Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninetje: ja kan wel regeling treffen maar ik wil dat ze ook wat uit coulance doen, dus ben benieuwd.
    Ja kijk uit hoor hier in Zoetermeer ( bij vrienden) zijn al buggy's bij kdv gestolen en maxi cosi uit de auro en los een voetenzak. Te zot voor woorden

Chaya: gaaf 2 jongens en allesn ok, zullen wel lekkere doerakken worden. Gefeliciteerd!

Demi: gelukkig bij jou ook alles goed en nog een jongen

Hebben jullie die geslachtskalender gedaan?
    Ff kijken of het allemaal klopt. Gek genoeg klopt het bij mij

2. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    Hey wat leuk ineens 3 knulletjes erbij!

@ chaya leuk hoor dat je man lekker kan voetballen! en wat fijn dat je echo zo goed was..uitstekend!

@ demi leuk dat je ook een knul krijg gaat goed met de jongens :)
    Wel leuk dat jullie lekker gericht kan shoppen ( doen wij ook ) :)

@ lailea ik heb de geslachts kalender gedaan endie zei dat ik een meid zou krijgenok gependeld en die zei ook een meid, maar eigenwijs als ik ben wist vanaf het begin dat het een knul zou worden :) 8)

meiden de beebkamer is gister gearriveerd dus ga die lekker bewonderen :)

hihi dikke kus sallyu

p.s wordt helemaal happy van al die goede berichten de laatste tijd

3. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Lailae: Mooi kinderwagen voor dat geld! Het is toch wat dat je je kinderwagen zelfs al achter slot en grendel moet zetten!

Chaya: Super, 2 jochies! Leuk hoor!

Demi: Ook een Jongen, gefeliciteerd!

Ninetje: Succes met prikken!

Wij hebben gisteren een dinershow gehad met het werk van m’n man.
    Was erg gezellig. Wel erg harde muziek, waar de kleine niet altijd even blij mee was. :)

4. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Ninetje. Succes met prikken vandaag! Ik lees dat je je eerste prik al hebt gedaan, mooie waarde trouwens. Misschien valt het straks allemaal nog wel mee.

Lailae: Het is inderdaad te gek voor woorden dat het tegenwoordig ook al niet meer vertrouwd is om je kinderwagen gewoon even ergens neer te zetten. Ik zie het al voor me, zo'n groot slot door de wielen, dat lijkt toch niet.
    Nou en wat een gedoe met Casema, kan me voorstellen dat je daar van in de stress raakt.

Chaya: Wat een geweldig nieuws zeg...2 jongens. Kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent.

Demi: Jij ook een jongen...gefeliciteerd! Volgens mij lopen de jongens nu weer voor.

Morgen gaan wij opzoek naar een babykamer, heb er erg veel zin in.
    Weet iemand ook wat het verschil tussen zwangerschapsgym en zwangerschapsyoga? Dat laatste klinkt mij erg ontspannen in de oren ;).

Fijn weekend alvast allemaal. (ik heb nu lekker 2 weken vakantie :D)
    Morgen alweer 20 weken!

5. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    bloem..prettige vakantie..
    en de rest..heerlijk al die goede berichten.
    Heb even niet zoveel tijd om te reageren.....

maar heb wel een foto...ga proberen die in mn album te plaatsen..en als het niet lukt.....dan mail ik angel eyes.. :D

ik heb helemaal niet zoveel fut hoor....ik weet niet meer wie dat zei dat ie zoveel energie had..ikke niet in ieder geval.
    chaya..leuk joh nu twee van die kerels...
    ninetje ik hoop dat het laag blijft
    oh ja en ik heb net in de geslachtkalender gekeken....ik dacht 20 weken lang dat het een jongen zou worden....heb echter nu na de 20 weken echo echt het idee dat het eenmeisje wordt.... :( ..en die kalender zegt ook een meid...hummmm......het blijft wel spannend zo.

