Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    ohhh sorry, was te ongeduldig 2 keer gepost!

2. marion68

marion68 Lid

1 nov 2006
    68
    0
    0
    noord brabant
    Nou ik ben van de week weer bij de gyn geweest, met de kleine gaat alles goed. De gyn heeft wel de uitgerekende datum aangepast nav de 20 weken echo en de echo afgelopen december, het wordt nu dus toch vaderdag, vind het wel jammer want ik wou tot 4 weken ervoor doorwerken en zou dan toch de 2e week van de mei vakantie vrij zijn, stop nu dus maar 5 weken voor uitgerekende datum met werken anders hebben we een probleem met oppas voor onze dochter.
    Verder was mijn bloeddruk bij de assistente echt te hoog 152/90, de gyn heeft hem later nog gemeten (toen had ik al een uur zitten wachten) en toen was die gelukkig wel gezakt 138/85 (is nog wel hoog maar toch beter als de eerste meting). Moet wel over twee weken terug voor controle.

Verder gelukkig veel goede berichten hier (maar wel veel te lezen elke keer), nieuwe juni mama's welkom hier, iedereen met de goede echo's proficiat.
    Ik las trouwens dat er wel meer eigenwijze kleintjes zijn die het geheim niet willen prijsgeven, ik zit nog steeds te twijfelen over een pretecho.
    Moon ik hoop het beste voor je, succes met het wachten.
    Verder iedereen de groeten en een fijn weekend.

3. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Candijtje: Super dat de echo goed was! Jij ook al zoeen die z'n benen niet open doet. :)
    Judy77: mooi buikje! Hij groeit hard!
    Marion: Fijn dat alles goed was. Raar dat ze je datum hebben verzet. Meestal doen ze dat niet meer. En inderdaad ff oppassen met je bloeddruk. Want die zou nu op z'n laagst moeten zijn ongeveer.

Om 2 uur hebben we de pretecho.
    Ik hoop zo dat hij/zij meewerkt! Ik laat het jullie weten! :D

4. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Goedemorgen allemaal... :)

nou tis wat beter dan gisteren, thanks voor alle opbeurende woordjes ;)

Gisteren was echt een ramp en ik snakte zoooooooooo naar een sigaretje en een wijntje, maarja we zijn er weer doorgekomen ;)
    raar he, een dikke 4 maanden gestopt met roken en nog heb ik dat gevoel bij een dip van "ooh 1tje" maarja bij mij is 1tje gelijk 20 haha dus neeehh..;)

nou ook al is de dag beter tot op heden, het haar is weer afschuwelijk :) je moet er bijna om lachen gewoon .. ik ga maar eens op zoek in het weekend naar iets wat het minder pluizig maakt! en anders gaat de schaar erin haha.

5. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    - Popje
    - Angel eyes
    - Manuela
    - remember
    - Candijtje
    - Bibi
    - Mispoes
    - Velobabe
    - lailae
    - radna

dit zijn de mensen die ik al op de lijst heb staan, en ik zag ook een paar pagina's terug dat je ook mee wilde dus heb je toegevoegd, maar je laat het me maar weten ;)

voor degene die er misschien overheen hebben gelezen

een high tea in utrecht! datum is nog even onbekend! volgt snel denk ik, Als je nog mee wil pb me dan, zet ik je gelijk op het lijstje ;)...

de prijs van de high te is 12,95 volgens mij ;)

@ dora fijn dat je je nu weer wat beter voelt, en super knap van je dat je die peuk en wijn ff heb laten staan hoor! :thumup:
    mag wel ff gezegd worden, want is niet niks stoppen!

@ shelde heeeeeellll veeele plezier bij je echo! ennuuh wel foto'tjes he ;)

@ moon We duimen allemaal voor je hoor meid, en als we nu met zun alle ff wat HCG naar der toe blazen, dan komt het wel ok denk ik ;)

dus * bLAASSSSSSSS

;) zit je nog * giegel*

dikke kus nachtvliinder

6. Ik heb het ook overdag dus dat zal het wel niet zijn. Mij fysio zegt dat het daarvan kan komen. Je kan door hoofdpijn sterretjes en wazig zien. Ik zo voor het eerst voor mijn bekken

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ sally

Nee waaide van de stoel haha.

