Juni 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by patje, Sep 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    @ moon ach ja de zwangerschap heeft mij duidelijk alleen maar dommer gemaakt hahaha :oops:

@ velobab heeeerlijk gevoel he op de helft! Nog maar een paar maandjes...

@ manuela meid waar ben je , willen weten hoe je echo was, , en nee we zijn niet nieuwsgierig :^o

@ angel eyes waren de toiletten daar een beetje schoon O:) hihi nee vervelend hoor , ik heb er nu ook meer last van dat ik steeds moet plassen, en tja wat moet prenatal zonder ons, ( en wij zonder prenatal)

kus en fijne zaterdag avond sally

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Zo hehe, hier ben ik dan eindelijk! :p

Gisterenavond begonnen de zenuwen een beetje op te komen en vanochtend was het dan zover... we zagen een prachtige beeb die lekker lag te relaxen :D Alles werd nagekeken en alles is (zover ze kunnen zien natuurlijk) perfect in orde! Het geslacht was duidelijk te zien gelukkig want we waren zo nieuwschierig! We laten het wel een verrassing overigens want er lezen (net als bij AE) bekenden mee ;)
    7 foto's meegekregen en daar thuis nog even van genoten.

Toen kwam Angela en dat was supergezellig, na een theetje de stad ingegaan.. jeetje wat kan die plassen zeg hahaha ik dacht dat ik erg was!
    Hele mooie dingetjes gekocht bij Prenatal en de Gardo, en veel gegeten en gedronken, dus ik was helemaal voldaan :D

Thuis nog even nagekletst, foto's gemaakt en toen afscheid genomen. Ik heb dus een superdag gehad!

Nachtvlinder; wat een geweldige actie met je kattenmelk!

Angel; heerlijke actie van jou ook idd... ik proestte bijna mijn sapje over tafel. Dikke kus

Velobabe; heerlijk he, eindelijk op de helft, al vind ik dat de tijd wel snel is gegaan...

remember; balen van je pc, hopelijk gaat het snel weer helemaal goed ermee ;)

Candijtje; balen dat je zo'n kramp hebt gehad... kijk maar uit dat het geen buikgriepje is.. enne als je alles snel wil weten moet je je msn aanzetten ;)

moon; mijn duimen blijven draaien voor jou meid!

senna; waar blijft je buikfoto?

Ik laat het even hierbij, want ik heb natuurlijk nog een hoop bij te lezen.

Iedereen een dikke knuffel!

3. Viona

Viona Fanatiek lid

Jan 12, 2007
    1,122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ja echt wel, af en toe best vervelend..kan niet eens even op mn elleboog leunen..en ik heb alweer een slapende hand.
    Met autorijden heb ik ook snel last van mijn handen.
    Mijn benen gaan ook snel slapen...............

Groetjes Viona

4. Viona

Viona Fanatiek lid

Jan 12, 2007
    1,122
    0
    0
    Hoogvliet
  5. Viona

Viona Fanatiek lid

Jan 12, 2007
    1,122
    0
    0
    Hoogvliet
    Af en toe is het echt niet normaal hoe vaak ik naar de wc moet..soms 's'morgens alleen al zes keer. :(

Mijn buik is echt al heel erg goed te zien..begon al in de prille weken te groeien..Maar ben wel enorm trots erop! :)

Groetjes Viona

6. Dat plassen zo herkenbaar, voor ik savonds slaap ben ik soms wel 8 keer naar de wc gegaan :(
    Zien jullie als de baby beweegt je buik ook bewegen, het zo'n leuk gezicht :D
    Wat een mooie buik foto's allemaal!

7. Viona

Viona Fanatiek lid

Jan 12, 2007
    1,122
    0
    0
    Hoogvliet
    Elke keer ga ik maar van te voren even naar de wc..voor ik ga weg ga..voor ik naar bed ga..
    maar ik moet altijd wel weer onderweg en als ik in bed lig..pfff!

