Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @amari, jammer dat je weg gaat, maar begrijp wel wat je bedoelt, heb ook hetzelfde een beetje, alhoewel ik het wel leuk vind om over de kinderwagen en kamer te praten ;)
    Maar inderdaad is het een beetje te groot, dus snap wat je bedoelt met het reageren enzo.

2. anja1969

anja1969 Actief lid

29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Amari en Rachel,

Ook ik heb hetzelfde gevoel. Dat is ook mede de reden dat ik niet zo heel veel reageer.
    Het kletsen over kinderwagens ed vind ik niet erg, maar ik voel me wel enigszins genegeerd. Op de momenten dat ik wel post, wordt er niet gereageerd op mijn berichtjes. Ik heb het idee dat er een groep(je) binnen dit topic is, dat trouw op elkaar reageert en dat de rest buiten schot wordt gelaten.

Ik bedoel het niet zo rot als het misschien overkomt en ik wil dan ook niet direct het bijltje erbij neer gooien.
    Misschien kunnen we er met z'n allen wat van leren, inclusief ikzelf.

groeten,
    Anja

3. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hmmm ok ik weet ff niet wat ik daar op moet zeggen meiden, ik denk eerder dat het komt omdat er zoveel meiden zijn, en er wel eens wat over het hoofd wordt gezien, maar bedoel als je er mee zit gooi het in de groep, zodat we er wat mee kunnen doen, maar om er dan mee te stoppen? zomaar out of the blue :(

Ik bedoel heb er geen erg in gehad dat het zo hoog speelde bij jullie, tja en ik kan natuurlijk ook niet ruiken of jullie het naar je zin hebben de ja of de nee.... Misschien even wat eerder aan de bel trekken en dan kunne wij en ik het een beetje in de gaten houden,

want eerlijk is eerlijk de groep is groot, en we kunnen best eerlijk tegen elkaar zijn dus dit moet best te bespreken zijn we zijn tenslotte volwassen vrouwen.... en tja dat het zo druk hier in de juni maand is, is ook een beetje schuld van alle he ;)

groet nachtvliinder

4. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ik ben ook in juni uitgerekend..5 juni!
    Nog drie maandjes werken en dan eindelijk even uitrusten....
    Nu ik toch nog verlof heb van de zomer..kan ik lekker gaan wandelen met de kleine!

Groetjes Viona

5. Bij mij speelt het niet hoog hoor ;)
    En ik ben er ook van overtuigd dat het niet expres is ofzo, maar gewoon wat je al zegt er wordt veel gepost en het is een grote groep, dus logisch dat er eens iets over het hoofd wordt gezien, nou ja en daar heeft ieder weer een ander gevoel bij toch.

6. anja1969

anja1969 Actief lid

29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Ik sluit me helemaal aan bij Rachel. Ik geef aan wat ik erbij voel, maar heb ook gezegd dat ik niet direct het bijltje er bij neer gooi.
    Ik heb het nu gezegd en daarmee is voor mij de kous af. Geen gekibbel of zo, dat is het met helemaal niet waard.

groeten,

Anja

7. Ik vind het hier hartstikke leuk. Leuk om verhalen van andere te lezen. En album's te bekijken.

8. chiesa:
    Gefeliciteerd dat alles ok was en dat het een meisje is.
    Volgens mij zijn er nu aardig wat meisjes op komst.

Veel plezier met shoppen en dit weekend

9. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    ach ik reageer ook niet zoveel alhoewel ik wel elke dag meelees, maar ik ben ook niet zo`n type wat over baby kamertjes kletst, maar dat is mijn ding niet...

maar moet wel eerlijk toegeven dat als ik eens een keertje post hier er dan ook niet op wordt gereageerd :(
    vandaar dat ik ook haast niet mee post hier.....
    jammer maar ja..

10. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hellow *koeien* ;)

Ook ik post af en toe en ik geef toe dat het teveel wordt om idd op een ieder persoonlijk te reageren.