Ik ben echt beroerd, heb soms gevoel dat ik ongesteld ga worden en zo misselijk.
    Verder ga ik zo weer naar bed anders red ik het niet.
    Gisteren ook al van 1 tot half 3 geslapen.

@ radna

Zou wel mooi zijn.
    Hoop trouwens dat alles goed blijft gaan met marjo.

Hihi dus je kan nu lekker gaan shoppen kwa kleren!

8. nachtvliinder: Vicks , ga ik proberen. Voor de rest helpt niets en ik wil het liefst niets innemen. Ik ben imuun voor paracetamol geworden teveel van geslikt. En normaal gebruik ik speciale medicijnen tegen migraine en die mogen nu niet.
    Ik zou teruggaan of een echte speciaalzaak gaan. Want anders blijf je bezig misschien kan je ook niet zomaar over die muur gaan verven en weer eerst wit latexen.

Hier doen ze niet aan op koopavon erkennen, beetje jammer

Candijtje: mooi alles goed, hahaha nu al een eigenwijsje. Jij krijgt veel foto's mee zeg. Ik altijd maar 1

shelde: spannend pretecho. leuk hoor

marion68: nog 1 op vaderdag uitgerekend, zijn er best veel.Ik hoop alleen niet dat ik 9 dagen eerder beval nml 8 juni want dan ben ik jarig.
    Ik hoop dat je bloeddruk zo blijft

Zo ik ga weer verder met van alles, Want mijn kleine jongen is vandaag 7 geworden. Wat wordt hij groot, loopt hij met zijn mp3 speler hahaha. Zal wel een lieve grote broer worden !

9. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Hahaha, bereid je maar voor, ik ben al dik 3 jaar gestopt en heb nog regelmatig zin in een sigaretje. Maar... tot nu toe nog nooit eentje meer aangeraakt. 8)

Marion, mijn bloeddruk was afgelopen week ook 90/150, maar ik hoef niet eerder weer op controle te komen ofzo. Is dit echt gevaarlijk, zo hoog?

10. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Lailea, gefeliciteerd met je zoon!

Moon ik hoop zo dat het raak voor je zal zijn joh! Ook ik duim nog ff die paar dagenv oor je mee ;)

Meiden, kom op met zn allen naar de meeting in Utrecht, hoe meer zielen hoe meer vreugd... hihi..

Ik moet steeds naar mn echofotos kijken, zo leuk zo`n inieminimensje wat we gister gezien hebben blijft heel speciaal. Nu aftellen naar de volgende datum, 12 maart de 3/4D echo, lijkt me ook super om te zien. Wie weet geefr Frummel dan wel zijn of haar geheim prijs :)

Onze kozijnen op de bovenverdieping zitten erbijna in dus das mooi. Het is erg mooi geworden moet ik zeggen. Alleen wacht de klus zuigen soppen en de ramen zemen nog maar wat zal alles straks mooi blinken, hihi!

Meiden fijn weekend alvast!

11. marion68

marion68 Lid

1 nov 2006
    68
    0
    0
    noord brabant
    clau de onderdruk is het belangrijkste bij de bloeddruk en wordt tot de 90 (ongeveer) nog wel geaccepteerd las ik op internet, wat er gedaan wordt als die hoger wordt weet ik ook niet.
    maar die bloeddruk kan wel verschillende andere klachten geven zoals : gezichtsstoornissen (vaag zien, lichtflitsen, sterretjes), hoofdpijn, strak gevoel (pijn) van de bovenbuik, tintelingen in de vingers, vocht vasthouden.
    bij mij wordt het denk ik beinvloed door mijn schildklierziekte, de gyn wil het in ieder geval extra in de gaten houden.
    mijn urine was in ieder geval wel goed, als je ook eiwit in de urine krijgt zou het kunnen wijzen op zwangerschapsvergiftiging.

12. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hahaha, bereid je maar voor, ik ben al dik 3 jaar gestopt en heb nog regelmatig zin in een sigaretje. Maar... tot nu toe nog nooit eentje meer aangeraakt. 8)
    quote]

hmm..da's eigenlijk ook niet positief haha :confused:
    maar vandaag heb ik de behoefte weer minder dus laat ik me daar dan maar aan vasthouden :D

Iemand bekend met steeds moeten plassen - maar niet veel?

13. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ik moet wel veel, maar niet steeds een klein beetje.....misschien ff testen op blaasontsteking?

Ze zeggen dat je als zwangere niet eens perse pijn bij het plassen hoeft te hebben om toch een blaasontsteking te hebben :confused:

14. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    JAAAAA. We weten wat we krijgen!
    We hadden een 2D/3D/4D echo. Gelukkig was er dit keer meer medewerking. De 2D echo was zo'n 20 minuutjes en alles werd erg goed uitgelegd, beter dan de 20 weken echo eigenlijk.

De kleine lag wel erg diep, vooral het kontje. Nu hebben we wel een profielfoto en de beentjes lagen dan wel vooral bij elkaar, maar we hebben wel gezien wat het wordt. Er waren 2 witte streepjes... de schaamlipjes, dus een meisje. Ik had echt zoiets van zie je echt niks uitsteken? :) De laatse dagen had ik echt het gevoel dat het een jongen was namelijk.

Daarna de 3D erop, maar dat was niks. Je kom het niet goed zien en de kleine lag ook niet goed.
    Over 4 weekjes mogen we daarom terug komen, gratis. Dat is wel erg fijn!

Ik zal vanavond een paar fotootjes inscannen en in m'n album zetten. :D

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ shelde

Wat leuk!
    Gefeliciteerd!
    Hoop dat je lekker genoten heb van je kleine meisje!

16. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Lailea, gefeliciteerd met je zoon!

Shelde, een meisje! Leuk joh.

Ik kan mijzelf er helaas niet toe zetten om alles nog een keer te lezen. Ben nog steeds erg moe. Zal het een beetje in de gaten houden en er volgende week eens naar vragen bij de vlos.

Moon, ik duim mijn duimen er af deze week.

Ik zou zeggen als een schaap gebruikt kan worden kan een paard of een herder toch ook wel? Geintje hoor. Ik bedoel natuurlijk het knuffelschaap.

Alweer tante, heerlijk een weekendje kraamvisite. Ik kan daar altijd zo van genieten, heerlijk! Eerst lekker een kadootje kopen en dan vreselijk trutten met de baby in je armen. Veel plezier!

Ik heb trouwens ook groen op de muur. Het is naam granny, en het is ook wel bij de gamma verkrijgbaar. Het is van... Moet je even zoeken. Maar het is idd groen als een granny smith.

Ik heb vanavond een heerlijke kusjesaanval gehad van onze zoon. Heerlijk! Wat een scheet.

Fijn weekend allemaal knuffels Monique

17. Niet meer actief

Ik stond vanochtend toevallig met mijn meetlint in de hand (de eerste week van januari had ik voor het laatst gemeten). Dus ik was vol spanning hoeveel meter er bij op was gekomen: 1 cm ! Van 88 cm naar 89 cm! "Ongelooflijk, dat kan haast niet!", riep ik.
    Ik merk wel dat mijn baarmoeder nu een stuk naar boven is gegroeid. Bij 20 weken kwam die tot mijn navel en nu tot halverwege mijn middenrif. En mijn buik is ronder geworden. Van perenvorm naar appelvorm.

Ik zal binnenkort eens kijken of ik wat foto's in mijn fotoalbum kan zetten.

18. Niet meer actief

Ik stond vanochtend toevallig met mijn meetlint in de hand (de eerste week van januari had ik voor het laatst gemeten). Dus ik was vol spanning hoeveel meter er bij op was gekomen: 1 cm ! Van 88 cm naar 89 cm! "Ongelooflijk, dat kan haast niet!", riep ik.
    Ik merk wel dat mijn baarmoeder nu een stuk naar boven is gegroeid. Bij 20 weken kwam die tot mijn navel en nu tot halverwege mijn middenrif. En mijn buik is ronder geworden. Van perenvorm naar appelvorm.

19. Niet meer actief

20. Niet meer actief

Oepsie, nu staat het er 3x op! Ging effe fout! Was niet met opzet.

Deel Deze Pagina