Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [/quote]

Hihi ingewikkeld he, bij ons heeft iedereen gewoon recht op 16 weken verlof, of je nu fulltime of partime werkt.

2. MaToRo

MaToRo Lid

9 okt 2006
    63
    0
    0
    docent
    Wageningen
    Hoi hoi,

Sinds een paar dagen voel ik de baby schoppen. Ben helemaal blij! :)

3. Ohhh dat programma ja ik hoorde het vind het gewoon walgelijk.

4. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Balen Ninetje van dat prikken, hopelijk kom je er goed vanaf ;)

Ik ben geregeld wakker eigenlijk maar dan moet ik gewoon plassen, wel 2 tot 3x per nacht... lastig maarja het hoort erbij. Gelukkig val ik wel weer snel in slaap daarna.

Nou ik heb een poging gedaan voor een foto zo na het douchen. Haar nog niet gedaan dus let daar maar niet op ;)

Wordt al wel wat he!

5. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    Velobabe..ik slaap ertussenin wel weer..erna minder want mag er om 6 uur al weer uit en manlief gaat er om kwart over 5 uit ofzo...
    Misschien heb je gewoon teveel geslapen..ik slaap verder overdag niet ofzo hoor..

Ik vind de benadering van Jet wel ergens op lijken...van de tijd voor het voeden..tja daar kan ik me wel in vinden...dan wennen we er nu alvast aan...haha we hebben nog een half jaar :(

Ninetje...heb je altijd al hoge glucose dan..ik denk dat ik wat gemist heb..hoop maar niet dat ik de enige ben...
    ik durf me niet te prikken dus hoop maar dat ik dit niet krijg.. :pale:

Oh ja geen lekkende boobs hier

MaToRo..geweldig dat je het voelt..

Rachel..even voor de duidelijkheid...het blijft maar ...
    idd iedereen heeft recht op 16 weken verlof (zwangerschaps en bevallingsverlof). Maar daarnaast kun je gebruik maken van ouderschapsverlof (dat is iets anders).

6. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Naja in mn berichtje zetten lukt dus niet... ik zet hem wel ff in mn album... Raar, heb er gewoon die htmlcode voorgezet...

7. Hihi wat erg :oops: inderdaad ik lees het gewoon verkeerd, ben er zo niet bij met mijn hoofd, op mijn werk ook al :oops:

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ shelde

Ja duurt dan zkr lang.
    En zit niet echt zo lekker in me vel de laatste paar dagen.
    Ik irriteer me erg aan alles en nog wat.
    En vooral aan dat er telkens tegen me gezegd wordt dat de mk niet zo erg is omdat ik nog maar 21 ben.
    Net of leeftijd het minder erg maakt.
    Maar ja.. kom ik ook wel weer uit hihi.

9. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Fijn dat je echo zo goed was Angela. Ik kreeg ng een foto mee en die prijkt mooi op het bord in de keuken. Zoonlief wilde hem ook graag bekijken en wilde hem eigenlijk niet teruggeven.

Slapen gaat op het moment best goed. Als ik wakker wordt ga ik gewoon automatisch naar de wc, want als ik ga liggen denken moet ik moet ik niet dan moet ik alsnog. Ben ik rond 5 uur wakker wordt het wat minder dan kom ik niet meer in slaap.

Lekkende borsten heb ik niet. Ik was er wel bang voor. Ik had bij onze zoon erg veel voeding en mijn borsten groeien het zijn inmiddels net bloemkolen.

Erg vervelend Ninetje van je prikken. Ik hoef trouwens pas te prikken voor glucose bij 30 weken. Ik ben een dikke schijterd voor prikken, dus ik vind het knap als je dat zelf kunt.

Moon, ik vind een mk niet echt leeftijd gerelateerd. Het is altijd erg als je graag een kindje wil! Het is wel vervelend dat je zo lang moet wachten. Ik kan mij goed voorstellen dat je daar erg geïrriteerd van bent. Sterkte en laat anderen maar kletsen.

Ben benieuwd naar de echo('s) van vandaag!

Knuffels MOnique

10. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Nachtvliinder
    Ik hou je op de hoogte en wel genoeg vitamientjes eten :)

@Jet75 en Shelde
    Ben toch blij dat ik niet de enige ben die wakker ligt.
    En als het al is om te wennen aan het voeden dan vindt ik het ook wel heel vroeg ;)

@Kleine Jantje
    Ik slaap niet overdag dus daar ligt het niet aan.
    Ik wordt echt wakker door de kleine :baby:

@Ninetje
    Ik hoop dat het uiteindelijk meevalt.
    Bij mij is gelukkig alles ok.

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ monique

Helaas wordt hier er anders over gedacht.

Heb wel beetje hoop.. had erg steken in me buik vandaag.. en vruchtbaarslijm.
    Nu had ik net gebeld en zei de assistent dat het nog best kan dat ik een eisprong krijg of al heb.
    Terwijl de gyn zei van niet.
    Dus nu mag ik morgen komen voor een echo om te zien of er toch iets zit.
    En anders nog 8daagies en dan kan deze ronde gestopt worden.

Snapt de kleine al een beetje dat je een beebje verwacht?

Liefsss

12. MaToRo

MaToRo Lid

9 okt 2006
    63
    0
    0
    docent
    Wageningen
    @ Moon: ik hoop voor je dat het maar snel raak mag zijn. Ik duim voor je.

Grotejes,
    Toontje

13. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    @ velobabe succes dan maar he ;) en tja zitten er in zakken schios ook vitamientjes, want dan lukt het wel :rolleyes: :oops: hahaha
    eet ook gewoon mijn fruit hoor, lekker bananen en druivjes jammieee

@ moon je weet ik duim voor je meid, en nou maar hopen dat er morgen iets heel goeds te zien is op de echo

@ matoro lekker gevoel he die kleine... :) sinds kort voel ik hem echt duwtjes geven, voelt heel grappig aan, net alsof er een luchtbel door mijn buik heen en weer gaat hahah, kan het niet anders omschrijven..

ik blijf alleen heel erg last van mijn hoofdpijn houden, ben al een migraine patient en nu met die extra hormonen maken ze me ook niet echt blij mee... vragen aan de vk of ik er iets aan kan doen maar..

hugzzz nachtvliinder

14. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    kleine jan...

Niet dat ik weet, ik ben vandaag voor het eerst geprikt, dit gezien mijn gewicht en de baarmoeder die te snel groeit, afgelopen donderdag dus de 20 weken echo gehad en dat was netjes op schema, dus het zal best los lopen...

Meiden ik hou jullie op de hoogte!

15. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Nachtvliinder
    In Chippies zit vast vitamine C ;)

16. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hahah mooi zo kan ik de sinasappels laten staan hahahah :)

17. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    :) :) :)

@Moon, ik hoop dat het toch een eisprong is!
    En natuurlijk is het onzin dat je omdat je jong bent je MK snel vergeet. :rolleyes: Sommige mensen!

18. @Moon wat een onzin mensen zeg die zeggen dat het niet erg is omdat je nog jong bent, slaat echt nergens op vind het raar dat mensen uberhaupt zoiets zeggen tegen iemand die een miskraam heeft mee gemaakt, ze weten niet waar ze het over hebben denk.
    Meid hoop dat je toch nog een eisprong hebt en je snel zwanger bent, ik blijf duimen voor je!

19. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Nou manueel...Mijn buikfoto 20 weken staat in het album meis...

T is geen elegante foto maar ala...hij staat er!

20. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    En idd het kerstboompje staat er nog vrolijk! ;)

Deel Deze Pagina