@ bloem, ja, ik voel de kleine al een hele poos, alleen de ene dag wat meer dan de andere. Jij dan? @ angela, doe je rustig aan meid! @ all, Ik HAAT onze pc, vanaf dinsdagavond was de pc weer eens helemaal over z'n toeren, we konden 'm niet meer afsluiten en opeens niet eens meer opstartne, nou dat ding weer naar mijn broer, windows er weer opnieuw opgezet, tja, toen moest ie het weer doen...... UUh na een paar uur weer foutmeldingen, dus de pc weer naar mijn broer, en hij heeft 'm ff helemaal door gecheckt zeg maar, was het geheugen stuk.... gggrrr net deze zomer alles nieuw gekocht dus dat wordt garantie werk. Ik baal daar zo van dat telkens onze pc het begeeft. Had ik net alle adressen van mijn klantenbestand helemaal bijgewerkt en vergeten op te slaan op de externe schijf.........je raadt het al, alles weg! Ik heb deze week eindelijk een rustige week en dus wil ik hier eens alles een beetje gaan doorlezen, ik loop echt vet achter Ik had donderdag mijn hb laten prikken en dat was ook goed, dus het zal wel een zwangerschapskwaal zijn dat ik af en toe niet goed wordt. Mijn hb zat op 7.1 en miijn suiker op 4 dus dat is allebei prima. Ik heb nu 2 keer zwangerschapszwemmen gedaan, en dat is erg leuk, het verschilt wel welke avond je gaat heb ik al door, want de eerste keer was iets ontspannender en de tweede keer wat actiever. We hebben gister de muren van de kinderkamer klaar gemaakt, alles was creme en beige, en nu is alles weer helemaal wit. We doen rood met wit, dus we gaan nog 2 hele dunnen platen aan de muur maken waar we dan rood behang of verf op gaan doen. Die komen dan aan beide zijkanten van de commode. Ik wil ook wel magneet verf doen, maar dat schijnt nog niet echt alles te zijn en ook nog eens erg duur. Nou ik ga eens weer lezen hier hoe het verder met iedereen is. gr patje.
Goedemorgen! Geloof niet dat ik al een szo vroeg op het net heb gezeten. Moet zo werken. Groep 5/6. Schijnt een makkelijke groep te zijn. Dat hoop ik dan maar. Ik krijg meestal die groepen waar niemand meer voor wil. Dus dit zal voor de verandering ook wel erg leuk zijn. Judy, dat was schrikken! Ik hoop dat je je nu wat beter voelt en de uitslag verder goed is. Popje, leuke verrassing! Goed ik ga ervan door! Knuffels Monique
Hee Patje, wat vevelend van je computer. Ik miste je al, maar dacht dat je het gewoon druk had. Ik heb mijn jaarkaart van de sportschool van de week geblokkeerd en wil nu ook gaan zwangerschapszwemmen, moet je je daar eerst nog voor opgeven? Leuk he om zo bezig te zijn met het kamertje. Wij hebben de muren licht lila geverfd en gaan bij de witte meubeltjes heel zacht groene accesoires toevoegen. Maar ik moet bekennen dat ik rood ook leuk vond. M'n hubbie kon er alleen geen voorstelling van maken, hihi. Nou, ik ga maar weer eens naar mijn werk. Fijne dag allemaal. Liefs, Bibi
Ach stom, dat wist ik eigenlijk ook wel...gewoon de verkeerde naam bij het verkeerde verhaaltje gezet, sorry....... Maar toch: goed voor jezelf zorgen, altijd goed, toch?
