)
    We hebben wel alles in huis gehaald laatst om het te doen maar nog niet aan toegekomen.
    me hubbie zou volgend weekend het plafond gaan doen zodat ik kan gaan behangen, daarna hij weer het laminaat en dan samen wachten tot eind maart de kinderkamer word geleverd.
    We hebben dus nog wel even hoor.
    Ook hebben we al heel wat kleinspul in huis zag ik laats, meestal koop ik wat als ik ergens langsloop en het heeft een leuke prijs en omdat de kamer nog niet leeg was sloeg ik alles op in onze kasten onderin, gewoon nog in tassen en dozen, nu hebben we alles opengemaakt en bekeken en blijkt dat ik al aardig aan het shoppen ben geweest.... :) :confused:

Ook de kinderwagen en maxicosi hebben we laatst gekocht dus die nemen zo met doos en al best veel plek in, vandaar dat ik volgend weekend wel echt wil beginnen, gewoon zodat ik kan zien hoe alles eruit ziet , ;)

zo ga me nu ff klaarmaken voor de mijn vk bezoek

16. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Senna1979
    Maak je niet druk, denk om je bloeddruk :)
    Super dat de kleine goed gegroeid is en lekker actief.

@Remember
    Veel plezier bij de VK, naar het hartje luisteren...

@Chiesa
    Hoe was jouw 20 weken echo?
    P.S. Ik voel de kleine al wel.

@Lailae
    Een meisje...wow

@Ninetje
    Wat een acrobaat is jullie meisje!
    Echt een bezig bijtje :)
    Super mooie echo!

@Nachtvliinder
    Leuk hoor zo'n speciaal voor jullie gemaakte reiger

@Candijtje
    Wat duurt dat wachten lang...
    Wij mogen pas 2 februari voor de 20 weken echo (15 min...)

@Mijnimeel
    Veel plezier met shoppen (de anderen ook trouwens ;) )

@Elfje
    Super dat alles goed is met jullie kleine meid!

Ben zo benieuwd of ons kleine wondertje goed gegroeid is?
    Ben daarom best wel zenuwachtig voor de echo, maar mijn hubbie is er 100% zeker van dat alles goed is...
    Inmiddels hebben we de kinderkamer besteld en die wordt thuisbezorgd wanneer het ons uitkomt. De kinderwagen hebben we ook al en de maxi cosi ook want die hebben we gratis gekregen bij de kinderkamer. :D

17. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16

18. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Hey ladies,

onze 20 weken echo was echt helemaal perfect.

Met de baby alles oke, de placenta ligt voor vandaar dat ik weinig/tot niets voel.

De dame die ons hielp was ontzettend aardig, nam echt de tijd en heeft alles zo goed uitgelegd gewoon.

Ook vroeg ze of wij het geslacht wilde weten... JAAH :D

Het is wat wij al dachten.... een MEISJE! Mn vriend wil het liefst wel aan iedereen vertellen maar ik wil het voor anderen nog wel een beetje een verassing laten.
    Heb al zo zitten twijfelen of ik het zelf al wel wilde weten hihi.

Dames ik ben ook zo blij, ook voor jullie!

Morgen ga ik ook shoppen want ik ben bloedsago als ik aan mijn kleren denk pff. Ineens groeit je buik van hier tot......!

Prettig weekend allemaal, ik ben er effe met mn vriend een weekendje op uit! :D

Gr

19. legallyblond

7 jan 2007
    7
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Ook ik ben uitgerekend in juni. :D
    Wil graag zwangerschapsyoga in rotterdam gaan volgen maar heb geen idee waar ik dit kan doen of waar het leuk gegeven wordt... heeft iemand misschien tips voor mij?
    Groetjes, ilona

20. Niet meer actief

Welkom LegallyBlond!

@all:

Ik ga jullie verlaten trouwens. Ik merk dat ik het hier eigenlijk helemaal niet zo fijn vind en ik nog lees uit een soort plichtsgevoel, weet niet precies waar dat vandaan komt (wel een beetje: oa dat ik niet zo van getut rond kinderkamers, kleuren wandelwagens en hoeveelheden cadeaus houd). De groep is hier te groot voor mij, er reageert bijna niemand persoonlijk op elkaar (in elk geval niet op mij) en dat voelt voor mij erg onpersoonlijk eigenlijk.

Ik wil jullie allemaal een hele goede zwangerschap wensen en wens jullie ook prachtige kinderen toe in juni!

Wie weet kom ik nog weer eens langs, maar voorlopig niet meer.

Lieve groeten!

Deel Deze Pagina