hello hello! @karin: ik besef ook nogsteeds niet helemaal dat het echt is....toen ik het vertelde begon het meer te leven.... @bianca: welkom hier meis! gefeliciteerd! @angeleyes: goed idee! om de paar dagen iemand vertellen.... dinsdag ben ik weer aan de beurt met mijn beste vriendin... ze komt langs, en zal direct de flessen van MvM herkennen! mijn vriendin had precies hetzelfde met een nieuwe baan! ze heeft zich zo geprofileerd dat ze niet meer zonder haar konden! extra je best doen in je proeftijd dus! @bibi: fijn dat je deze week al naar de VK mag! ik moet nog even 2 weken wachten.... enne, ik wou ook dat ik iets meer gerichte klachten had! @ninetje: ik zou het ook wel van de daken willen schreeuwen nu, maar mijn lief is veel voorzichtiger... misschien ook maar goed, dat hij mij een beetje afremt... gek trouwens he, die "eerste keer".. ik moet zeggen dat ik gewoon nog heel gemakkelijk opgewonden raak @remember: lijkt me een mooie documentaire! wat leuk dat je dochtertje mee heeft gekeken! @cath: ik ben ook nog heel erg gefocust op die cijfertjes van mijn banner! ik wil graag weer naar de volgende week, en op naar de 12! @mijnimeel: hoe is ie meissie! jij had toch ook van de clomid meer last van puitjes? ik dacht dat ik toen onder zat... maar nu is het hek pas echt van de dam! heb jij dat ook? hardlopen gaat vooralsnog nogsteeds prima... gelukkig, is voor mij een echte uitlaatklep... fijne zondag allemaal! liefs elfje
Hallo meiden! Zo het weekend zit er weer bijna op. Sommige van jullie hebben gelezen over de oude ledikantjes die wij gevonden hadden, nou deze hebben we gisteren opgehaald! Helemaal super. Ze staan nu bij mijn schoonouders op zolder omdat we over 3 a 4 maanden naar hun woonplaats verhuizen. Anders blijven we slepen. Mijn schoonouders waren vorige week al naar Babypark Kesteren geweest om eens te kijken (hoezo enthousiast?) Dus toen wij gisteren bij hun waren moesten we even mee naar die winkel om eens te kijken wat ze hadden gezien. Mijn hubbie had in een boekje al zijn favo kinderwagen gezien...dus die liep daar met de wagen te crossen...hahaha Tja en jullie raden het reeds....ik ben gisteren overgehaald om de kinderwagen te bestellen....ik was de enige die zoiets had van wacht nog maar ff....maar toen de verkoopster zei dat er door Mutsy slecht geleverd wordt was ik natuurlijk nergens meer...kon wel 12 weken duren minimaal. Nou wij hebben dus gisteren de hele set mutsy besteld en een maxi cosi. Zal zo wat foto's in mijn album plaatsen... Verder moesten we van mijn schoonouders meteen wat uitzoeken.....dus hubbie pakte een borsteltje maar dat vond oma niet genoeg dus hup waskussen er ook bij! Voor Max hebben ze een dekbedovertrek van CARS besteld...kind mag niet achterblijven...o ze zijn zo lief.... Tot snel weer meiden!
Aaahhhh, wat een lieve schoonouders zeg. @remember, het lijkt mij ook een mooie documentaire. Ik heb gelijk gevraagd of mijn mannetje 'm wil downloaden. gaan we strakkies ook kijken .
@ Katrien: ik ken het! Ben ook nog steeds op mijn hoede ja. Bij elk krampje denk ik: SHIT, nee toch! @ Elfje Ik lijk wel een gintegel :-s Met die Clomidjes waas het erg, maar nu lijk ik wsdel een grindtegel. Ik had net een doopfeestje: zegt iemand tegen mij "wat zie jij er zwanger uit". Geen idee hoe dat eruit ziet.... Maar ik moest wel lachen! Ze wisten het allemaal niet hihi
@elfje, dat goed profileren ben ik ook van plan. het scheelt wel dat ze een nieuwe weg in zijn geslagen en dat ze mij daarvoor nodig hebben ze zijn een naschoolse opvang die gerichter activiteiten wil gaan aanbieden. en laat ik nou net activiteitenbegeleiding hebben egstudeerd. hihi Het is de bedoeling dat ik de rechterhand wordt van de hoofdleidster. dus ik hoop inderdaad dat ik mezelf goed op de kaart zet. maar goed om te horen dat het met je vriendin goed is gegaan dat geeft me weer hoop. @poohbeer, zow hey wat lief van je schoonoouders. ik durf nu dus nog niks te bestellen of te kopen. ben veel te bang en onzeker. mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we na de 12 weken gaan shoppen enzo. kijk ik heb een paar kleine schoentjes gekregen en een petje dat is natuurlijk hartstikke leuk, maar grote dingen vindt ik nog te eng. @ mijnimeel, ze zeggen het he dat zwangeren vrouwen er 'anders' uitzien. mijn moeder zei dat ze het ook al aan me zag. je schijnt een bepaalde rust uit te stralen ofzo. hmmz vaag Nou mijn broertje hebben we net ingelicht. hij klwam ff langs (hij is 24). en toen zegt mijn vriend zow jongen Die Dennis wordt voor de 3e keer oom. dus mijn broertje kijkt op en begint te glimlachen kijkt daarna mij aan die schat en zegt heel lief jaaa ben je zwanger. aahhhhh wat tof man echt leuk. lief he nou we gaan zo lekker spaghetti eten, en vriendlief gaat lekker koken. Hij is al zo beschermend nu he. ik tilde daarstraks een emmer vol water. zegt ie kom maar schat doe ik wel even....... @ All, Ik heb zon pot vitamine voor zwangeren vrouwen gekocht. daar zit al gelijk de benodigde hoeveelheid foliumzuur in. plus nog andere belangrijke vitamines. slikken jullie die ook of alleen foliumzuur?
