Ik heb geen pijn, maar wel last van maagzuur als ik na het eten ga bukken. Een glas melk schijnt daar tegen te helpen... Ik merk wel dat mijn maag de laatste weken wat gevoeliger is geworden voor rauwe ui en sterke kruiden...
Wat erg eigenlijk dat ik nu nog wakker ben... Ik kan echt niet slapen 's avonds. Mijn man is pas om 02:00 uur thuis en ik hoef morgen pas laat te beginnen, maar dit ritme is erg vervelend (de baby is ook erg wakker trouwens, hihi!).
he meiden, kom hier niet zo heel vaak, er wordt zoveel geschreven en ik hou t allemaal niet bij, maar kom toch even goed nieuws met jullie delen. gister onze 20wk echo gehad en alles was goed! en we krijgen een heel mooi mannetje! vriend verbaasd die had in zijn hoofd dat t een meisje zou zijn en we hadden ook al veel meer meisjes namen enzo! hahahahaha, maar super blij met een klein ventje, ik vind kleine mannetjes altijd zo leuk! liefs radna
hey radna welkom, en we zijn idd hier kletskousen hoor hihi en wat fijn dat jou echo zo goed was meid! die van mij dacht ook dat hij een meid kreeg hihi maar is toch echt een knul kom je vaker bij ons posten, het is heel gezellie hoor bij ons groet nachtvliinder
Gefeliciteerd voor de dames met de goede echo's. Heel fijn. kun je weer even vooruit! Manuela en Angela, leuke foto's. Wordt al echt duidelijk he! Je kunt er niet meer omheen. Ster, meid ik hoop dat je sterker bent dan ik, want dat envelopje had ik dus echt de terugweg al open gehad! Niet dat het wat uitmaakt, maar gewoon om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen. Oja eten. Ik heb er idd ook last van als ik 's avonds warm eet. Zaterdag zijn wij uit eten geweest en hoewel ik minder heb gegeten dan de rest heb ik er het meeste last van gehad, auuuuw die banden zaten te trekken en het lijkt soms echt met grof geweld te gaan. Zondag ook nog steeds last van en daarna zakte het wat af. Maar na het avondeten is het toch wel weer vervelend. Er is gewoon geen plek voor eten lijkt wel! Voor de rest gaat het goed! Ga weer lekker bezig met de slaapkamer en vreselijk hard nadenken over wat ik op de muur ga tekenen. Knuffels Monique
ik ga proberen t een beetje bij te houden! las geloof ik ook wat over een juni-meeting, dat lijkt me wel heel leuk, ondanks dat ik jullie allemaal niet zo gevolgd heb, keer voor en keer na ofzo? moet je ej dan nog ergens aanmelden? Leuk he die manne, die van mij wilde graag een meid, dus hij moest ff omschakelen gister, maar gister avond zat ie ineens de hele tijd trots naar de echo foto te kijken......hahahahahaha lieff! doen jullie hier ook allemaal personlijk op elkaar reageren of zijn t er daar teveel voor! Volgens mij zijn er bijna alleen nog maar goede 20wk echo's geweest toch? en ook een hoop weten volgens mij al wat t wordt! leuk ga jullie vaker bijhouden liefs radna
@ radna we reageren op iedereen zo ver we dat kunnen he i.v.m uuuhh zw dementie hahah en idd we gaan een meetin organiseren wel zo leuk en je bent van harte welkom hoor! stuur mij maar een pbtje waar je vandaan komt maar zet je wel alvast op de lijst @ suske dat trekken van de banden komt me bekend voor als ik teveel gegeten heb, moet dasn echt ff staan dat het trekkerige gevoel een beetje wegebt..... wel jammerhoor ik hou zo van eten hihi
ok ff een update van de juni meeting! - Popje - Angel eyes - Manuela - remember - Candijtje - Bibi - Mispoes - Velobabe - lailae - radna en misschien vinden jullie Utrecht een mooi centraal punt : ik hoor het wel... ennuuhh hoe meer zielen hoe meer vreugd he dus de rest kom op meiden! ik ga ff kijken wat we kunnen doen in utrecht...uuuhh misschien iemand opties ofzow? ben niet echt bekend daar.. kus sally
@Ster Leuk bedacht van die envelop, maar ga je je kunnen beheersen? (en je mannetje) Hebben jullie niet zelf kunnen zien of de kleine een jongetje of een meisje is? @Shelde Wel naar je lichaam luisteren af en toe @Radna Lees en schrijf gewoon lekker mee! Gefeliciteerd met jullie zoontje @Nachtvliinder Ik kan alleen komen als de meeting rookvrij is... In Utrecht weet ik alleen de La Place (bij de jaarbeurs) @All Ik heb vanmiddag om 16.45 uur de vierde afspraak bij de VK. Mijn hubbie en ik kunnen niet wachten om het hartje van ons Biebke weer te horen
hallo allemaal! Ik ga al die pagina later wel teruglezen. zijn er wat veel nu ik heb gistern echt een rotdag gehad...... om 10u begonnen en om 21:30 klaar had namelijk een EHBO cursus na mijn werk. Ik heb zo vreselijk veel pijn gehad in mijn onderrug en stuitje dat ik vandaag niet ben gaan werken. heb nu 12uur geslapen en de pijn is ietsje minder maar nog niet weg. wat kan ik hier het beste doen, de huisarts, de verloskundige of mijn therapeut bellen? DIt lijkt me niet normaal volgens mij.
