Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demi

Demi Actief lid

10 jul 2006
    367
    23
    18
    Spijkervrouwtje, echt super dat jij je hier ook mag melden!
    Ronde 14 heeft ons allebei geluk gebracht, probeer ervan te genieten.

Hier weinig te melden vandaag, heb niet zoveel kwaaltje behalve snel moe en steekjes in buik en borsten.

Elfje: ben benieuwd hoe je ouders en broer zullen reageren.
    Ik heb ook wel zin om het te vertellen, maar wij wachten toch nog even een paar weekjes (bij ons weet alleen mijn beste vriendin het)

Liefs Demi.

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA spijkervrouwke

Geweldig! Ik ben zoooooooooo blij voor je!

Joeppieeeeeeeeeeeeeeee!

3. Welkom spijkervrouwtje en van harte gefeliciteerd, wat een super nieuws!

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Elfje, wij gaan het dan toch ook mijn vader maar vertellen vanmiddag, er zijn een aantal mensen die het weten en natuurlijk zou t lullig zijn als hij het van een ander hoort.

We gaan vanmiddag ook met zijn 3en kramen bij mijn zus. Ze morgen vandaag naar huis, alles was goed met t meiske,Godzijdank.

Mijn lief heeft nog never zon new born baby gezien dus die zal wel ff slikken van hoe klein t eigenlijk is ;)

@Patje meis, hoe is het ondertussen? Niet meer gebloed hoop ik!?

@All, hoe is het vandaag?
    Hier geen veranderingen hoor, geen tot weinig *klachten* alleen ik ben normaal een heuse laat-slaper! En nu ben ik al elke morgen om 7 u klaarwakker, draai me dan nog wel een paar keer om hoor!

Oeh en die poepies, bleh!

Fijne dag allemaal!

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

gefeliciteerd! lekker gevoel he. en ja die onzekerheid kennen we allemaal hier ;)

maarre dat hoor je vaker he zodra mensen de MMM in gaan worden ze ineens spontaan zwanger. mooi hoor.

6. Angel Eyes

goeie morgen allemaal,

pff nou ik ben eigenlijk best laat naar bed gegaan en vanochtend vanaf 7:30 elk half uur wakker :( hebben jullie dat ook dat je vroeger wakker ebnt als normaal? ik wilde lekker gaan uitslapen........

ik zou dinsdag pas aan mams gaan vertellen, maar ik ga vragen of mijn vriend meegaat om het vanmiddag ook te vertellen... :) ik kan niet wachten.

spannend he hoe iedereen gaat reageren. Hij heeft zijn zus gisteren gebeld, die werd helemaal emo aan de telefoon..... zooo lief

ik heb trouwen koppijn nu.
    ga dus weer ff offline.

spreek jullie en fijne dag!

7. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Hallo allemaal,
    Wat leuk dat er weer allemaal nieuwe dames bij zijn gekomen. Het wordt nog lekker druk.
    Ben vanaf gisteren al misselijk. Gelukkig niet zo erg dat ik moet overgeven, maar lekker is het niet.
    Hopelijk wordt het niet erger.Hebben jullie al last van misselijkheid?
    Verder alleen zere boobies en moe. Kan elke dag wel een middagdutje doen, maar dat zit er helaas niet in. Haha.
    Nou, ik ga even met de hondjes naar buiten.
    Groetjes,
    Linda

8. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Hallo allemaal,

Heel verlegen kom ik om de hoek kijken om jullie te vertellen, dat ik erbij kom. Het is nog een beetje onwennig. Ik zit ook constant naar mijn buik te kijken of die al weer groeit. Kan snel gaan!

In ieder geval alle juni-mamma's van harte met jullie zwangerschappen!

Knuffels Monique

9. Heej monique van harte gefeliciteerd!

Ik ben niet vroeger wakker als normaal gelukkig, ik wordt van mijn dochter wakker en die is altijd rond half 9 wakker.
    Wel ben ik echt snel moe, vooral na het eten dan kan ik wel meteen slapen.

10. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    he suske en spijkervrouwtje. Gefeliciteerd!
    Kom er gezellig bij.

Bij mij niks meer te zien gelukkig van rose verlies!
    ppff, ben wel opgelucht.

Heb alles nog niet goed doorgelezen, maar zag wel dat er weer 2 zwangeren bij waren!