Dit doe ik dan ook gewoon niet, ik lees wel alle post hoor.

Elf meid wat een heerlijke geruststelling meis!

Voor de dames die de echo ook hebben gehad, gelukkig is alles goed met de beeps...en wat rukken de meiden op nu he...

Girl power! :oops:

Kinderkamertjes gedoe is logisch en ook kan ik me wel voorstellen dat niet iedereen met dat bezig is...ik ook nog niet, kamer staat nog steeds nog puin en we hebben nog niks gedaan eraan.

Gelukkig hebben we nog ffkes.

Half februari heeft manlief een week vrij ( zit op de vrachtwagen dus is heel weinig thuus, en moeders mag niet te zwaar tillen) en dan gaan we het aanpakken.

11. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik snap wat jullie bedoelen meiden. Want het is gewoon een grote groep en er komen ook nog regelmatig nieuwe dames bij ook. EN dan wordt het denk ik te druk om elke keer op iedereen persoonlijk te reageren.
    Maar lekker hier blijven posten hoor!

En vooral nu met de echo's... ik vind het hardstikke leuk om te lezen hoe het daarmee gaat en of het een meisje of jongen is enz. :D

Ik moet nog even wachten, donderdag zijn wij aan de beurt.

12. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik had dat gevoel ook, maar vooral omdat ik er niet zo vaak kon zijn. ik zag dan dat veel wel reageerden op elkaar. maar ben nu weer terug en lees en bekijk graag de info over de echo's enzo.
    dde groep is inderdaad groot. maar we kunnen wel veel aan elkaar hebben qua herkenning.

13. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Welkom Legally blond en gefeliciteerd!

Amari, jammer dat je niet meer bij ons blijft, misschien bedenk je je nog. Net als een aantal andere dames kan ik mij helemaal vinden in je overwegingen. Het lijkt idd zo alsof je vaak genegeerd wordt op dit forum. Ik doe gewoon of ik gek ben en vertel een aantal hetzelfde. Ik probeer zoveel mogelijk meiden te antwoorden, maar vaak weet ik niet eens meer waar het om ging. En op de gebruikelijke opmerkingen valt weinig te reageren. Ik zou zeggen gewoon volhouden en doen of je gek bent!

Ik vind het trouwens leuk om de verhalen over de echo's te lezen en de reacties van omgeving en natuurlijk de buikfoto's!

Ik lees trouwens altijd goede verhalen over de steun van de partners. Zijn er ook partners soms niet zo lief? Die van mij wel, hij kan soms zo overdrijven dat ik zo'n kwaaie ben als ik zwanger ben, dat ik er boos van wordt (en dat geeft hem dan weer gelijk).

Prettig weekend Knuffels Monique

14. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Ik doe er momenteel niet veel aan, zo nu en dan doe ik de oefeningen die ik nog weet van de vorige keren fysio, en eigenlijk zou ik begin januarie me weer melden bij de fysio, maar heb nog helemaal geen zin daarin.
    Als het niet veel erger word komende weken , ga ik zelfs waarschijnlijk helemaal niet.
    Het is voor mij inmiddels zo een bekend terijn, dat ik het een beetje zat ben.
    Daarin tegen denk ik ook wel van, misschien zijn er nieuwe ontwikkelingen die mij nu wel kunnen helpen, maar dat dacht ik de 2e keer ook en kwam mer nop nada zero extra info thuis na al die weken fysio.
    Al met al denk ik dus dat ik er niks meer aan ga doen..... :rolleyes: ;)

Hoe was het bij jou, bij de HA

15. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Legally blond.... welom bij de juni mama's!

