Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Alvast voor het volgende EK/WK. ;)
    Ja, we hebben een erg klein kamertje (nog geen 2x3m) dus alles lekker licht. Ik wil wel een limegroene en aquablauwe band o.i.d op de muur.
    De meeste spulletjes zijn lime en aqua. Vins het leuke kleurtjes! :D

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

mogguh dames!

FF geen tijd om alles te lezen. hier een nieuwe lijst. wijzigingen graag via PB doorgeven anders lees ik er misschien over heen.
    Ik ga nu werken en ben er vanaaf weer

fijne dag allemaal!

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Haha ja ;)
    M'n pa moest erg lachen toen we het haalde.
    Maar het is maar 1 muurtje onze kamertje is ook niet super groot.
    Wij hebben de vloerbedenking net 10maanden liggen en is beetje oranje dus vind het zonde om dan nieuwe te nemen.
    Wil het eigenlijk op onze kamer ook maar dat zal ie wel niet willen :( ;)

Ja dat zijn ook mooie kleuren!
    Dan hou je het echt lekker fris.

4. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    @ shelde wat balen dat je nu nog niet kunt zien wat je krijgt ( houdt de spanning er wel lekker in) :rolleyes: Maar is dus wel lekker eigenwijs...van wie heeft die dat :) maar ook heel erg jammer dat je geen profielfoto heb :cry: next time better als je de pretecho gaat doen......

@ moon WAT DOE JIJ OP DE FIETS? JIJ HOORT IN BED TE LIGGEN! :confused: :) :)

en tja wat de kleuren betreft ik weet het nog niet ben niet echt een kleuren mens :cry: maar wordt wel leger printje dus misschien daar lekker mee combineren :) en creme wit, het is best wel een donker kamertje ...ach we zien wel, de beebkamer die komt zo dus ben benieuwd :) :)
    en ik zie dat de meiden nog een voorsprong hebben :eek:

kom op jongesn go go go hihihi

5. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Pfff watkletsen jullie veel, kost me een kwartier om alles bij te lezen. Heb dan ookneit alles kunnen onthouden... :)

Allereerst Mijnimeel, een hernia dat is niet zo mooi. Ik kan er helaas over meepraten. Ik heb het 3 jaar geleden gehad. Heb toen 4 maanden plat gelegen, kon niet zitten en bijna niet staan/lopen. Uiteindelijk ben ik er dan ook aan geopereerd en toen was gelukkig direct de pijn weg. Ben echter wel bang dat ik het nu met de zwangerschap terug krijg, alhoewel ik na de operatie weer net zoveel kans heb als iedere andere om het te krijgen. Maar dat komt waarschijnlijkomdat ik me die pijn nog goed kan herinneren... Veel succes bij de fysio en goed op je houding letten en niet te lang zitten achter elkaar.

Ninetje, tjonge wat groeit jouw buik hard joh. Ik zal ook van mijn buik weer eens foto's maken want 't is al weer ff geleden. Wel balen van je suiker meid. hoop dat het meevalt.

Dat wakker liggen snachts heb ik ook helaas :( Was al bang dat het er bij hoorde. Ik lig meestal tussen half 5 en half 7 wakker en als ik dan net weer in slaap gevallen ben gaat de wekker :confused: tja zal wel om te wennen zijn aan de nachtelijke voedingen denk ik ;)

Ik wil straks van 36 uur terug naar 27 uur om te gaan werken. Hoe het zit met ouderschapsverlof oid daar heb ikme eigenlijk nog neit in verdiept maar ik had inderdaad ook gehoord dat dat wel voordeliger was. Verder heb ik ook nog veel vakantieuren over dus ik had er ook al aan zitten denken om als ik weer ga werken van mijn vakantieuren een tijdje de 27 uur aan te vullen tot 36 uur zodat ik dan toch mijn 36 urige salaris behoud. Geen idee of dat ze dat doen en of dat dat mag. Toch maar eens uitzoeken binnenkort. ;)
    Oja ik wil denk ik ook 6 weken van te voren stoppen want ik plak mijn vakantie sowieso aan mijn verlof vast dus dan zit ik na de bevalling toch al 4 weker langer thuis.

en gelukkig geen last van lekkende borsten ;)

En Angel Eyes, mooi lijstje hoor! Wij willen overigens ook graag weten wat het wordt maar we houden het wel geheim (ook hier) want er lezen van mij ook wel eens vriendinnen mee ;)

Shelde, jammer dat de kleine zich neit uitgebreid liet zien. Maar wel fijn dat alles goed is. Hopelijk heb je met de pretecho meer geluk.

Voor alle anderen met een mooie echo, fijn dat alles goed is meiden!

Zo tis een heel verhaal geworden. ;) Hier gaat verder alles zijn gangetje. Buikje groeit lekker en ik voel me verder ook erg goed. De kleine voel ik nu dagelijks kleine schopjes maken en ook mijn man heeft het vd week gevoeld erg leuk ;)

6. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Oooh dames....wat een verhalen zeg! :D.

Moon: Zet hem op meid ;). Hopelijk over 2 weken positief bericht. Ik blijf voor je duimen.

