@ suske Ben al druk geweest Haha dus hij heeft ook iets in z'n buikje. Ja dat klinkt natuurlijk heel apart. Leuk hoor! @ bibi Dank je! Dus jullie zijn nu lekker begonnen in het kamertje... leuk hoor! Al helemaal in je hoofd hoe je het wil hebben? Liefsss
@ Moon: hihi, je hebt gelijk je banner aangepast zie ik. Nu maar hopen dat je over 2 weken 2 strepen hebt! Net de verloskundigepraktijk gekeken, heerlijk! Nog steeds niet zenuwachtig voor morgen... de kleine is lekker druk. Net noemde ik hem weer ventje... M'n man denkt dat het een meisje is. Ik wissel per dag ongeveer. Ben echt benieuwd.
@ ingie, ik heb het ook geregeld dat ik knock out ga, maar ook mijn gyn zeg dat het niet echt veel kwaad kan, alleen ik kreeg als tip mee om minimaal 2 liter water of sapjes te drinken..... misschien heb je er ook wat aan. vandaag voor mij ook eindelijk de dag van de echo, pfffffff ben zo benieuwd of alles oke is met de kleintjes, en ik hoop dat we even mogen gluren om te zien wat ze zijn..... een fijne dag iedereen
Ja helemaal. We hebben de muren licht pastel lila geverfd, dan hebben we witte white wash meubeltjes en de accesoires doen we licht pastel groen. Nu nog op zoek naar mooie bijpassende gordijntjes. @ shelde, ik heb ook verloskundigepraktijk gekeken gisteren, voor het eerst, hihi. Veel succes/plezier vandaag! @ Chaya, ben benieuwd, vertel je het ons als je het weet?
Chaya, ook succes vandaag! Ik moet er over een uurtje zijn. Vrij weinig geslapen en vanavond nog personeelsfeest ook... Tot straks!
Hallo allemaal, wat een verhalen! Fijn dat het bij iedereen zo goed gaat! Moon veel succes! Verder hebben wij maandag de 20 weken-echo gehad. Alles zag er goed uit, voor zover te zien! Ze had wat moeite om door mijn spekbuik heen te kijken en het ligt heel erg laag. Het wilde zijn ruggegraat ook niet laten zien! en als we hadden willen weten wat het zou worden zou dat ook lastig zijn geweest. Heb foto's gemaakt van de echo! Staan in mijn album. Voor degenen die nog voor de echo moeten! Veel plezier (dat zal het in de meeste gevallen toch wel zijn?!?!)
Goedemorgen... ligue..gefeliciteerd met je goede echo... Gisteren voor het eerst naar mensendiek geweest..mn schonzus en vriendin zitten in dezelfde groep en ik mocht er ook bij omdat ik begin juni uitgerekend was kon dat makkelijk zei ze... Wel veel info hoor. echt uitleg over hoe je bekken in elkaar zit en weke spieren waar lopen en welke je dan het beste kan versterken..vooral ook voor na de bevalling. We krijgen ook een individueel houdingsonderzoek...dat is voor mij woensdag volgende week..volgens mij doe ik het wel redelijk met mn houding maar ben wel benieuwd wat eruit komt. Ook heeft ze een ontspanningsoefening voorgedaan...op je rug liggen en dan met je benen in 90 graden op een bal (of stoel)...later heb ik nog op die bal gezeten..echt super zon ding..ze zei dat ie ook heel goed was om te trainen en dat kinderen het ook geweldig vinden...ze raad dus wel zon bal aan...je kind leert er ook veel van later en ontwikkeling van de spieren daarvan is dat ook erg goed... je hoeft geen dure te kopen..gewoon bij de etos, hema oid hebben ze hem vaak voor 8 euro ofzo zei ze....ik ga het weekend maar eens op pad...want die benen op die bal dat lag toch wel erg ontspannen. haha...je moest alleen 20 minuten op die bal blijven liggen....hahaha...ik kan nog niet eens 5 minuten op mn stoel stilzitten.... Moet wel rustig aan doen, heb gisteren nog bij mensendiek gevraagd als ik kramp in mijn buik heb..had ik gisteravond weer....wat er dan is...ze zegt dat het veel kan zijn maar dat het vaak gewoon eenkwestie van rustiger aan doen is....hummm..ik vind dat zoooo moeilijk..dat zit echt niet in me... en wat betreft mn placenta die voor de uitgang ligt...iedere keer als ik naar de wc ga kijk ik nu hoopvol of er al bloed te zien is...klink wel stom maar hij moet echt omhoog kruipen hoor....ik heb echt geen zin in eenkeizersnee... ale: shelde en chaya...ik ben benieuwd naar jullie berichten. we gaan vanmiddag op het kinderdagverblijf kijken
Hallo allemaal, Ben blij dat het met iedereen goed gaat en dat de 20wk-echo's zo positief zijn. Fijne gedachte! Ik mag over 2 weekjes voor de 20wk-echo. kan haast niet wachten! Hahahaha Maar goed. @Moon: heel veel klusplezier! Ik duim voor je. @Jantje: het is altijd goed om je houding na te laten kijken door iemand die er verstand van heeft. Je kunt beter dingen als b.i voorkomen dan genezen. @Voor alle mama's die vandaag de echo hebben: Veel succes en plezier! Ik ga er weer van tussen. Groetjes, Toontje
Nou, ik kom net terug van de echo. Voor zover te kon zien was alles goed. De kleine wilde niet meewerken, hij lag niet echt lekker. Gezichtje onze kant op en beentjes stijf op elkaar. Dus geen profielfoto en ook geen geslacht. Dan hopelijk volgende week bij de pretecho!