hoi dames, hier ff snel een berichtje van mij, hier alles goed, moet alleen donderdag even bloedprikken voor bloedarmoede want ik voel me erg slapjes worden. Verder voel ik de kleine erg goed en heb ik dit weekend echt heel goed de kleine zien bewegen toen ik in bad zat. Haha wat een raar gezicht als je je buik ziet bewegen zonder dat je er wat voor doet. Ik ben weer eens erg druk en heb geen tijd om zoveel achter de comp te zitten, vandaag is mijn mannetje jarig en ik heb nog geeneens een cadeautje, maar we willen een videocamera dus ik geef 'm wel een bon daarvoor. Volgens mij loop ik hier zo'n beetje 15 pagina's achter, maar heb nu geen tijd om te lezen, moet om 12.00 uur aan het werk. Dus ik ga gauw, gr patje.
Ow angel eyes dat is niet best ik denk dat je beter ff je fysio kan bellen, ik denk niet dat de vk iets voor je kan betekenen, niet dat ik er verstyand van heb, maar goed een suggestie misschien wel rot voor je hoor en goed van je dat je lekekr thuis ben gebeleven, goed naar je lichaam lusteren! @ velobabe ik rook idg niet! en ik kan ook niet tegen rook lucht.... maar ik denk dat we voor de rooksters onder ons ( als die er zijn) gewoon een doos nicotine pleisters mee nemen... en he bah je aakt het me wel moeilijk meid haha maar je heb gelijk zijn dingen waar je ook aan moet denken... en tja ik weet ook niet hoe ik dat moet oplossen want andere mensen om ons heen roken toch wel... of wij willen of niet!
@ Angel Eyes: Dit komt door je bekken. Je hoeft op zich niemand te bellen hoor. Meestal trekt het vanzelf weg. Bij mij i.i.g wel (meestal na een paar dagen). Zo voelt iemand met BI zich elke dag Pijn bij eten heb ik geen last van. Zit wel sneller vol en in bed soms last van maagzuur. Net bij de VK geweest. Was een bliksembezoekje. Alles was goed. In totaal bijna 5 kg aangekomen nu en de bloeddruk was lekker laag. Hartslag was 139-149. Zou het bakerpraatje kloppen?
Oh en de Juni Meeting... ik denk niet dat ik er zal zijn. Ik woon in Zeeland en bijna alles is ver voor mij.
Ik heb mijn verloskundige gebeld en die zei dat ik inderdaad mijn huisarts moest bellen. nu heb ik een afspraak voor vanmiddag om 16:30 Ik heb dubbelse scoliose (krommingen in mijn wervelkolom) waardoor mijn bekken scheef staat. mijn VK zei dat ik waarschijnlijk doorgestuurd zal worden naar een bekken therapeut, of dat er een band wordt aangemeten, maarjah die gebruik ik al lekker weer allemaal @shelde, ja die pijntjes heb ik de afgelopen 6 weken inderdaad gelaten voor wat het was, en inderdaad was het na een paar dagen over of minder. maar gisteren stond ik te janken van de pijn. Kon helemaal niks meer. Pijngrens wat betreft mijn rug is vrij hoog, ben al mijn hele leven rugpatient..... Maar dit is niet fijn meer.
