Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    a nice evening dus.....

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Zo alle opmerkingen van hier en de pb-tjes zijn weer verwerkt! Wel erg leuk dat iedereen zo snel reageert, des te eerder is het lijstje weer up to date :D

Enne, bedankt voor jullie lieve opmerkingen. Ik doe het graag en zou het zonde vinden als het werk van Angel Eyes zou verdwijnen...

Liefs
    Manuela

3. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Weet je wat zo knap bij mij is, ik ben blijven hangen aan het verhaal snel zaad (jongens) ouder zaad (meisje) en ik weet op de dag af (tja sex ;)) wanneer hij ontstaan is ... en ik wist vanaf dag 1 dat moet een jongen zijn want in de dagen ervoor had ik geen sex en dat is toch uitgekomen. best bijzonder :)

leuk die lijst zeg! wat spannend, hey the guys rule! :)

4. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Haha, Dora...
    M'n man was vorige week in het boekje van Kluun aan het lezen en las van de snelle jongenszaadjes en langzame meisjeszaadjes.
    Hij vond het wel interessant en ging 'uitpuzzelen' wanneer je dus moest klussen voor een meisje of jongen. Was wel grappig. ;)

5. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Senna veel succes met de 20 weken echo! Wij gaan 1 maart in de ondertrouw voor geregistreerd partnerschap en mijn vriend gaat meteen de kleine erkennen! Enne wij gaan ook voor de gratis ochtend hoor!

Dora: gefeliciteerd met de echo! Harstikke leuk een jongen! Ik weet ook op de dag af wanneer het gebeurd moet zijn..... Daarvoor mochten we niet klussen ivm HSG onderzoek. Dus dan zou het volgens jullie en andere theorieen een jongen zijn bij mij! Echter wij hebben sterke voorgevoelens dat het een meisje is....... Je hoort het nog weleens ;)

Oja ik denk dat ik het wel eerlijk ga zeggen tegen mijn schoonmoeder en dat ik de commodekastje niet wil hebben. Het is absoluut lief bedoeld, maar het past gewoon niet goed in ons huisje momenteel. Ze begrijpt het wel hoor! Meestal kan ze zulke dingen wel hebben.

6. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    hahahahaah, grappig van die jongens en meisjes zaadjes, bij ons weet ik niet of dat klopt, wij waren op vakantie en hebben t toen meer dan 2 weken geloof wel om de dag gedaan, dus dan zouden er ook genoeg langzame/oude meisjes aanwezig moeten zijn hahahahaha...............maar ja een snelle jongen vinden wij ook super!

Dora, gefeliciteerd nog met jullie mannetje, de echo was ook goed toch?
    en yeh, de guys rule, er worden over t algemeen toch ook meer jongetjes geboren?

Shelde, balen is dat he dat gekluns van vorige bewoners, daarom kost klussen altijd meer tijd en werk dan je verwacht :(

Wij zouden ook gaan beginnen van t weekend aan t kamertje, krijgen we vannochtend bericht voor een ander huis! wij blij want we wonen nu vrij klein, dus we wilden wel verhuisen maar ja dit kan even duren he voor je in aanmkerking komt, dus wij hadden ons ingesteld op klein wonene en alles was in orde gemaakt, maar nu toch maandag even kijken, wel jammer van t weekend dus geen babykamertje, maar ja heel niuwe huis misschien is ook leuk!

Juddy77, bij jou nog alles goed, maandag krijg je uitslag toch? waar hebben ze precies op getest, heb ik denk overheen gelezen? staat ook zoveel hier ;)

manuela, echt leuk hoor zo dat lijstje, en indd leuk voor angel eyes dat je dat voor haar en ons bij houdt! vind t echt leuk om te zien en ben benieuwd wat er uit alle verrassingjes komt!

Ik ga lekker op zatredag de 17de volgens mij naar de 9mnd beurs met mijn moeder, lekker gezzelig, wilden eerst met vtiendinnen, maar met vriendinnen en moeder vind ik niet zo leuk en vond t voor mijn moeder wel heel leuk, en dat vind ik zelf ook wel heel gezelli!

ga er gauw een eind aan breien, beetje lang geworden :rolleyes:

liefs radna

7. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    succes ster met je schoonmoeder en je kastje, echt knap dat je t gewoon gaat zeggen, zou echt niet weten hoe ik dat aan moest pakken :(
    hoop dat ze er een beetje goed op reageerd!

wij hadden trouwens ook allebei t idee dat t bij ons een meisje zou zijn, werden verrast met jongens nieuws! Jullie hebben toch een envelope waar t in staat, echt knap dat je daar nog niet in gekeken hebt! ben heel benieuwd!

liefs radna

8. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hey meiden heb niet echt gelezen wat er is gebeurd, en voor degene die echo's hebben gehad ik lees het morgen ff terug.. voel me heel erg k*t

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=34269

dus @ ster ik hoop dat jouw schoonmoeder niet is zoals als die van mij ;)

ik heb koppijn en erg last van harde buiken dus aat ff liggen en mijn favo serie kijken maar

dikke kus, en ik kom morgen weer meiden

9. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @ nachrvlinder, je hebt groot gelijk, jij en je man bepalen wat er met je kindje gebeurt en niet zij!
    laat je niet op de kop zitten meid.

Ik kom net weer terug van het zwangerschapszwemmen, en het was volle bak.
    De donderdagavond is een stuk rustiger en ook fanatieker, maar dan kan ik nooit ivm mijn werk, dat vind ik wel jammer, maar goed ik ga in mijn verlof gewoon nog lekker op de donderdag.

