Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik heb een zwarte buikband. Is ook alleen om m'n broek omhoog te houden (en bijv. shirtjes te verlengen).
    Ik heb hem vandaag voor het eerst aan. Zit wel goed. Ik merk wel dat je buik beter naar voren komt met een positiebroek!

2. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ola mensen heb ff een dagje gewerkt en weet niet wat ik mis hahah zo is het stil en zo kletsen jullie de oren van me hoofd...

@ klein jantje jou verhaal was zo lang dat ik het nu al vergeten ben hahah :oops: zw dementie he ;)

@ suske grwww wat jammer nou dat die kleine van je niet echt mee werkte, ik zou duizend doden sterven als die van mij het niet liet zien, ik zou eisen hahah dat hij/zij de beentjes open deed, maar ja dat gaat niet :(

@ shelde lekkere buikkie hoor ga ff kijken of ik er ook een op kan gooien ;)

@ anderen ik heb ook een buikband eigenlijk al heel vroeg, en het zit heerlijk vooral als je een lekkere stevige heb , houdt het je buik ook een beetje omhoog ;)

Ik wil ook naar de zw beurs gaan maar iedereen is bezet :cry: ga maar ff mijn pruillipje opzetten hahah :)

en ik zie al 3 jongens tegen 4 meisjes leuk hoor! ben benieuwd

Vandaag laatse inval dag gehad :cry: was hartsikke leuk en heb van die jongens die dar werken een ooievaar gekregen, die ze zelf hebben gemaakt, zijn lichtelijk gehandicapt, maar ontzettend lief alleen is de ooievaar helemaal wit haha dus die doe ik maar ff verfen ;)

nou dat was weer ff wta en degen die ik vergeten ben soryyyyyy maar het was ook zo veel in een keeer

3. Hester

Hester Niet meer actief

Wat een mooi lijstje Angel Eyes!!

Mijn uitgerekende datum is: 09-06-2007
    20 w echo was op 15-01-2007

Thanx voor het bijhouden!

En hoe was je echo?

4. anja1969

anja1969 Actief lid

29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Hoi allemaal,

Leuk hoor, die foto's van de buiken. Bij mij valt er nog niet zo veel te zien, het begint nu een beetje.
    Afgelopen weekend de beeb goed gevoeld en gehoord (heb sinds zaterdag een Angelsound)
    Ik wil ook wel naar de beurs, maar dan moet ik eerst oppas regelen voor de andere 2 kids en iemand vinden die mee wil. Anders misschien maar alleen.

Ik kan me momenteel nog niet zo voorstellen dat er morgen sneeuw kan komen. De zon schijnt hier volop.
    Ga nu lekker even een dutje doen op de bank, de kids liggen in bed.

groeten,

Anja

5. Dit is mijn enige foto van mijn buik, toevallig genomen met oud en nieuw
    Ik krijg mijn hoofd er niet af hahahaha
    Toen zat mijn baarmoeder al bij mijn navel en in de boekjes staat dat pas veel later.Geen idee waar die nu zit volgende week weer afspraak bij gyn.

6. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Mooie buik! En je hoofd hoeft er toch niet af?

Als je al een kind gehad hebt, groet je buik ook sneller.
    Bij mij zit hij nu op navelhoogte/ net boven m'n navel ongeveer.

Truste Anja! ;)

7. Truste voor jou ik wou dat dat ook voor mij gelden.
    Ik ben op mijn werk en heb vreselijke hoofdpijn.
    Lekker tussendoor hier kijken.

8. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Hi all,

Angela wil je op je lijstje er nog op zetten dat ik 19 januari een 20 weken echo heb gehad? Alvast bedankt. Als je het allemaal nog kan bij houden ;)

Voor diegene die er verstand van hebben heb ik een vraagje: Ik las net over de ouderschap verlof. Ik werk nu 36 uur per week en wil dat veranderen naar 32 per week, maar nu vraag ik me af wat gunstiger is. Zal ik gewoon 36 uur houden en 1 dag per week ouderschapverlof aanvragen ook al weet ik dat ik niet meer terug wil naar 36 uur of slaat dat nergens op?
    Ik vraag dit omdat ik bang ben dat we straks misschien niet helemaal overeen komen met welke dag het zal worden als ik naar 32 uur ga en volgens mij heb je meer recht als je het ouderschapsverlof laat in gaan?

Wie kan me uit de brand helpen?

