Ach meissie toch, Kop op! Neem anders nog een broodje kruidenboter Ja ik weet het, ik heb makkelijk praten. Maar hoop echt voor je dat ie positief is [-o< Mijn duipies draaien voor je.
ehm, dat was voor Moon bedoeld, haha gelijk gepost. @ Ky, slaap lekker meid. By the way: zodra je je nieuwe huis hebt kan je wel het kamertje helemaal naar je zin maken. Helemaal passend bij je eigen kindje.
Haha ja lekker! Ik tel de dagen af lol. M'n man is er heilig van overtuigd dat het zo is. Dus hoop dat ie gelijk heeft. Ik ook wel maar straks is het niet zo en is het een klap in me gezicht.
Ja dat kan ik mij inderdaad ook wel weer voorstellen. Je probeert jezelf toch te behoeden voor een teleurstelling. Ik hoop dat dat je bespaart blijft meis. Vooralsnog blijf ik duimen voor je en ga ik er wel vanuit dat je test positief zal zijn hoor. Maar je weet het he? Mocht het niet zo zijn, lucht gewoon je hart bij ons. Ik hoop dat we je dan weer een beetje kunnen steunen. Maar goed, daar ga ik nu niet vanuit hoor. Liefs, Bibi
@moon85, ook hier wordt er voor je geduimd hoor! @ bloem79, Je mag ook niet in je eigen bad bevallen dan hoor! Daar zijn speciale baden voor die je kunt huren (ongeveer 225,- ) Het schijnt wel fijn te zijn, en pijnverlichtend te werken. Ik was dus benieuwd of er hier iemand was die er ervaring mee heeft. Wel moet ik nog aan de VK vragen of ze daar wel aan waterbevallingen doen. Weet nml dat niet elke praktijk dat kan/wil. Goh, nu ben ik als een van de laatsten toch ook op de helft! haha. Nu kunnen we weer 20 weken aftellen....
Voor een waterbevalling, kijk hier eens: http://www.waterooievaar.nl/nl/badverhu ... pakket.htm Spannend Moon! Alweer een dagje minder wachten... Het klink veelbelovend!
Ooohhh, dat had mijn schoonmoeder kunnen zijn! Haha.... Nou ja, het is lastig, maar ik denk toch dat ik zou zeggen dat we eigenlijk iets anders in gedachte hebben. Gaat zij oppassen? Dan kan zij zelf die commode gebruiken en anders, tja.... Het is ook niet handig om zomaar iets te gaan kopen. Als het nou om een beertje gaat, het gaat hier om meubels, dat is een enorm smaakgevoelig iets...... hmmm.lastige situatie.... Met mij gaat het prima. geen bloed meer, maar wel wat last van kramp (darmen denk ik....) dus ik ben echt even een tandje lager gegaan in doen en laten.....
Ja vandaag is het zover. Ik vind het zo spannend en ben zo benieuwd. Ik hoop dat hij of zij de benen goed open doet zodat we alles kunnen zien. Ha ha ha. Nou aan de beweegelijkheid ligt het niet want het gaat echt alle kanten op in mijn buik. Echt weer een heerlijk gevoel dat ga ik straks wel weer missen. Wens me succes meiden! Ik laat het jullie weten.