Ik zit echt te wachten op een bloeding hoor...ik knijp hem dat die placenta blijft liggen waar die nu ligt..heb echt een hekel aan messen, ziekenhuis en prikken :pale: . Maar ja als het gaat bloeden kan het ook weer zo dramatisch zijn dat het zou kunnen dan de placenta loslaat..en das weer gevaarlijk...dus hoop ik aan de ene kant op bloeden maar ook wel weer niet.....
    Ik hoop dat het droog blijft want ik heb vrij vanmiddag :D

6. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee wijfies!

haaa eindelijk een paar knullen erbij...(mijn meissie moet natuurlijk wel wat te kiezen krijgen later...hihi)

de geslachtskalender klopt bij mij niet! ik zou een jongetje krijgen...

@jantje: gaat vast goed komen meis! maak je niet te veel zorgen!
    @ninetje: fijn dat vandaag de waarde goed was!

mijn buik heeft echt een groeispurt naar mijn idee! dit weekend maar weer eens een foto maken!

liefs elfje

7. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    ik geloof het zelf niet..maar het is gelukt..ik heb de fotos in mn album gekregen...nu komen er vast snel nog veeeeeellll meer. :D :D

elfje..ik heb nog steeds een groeispurt ..nou ja mn buik....volgens mij..ik heb ook nog steeds heel vaak last van kramp in mn buik....
    tja rustig aan doen blijft moeilijk..ga wel vanmiddag zon bal kopen met mn schoonzus....kan ik heerlijk ontspannen gaan liggen..misschien dat dat werkt.

8. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    mooie buik hoor jantje!

ik heb net toch ook maar zelf weer een nieuwe gemaakt!
    (zie album)

liefs elfje

9. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Mooie buikjes dames! :D

10. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    @ bloem, ik ga op zwangerschapsgym ,en dt is meer algemener zeg maar en yoga is meer intenser, je gaat dan heel intens de bewegingen oefen en het ademhalen, en idd klinkt heeel ontspannen, maar vond die curus wel erg duur, alhoewel ik het wel terug krijg via mijn verzekering hoor,

@ ninetje heb jou helemaal oevr het hoofd gezien :oops: maar gelukkig dat je je jezelf maar gelijk geprikt heb hahah dan ben je over het engste heen zeg ik altijd maar zelf, en idd even op je buikkie terug te komen WOW :)

@ jantje joehoeee gelukt! toppie meid en gooi die foto's er maar op, en wel een lekker buikkie hoor, tja ik w8 op mijn groeispurt hahah alhoewel hij wel flink is gegroeid hoor
    maar ik wil meeeeerrrrrrrrrr :) 8)

hihi ff klein fototje dan maar van 20 weken

en de kleine is echt superdruk aan het doen en nu kietelt het ook veel meer dus komt vaak voor dat ik ff in lachen uitbarst hahah ;)

11. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    2 keer gepost ! 8)

12. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    oja @ candijtje volgens mij was jij het die zijn foto niet in het berichtje kon zetten , maar je moet diet die HTML pakken maar de IMG ;)
    alleen voor in je berichtje dan he ;)

13. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Super dat iedereen goed nieuws heeft na de 20 weken echo! :D
    Ik heb het gevoel dat wij de 20 weken echo zo'n beetje als laatste krijgen, maar dat zal wel aan mij liggen. Ikke ongeduldig ;)

Heb vanmorgen weer een kast verkocht die in de toekomstige babykamer stond. Had al de slaapbank en een kast verkocht en nu deze kast. Nu staat er alleen nog een bureau (grote plank met 4 poten) en een mooie stoel in die we al gekocht hebben voor in de babykamer.

14. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    meiden wat een mooie buikjes!

Kom ik aan met die knoepert!

Nu was ik al volslank hoor maar dit is echt een zwangere buik...

Nah net weer geprikt...1 uur na t eten van een wit bolleke frikandel speciaal en een cola light en het was 5,4...