Jeetje Sandra, balen dat je geen profielfoto en het geslacht niet weet. Maar goed, zolang de rest maar goed is. Hopelijk heb je volgende week met de pretecho meer geluk. Groetjes, Toontje
hallo dames, ik heb nog niet alles gelezen maar dat doe ik zo wel en dan antwoord ik ff netjes terug ok! maar ff een updatje van ons hierzo! kom net van de vk , en alles is weer gecheckt en de beeb doet het hartsikke goed ( hihi wordt een kleine beeb net als ik) ons knulletje liet zich weer goed horen, alleen de vk kon hem niet zo goed vinden , en ik brutaal als ik was zeg tegen haar moet je hem even op mijn rechter onderkantje zetten... en ja hoor in eeeeeen keer hahaha 8) als ik de angelsound gebruik pak ik hem ook altijd daar, volgens mij zijn favo plekkie ik heb dus ook een bekken probleem, ben daar absoluut niet blij mee, want ik ben de enige die een beetje het babykamertje doet, zoals de meubels verzette, aangezien vriendlief 2 linkerhanden heeft maar ze zei doe maar lekker rustig aan en dat ik maar goed naar mijn lichaam ook ben ik maar 900 grm aangekomen wat niet erg is beter als 12 kilo er al aan hebben dus ik doe het ook uitstekend! dus zoals ik al dacht mijn buikgroei is een beetje gestopt hahaha dus nu mg ik me botvieren op de mac en dergelijke en oja ik ga me opgegeven voor de cursus bewust bewegen & bevallen ben benieuwd! knufzzz nachtvliinder
@Shelde, Top dat alles goed is. Jullie beeb is een klein eigenwijsje @Moon You go girl @Nachtvliinder Fijn dat alles ok is
Ik denk dat ie van8 gesprongen is Kon bijna niet fietsen van de pijn onder in me buik \/ Dus vanavond nog een klus avondje
Nou Moon, veel plezier! Nachtvlinder, balen van je BI. Wel rustig aan doen en dan maar beetje bij beetje de babykamer doen! Ik zal zo ff de foto's scannen. Ze zijn helaas niet mooi, zal er wel 1 in m'n album zetten. We gaan zo nog even verder het kamertje opruimen. We hebben net ook verf gekocht (lentewit).
Hoi hoi, @Moon: Flink klussen hoor! Hahahaha @Schelde: Ik ben benieuwd. Heb net even gekeken, maar zag nog niks staan. @Nachtvlinder: Doe het rustig aan. BI is niet iets wat je zomaar moet 'vergeten'. Let goed op jezelf. Groetjes, Toontje
@shelde jammer meid dat je kleintje zich niet goed liet zien maar wel fijn dat het goed met haar/hem gaat duimen nu maar dat je het de volgende keer mag zien....
@ shelde Dus je houdt het lekker fris! Ik ben ook net bezig geweest nu is het isoleren af en heb mooie nieuwe venster bank Was ook verf wezen kopen.. knal oranje M'n man zal wel heel erg schrikken als het er op zit Nu is het logeerkamer voor onze neefjes dus die kunnen er dan voorlopig van genieten.