he meiden, Angel eyes, wat een rot nieuws zeg, kan me voorstellen dat je ervan baalt met een nieuwe baan, maar ja je moet nu wel even lekker aan jezelf en je beebje denken hoor!1 Als je niet zwanger was geweest had je ook ziek kunnen worden toch? heel veel sterkte iig! judy77, zo wat zal jij geschrokken zijn zeg, gelukkig is alles goed met je beebje, was denk wel super om te horen. Wij zijn ook aan de babykamer begonnen, echt leuk is dat. Hij moest eerst helemaal leeg gemaakt worden dus das gebeurd, van t weekend behang en vloer uitgezocht en aankomend weekend gaat mijn vriend met een vriend van hem behangen enzo, en dan kan ik daarna lekker alle kleine dingetjes die je nog nodig hebt gaan kopen, heb er zon zin in! Voel de kleine nu ook goed, vanaf week 19,5 had ik zoeits van he volgens mij is dit t, maar t wordt nu echt meer en steeds duidelijker, sommige kan mijn vriend zelfs al voelen, maar die vind t soms nog iets te lang duren voor dat ie wat voielt,...........hahahaha, maar hij wordt wel steeds enthousiaster nu t allemaal wat echter wordt! ga lekker ff met de hond naar t bos nu, zit hier fijn te zeuren naast me, Fijne dag allemaal, liefs radna
Angela: Wat schrikken zeg dat je stuitje zomaar kan verschuiven of zelfs..breken! Wat zal je een pijn hebben, want ik kan me niet voorstellen dat paracetamol nou zoveel helpt. Rustig aan doen he! En goed naar je lichaam luisteren. Shelde: Lekker geshopt gisteren . Heb je nog wat leuks gekocht? Judy77: Hoe gaat het nu met je? Bloed je nu ook nog steeds? Ik zou inderdaad ook schrikken, je gaat toch snel van het ergste uit. En nu maar afwachten op het uitstrijkje. Popje: Wat lief zeg van je ouders. Zijn ze zelf ook mee geweest naar binnen? Patje: Ik voel de beeb vaak 's avonds als ik rustig op de bank zit. Ook de ene keer duidelijker dan de andree keer. Mijn man heeft het helaas nog niet gevoeld (heeft er ook niet het geduld voor). Moon: Hoe is het nu met je? Nog last van bepaalde kwaaltjes . Wanneer ga je weer testen? A.s. donderdag wordt de babykamer geleverd, snel al he! Vindt het niet erg, kan ik mooi beginnen met inrichten . Als alles erin staat zal ik even foto's maken.
@ bloem: Het gaat wel weer beter, nog een beetje bloed af en toe, maar een stuk minder dan gister... Mag nu van de baas iets rustiger aan gaan doen, dus daar maak ik dan ook maar lekker gebruik van Volgende week maandagmiddag uitslag, waarom moet dat nou altijd zo lang duren!?!?! @ Patje en Bloem: Oh, die ongeduldige mannen! Heb mijn man ook heel wat geduld moeten bijbrengen hoor. Roept steeds na twee seconde al, ik voel niets.... Nee, blijf dan ff hangen met die hand, komt vanzelf! Haha... @ Popje: Mag ik je ouders adopteren? Wat een leuke verrassing zeg! Dat ze het ook zomaar regelen, grappig! En heerlijk om je kleintje weer te kunnen zien! @ Bibi, jeetje hoe hou je het vol, stappen in Amsterdam! Moet er niet aan denken.... @ Suske, succes met 5/6 vandaag, wel een enorm leuke groep! Leuke leeftijd... Soms zou ik wel weer eens zelf in groep 5 willen zitten...heerlijk, lekker onbezorgd naar school......nu zit je dan, op kantoor....haha.....