De bewegingen van de kleine zijn nog niet aan de buitenkant zichtbaar..jammer genoeg..maar dat komt nog wel.

Ik heb heel veel foto's van mijn buik op mijn telefoon maar ik weet niet hoe ik ze op mijn laptop moet krijgen.. :(

Groetjes Viona

8. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    @Angel Eyes
    Wij hebben ook al heel wat spullen bij de Prenatal gekocht :D
    Oma heeft daar al 2 nijntje rompertjes voor ons Biebke gekocht en wij, mijn hubbie en ik, vinden het draakje heel leuk en hebben daar heel wat spullen van gekocht. Ook heb ik er zo'n groene legerbroek gekocht.
    Enne...het voelt zeker goed dat ik die 20 wekengrens gepasseerd ben.
    We zijn alweer op de helft :idea:

@Candijtje
    Jij bent vandaag toch ook 20 weken...Gefeliciteerd! :p

@Nachtvliinder
    Je bent echt niet dommer hoor ;)
    Je vergeet door de zwangerschapsdementie alleen tijdelijk hoe slim je bent. Ik vind het echt raar hoor dat ik al op de helft ben. Het gaat zo snel.

@Manuela79
    Gefeliciteerd met je mooie echo :baby:
    Ben echt wel blij dat ik 20 weken ben hoor, maar de tijd gaat me eigenlijk te snel. Zal wel heel blij zijn als we vrijdag ons Biebke weer hebben gezien. Eerst dinsdag lekker naar de VK om het hartje te luisteren :)

@All
    Ik moet net als jullie heel vaak plassen.
    Vind het best. Als de kleine straks maar niet zo vaak plast :D

9. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Morgen ben ik 20 weken Velobabe, maar alvast bedankt voor de felicitatie, alweer op de helft he ik vind het ook snel gaan.
    Ook wij hebben het draakje van de prenatal, wieglakentjes, kruikenzakjes, badcape en in die trend willen we het kamertje ook doen.

Lag vanacht met mn hand op mn buik en ik voelde de plopjes tegen mn hand aan gaan dus het zal ook snel gebeuren dat manlief het voelt!

Super Manuela dat de echo goed was, ben wel heel benieuwd wat het is geworden hoor een zoon of een dochter, ben nu nog aan het werk en geen MSN maar zodra ik thuis en online ben zal ik je aanklikken wil alle ins en outs weten, hihi

Over dat plassen, tis echt erg ja, vooral snachts wel 3 tot 4x deruit, laatst in de ikea ook al 2x... weet inmiddels de toiletten in de openbare gelegenheden ook wel te vinden...

Dames ik ga nog ff werken, spreek jullie later!

10. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    @Ninetje, fijn dat de waardes nu lager zijn, morgen moet je het aan de VK doorgeven toch? succes
    @Chaya, gefeliciteerd met je twee knulletjes, komt je gezinnetje mooi in evenwicht.
    @Demi, jij ook gefeliciteerd met je kleine mannetje
    @Lailae, ik weet pas in juni of die geslachtskalernder klopt, nog ff geduld, pfff (ff?)
    @Nachtvlinder, haha je hebt mij inderdaad aan het lachen gekregen, wat een leuk verhaal
    @Shelde, leuk zo'n dinnershow, was dat in Hilversum?
    @Bloem, fijne vakantie, is het gelukt met het uitzoeken van de babykamer? Ik geloof dat yoga meer gericht is op ontspannen, ademhaling en oefeningen en dat er bij gym ook meer gepraat wordt en ervaringen uitgewisseld worden. (maar dat kan natuurlijk overal anders zijn)
    @Kleine Jantje, en, heb je nog die ontspanningsbal gekocht? dan ben je nu vast heeeeel relaxed, haha
    @Elfje, ook al zo'n mooi buikje
    @Velobabe, nog gefeliciteerd met je 20 weken, ik vind het ook erg snel gaan
    @Moon, ik hoop voor je dat het geen cyste is, toi toi
    @Suske, lastig he die "zwangerschapsdimentie" haha, heb ik ook last van hoor
    @Ster, wat leuk dat je vriend de kleine nu ook heeft gevoeld, ben een beetje jaloers. ik wacht nog steeds op dat moment. lijkt mij zo leuk voor hem. Morgen je 20-weken echo, spannend.
    @Angel Eyes, gezellig hoor zo'n daggie shoppen. plaats je je nieuwe buikfoto's ook nog in je album?
    @Mispoes, wat goed dat het gelukt is, leuk hoor.
    @Remember, ik hoop dat je ook een fijn weekend hebt, en succes met bijlezen als je PC weer terug is morgen
    @Candijtje, vervelend die kramp in je buik. Gelukkig bleek het niets ernstigs
    @Senna, veel plezier morgen, mak je er toch nog een leuke dag van?
    @Hester, leuk he als anderen je buik nu ook zien groeien? Bij mij gaat het eigenlijk ook pas sinds een week of twee/drie
    @Manuela, wat fijn dat jouw echo ook goed was. Mag ik je een PB sturen voor het geslacht? (hoe bedoel je nieuwsgierig)
    @Viona, Ik zou je graag helpen met je foto's, maar ik heb er ook niet zoveel verstand van. ben wel benieuwd hoor
    @Rachel, ik heb de kleine nog niet aan de buitenkant gezien, ik wacht zelfs nog met smart op het moment dat mijn mannetje de kleine kan voelen. Tot nu toe zijn de schopjes nog niet hard genoeg geweest.

Zo, in ieder geval weer op iedereen gereageerd. Wat een gezellige boel is het toch.
    Vind het jammer dat ik zo weinig tijd heb om hier vaker of langer langs te komen, want dan is het makkelijker om bij te houden. Nu waren het weer maar liefst 5 pagina's :rolleyes:
    Ben gelijk een uur bezig, maaaaaar het is het waard hoor meiden.
    Hopelijk weer tot snel.

Liefs,
    Bibi

11. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Zooooo Bibi heeft er zin in zeg!

Lief dat je zo op iedereen persoonlijk reageert!

IK heb de waardes gister gelijk moeten doorbellen en die zijn keurig, ze willen geloof alleen nog een keer bloed laten zuigen voor een algemeen beeld van de suikers ofzo...

Dus morgen weer bloed laten wegtrekken....Bah!

Manueel, heeeeerlijk zon goede echo! Niks aan het handje, zie je wel...zo mooi!

Meiden die em nog niet hebben gehad, zal eerdaags wel gebeuren nietwaar?
    Geniet ervan!

12. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    hee dames kletsmajoors!

pffffff ik zit nu echt op kamers.... wat een gedoe zo'n mega verbouwing!

maar het resultaat mag er straks wezen!

@all: gaat hard met die 20 weken echo's! we zijn er al bijna doorheen volgens mij! gek he! vinden jullie het ook allemaal zo snel gaan? ik moet me er steeds bewust van zijn, dat ik moet genieten! anders is het volgens mij zo voorbij!

liefs elfje

13. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ja Elfje, dat ervaar ik precies zo

@ ninetje, succes morgen

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    bibi; jij bent druk geweest zeg! :D En natuurlijk mag je me een pb sturen, dat mag altijd ;)

Ninetje; veel succes morgen met bloed prikken. Ik zal aan je denken

Elfje; succes met alle verbouw strubbelingen... hopelijk gaat alles volgens planning!

