Even snel een berichtje Ster en Clau heel veel succes vandaag bij jullie 20-weken echo. Laat het gauw weten hoe het was. Ninetje: Hoe was de uitslag van je bloedsuiker? ik heb alleen de eerste 2 waarden gezien en volgens mij waren dat erg mooie waarden. Moon: mijn duimen draaien voor jou en je hubbie. All: Vanmorgen naar de VK geweest. Ik ben 1.5 kg. aangekomen, dit viel mij erg mee. Bloeddruk was perfect: 116/ 73 (kan dus nog lekker chipies eten ). Hartje nog even geluisterd, ook dit was goed. Beeb was ondertijd aan het bewegen, dit hoorde je op het apparaatje. Ook kon ze de baby voelen in mijn buik. Ik heb het zelf ook gevoeld, het is net een ballon wat je op en neer kan bewegen. Ze kon nog niet voelen hoe het kindje lag. Zaterdag hebben we een babykamer (wit) uitgezocht. Wat een keuze zeg! Ook hebben we behang gekocht. Dit is donkerbruin met creme geworden. Het kamertje ga ik dan aankleden met aqua accesoires. Morgen hebben we de 20-weken echo. We hebben besloten dat we wel willen weten wat het wordt. Ik houdt jullie op de hoogte.
Shelde; is wel lekker dat je man je zo vertroeteld hoor, al kan ik me voorstellen dat het een beetje te veel van het goede is als je je gewoon goed voelt. Chiesa; hoe was je weekendje weg? Waar ben je heen geweest? mijnimeel; alles goed met jou? bibi; veel drinken is altijd goed, maar wellicht heb je geluk dat de baby niet tegen je blaas aandrukt, dan hoef je gelukkig ook niet zo vaak naar de wc. Geen zorgen maken hoor, zolang je "normaal" plast en genoeg vocht binnenkrijgt is er niks aan de hand. klein jantje; het was zeker heel speciaal, ik heb een erg leuke dag gehad en de foto's zijn idd super geworden! lailae; wat balen zeg... hopelijk krijg je er deze zwangerschap geen last van en gaat alles voorspoedig! bloem; leuk om weer van je te lezen. Ik ben blij dat alles goed gaat met jou en de beeb. Heerlijk he, om spulletjes te kopen! Al is er idd zoveel keus dat je door de bomen het bos niet meer ziet Hier gaat alles prima, lekker aan het rommelen in huis (dagje vrij) en vanmiddag komt een vriendin op visite. Dikke knuffel voor iedereen! Liefs Manuela
Ohja.. iedereen die vandaag de 20 weken echo heeft... heeeeel veel plezier en succes! En moon; wij blijven allemaal voor je duimen hier hoor! Knuff
Zou heel erg lief zijn..maar ik heb geen kabeltje voor mijn telefoon naar laptop..zit geen bleutooth op de laptop en ook geen infrarood op de laptop.. Ik moet mijn vriend nog vragen of hij iets van zijn werk kan meenemen, een apparaatje, misschien lukt het dan.. Ik weet zelf geen andere optie.. Jij? Groetjes Viona
Thnx meissies.. Heb volop pijnlijke tepels haha. Had ik vorige x ook maar hoop niet te veel. Anders valt het zo tegen. @ bloem Wat leuk dat je dat gevoelde hebt!
YOEHOEOOEEE! Ben zo blij! De 20 weken echo gehad vanmorgen! Eerst vanmorgen wakker geworden door de kleine, vriendje kon hem ook heel goed voelen. Toen dacht ik al, dit is een goed voorteken! En bij de echo bleek alles goed te zijn! Wat een heerlijk gevoel en zelfvertrouwen geeft dat weer! Het geslacht hebben we in een envelopje meegekregen omdat we nog steeds niet zeker weten of we het wel willen weten! Ze vertelde wel dat het geslacht heel duidelijk was voor haar! Wij krijgen het vermoeden dat het een meisje is...... Ben benieuwd hoelang we de envelop gesloten kunnen houden (misschien moeten we hem maar verbranden). Vanavond gaan we de beeb nog eens rustig op de DVD terugkijken, genieten weer Het lijstje mag dus weer aangepast worden angel eyes!
