@Mijnimeel...hernia klinkt niet best..sterkte @ Chiesta ... als je straks 32 uur wil gaan werken heb je maar recht op 32*13 =416 uur ouderschapsverlof en dus niet op 36x13 uur. Als je dat wel zou opnemen moet je het daarna weer inleveren...Dit heb ik gehoord van mn schoonzus..hmmm..en die is best handig in die dingen.. @Dora...mijn buik is ook niet zoals die andere hoor..maar voor mij ook mijn eerste buik...en dannog ik zie dat je in de 19 de week zit...bij mij begon mn buik de 19 en 20 ste week echt mega te groeien...ik wist niet dat er in 2 weken zoveel kon gebeuren..en het is nog niet gestopt...heb nog steeds "groeipijnen" haha..als ik het goed lees begin je een beetje op een hamster te lijken... @bibi..een wijs plan..dat doe je goed @Cadijtje...ik denk ook gewoon aan 6 weken ervoor..mijn baan is soms wat rustiger maar zal in die periodie wel stress en vol zijn..om mezelf te beschermen is het beter dan te stoppen denk ik. Verder heeft levensloop idd iets ermee te maken..weer die schoonzus van me...die zit in het onderwijs en als ze aan de levensloop ging doen en ze liet daarvan haar ouderschapsverlof "uitbetalen"..? dan kreeg ze evengoed ca 75% van haar loon...terwijl volgens de cao van hun krijgt ze anders maar 45% of iets dergelijks...die 75% kwam dan doordat je belastingvoordeel had met levensloop.. Ik moet er nog achteraan..volgens mij is het bij mij onbetaald.. :thumbdown: @manuela..heerlijk dat gesprek met je collega.... en ik denk idd dat het een teken is dat ik te enthousiast blijf meedraaien in de wereld van alle dag...ik geef wel een beetje toe maar ben vandaag toch op de fiets (10 km in de vrieskou...heerlijk toch) WOEAAIII.... \/ die foto is echt goed...met flitslampje..! die zou ik dus ook maken..maar ik vergeet het 'sochtends.... @Angel eyes..fantastisch nieuws...en blijven grijnzen nu he...ooit verwacht dat je weer verliefd zou worden.. Vanmiddag op de echo \/ ...spannend...maar mag pas om 17.15..tja manlief wil mee....Tuurlijk #-o Jullie horen het wel...ben wel zenuwachtig....bij mn schoonzus kwam toen wat aan het licht en die zit nu in de medische molen...ik wil dat alles gewoon gaat...lekker ontspannen..maar ja nog even geduld aub... Ik bebijk net de banner..oh we zitten echt op de helft he...ik wordt er helemaal blij van..
Maar dit verschilt toch wel per persoon, dat aantal uren? Ik begreep dat je 13 maal het aantal uren per week dat je werkt mag doen? Of heb ik het verkeerd begrepen? Ik werk bijvoorbeeld 46 uur per week, dus 46x13=598 uren, toch? Geweldig Angel Eyes dat je echo zo mooi en goed was! Heerlijk zeg, lekker genieten Iemand had het nog over een klein buikje: mijn buik is ook nog steeds heel bescheiden, maar ik zie zelf echt al wel een verschil van plat naar beetje bol hoor De omvang van je buikje zegt niets over hoe het met je kindje gaat. @Kleine Jantje: heel veel plezier met de echo!
Gaaaf Angeleyes dat je het geslacht weet van je beeb! Ik ga je berichten, haha ben helemaal niet nieuwsgierig Ik wil ff snel reageren dus neem me het niet kwalijk dat ik niet op alles en iedereen reageer hoor! Volgens mij klopt hetgene wat je zegt hoor hester van die uren ouderschapsverlof. Ik heb weer verschillende mooie buiken fotos voorbij zien komen, ik moet nog ff douchen maar zal zo ook een fotootje maken voor de spiegel hihi. Nou verder nix nieuws onder de zon hier Fijne dag!
Hester, Klopt inderdaad wat je zegt. Die 459 uur is gebaseerd op een werkweek van 40 uur. Werk je meer of minder, dan moet je dit dus naar rato berekenen. groeten, Anja
@Chiesa Je moet wat om op te vallen Ik heb PICASA op de computer en daar kun je een collage mee maken, maar ik krijg steeds maar 1 foto geselecteerd i.p.v.meerdere @Moon85 Ik blijf voor je duimen [-o< Wie is er ook elke nacht vanaf 4 uur wakker
Voor mijn verlof van mijn eerste kindje werkte ik 32 uur, na mijn verlof ging ik 24 uur werken, en kreeg tijdens mijn verlof gewoon voor 32 uur betaald, en had recht op verlof na berkening van 32 uur.
ik ben benieuwd of ik ook verliefd wordt vanmiddag...en ehhh velobabe ik wordt iedere nacht om 1 uur en om 3 uur wakker hoop dat het een keer overgaat..maar ben bang van niet..