@popje ..wat een leuke verassing zeg! @judy....tjee ik zou me ook rotschrikken zeg..alhoewel ik weet dat het bij mij zo kan zijn omdat mn placenta onderaan ligt..maar dan nog.....tjee wel vreemd dat je nu niet weet waar het aan ligt..ook niet echt geruststellend. Hou je rustig hoor! @patje...ik hoop dat je nog een reserve pc hebt....misschien heeft de pc ook wel last van zwangerschapsdementie.. en misschien moet ik ook maar eens gaan zwemmen..ik zal een kijken wanneer het is en wat het kost hier... manneke voelt de beeb nog steeds niet maar HIJ vind het niet echt erg..volgens mij vind ik het erger.. enneehh..hij heeft idd ook niet veel geduld..hij heeft meer zoiets van ..ach dat komt wel..hij is wel heel blij en gelukkig. de beeb is wel heel vaak druk hoor..ook op mn werk voel ik HET geregeld....zo schattig kriebelend.. En ik stond vanochtend op de weegschaal...dat had ik beter niet kunnen dien..ik ben gewoon al 10 kilo aangekomen.... [-X hummm er zit niet echt vocht in mn enkels..ik vrees dat mijn eetpatroon toch echt weer de verkeerde kant op is geslagen en ik mezelf zal moeten gaan inhouden..hoe krijg ik het er anders weer af straks..... ](*,)
He meiden, Groeit jullie buik ook ineens zo snel. Ik heb het idee dat het bij mij nou ineens heel snel gaat. Heb trouwens voor het eerst buikfoto's gemaakt, dus wie ze zien wil, kan kijken. Verder nog steeds rugpijn hier, morgen weer naar de fysio. Ik denk dat ik nou toch maar eens een afspraak met de ARBO ga maken. Ik loop er nu al bijna 15 weken mee. En het wordt niet minder. Voelen jullie de schoppen ook steeds harder? Soms is het zo hard dat ik er gewoon om moet lachen. Het is nog steeds een raar idee, vind ik. Hebben jullie dat nou ook? x Linda
@ Shelde, gefeliciteerd met je meisje! wat leuk! @ Judy, ik duim voor je, vervelend dat wachten! Vanavond hebben wij onze 20weken echo en ik ben bloednerveus ik ben zo benieuwd wat het is en of alles wel goed is, heb geen oog dicht gedaan vannacht xxx
@ Judy: Poeh, dat was schrikken, gelukkig is alles OK! @ Bloem: Voor de babykamer gordijnen gekocht (vitrage), verder geen babyspullen. Was wel erg knap van mezelf. @ Popje: Gaaf zeg! leuke foto's ook! @ Bibi: Leuk he als ook hij het kan voelen! En zwangerschapszwemmen hoef je je niet voor op te geven, gewoon gaan. @ Patje: Balen zeg van de pc. Soms kan je die dingen wel... Succes met de babykamer! @ Suske: Hoe was het in groep 5/6? @ Radna: Succes met de babykamer! @ Klein Jantje: 10 kg... Ik ben ook al zo'n 6 kg aangekomen. @ Linnepin: ja, de buik gaat hier ook snel. EN het schoopen hard. Ik vind het nu soms al vervelend als ze zo druk is. Hoe moet dat straks wel niet. @ Dora: Veel plezier vanavond! Zo, ik heb alles weer gehad... Als het goed is kan ik morgen beginnen met verven in de babykamer. We gaan vandaag spullen kopen om de verwarming af te doppen. En de laatste spulletjes uit de kamer een plekje geven. Verder geen nieuws...
@Angel Eyes Hier ook nog even een berichtje voor jou. Heel veel beterschap toegewenst! @Nachtvliinder Is het erkennen van de kleine gelukt? : @Moon Ik duim nog steeds voor je hoor! [-o< @Shelde Gefeliciteerd met jullie kleine meid. Een zeeuws meiske toch? @Judy77 Ik schrok toen ik je berichtje las, maar gelukkig is het goed afgelopen. Moest jouw mannetje nou rijexamen doen? Is 'ie geslaagd? @Dora Ik moet ook vaak kleine beetjes plassen en heb echt geen last van blaasontsteking. Wij, mijn hubbie en ik, konden ook niet slapen donderdagnacht hoor. Wij hadden vrijdag 02-02-07 de 20 weken echo @Shelde, Kleine Jantje en de andere juni mama's ONZE 20 WEKEN ECHO WAS SUPER Alles was perfect. Ons Biebke was goed gegroeid! We weten niet of ons Biebke een jongetje of een meisje is. De echoscopist heeft het wel gezien, maar wij hadden besloten niet te vragen of het een jongetje of een meisje is als we het zelf niet konden ontdekken. Wij laten ons dus verrassen in juni. Zaterdag zijn we begonnen met de babykamer. Het laminaat lag er al in dus daar hoeft niks aan te gebeuren. Mijn hubbie heeft alle naden en kieren dichtgekit dus het begin is gemaakt. De volgende stap is verven en behangen! Vrijdag 16 februari hebben we een pretecho dus dat is het volgende waar we naar uit kunnen kijken!