Ik ga zo eens ff goed lezen.

gr patje.

11. Gelukkig patje dat het nu gestopt is, het maakt je zo onzeker, hopen dat het nu ook weg blijft!

12. Angel Eyes

hallo meiden,

nou mijn ouders weten het hoor! :)

We hebben ze gebeld of ze koffie kwamen drinken, en omdat we een kadootje voor ze hadden omdat ze ons twee weken geleden ergens mee hebben geholpen, als bedankje zeg maar.

dus ik had een simpel bedank kaartje met een simpele tekst zo van we waarderen jullie hulp bedankt!
    Maar dan het kadootje, ik had twee piepkleine sokjes gekocht, en een kaartje met babyvoetjes erop. en daarin de tekst.

Lieve opa en oma,
    wilen jullie deze sokjes voor mij bewaren?
    Ik zit nu nog lekker warm in mama's buikje,
    en ik ben nog heel erg klein
    maar ik kom de sokjes op een dag toeeigenen.

XXX
    ?

En daarbij nog de positieve test!

Mijn moeder barstte in tranen uit, en mijn vader kreeg kippenvel en begon te stotteren. hihi was zo leuk.

ben wel blij dat ik het verteld heb, die reactie's doen je echt goed.

@patje, fijn dat het rozeverlies gestopt is meid.

@all, we hebben vandaag weer voor het eerst eeuhm geklust. ik moet zeggen dat ik dat in het begin wat eeng vondt. maar het was heel gezellie ;)

13. Angel Eyes

ow ennuh suske, nogmaals gefeliiteerd ennuh welkom hier.

14. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    HE suske welkom hier!

15. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    IK heb me gisteren opgegeven voor Moeders voor Moeders via de website www.moedersvoormoeders.nl
    Waarom? Omdat ik vind dat andere ook recht hebben op dit geluk :baby: . Zonder moeders voor moeders was het mij namelijk van mijn LEVEN niet gelukt om zwanger te worden: ik had een injectie pregnyl nodig (daarin zit HCG) voor de IUI. Dus meiden: jullie ook?

16. Angel Eyes

ja de meesten hier hebben zich al aangemeld. ik ook van de week belden ze terug en we hebben afgesproken dat we wachten tot ik precies weet hoever ik ben. maar ik vind het zeker een goed doel. Niet iedereen is gezeged door snel zwanger te zijn.

17. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    @ Angel: goed om te weten!

18. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    yes mijnimeel,
    bij mij hetzelfde.....

ik vertelde vorige week de mevrouw van MvM, dat ik het cirkeltje rond wilde maken.... omdat ik ook met behulp van pregnyl zwanger ben geraakt....
    vond ze een hele mooie gedachte!

dinsdag start ik met plassen....

liefs elfje

@angeleyes: wij vrijen ook gewoon weer, ik vind alles wel wat meer gevoelig down under... alsof ik wat gezwollen ben :oops:

19. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    @ ELfje: ik vind het nog steeds geweldig en niet te geloven dat we samen de hele MMM positief hebben doorstaan. Dan ook nog eens rond de zelfe tijd uitgerekend: super!

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ All,
    Ik kan EINDELIJK foto's plaatsen in "Mijn Album" als jullie het leuk vinden kunnen jullie ff kijken.
    Verder hier nog steeds geen klachtjes, maar goed dat had mijn moeder ook niet dusss waarschijnlijk is dat erfelijk ;)

@ Suske en Spijkervrouwtje...
    GEFELICITEERD & WELKOM !

@ Patje
    Goed om te horen dat je geen roze verlies hebt !

@ Angel
    Fijn he, ik ben ook zo blij dat mijn ouders het weten ! Klussen, tja mannetje is er ECHT aan toe ;) maarre ik durf eerlijk gezegd niet, maarja mss ga ik het wel proberen vanavond...
    Ook ik ben zo vroeg wakker, afgelopen week had ik vrij en ik was telkens voor 7 uur wakker. Vanaf maandag moet ik weer aan het werk, hihihhihi, ik hoef gelukkig niet meer in het "wakker worden" ritme te komen.

@ Mijnimeel
    A.s. Dinsdag komt de dame van MvM langs, ik ben benieuwd ;)

Deel Deze Pagina