All..... ik kan ook jullie standpunt wel begrijpen, ook ik schrijf niet altijd mee(lees wel altijd mee) en als ik schrijf dan reageer ik ook niet altijd op iedereen.
    Dit echt niet expres natuurlijk, het is gewoon zoveel, en de meeste mensen reageren meestal in het algemeen, als het eindigt met een vraagteken probeer ik er wel extra op te letten, alleen heb ik soms ook geen antwoord op dat zeg maar.
    En ook ik heb wel eens het idee gehad dat mijn berichtje niet word gelezen.
    Maar ik hoop igg dat iedreen zich hier wel thuisvoelt, al loopt het soms wat minder.
    Voor amari zou ik willen zeggen, als jij je er niet meer goed bij voelt, dan zou ik ook niet blijven als ik jou was, al het goeds verder voor jullie in de zwangerschap.

Voor de rest vam de girls hier... ik blijf wel hangen hoor....... al heb ik maar een kleine bijdrage hier ;)

16. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Hier sluit ik mij volledig bij aan!

Ben weer ff weggeweest en had gelijk zoiets van :confused: Tjee wat is hier nu weer aan de hand?

We zijn nu eenmaal een grote groep en het is ook lastig om op iedereen te reageren. Over het algemeen doen we toch aardig ons best. Soms worden er nu eenmaal algemene opmerkingen gepost waar lastig op te reageren valt. Ik ga uit van ieders goede bedoelingen. Tuurlijk is het leuk als er op je berichtje gereageerd wordt, maar als dat niet zo is denk ik niet dat je je dat persoonlijk moet aantrekken. Maar goed, ik wil iedereen in zijn waarde laten, dus als je je er niet goed bij voelt is het je goed recht om het forum te verlaten. Ik hoop dat dit bij anderen die zich ook zo voelen nu verminderd nu ze lezen dat iedereen het goed bedoelt en niemand opzettelijk genegeerd wordt (althans, ik spreek voor mijzelf).

@ alle nieuwe Juni mama's, welkom!
    Al vallen jullie nu wel een beetje op een "ongezellig"moment binnen wink: :oops:
    Laten we er met zijn allen een punt achter zetten en er weer een lekker gezellig topic van maken

17. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ben het helemaal met Bibi eens! Juni wordt iig een baby-boom :D

Ikzelf zit helemaal in spanning voor aanstaande zaterdag, dan heb ik mijn 20 weken echo... en daarna shoppen ;)

Fijne zondag allemaal!

Liefs
    Manuela

18. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Goh gefeliciteerd Elfje en Ninetje met de goede uitslagen van de 20 wk echo! Het lijkt me zo spannend! Volgende week ben ik aan de beurt, ooohhh ik hoop zo dat alles goed is!

Amari: ik snap je reactie hoor, heb er zelf ook moeite mee om alles bij te houden en lezen en ben nog helemaal niet bezig met spullen aanschaffen enzo! Toch vind ik het wel leuk om te lezen en af en toe mijn verhaal op te schrijven. Het is wel een enorme grote groep he ;) Veel geluk verder in ieder geval :p

Ik denk dat ik de baby voel (en vriendlief ook) een soort plop gevoel onder mijn navel; maarja kan ook nog iets anders zijn hoor. Lijkt me zooo mooi als je het echt gaat voelen :p

Fijne zondag verder voor iedereen 8)

19. Angel Eyes

STer neem maar van em aan dat dat het is hoor ;_ Ik had ook rond de 18 weken voor het eerst het idee dat ik de kleine voelde. en die plopjes worden steeds vaker en sterker. en het was dus wel degelijk de kleine. mooie he. gisteren heeft mijn vriend voor het eerst de kleine gevoeld. hij had een grijns van orr tot oor.
    wat overigens een goed moment is, is als je net wakker bent. of ongeveer een half uurtje tot een uurtje na het avondeten.

@All, zal ik eens een lijstje maken van alle juni mama's met geslacht en uitrekendatum erbij?
    Dan fix ik even wat in excel en maak er een mooi kleurig geheel van

20. Angel Eyes

ik heb even een eerste opzet gemaakt. ik heb niet alle juni mama's denk ik, maar mis je jezelf of ontbrekt er info, stuur me ff een PB dan pas ik hem aan.

vinden jullie het wat?

Deel Deze Pagina