tjee gelukkig ben ik dus niet de enige met die kilo's ..haha stelt me wel iets gerust..maar vocht is het volgens mij niet. Ik heb het al tegen mn ma gezegd....en die steunt me dan wel weer en zal mij erop wijzen als ik weer eens een lekkere koek zit te snoepen denk ik.....neem een appel, wortel, radijs of tomaat zei ze meteen..ik ga het advies toch echt maar opvolgen.... Bloem.en nachtvlinder .1,5 en 0, 9kg..ben jaloers hoor...mn schoonzus kan het ook zo goed... daar zie je het nog niet eens. Ster...oh oh...oma's zijn soms zoo blij... tja das wel wat minder als ze van die toch best "zelf uitzoekdingen" voor je gaan kopen...ik hoop maar dat het toch wel in de smaak valt..oh wat kun jeje dan ellendig voelen. ..tja en het lijken altijd wel de "schoon" moeders te zijn.... Die van mij is ook veel ouder dan mn eigen mams en kan ook met van die prullen aankomen dat je denk ..wat moet ik er mee...mn huisje is namelijk nu nog wel erg klein....hummm..niets aan te doen vrees ik Oh en judy..laat ik je vertellen die beertjes ben je op een gegeven moment ook wel zat hoor..tj aje kunt ze niet zomaar in de kast gooien...ze moeten weer een mooi plekje krijgen over harde buiken...toevallig vanochtend..waarschijnlijk even te snel van alles willendoen...wel gewoon doorgegaan (stom stom..sorry ) maar een warme kop thee bleek toch wel te helpen. mispoes...20 weken...geeft wel een bepaald gevoel he! judy...goed dat je wat rustiger doet en ik ben blij te lezen dat het beter gaat Marianne...geniet ervan straks..hoe laat mogen jullie? en eehh.. wel effe laten weten hoor! en Moon...ik wordt er nu zelfs zenuwachtig van terwijl ik je eigelijk altijd vanaf de zijlijn volg .
Hoi allemaal, Leuk om te lezen dat iedereen zo druk is met de babykamer. Omdat het onze derde is, hoeven wij niet op zoek naar de meubeltjes. Wel moeten wij de kamer opnieuw behangen, omdat wij in maart zijn verhuisd. A.s. zaterdag gaat het laatste restje behang eraf en kunnen we gaan behangen. De onderkant wordt wit met limoengroen en aquablauw gestreept, de bovenkant wordt effen limoengroen en in het midden een rand van schaapjes op een limoengroene en aquablauwe achtergrond. De kleuren zijn redelijk zacht van kleur, niet dat hele felle. Vrijdag hebben we onze 20-weken echo. We zijn erg benieuwd wat het wordt, maar het belangrijkste is dat ons kindje gezond lijkt te zijn. De dagen duren wel lang tot vrijdag, vooral ook omdat mijn mannetje deze week lange dagen van huis is. Normaal kwam hij tussendoor thuis eten. Hij rijdt nu een andere wijk en gaat nu om 9 uur weg ('smorgens, heeft late dienst) en komt om 8 uur thuis. groeten, Anja
Goedemorgen allemaal, Nou wij hebben de 20 weken gisteravond gehad en het geslacht was heeeel goed zichtbaar we krijgen een klein ventje het fijne is dat we er stiekum allebei op hoopten dus we zijn dolgelukkig. Met de beeb was alles goed, alle dingen zijn nagekeken en waren in orde, hij is mooi gegroeid (25 cm) en weegt nu 364 gr. Helaas geen profielfoto want meneer lag op zijn knieen...tja... en hoe hard we hem ook een duw gaven, hij zwaaide dan even met zijn armpjes maar bleef mooi met zijn kontje omhoog en zijn gezicht naar beneden liggen....erg veel foto's gekregen (12) maar niet die! maargoed dan maar een pretecho..ook geen straf . Ze kon gelukkig nog wel wat van het gezicht zien dus ook het hazenlipje kunnen uitsluiten... het was best raar dat hij met zijn billen omhoog lag... alsof we allemaal zijn geslacht haha mochten zien ahumm.... al met al zijn we erg blij, de wereld mag het weten ...een ZOON! Alle mama's die vandaag de echo hebben, succes! xxx
Dora: gefeliciteerd met de goede uitslag! En een jongetje...wat fijn he! (krijgen wij ook . Ik kom uit een gezin van 3 meiden en heb altijd een grote broer willen hebben, dus ik vind dit erg bijzonder!) De laatste tijd kan ik niet meer in slaap komen als mijn hubbie 's morgens naar zijn werk gaat (6.40 uur). Erg balen! Nou ja..heb ik wel veel tijd om schoon te maken. vanmorgen boven alles schoongemaakt, incl. kasten! Lekker gevoel weer. marianne: Veel plezier bij de 20-weken echo! Laat je het ons gauw weten? Ik wist inderdaad niet dat er tegenwoordig speciale baden te koop zijn om in te bevallen. Wel duur trouwens! Ik blijf wel op mijn bedje liggen .