Fijn Ster! Ben benieuwd of en wanneer jullie het vlopje open maken! Moon, we duimen voor je! En ik zal lekker rustig aan doen hoor meiden!
Ster: Wat fijn dat je 20 weken echo goed was. Oh ik zou dat niet kunnen hoor, in een envelopje laten. Of helemaal niet of wel, ik ben echt zo'n aagje
ha ha Lailae, ik weet ook niet of het gaat lukken hoor! Ben ook heel nieuwsgierig! Maar weet wel dat ik met beide super blij zou zijn, dus of het een jongen of meisje is, beide vind ik geweldig!
Whaaa Ster, wat gaaf dat jullie een DVD hebben meegekregen! Ik heb 3 vrij onduidelijke fotootjes. Maar gelukkig was alles helemaal goed. Wij werden vanochtend juist allebei met een rotgevoel wakker, dus de uren duurden lang. Ik moest alleen nog een keer bloed laten prikken omdat ik steeds zo'n dorst heb. Willen ze toch nog kijken of het geen zwangerschapssuiker is. Naja, beter het zekere voor het onzekere.
zo, ik ben een tijdje niet geweest en wat wordt er veel geschreven. Ik heb morgen mijn 20 weken echo en we zijn erg benieuwd. Vorige week nog bij de verloskundige geweest en alles zag er goed uit. We hebben inmiddels ook een pretecho ingepland.
Hoe lang van tevoren moet je zo'n pretecho reserveren? Wij weten nog niet of we er 1 willen, dus ik heb nog niets besproken. Zit daar een lange 'levertijd' op?
Super ster dat je een goede echo hebt gehad! Nou ik zou dat ook niet kunnen hoor, het gesalacht op een broefje in de envelop... hmm mijn nieuwsgierigheid wint het dan toch wel... Geen idee eigenlijk hoever je van te voren een afspraak moet maken voor een 3d echo... zou ik ook wel willen weten ja...
Meestal is een paar weken van te voren genoeg hoor. Ik heb zo'n 3 weken geleden gebeld en vrijdag hebben wij de echo. Nu maar hopen dat de kleine dit keer wel mee wilt werken! Want we willen echt graag weten wat het is. (vooral ikke)
@ Bloem, morgen je 20-weken echo, spannend hoor. Ben benieuwd of het lijstje van Angel Eyes blauw of roze gaat kleuren @ Manuela, bedankt voor je peptalk @ Moon, duimpies draaien nog steeds hoor @ Ster, weer een goede 20-weken echo erbij, jippie. Heel veel sterkte met het bewaren van je nieuwsgierigheid. Lijkt mij moeilijker als je weet dat het zo voor het grijpen ligt. @ Clau, balen he van die onduidelijke fotootjes, hadden wij ook. Ik hoop dat alles goed is met je en dat je (ook) geen last hebt van suiker. @ Joann, veel plezier morgen, wil je weten of het een jongetje of meisje wordt? Ik heb vannacht heel slecht geslapen. Ik heb ieder uur gezien op de wekker. Denk dat ik vanavond maar vroeg onder de wol ga.
Hebben jullie ook last na het eten? Ik heb echt pijn boven in mijn buik als ik gegeten heb. Waarschijnlijk zit daar mijn maag en kan er gewoon niet zo veel meer in. Zal ik toch maar eens wat minder gaan eten. Nog meer meiden die daar last van hebben? x Linda
hahah at linnepin, ik heb dat ook als ik teveel gegeten heb, dan heb ik echt kotsneigingen kleinere porties per dag eten helpt! pff voor de rest hahh het gaat me nu te snel @ clau je kan bellen wanneer je wilt. ik had al een hele tijd gelee gebeld maar dat wsa niet nodig zei ze hha at all ik ga ff rusten voel me lekker lui vandaag morgen de beeb erkennen nou dikke doeiii sally
Ik heb bij babybview een afspraak gemaakt en zij zei 3 weken van te voren omdat het vol zat. En geslachtsecho kon binnen 2 dagen bij baby's world. Dus ik zou ff bellen hoe lang de "levertijd"is waar jij wilt. Ik ga pas met 25 weken voor 3/4D aangezien ze zei dat het dan het mooiste was aangezien er dan al een beetje vet op je baby zit