Hey meiden! Vandaag heb ik Babyview gebeld voor een afspraak en ik mag di. 6 februari al om 1500u. Ik vind het nog steeds heel spannend..ben zo benieuwd! Van maagzuur heb ik ook enorm veel last van..ik drink enorm veel melk..helpt enorm goed bij mij! I love milk! Vanavond ga ik voor het eerst naar zwangerschapsyoga..ik heb nog totaal geen idee wat ik moet verwachten.. volgende week is met partner..mijn ventje is nu al aan het tegenstribbelen, maar ik haal hem wel over 8) Het valt me ook op dat ik juist de laatste tijd minder eet..minder trek en snel vol..tegenovergestelde dan dat ik zou hebben verwacht.. Ik hoop dat het niet raar is?! Juni-meeting lijkt me erg leuk..maar even kijken waar het uiteindelijk wordt georganiseerd Ik weet nog niet wanneer maar ik probeer zo snel mogelijk ook foto's te plaatsen..even geduld! Groetjes Viona
bloem..leuk dat je hebt geleerd van de verloskundige om je kindje te voelen, dat lijkt me wel heel apart..hoe was je echo.. Ster..heerlijk gefeliciteerd meid met zo'goede uitslag van de cho..het blijft toch spannend...die enveloppe is wel apart zeg...ben benieuwd of ie nog dicht is.. clau jullie ook gefeliciteerd...ik heb s'nachts altijd dorst, plassen en drinken..tja het klinkt wat onlogisch en eehh..wij mogen ook altijd een dvd opnemen bij de echo...is wel leuk hoor..alleen duurt de 20 wk echo wel erg lang..en is niet echt duidelijk want ze kijken naar zoveel en ons krummeltje was ook erg beweegelijk dus er zijn hele stukken die ik niets aan vind. joann..hoe was je echo.. linnepin..ik heb daar ook last van gehad...ik eet nu de hele dag door maar dat gaat een stuk beter. Ik ben een ochtend eter..en dat ging echt niet want dan zat het om 12 uur echt in de weg ale: . ook 'savonds eten we op tijd en stop ik echt met eten zodra ik denk dat het genoeg was....oohh en ik hou zoooo veel van eten...t is wel afzien radna....mooi hoor een kereltje.. oh en we hebben geen reactie afpraken op elkaar ofzo hoor! gewoon gezellig doen en kletsen wat je wil. patje..lang zal ze leven..gefeliciteerd met je hubbie ik heb ook gelezen dat als je last hebt van spierpijn dat het zou kunnen helpen als je meer melkproducten drinkt/eet...ik heb er zelf geen last van maar wie weet kan je er je voordeel mee doen angel eyes..lastig ik hoop dat het wel minder wordt ..wel herkenbaar..ik heb ook sinds gisteren zo ongeveer echt pijn in mn rug..een zeurderige pijn...als ik ook maar evenwat langer achter mn buro op het werk zit komt dat op. Toevallig heb ik morgen een afspraak met de mensendieck van de zwangerschapscursus voor een persoonlijk houding en beweegadvies. Meteen maar ter sprake brengen. En toch nog meer drinken..het schijnt dat daardoor de afvalstoffen uit je rug worden afgevoerd...en die veroorzaken de pijnen. heb ik nou verder zelf niets te vertellen?....nee....morgen naar de vlos..samen met het hubbie
Angel eyes: je lichaam zegt dus rustiger aan doen. Dat zijn toch geen dagen meer! IK heb er de ene dag meer last van dan de ander. Ik vind het echt behoorlijk pijnlijk ook al ben ik al heel lang met mijn rug en nek bezig net zoals jou. Ik ga vrijdag voor het eerst naar en fysio voor mijn bekken en daarnaast mijn eigen fysio voor mijn nek Ik heb een vrijgezellenfeestje georganiseerd in Utrecht en toen hebben wij een hightea gehad daar. Volgens mij rook vrij ( wij hebben buiten staan roken, ik rook nu ik zwanger ben niet meer) allemaal lekkere taartjes, scones enz. Alleen wie lust er thee? Ik op het moment niet zo maar ze hebben daar wel lekkere dus zal wel goed komen. Zie: http://www.debakkerswinkel.nl/ Verder zou ik het zo snel niet weten, ik let daar nooit op
Vanochtend hebben we de echo gehad. het was erg bijzonder. We krijgen een jongentje (uitgerekend op 19 juni) , dus voor diegene die de statistieken bijhoudt bij deze. Voor een verkorte versie van de film zie http://kleineman.kalf.org Groetjes
Sally, ik ben ook gek op eten en baal dan ook vreselijk dat ik er last van heb. Het is voor een goed doel dnk ik dan maar weer. Trouwens een lekker colaatje light levert ook niet het gebruikelijke genot op. Op het moment van binnengieten wel, maar ja daarna he. Angela, enorm kloten van je rug. Toen ik laatst op de grond lag en niet meer op kon staan heb ik de fysio gebeld. Ik ben er nu bijna weer vanaf en heb manuele therapie gehad. Als ik jouw verhaal lees, hebben we dezelfde auplek. Ik hoop dat je snel geholpen kan worden. Er zijn trouwens veel met zere ledematen en vooral dan de ruggetjes. Wat zijn we toch een heerlijk stel mutsen met onze pijntjes en pijnen. Ik ben trouwens ook gek op thee en helemaal op wat er bij. Dus een high tea lijkt mij erg leuk. Blijft nog wel de vraag hoor of ik kom. KOmen er nog meer meiden uit de omgeving tussen Groningen/Assen? Liefs MOnique