Ninetje: zijn ze er bij jou achter gekomen omdat je zoveel gegroeid was. Ik hoorde gister ook verhaal van iemand die ook zw.suiker heeft en ook een hele grote buik heeft. Heb je jezelf al een dagcurve geprikt?

Mijnimeel: wat een naar bericht zeg...een hernia! Hopelijk met veel rusten etc. ben je er gauw weer vanaf (hopelijk voordat de kleine er is!)

Ingie: Wat vervelend dat flauwvallen, voel je het wel aankomen? Heb je goed excuus om lekker veel chipies en drop te eten ;).

Chaya: hoe is je 20-weken echo verlopen?

Leuk om te lezen dat er al een heleboel deze week de 20-weken echo hebben gehad. En ook allemaal met een goede uitslag.

Ik las net iemand (weet niet meer wie :oops:.) die een gesprek had bij een KDV. Wij denken aan een gastoudergezin, dit ook omdat er geen KDV in onze woonplaats zit.
    Hebben zich er hier al meer in verdiept?

Verder hier alles goed!

7. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    De vk vond mijn baarmoeder te groot, qua kilos ben ik niet echt heel veel gegroeid, 8 kilo waarvan de laatste 4 weken 0,5.

Morgen ga ik het setje ophalen om half 9 smorgens, de dame van het prikburo prikt me dan de eerste keer en legt alles uit...

Maandag moet ik de waardes dan doorbellen naar de vk en dan hoor ik meer...

8. Weer even teveel om op iedereen te reageren:

Moon: you go girl

Ninetje: Veel suc6 morgen, je kan het!

En gelukkig zijn de echo's weer ok.

Ik heb vandaag mijn kinderwagen binnengekregen.
    De mijne is gestolen in Duinrell ( dus een waarschuwing niet zo neer zetten bij bv een zwembad maar aan een slot te gek voor woorden).
    En ik mag er 1 lenen maar ik kwam deze tegen via een tip bij aanbiedingen. Voor € 49,00! Hij is echt licht en hoog, alleen geen matrasje maar dat kan ik wel maken of kopen. Het is een bak en van de bak kan je een "buggy"maken. Lijkt op bugaboo. Ik ga zo proberen de foto's in mijn album zetten. En vandaag een fuchsia badje gehaald, Shantala emmer. Kreeg ik gratis bij mijn kraamzorg. En kon het niet laten weer 2 rompertjes voor 1,50 te kopen en wat slabbers. Echte koopjes bij de zeeman.

Gisteren trouwens verloskundigepraktijk gekeken, heerlijk aangezien daar nu mijn interesses zijn. Volgens mij is de bevalling ook op maandag maar ff kijken

Doeiii

9. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Moon geweldig, goed nieuws en nu zet hem op!

Ninetje succes met prikken

En Lailae, wat erg dat je kinderwagen gestolen was zeg! Ik zal dit zeker onthouden dit verhaal.

Heb je nog tips misschien voor een lichtgewicht mooie kinderwagen (hij moet 4 hoog getild worden zo'n 2 maanden, daarna verhuis ik).

Oja hebben jullie ook zoveel energie gekregen? Ik ben niet meer misselijk en mijn eetlust is enorm toegenomen deze week en ik voel me ontzettend energiek, tegek gewoon :p Ik neem het ermaar even van!

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ lailae

Das een mooie wagen!
    En voor dat geld is het zkr niet gek :D

@ ninetje

Het is zo makkelijk, ik doe het nu al 11 jaar.
    Je steekt het stripje in de meter en je prikt in je vinger.
    Druppeltje bloed en klaar is kees ;)

Net beetje in de stress mannetje had geen zin :(
    Maar heb heel lief gekeken :)
    Hopelijk vliegen de 2weken voorbij :)

11. Ik vind deze best licht. maar ik zou advies vragen in een babyzaak.
    Ik zou alles zwaar vinden om 'm 4 hoog te tillen. Heb je beneden gaan schuur? Ik heb wel een onderwerp gezien over kleine kinderwagen misschien kan je daar ook trouwens wat info zien.

Over je energie, ik zou er maar gebruik van maken maar niet gelijk teveel anders krijg je misschien een terugslag. Ik krijg wel iets meer energie maar nog niet genoeg helaas. Maar ook pijn in mijn bekken en bandenpijn. Gisteren en vandaag was ik ook super gestressd dus nu op. Ik ben al 1,5 jaar in de clinche met casema zouden ze oiplossen krijg ik opeens een rekening van 2 jaar van hun diensten omdat zij zo achterlopen en nog foutieve bedragen , niet te geloven. Vandaag erheen gegaan aangezien ze niets kunnen oplossen als je belt en het ook veel geld telkens kost maar het blijft alsnog een enorm hoog bedrag maar ik wacht op een voorstel coulance. Ik ben bang dat ik nog vaker gestresst ben daardoor.

12. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Maak je niet te druk hoor Lailae! Zulke dingen zijn echt irritant he? Kan je man/vriend het niet even overnemen? Ik heb ook wel zulke ergenissen en wordt daar ook altijd gestressd van. Mijn kraamzorg is nog steeds niet rond (en ze beweren dat het nu echt geregeld is/wordt). Soms is het zo complex zulke dingen. Maar ik ga me er niet meer te druk over maken hoor. We hebben nu veel leukere dingen aan ons hoofd ;) :p

Ik zal me energie verdelen, goed idee :p

Heb helaas geen berghok beneden, maar als het echt niet gaat dan vraag ik de buren of ik hem beneden in de hal (op slot?) mag laten staan. En ik ga advies in de winkel vragen over een lichtgewicht wagen!

13. Nee, ik heb al die tijd contact gehad en hij weet het allemaal niet. Helaas, maar gelukkig doet mijn mannetje heel veel in huis dus dat scheelt ook weer. Maar ik moet me zeker niet druk maken.
    Irritant je kraamzorg!

En heb je misschien een auto waar je 'm evt kan stallen in de achterbak?
    En anders zeker op slot! Ik zat te denken volgens mij heb ik gelezen dat de Quinny buzz licht is, misschien ook ff googlen?

14. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    @ Lique en Shelde, fijn dat jullie echo goed was, maar wel jammer dat die kleintjes niet meewerkten

@ Kleine Jantje, lijkt mij een interressante cursus dat mensendiek, Gezellig zo met z'n drietjes.

@ nachtvlinder, je bent al helemaal ervaren met het luisteren van het hartje,hihi. Maar wel rustig aan doen hoor.

@ Spiijkervrouwtje, leuk dat je mannetje de kleine ook al heeft gevoeld

@ Bloem, fijn dat met jou ook alles goed gaat

@ Ninetje, veel succes morgen

@ Lailae, dat zijn nog eens koopjes, wow

@ Chaya, hoe was je echo?

15. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    lailae, wat een vervelende kwestie zeg!
    Casema is idd niet snugger met de rekeningen dat heb ik ook al wel door, kun je geen betalingsregeling treffen?

En jees dat er nu al kinderwagens worden gepikt? T is toch te triest voor woorden!

Meiden thnx voor t succes wensen...ik zal het echt wel redden, zal misschien niet in een keer dat ding zetten en prikken...zie je het al voor je...erop en weer weghalen..lol

Maar ik moet nu eenmaal en er zijn ergere dingen.

Laten we hopen op een goede uitslag zodat ik niet verder hoef te prikken en in het ergste geval...te gaan spuiten...DAAR moet ik dus echt niet aan denken he?!

16. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    hallo meiden,
    nou ik had gisteren mijn termijn echo en met de kleintjes gaat het super, alles erop en eraan.
    1 kleintje lig er ligs en de andere rechts, was een krioelende massa armpjes en beentjes hahahahah

en alletwee lagen prominent met de beentjes wijd......
    ik denk dat het evenwicht hier tussen de jongens en meisjes weer een beetje gelijk zijn want ik krijg 2 zoontjes :)

manlief was zo blij....nu eindelijk na 4 dochters mag hij eindelijk gaan voetballen hahahaha
    ik had hem al gezegd als hij weer meisjes zou krijgen ik voor hem prinsessen vleugeltjes zou gaan kopen, net zoals in de reclame voor mac donalds hahahahah

ik ben helemaal verliefd :)

17. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    chaya meid!

Van harte!

Wat heerlijk fat je echo goed was en wat heerlijk dat je man kan gaan voetballen met zijn kereltjes!

Naar euhm..ik heb zelf ook jaren gevoetbalt ;)

18. Demi

Demi Actief lid

10 jul 2006
    367
    23
    18
    Ik zal ook even verslagje doen, ik post hier niet zovaak maar wou jullie toch even op de hoogte brengen.
    Vorige week hebben wij de 20 weken echo gehad en het was geweldig alles was goed!

En wij verwachten een JONGEN!!

Ben de dag na de echo gelijk gaan shoppen voor kleertjes, wat heerlijk om nu gericht te kunnen winkelen!

Liefs Demi

19. Demi

Demi Actief lid

10 jul 2006
    367
    23
    18
    Ik zal ook even verslagje doen, ik post hier niet zovaak maar wou jullie toch even op de hoogte brengen.
    Vorige week hebben wij de 20 weken echo gehad en het was geweldig alles was goed!

En wij verwachten een JONGEN!!

Ben de dag na de echo gelijk gaan shoppen voor kleertjes, wat heerlijk om nu gericht te kunnen winkelen!

Liefs Demi

20. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Leukkkkk Demi..weer een knullie erbij!

Nah hier de eerste prik gelijk maar zelf gezet bij t prikburo...beter gelijk dacht ik anders doe ik t vast niet...

T viel natuurlijk reuze mee en de waarde was 1 uur na het eten 6,5...

Vk gebeld welke richtlijn ik moet aanhouden en als ik 3 keer onder de 7 blijf is t goed...

Kom ik 2 keer boven is t doorverwijzen en 1 keer erboven weet ik t niet, vraag ik morgen wel...

Moet ze gelijk morgen doorbellen en dan hoor ik meer...

Hou jullie op de hoogte!

Deel Deze Pagina