K geloof niet dak me zorgen moet maken dus!
    Wel maf na t eten lager dan de eerste keer nuchter afgelopen dinsdag...

T zijn wel venijnige prikkies...heb nu dus 2 blauwe toppen,hahaha

Vanaaf nog ff afwachten wat t doet...

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ chaya

Wat leuk!

@ elfje

Mooi buikje meis..

@ ninetje

Dat is heel netjes dan heb je echt geen Zw Diabetes.

Nou ben geweest en hij was niet gesprongen.. helaas.
    Het is of een cyste of hij gaat nog.
    Heb pregnyl gekregen om hem te laten springen krijg over 1,5 de uitslag of dat ook gebeurd is.
    Anders wachten of opwekken van de duiveltjes en kijken ze of ie weg gaat.

16. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Moon, jammer.

Demi en Chaya, leuk hoor jongetjes! Stand is meteen weer recht getrokken.

Fijn dat de nieuwe echo's ook allemaal weer goed zijn.

Hier ook alles nog goed.

Knuffels Monique

17. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Heee jammer Moon.......

Chaya en Demi: wat een goed nieuws! Jongetjes heerlijk en leuk om te weten. :p

Nog 3 nachtjes slapen en dan heb ik de 20 weken echo. En we weten nog steeds niet of we het geslacht willen weten! Een verrassing vind ik ook leuk, maar ben ook ontzettend nieuwsgierig. Wel ben ik bang dat ik me dan ga verspreken en we willen het zeker geheim houden. Nou ja jullie horen het nog wel ;)

18. Mooi al die buiken.
    Ik heb juist het idee dat mijn buik al een tijdje qua groei stilstaat. Maar hij was al heel snel behoorlijk.

Moon: jammer op naar de nieuwe kans

19. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

@ All, heey lady's. ik wordt zo vrolijk van al die blije berichten! Morgen hebben manuela en ik afgesproken en gaan we lekker babyshoppen. lijkt me erg gezellie!

Ik heb de lijst weer aangepast. verhouding jongens meisje komt inderdaad wat meer in balans.

Hey ik zie in de bevallingslijst links zeg maar veeeeeeeeeel meer zwangeren staan als dat er hier kletsen. ik ga ff reclame maken voor ons juni topic ;)

@ kleine jantje, ik loop nu al een paar weken elke week bij mensendieck. individuele therapie zeg maar. voor mijn rug. maar wil ook de zwangerschapscursus gaan doen. ben heel benieuwd.
    Ik hoop dat je placenta intact blijft en netjes naar boven schuift. bij mij ligt ie aan de voorkant maar er zit wel een bloedstolsel op, welke nog kan gaan bloeden is niks ernstigs zeiden ze mar als het gebeurd weet ik wat het is zeg maar.Jaaa ennuh ik ben trots op je het is je gelukt met de foto's hihi Go Girl!

@chaya, gefeliciteerd met je mannetjes :D

@ Demi, ik heb je opgenomen in de juni lijst! leuk he dat shoppen hihi hebben wij ook gedaan.....gefeliciteerd!

@Ninetje spannend dus! ik hoop dat je er mooi onder blijft meis.

@ Moon, jammer meis, maar we blijven voor je duimen. gaat helemaal goed komen!

20. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    De jongens zijn nu zelfs in de meerderheid! Kom op meiden! Misschien zijn alle verrassingen wel meiden!

Ik heb mij opgegeven voor de gewone pufcursus, vond dat de vorige keer wel lachen en heb eigenlijk ook geen zin om er verder voor te reizen. Lui hè.

Ik ben al wel bezig met zwangerschapszwemmen. Heb ik trouwens wel de vraag daarover beantwoordt? Ben zo vergeetachtig, indien niet gewoon even melden krijg je echt nog antwoord! Ik weet ook niet meer wie hem heeft gesteld. Ik schaam mij erg, gebeurt helaas wel vaker.

Knuffels Monique

Deel Deze Pagina