Rachel..je krijt idd wel gewoon betaald naar hoeveel uren je werkt...alleen heb je geen recht op het aantal uren ouderschapsverlof als je daarna minder gaat werken.... t wordt er niet duidelijker op denk ik..haha anders even overleggen met iemand van P&O of salarisadministratie..die kunnen je het zo vertellen en dan weet je het zeker. ik ben benieuwd of ik ook verliefd wordt vanmiddag...en ehhh velobabe ik wordt iedere nacht om 1 uur en om 3 uur wakker hoop dat het een keer overgaat..maar ben bang van niet..[/quote]
Nou meiden volgens mij hebben we de schade weeer dik in gehaald duurt gewoon ff dik 5 min om alles bij te lezen hahah maar wel leuk hoor zo hoort het dames ! kEEP UP THE GOOD WORK over werk en uren kan ik jullie niks vertellen( dat scheelt mij een hoop antwoorden haha ) want ik zit lekekr thuis hahaha had gesolliciteerd in een hotel maar ben niet aangenomen...waarom vanwege mijn dikke buik terwijl ik niks gezegd had.... maar ja ze zijn niet gek @ velobabe ik heb ook picasa daar kan ik ook maar telkens een foto mee bewerken, en heb je al geprobeer de foto de je dan bewerkt heb op te slaan en die dan weer te berwerken en ga zo maar door tot je je buiken collage heb? anders raadt ik je echt adobe photoshop aan?! laat het me weten hoor! @ klein jantje hahah ik had er wel lekker op gereageerd, maar ja zoals je ziet het is weer aan de drukke kant hier dus we lezen denk ik wel eens over wat berichtjes heen... ow en ik slaap lekker doorrrrrrr ik ben een gezegend slaapkopje, alleen wordt ik wel elke keer half wakker met het idee ''slaap op je zij meid anders plet je je kleine nog'' hahah typisch iets voor mij @ angel eyes ik denk dat elke dame hier wel weet wat je bedoelt als je het heb over een big smile lopen en verliefd zijn op de kleine, en het is is je van harte gegund meid! ben blij dat alles zo goed is gegaan met je echo! na elke echo en vk bezoek gaat het steeds meer bij mij kriebelen hahaha ( is het al juni) zo was het weer ff denk ik he als ik iemand vergeten ben sorrryyyyyy xxxxx
Ik word ook zo rond 4 uur wakker en heb erg veel moeite om dan weer in slaap te komen soms slaap ik wel door maar dan heb ik een nacht achter de rus van extreem woelen en word ik elk uur wel even wakker slopend is dat! wie weet is dat wel de tijd dat je kindje wakker word voor de voeding dat zeggen ze wel eens, ik ben benieuwd of dat straks ook zo blijkt te zijn. xxx jet
Goedemorgen meiden! Ff een update van mij... Ik ben net bij de vk geweest voor het glucosegehalte nuchter te laten tjekken... Zat tegen mijn eigen verwachtingen in toch te hoog. Het mag 4,8 zijn nuchter en ik zat aan de 5,9. Nu moet ik een afpraak gaan maken voor een dagcurve meting, gelukkig mag dat tegenwoordig wel thuis... bah moet ik mezelf gaan prikken en als ik ergens een hekel aan heb...brrrrrrrr Iemand hier hetzelfde meegemaakt?
hmmm hoop maar dat ik dan niet doorslaap haha en anders wekken mijn lekkende borsten me wel.. wie heeft daaar nu al trouwqens last van? ik nog niet hoor hahahah ff nieuwsgierig
Klein Jantje, succes bij de echo! Spannend allemaal! @Moon85, wat duurt een maand dan lang he, met al dat wachten. We hopen op een snel positief resultaat! Velobabe, ik slaap ook slechter de laatste tijd. In slaap komen is moeilijk en ik wordt vaak wakker. Kan dan na een tijdje wel slapen gelukkig. Ik hoor dat extra kussens in bed wel eens willen helpen. Ninetje, he das minder. Ik hoop dat de andere waardes meevallen! En jezelf prikken is niet echt fijn nee.
lekken niet...wel als ik er in knijp dat er aardig wat melkachtige rommel uitkomt... hebbie al geproeft? hahaha
iK ook niet hoor mag van mij nog wel even wegblijven nog tijd zat @ ninetje Jeetje minder dat je iets te hoog zat. Mijn vader heeft diabetis en die moet elke dag een paar keer spuiten maar ook zijn bloedsuiker spiegel checken. Ik neem aan dat jij dat nu ook moet doen om die curve te maken? Valt wel mee hoor dan moet je aan de zijkant van je vinger prikken daar voel je het minst weet ik van mijn vader en ik heb ook wel eens gechecked en idd daar voel je het minst lopen minder zenuwen als ik mij niet vergis. Trouwens had net even op je topic gereageerd over die muis op je fiets BIZAR! xxx jet
hahah nou ninetje hoe smaakt het nee heb ook nog geen verstand van zulke waarden ik mag donderdag naar de vk, maar ik hoop natuurlijk dat het allemaal goed zit, maar knijp hem best wel....aangezien ik niet altijd mijn fruit en groentes eet en bij mij lekken ze niet, zag gister op rtl 4 weer zo programma, mmaar was half slaperig en ging over natuurlijk opvoeden ofzow die gaf haar kinderen nog steeds bv en de oudste was volgens mij 4 of 5 nou ik denk niet dat ik dat zo lang kan volhouden als het me uberhaupt al lukt om te geven
Jetteke...jah t is toch wat met die ouwe lijken! Maar goed joh maak me er niet al te druk om...is niet goed voor me babygirl! Ik moet nu idd 3 keer prikken, 1 dag, niet bijspuiten nog hoor. Gewoon ff de waardes bijhouden over 1 dag en aan de hand daarvan gaan ze verder kijken.
Oh, dat heb ik op een voorstukje gezien, nou sorry hoor, maar het zag er niet uit. Getverderries. Daar moet ik ook echt niet aan denken hoor. Bij mij lekken ze ook niet... komt wel een drupje uit als ik aan m'n tepels zit (maar dat heb ik eigenlijk altijd)