Ja, een Zeeuws meisje. Maar ze krijgt geen klompjes enzo hoor! Fijn dat je echo zo goed was! Alvast veel plezier bij de pretecho!
wow hihih jeetje kan het haast niet bijhouden zo hoor hihi ff wat ik me kan herinneren dan hoor meiden @ shelde gefeli met je kleine meid! hihi een zeeuws meisje heb ik ergens overheen gelezen? @ moon zenuwslopend hoor , maar hoop voor je dat het raak mag zijn! @ judy77 schrikken hoor, en nu ff goed rusten..ik heb ook hetzelfde meegemaakt, heb ook in het zh gelegen vanwege bloedverlies wat niet te verklaren is.... dus hou je zelf even goed in de gaten... @ dora ik moet ook plassen, maar gelukkig niet in de nacht, en als ik plas komt het niet als de Niagara Waterfall eruit, maar echt heeeeeel langzaam @ velobabe super dat je echo zo goed was, en ben blij dat je biebke goed gegroeid is, en goed van je dat je je lekker laat verassen! oja het erkennen is nog niet helemaal gelukt hahaha stadhuis gaat elke dag om 4 uur dicht behalve op donderdg , maar mannetje is dan om half 4 klaar dus dat redden we steeds net niet... hihi dus maar ff dagje vrij nemen ervoor zo wie ik vergeten ben , het spijt me kus nachtvliinder
@ velobabe Thnx meis. Fijn dat alles goed was! Knap van jullie dat jullie het nog niet willen weten. Ik zou echt branden van nieuwsgierigheid @ sally Ja heel zenuwslopend. Ik ben echt zo misselijk. Moet ook steeds plassen en komt er maar een klein beetje. Krijg drinken er niet in. Maar wat ik zo ga eten is echt raar zkr als je misselijk bent Heb telkens zin in brood met kruidenboter Beter dan niks toch Liefsss
hahaha, moon indd appart als je misselijk bent, maar eet smakkelijk! nachtvlinder, bij ons is t erkennen ook nog steeds niet gelukt, dat gemeentehuis is echt op rottige tijden open voor emnsen die werken, maarja dan indd maar middagje vrij! velobabe, fijn een goede echo, en wat knap dat jullie t niet wilden weten, ik eerst eigenlijk ook niet, maar nieuwsgierigheid heeft t bij mij gewonnen van verstand en als die vrouw t niet gezegd had had ik t zelf echt niet gezien, want je ziet zoveel op dat scherm, echt knap dat hun er zo wijs uit worden! dora, veel plezier vanaaf met jullie 20wk echo! ik mwas ook erg nerveus hoor van te horen en heb daarna de hele dag helemmal hyper en super blij rond lopen smilen! ga jij vanaaf vast ook doen leuk, volgens mij zijn er ineens een hele hoop druk met t kamertje, kunnen we straks leuk fotos bewonderen, voor de paleisjes voor onze prinsjes en prinssesen! liefs radna
@ moon hihi lekker toch kruidenboter hmm jammiee krijg gelijk trek door jou zo maar ff naar de winkel toe gaan is bij jullie al enig nesteldrang tevoorschijn gekomen? ik ga dalijk mijn kasten uitsoppen en de koelkast doen en achter het gasfornuis boennen bleghh hihi maar manneke vind het niet erggggg hhahaha