Zo ik ga weer verder aan de opruim hier, heerlijk die nesteldrang :p

15. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Done, hihi

En tja, eigenlijk moet ik ook maar weer eens aan de poets :rolleyes:

16. nachtvliinder

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    schiedam
    hoi meiden ben ik weer @ @ all pff wat een lijst, ik krijg steeds meer moeite om te lezen :( nee das echt geen exuus om niet op iedereen te reageren het is gewoon echt zo....
    Baal er wel van, want nu is echt duidelijk dat ik aan de bril moet, en dat staat zo leuk met mijn bolle kop hahaha ;)

ik begin idd nu ook steeds meer te plassen, maar meer als ik wakker ben dus nog niet als ik in mijn geliefde wereld ''dromenland'' ben :) dus ff afkloppen dat het zo blijft ook...

ben sinds gister bezig met het verfen van de beebspullen, eerst wilde ik dingen in leger styl verfen, maar dat is zo'n gedoe hahahah, dus wordt denk ik licht beige met turqouise en een turqoise muur...hmm ik zie nog wel eerst die meubels maar verfen..

hebben jullie ook al een beetje last van nesteldrang? ik heb toch echt de neiging om alls te gaan poetsen en alles een andere plek te geven :( niet dat vriendlief dat erg vind hahaha..

ik zag ook dat senna en nog iemand naar het gemeentehuis om partnerschap aan te vragen alvast veel plezier :oops: ik weet het echt ff niet meer,
    wij gaan van de week de beeb erkennen, en over trouwen tja dat komt wel als alles rustig is, en we lekker gespaard hebben....

maar meiden heb even een idee he, ik gooi het maar in de groep...
    misschien is het wel een leuk idee om een juni meeting te houden :) lijkt mij wel heel leuk en dan nemen we een centraal punt , maar goed we zien het wel en of we dan ook echt zin hebben ... :D lijkt mij vet gaaf idg..

nou wij gaan lekker happen ,maar eerst ff WEER naar de wc ;)

kus en knuf sal

17. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Haaa Nachtvlinder, sjee balen van je ogen joh. leuk joh al bezig met de spulletjes voor de beeb en het kamertje natuurlijk! Nou wij gaan ook snel aan de slag, eind van de week worden de nieuwe kozijnen geplaatst daarna gaan wij aan de slag, ben beneiuwd hoe het kamertje eruit zal zien als het klaar is!

Lijkt mij wel gezellig hoor een juni-mama-meeting, als het maar wat centraal is....

Fijne avond!

18. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hey allemaal,

ja ik doe ook ff @all hoor haha.

ik ben vandaag 21 weken! tralalalaaa :D

Een juni meeting leuk! gezellie koffieleuten en foto's maken, en dan een tijdje na de geboorte weer een meeting. before and after ;)

Wij gaan ook snel naar het geemnetehuis voor erkenning, wij gaan niet trouwen nu dat doen we als we de jackpot hebben gewonnen over over een lange tijd als we gespaard hebben

ben net nog ff naar de praxis gereden en heb een houten plaat gehaald. Heb besloten om zelf twee lampen te maken voor de babykamer. een voor aan de muur en een voor aan het plafond. heb een crea bui ;)

Nesteldrang heb ik nog niet echt. begint wel te kriebelen maar wij gaan over twee weken beginnen met de verbouwing boven en dan komt begin maart de babykamer. owww kan niet wachten..... :D:D:D

Ik zag gisteren mijn buik voor het eerst bewegen haha ik ging stuk van het lachen. het beebje draaide zich volledig om, dat voelde ik echt door mijn hele buik, mijn vriend heeft nu voor de tweede keer de kleine kunnen voelen.

Ik ben gisteren op het laatste moment nog met mijn vriendin naar een salsafeestje geweest. de kleine was ook aan het dansen hihi, het beebje was errug beweegelijk af en toe. heb lekker gedanst en een leuke avond gehad.

owja gisteren van manuela een mooie kruikzak gehad voor de babykamer in de stijl die wij hebben. namelijk bebe jou coco.

ik heb nu manuela als enige in mijn MSN lijst maar wil meeeer juni mama's ;) dussuh PB me maar......

dat was het weer even voor nu,

19. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

owja heb weer een nieuwe lijst gemaakt ennuh Viona je stat erbij hoor ;)

20. nachtvliinder

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    schiedam
    ja en dan iwl ik er ook bij dus als je ook op de msn wil pb me maar gezelliieeee

Share This Page