Mijn mannetje vondt de gordijnen gelukkig ook mooi voor de kinderkamer, dus ik hoef niet meer terug naar Zwolle. Nu hoeven we alleen nog maar zo'n hemeltje/ klamboe voor boven het bedje en 2 platen rood te schilderen en dan zijn we zo goed als klaar. Ik vind het wel lekker om op tijd klaar te zijn, want dan kunnen we ons straks in alle rust gaan richten op de geboortekaartjes.

10. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Hey meiden,

Vandaag pretecho gehad..was echt super leuk om de kleine te zien..en kregen ook weer duidelijk weer te zien dat het een meisje is!
    Ze lag echt lekker geborgen bij mama.
    Lekker aan het bewegen..lekker handjes voor der gezichtjes houden.
    Op een van de foto's staat ze zo van "No pictures..no pictures".. hihi lekker eigewijs!

Vanavond zijn we ook naar zwangerschapsyoga geweest..vond het echt leuk..lekker gemasseerd :p Hmmmmmmm....
    Deze keer was het met partner..nou was echt lachen..

Groetjes Viona

Zal even de foto's erop zetten van de pretecho..

11. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Wat leuk he, om de kleine steeds weer te zien.

Wat heb jij trouwens al vroeg yoga, ik wacht nog steeds op een uitnodiging. Hoe vaak wordt het bij jullie gegeven? Bij ons geloof ik een keer of 12.

12. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ik heb twee weken geleden gebeld en kon gelijk de volgende week komen..er was toen ook al toevallig net een bevallen. Er zijn ook een paar die minder ver zijn. Deze yoga blijf je gewoon mee doorgaan tot je ben bevallen..

Groetjes Viona

13. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Hey meiden,

Mijn foto's van de pretecho staan in mijn album!

Groetjes Viona

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Lieve meisjes,

Ik heb een heel licht blauw streepje!
    Erg spannend!
    Noem me nog maar niet zwanger haha wil eerst een mooie donkere zien staan.

Liefsss

15. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    duim ins ons andere topic ook al voor je maar hier ook hoor, super spannend, ja was er trouwens wel vroeg bij!

liefs radna

16. Wat super!
    Een streepje is een streepje zeggen ze, heb je een foto?

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Wauw Moon85,
    Hoop dat hij snel donkerblauw wordt! Of even een digitale test! Werkte bij mij na 3 weken en 6 dagen al...
    nou we wachten rustig af.
    Ik heb het idee dat ik een meisje krijg, maar als de jongens klusteren zit ik gevangen haha!
    groetjes

18. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    MaToRo en Senna...veel plezier bij de cho vandaag.
    Nachtvlinder..het lijkt wel of alle schoonmoeders hetzelfde zijn soms...leg het snel naast je neer..ik hoop wel dat je hubbie het met jou standpunt eens is (ondanks dat ie ziek is).
    Als er nu al van die discussies ontstaan..hoe moet dat dat als die kleine geboren is. :confused: ..ik zou tegen mn schoonm gezegd hebben dat het kindje er eerst maar eens helemaal gezond uit moet komen..en dan zien we wel weer...nou kop op meid!

leuk die verhalen over de kinderkamers ..die al bijna af zijn :confused: :( help ik moet nog beginnen.. :)

Moon wat doe je ons aan..haha je betrekt ons er wel helemaal in hoor...ik vind het zooo spannend worden...duim duim...

Ik had vanochtend weer kramp in mn buik...ik moet dan gewoon even goed naar de wc maar dat lukt dan zo moeilijk..glas warm water en dan gaat het gelukkig wel.
    Mn hubbie heeft gisteren heel boos tegen mijn mams gedaan...ik zal haar straks maar even bellenom te horen of ze wel kon slapen. :-k
    (ze was de schuur aan het vegen maar hij had net zijn auto gewassen en zijn motot stond niet onder een kleedje..stom..stommm. #-o .had ze beter niet kunnen doen..het zag helemaal wit van het stof

19. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Morgen ladies!

@Moon - wat spannend! ik ben nu heel hard voor je aan het duimen ;)

@ Viona - leuk dat je de foto's moet ons deelt, om eerlijk te zijn ik vind ze wat eng hihihi...zooo mager. Nu zij de VK van mijn 20weken echo ook dat ze nu zo dun zijn en pffff dat zie je wel zeg! Wel heel schattig maar ik vind het toch ook wel wat griezelig haha.
    Ik heb de pretecho bij bijna 25 weken dus ik hoop maar dat onze kerel wat molliger is dan :)

@Ster - nou een jongen hoor ;) haha... ooh dat jij die envelop dicht kan laten! ik had hem al zitten stomen boven mijn thee... tegen het raam gehouden haha, ik zou dat echt niet volhouden!

@ Radna; alles was ook verder goed hoor met de echo, er was letterlijk niets wat niet was zoals het moest zijn zei ze dus we waren super blij...

ik moet wel zeggen dat ik me nu anders voel nu ik weet wat het is. Ik heb echt dagen gehad dat ik die roze wolk (hihi blauwe eigenlijk) niet voelde maar nu ik weet dat ik een zoon krijg ben ik bere trots en heb ik echt zin om met de kamer verder te gaan en lekker allemaal stoere spulletjes in huis te halen!

Zijn er vandaag nog echo uitkomsten?

xxx

20. moon: streepje is streepje, Gefeliciteerd.
    Van welk merk was de test. Jij hebt de test lekker vroeg gedaan hahaha

Deel Deze Pagina