ik slik vitaal zwanger van kruidvat. daar zit alles in, extra foliumzuur en vitamine D, en geen vitamine A! liefs elfje
die heb ik dus ook. vind die pillen trouwens wel groot hoor, en ze ruiken zo raar. of komt dat doordat ik nu alles raar vindt ruiken?
dag toekomstige mama's alles goed daar? hier alles goed, buiten pijnlijke borsten en vlugger moe zijn, geen speciale symptomen. Ik kamp wel met een probleempje, ik heb mij toegevoegd tot de bevallingslijst maar ik zie mezelf niet staan? Normaal 5 juni 2OO7, als ik dit opnieuw ingeef krijg ik melding dat ik al in de lijst sta? Maar eh misschien was ik de eerste keer verstrooid en zette ik 5 juni en heb ik 2006 niet aangepast : nog een goede zondagavond! groetjes flyke
hee flyke! dat had ik ook, en heb toen lotte een pbtje gestuurd! zij heeft mij toen toegevoegd! liefs elfje
Ik heb nog 1,5 pakje foliumzuur liggen. Die ga ik eerst opmaken en daarna neem ik ook de multivitaminen voor zwangeren. Vind het zonde om die andere nu weg te gooien en anders krijg ik teveel foliumzuur. Neem nu nog apart vitamine C erbij.
We gaan 10 dagen met de bus naar noord en midden Italie. We bezoeken Florence, Rome, Gardameer, Venetie enz. Heb er wel heel veel zin in! Ik hoop alleen dat het allemaal goed gaat met het eten. Ik ben best een moeilijke eter af en toe en moet nu even extra opletten. Net lekker CHinees gegeten. Heerlijk. Ook het ei heb ik gegeten. Dat zal nu toch niet zo heel veel kwaad kunnen? Ik ga het i.i.g niet nog een keer opwarmen en eten! Oh, ik heb hele leuke lijstjes voor de overgroot oma's (en opa) gekocht. Met daarin een sokje. Ziet er echt leuk uit!. Gewoon een 3D lijstje en een leuk sokje. Deze week maar eens langs brengen
Nou ladies, Wederom flink rozeverlies gehad! Ik zat te hypeventileren op de wc van angst. Vorige keer was het ook op zondag en na de "grote boodschap" maar vééél minder. Nu echt veel, ook hebben we vanmorgen sex gehad?! Daarna weer volledig in paniek geraakt, mijn moeder is gekomen en zij en mij mannetje het geprobeerd om me te gerust te stellen (overigens zonder succes). Toen heeft mama de huisartsenpost gebeld om te kijken of onze eigen HA dienst had (want ik wou alleen dat zij me zou onderzoeken) maar die had geen dienst. Toen maar de vlos gebeld. Ook zij probeerde mij gerust te stellen (met ietwat meer succes). Ze zij dat het goed mogelijk is dat het door de sex komt. Uiteraard kan ze dat niet voor de volle 100% zekerheid zeggen. Gezien ik geen krampen of steken hebt leek het haar enigzinds mee te vallen. Het kan zijn dat het in de loop v/d 24 uur wat bruiner (oud bloed) wordt maar als het ECHT op een ongi gaat lijken mag ik weer bellen. Maar ik kan niet meer dan afwachten (wat ik al wist hoor) maar ik moest proberen te ontspannen (makkelijker gezegd dan gedaan) Morgen ga ik met mijn moeder naar mijn eigen HA om ff te praten. Net nog ff naar de wc geweest, bij het afvegen was het zo goed als weg en een paar slijmdingejes die meer donkergeel/lichtbruin waren dusss mss blijft het hier ook bij. Ik heb nog steeds geen krampen e.d. dus miss zit het ook nog wel goed. Morgen moet ik eigenlijk werken maar ik blijf nog ff thuis en wacht af wat de HA allemaal zegt. Op verzoek van mijn hubbie en mams hebben zij liever niet dat ik te veel achter het i-net zit e.d. ik moet me niet gek laten maken e.d. en proberen te genieten want hij zegt zelf ook dat het nu anders is dan in Mei, toen had ik sinds ik wist dat ik zwanger was al pijn in mijn onderbuik en dat heb ik nu niet. Dat zeurderige ongi gevoel hoort erbij zei de vlos. Dussss ladies, dit is voorlopig mijn laatste berichtje en ik moet het ff naast me neer leggen. Ik hoop dat jullie het allemaal begrijpen. Ik laat uiteraard zo nu en dan wat van mij horen en ik wens jullie voor nu al het goede en tot snel.... Liefs Silla
Oh Silla, wat ontzettend vervelend allemaal! Het zal waarschijnlijk door de sex komen. Dat had ik ook. Maar we willen natuurlijk helemaal niks rozigs zien! Nou meid, probeer er niet te veel over te piekeren. Het komt vast wel goed! En ik hoop dat we je snel weer terug zien! Een dikke knuffel!
Ach lieve Silla, wat vreselijk voor je. Ik denk dat iedereen hier je beslissing wel kan begrijpen hoor. Heel veel sterkte meissie. Ik duim met je mee dat alles goed blijft. Veel liefs, Bibi
hee lieve silla, ik begrijp je hartstikke goed meis! veel sterkte de komende tijd! ik hoop dat we je weer terug zien als je wat meer gerust gesteld bent! liefs elfje
Jeetje Silla wat naar allemaal, kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent, hoop dat de huisarts je morgen nog iets meer gerust kan stellen. En meid neem lekker even de rust! @All Ik slik trouwens Gravitamon daar zit foliumzuur in en ook andere vitamine.