Gr chiesa

9. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Chiesa,
    Ik heb geen idee hoe dat zit met ouderschapsverlof.
    Als de kleine er is stop ik sowieso met werken.

WIE WEET HOE JE EEN BUIKFOTO OVERZICHT KAN MAKEN? :idea:
    Ik heb het met hoofdletters getypt om het een beetje op te latten vallen.

10. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    @ velobabe shame on you hahah maar wel een goeie ;)

om een buiken overzocht te maken heb je een photoshop nodig ik weet niet of je die heb anders maar ff''downloaden'' ik had adobe maar die deed het maar een maand :(
    ik weet niet of je het met paint kan doen maar zal ff kijken of ik het zeg maar weer kan krijgen die photoshop want dat is wel leuk..

11. gerianne

gerianne Niet meer actief

mag morgen weer naar de vk heb er enorm veel zin in

12. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    heey wat spannend gerianne! :) blijft altijd een spannend moment ik mag donderdag weer, en heb dan echt last van me buik van de spannig..... :oops:

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ Shelde

Wijze foto!

14. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Zo wat is er veel geschreven. Ik ga het zo maar eens even allemaal op mijn gemakje terug lezen.

@ Angel Eyes: ik wil ook op dat mooie lijstje van jou!
    uitgerekend 12 juni: wij willen het niet weten. Enne, het is verRassing. Met 2 RR-en dus ;)

@ rest: vandaag bij de HA geweest en nee, het is geen BI wat ik eerst dacht! Houd je vast.....ik heb een HERNIA :( Dus fysio. Heb daar zo GEEN zin in. BAH!

Verder heb ik donderdag mijn echo, ben dus heel benieuwd of alles goed is.
    Yahoo: vandaag PRECIES op de helft!

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ mijnimeel

Jeetje, kan dat dan wel met fysio over gaan?
    Sterkte!

16. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    T schiet al op voor de meeste dames he...bijna allemaal over de helft!

Gaan we nu aftellen dan?

Mooie buikfotos heb ik ook gezien, zal vanaaf ffkes een nieuwe maken, dan plaats ik deze ook zo snel mogelijk!

17. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hoi Ladies,

mag ik ook op de lijst? ik ben 24 juni uitgerekend en mijn 20 weken echo is 5 februari, en jaaaa wij willen weten wat het wordt.

ik heb op het moment een beetje een depri gevoel, mijn buikje lijkt gestopt met groeien en als ik dan die van jullie zie...dat vind ik hem best klein :( en dat maakt me erg onzeker....waarom heb ik nog niet wat meer buik?

zijn er meer met mij of ben ik de enige?

18. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    @mijimeel: Jeetje zeg een hernia daar denk je ook niet zo 123 aan. Ik hoop dat je wat aan de fysio hebt! Sterkte meid!

@Moon: Dank je! Zijn bij jou de :evil: al in zicht?

Ja, het schiet op allemaal! En als we straks allemaal de echo hebben gehad is het wachten tot de grote dag. ;)

19. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Suske wat fijn dat de echo goed was en tja....... jammer dat maar misschien ook leuk dat het nog een verrassing blijft of het een jongen of meisje wordt!

Angel Eyes, wat een fantastische lijst heb je gemaakt heel goed! En inderdaad ik denk echt dat ik de beeb voel, zoooooo leuk!

Mijnimeel: op naar de fysio of oefentherapeut zou ik zeggen! Veel sterkte hoor!

Chiesa: ik begreep van mijn leidinggevende (werk 32 uur en ga naar 24 uur werken) dat je altijd ouderschapsverlof kan nemen bv. voor een half jaar. En mocht je dan nog twijfelen dan kan je als nog weer meer gaan werken of dat je vanaf dan minder werkt. Dus je kan je keuze langer uitstellen als je dat prettig vind. Ik denk zelf dat ik sowieso meteen naar de 24 uur ga en geen ouderschapsverlof opneem.

Shelde: wat een mooie foto!

Dora: maak je geen zorgen! Ik heb ook een minibuikje. Volgens de verloskundige komt dat omdat ik wat langer ben en zegt de grote van de buik niet alles! Heb ook mijn twijfels gehad, maar de vk heeft me overtuigd!

20. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Heey Dora,

We zijn dezelfde dag uitgeteld. Maar ook ik heb nog niet echt een buikje hoor! Wel jammer. Zeker als je hier al die mooie buikjes ziet. Aan die van mij kun je niet eens zien dat ik zwanger ben........

Deel Deze Pagina