ik ook, ik heb nog 2 zusjes dus om die reden wilden wij ook zo graag een ventje (mijn zusjes zijn wel ouder maar hebben nog geen kids) Slaapproblemen heb ik ook, inslapen gaat goed maar word veel wakker tussendoor en het kost me dan erg veel moeite de slaap weer te vatten
Hallo meiden, Wat leuk om te lezen dat alle echo`s zo goed zijn gegaan, en wat weten een hoop van jullie al wat het wordt! Ook tof om te lezen dat iedereen al druk is met de kinderkamer. Ik heb de laatste tijd weinig berichtjes geplaatst want wij zijn druk bezig met schilderen in huis (nesteldrang), het kinderkamertje moeten we nog aan gaan beginnen maar eerst moeten de andere klussen afgemaakt worden in huis. Vandaag gaan mijn vriend en ik naar het gemeentehuis om in "ondertrouw" te gaan en mijn vriend gaat ons kindje ook gelijk erkennen. Twaalf maart gaan wij een geregistreerd partnerschap aan (op maandagochtend lekker romantisch maar wel gratis 8) ). Morgen gaan we dan eindelijk naar het ziekenhuis voor een echo, ik ben zo benieuwd! We hebben besloten dat het geslacht voor ons een verrassing mag blijven, ik hoop zo dat alles goed is en dat ze geen afwijkingen vinden! Kus van Senna
Jeetje meiden wat hebben jullie weer veel bijgekletst! (ik ga even niet op iedereen persoonlijk reageren ) Blij om te lezen dat er weer goede echo's zijn! En wat fijn dat al die babykamers nu in orde worden gemaakt! Dat is wel zo leuk om te doen Hier is de kamer al bijna klaar, alleen nog wat dingen aan de muur hangen en wat spulletjes kopen. Ik ben zelf een beetje ziekies op het moment, gisteren en vandaag thuisgebleven, denk een griepje onder de leden dus ik moet maar eens rustig aan doen. Verder heb ik een afspraak gemaakt voor de pretecho als ik 28 weken ben en dan gaat ook een hele goede vriendin mee. Ik heb er zo'n zin in! Moon; wij blijven hier duimen voor je, en zoals al gezegd, wat de uitslag ook is, je kunt hier altijd terecht! Dikke knuffel allemaal en tot snel!
@ dora Gefeliciteerd! @ kleine jan Hihi moet wel lachen om jullie. Heb mannetje zo ver dat we morgen weer gaan testen! Dan kost het maar wat maar misschien geeft ie al wat aan. Gisteravond moest ik overgeven en vandaag zit het er telkens tegen aan. @ manuela Thnx en jij beterschap he!
Alle dames die een echo hebben...... Succes! Ben benieuwd om straks van jullie te lezen hoe het was! @Shelde, ja dank je. Die site had ik ook al gevonden, maar was benieuwd naar eigen ervaringen..... @moon85, ooooooh spannend zeg! (als je nu zwanger blijkt te zijn, kom je dan ook nog steeds hier mee kleppen?) @all, wij moeten nog beginnen aan het kamertje. Zaterdag willen we daar een start mee maken. Heb er zin in! Niet in de rommel, maar wel in het aankleden van een leuk kamertje. Het slapen gaat bij mij nu juist de laatste paar dagen weer wat beter. Hoef er ook minder vaak uit om te plassen 's nachts. Hopen maar dat dat zo blijft. Nu ga ik even mijn opa en oma bezoeken, die vinden het altijd leuk als ik even kom. Is ongeveer een 40 minuten rijden, en heb pas sinds zaterdag een autootje Dus nu kan ik er wat makkelijker heen. Tot straks!