@ lailae Van etos eigen merk. Heb hem ook vergeleken met die van zondag of ik hem niet verzon haha. Maar daar was alles mega wit na de teststreep en hier zit echt een blauw streepje. Mannetje vondt dat ie nog niet goed genoeg was maar die is altijd erg nuchter. Ja getest voor ik ging werken om 4 uur @ rachel Nee geen foto zal proberen of het lukt. Foto toestel valt telkens uit moet nieuwe batt in.
Moon, wat spannend! Ik hoop zo voor je dat je snel een overduidelijke streep hebt! Ik moet ook ff klagen hoor... Ik zit sinds maandag ziek thuis (griep) en nu hebben onze buren besloten om iedere dag heerlijk te gaan boren! Vanochtend begon het al om 7.30! Het dreunt ongelooflijk door dus nu zit ik hier suf en met koppijn van de herrie.. ik weet ook niet wat ze aan het doen zijn maar volgens mij maken ze gatenkaas van de muren... jezus hier kan ik echt niet tegen! Dus als jullie een berichtje lezen in de krant, dan ben ik de dader! ggrrrrrrrr
@ manuela Beterschap! Lijkt me ook kl*t* als je ziek in bed ligt en ze lopen de hele tijd te boren. Wees blij dat je dan hier niet woont. Wij wonen naast een kerk en elke x als ik tukkie wil gaan doen gaat ie een kwartier lang af. ](*,) Hoop dat je snel weer beter bent!
Nou een lichte streep is een streep hoor. Weet ik uit ervaring alle lichte strepen waren een zwangerschap! Het was in iedere geval geen digitale die je er uit hebt gehaald. Ik was ook iedere x onzeker en mijn vriend met mij iedere x een vriendin laten kijken. Dus je mag happy zijn! Ik ben heel blij voor jullie
hey meiden ben ik weer. @ patje heerlijk he als je lekker op tijd klaar bent, en ik ben ook al beetje begonnen aan de geboortekaarten. ik heb trouwens zw gym en dat zijn 10 lessen @ viona Leuk hoor je echo foto's, ik kan niet wachten tot ik mag..ik ben 23 feb aan de beurt @ moon wat leuk dat je ons allemaal meesleept in jou spanning vind het reuze top dat ie 2e streep er is. hihiih lieve meid ben je ook *dikke kus * @ klein jantje, dat zei ik gister dus ook al, als we er nu al een discussie over hebben hoe moet dat als de beeb er is....Ze doen net alsof ik een telefoon weggeef ofzo aan hun, ze moeten maar eerst zien of ik mijn kleine wel los kan laten, en zoals ik me nu voel, gaat dat nog best wel ff duren o en das niet slim van je mams *oeps* ai wij hebben gelukkig geen auto haha dus die taferelen komen net voor bij ons zo dat was het weer ga nu ff eten en weer ff liggen.... dus tot strakiies
@Nachtvliinder Weet hoe het voelt Laat je niet gek maken! @Moon Ik hoop voor je dat het raak is @Manuela79 Beterschap DRINGEND VRAAGJE... Wij hebben de 12 weken en de 20 weken echo op dvd op laten nemen! Na de 20 weken echo op 2 februari hebben we hem voor het eerst bekeken. Super mooi. Maar er zitten allemaal krassen op de dvd en ik kan zelf geen dvd's branden en durf de dvd niet uit handen te geven uit angst dat 'ie per ongeluk gewist wordt. Zouden de echo's worden opgeslagen? De echoscopist komt altijd op vrijdag om echo's te maken. En kan de dvd nog bewerkt worden want op de eerste echo staat mijn getrouwde en meisjesnaam en op de tweede echo alleen mijn getrouwde naam. Had ik zelf gevraagd,maar nu staat het zo stom (hormonen...) Mijn hubbie snapt niet waar ik me druk om maak, maar toch
@ Moon: JJJaaaaahhhhhh.........streep is streep! Goh ik zou er bijna van wakker liggen, wat een spanning! Kom maar op met de dikke vette blauwe streep dan! @ Radna: ze hebben een uitstrijkje gemaakt, die uitslag krijg ik dan nog maandag.....ik haat wachten! Maar ja, verder lijkt alles goed, dus ik maak me geen enorme zorgen! @ Kleine Jantje: Beertjes worden op een gegeven moment inderdaad ook wat minder leuk, maar als ik moet kiezen tussen beer of meubels? Mijn schoonmoeder heeft ook een gruwelijke smaak...dussss..... @ Nachtvlinder: Ooowww het had mijn schoonmoeder kunnen zijn! Die is al helemaal gefrustreerd omdat ze denkt dat wij op het kindje van zwager en schoonzus mogen passen als zij naar de schouwburg gaan IN MAART! Er is nog niets gezegd, nog niets gevraagd....... Ging ook al een box kopen, waarom weten we niet, want ze gaat geen hele dagen op mijn neefje en niet op onze kleine passen.....maar ja.....zij denkt dus van wel.... Dus ach, die schoonmoeders! Goed dat je bij je standpunt bent gebleven en ga eerst maar eens een gezond kindje op de wereld zetten! Ze mag dan wel oma worden, het is nog altijd jullie kind! Gaan zij toch lekker met de trein, nemen jullie hun auto!?!?!? Ik begrijp de frustratie heeeeeel goed! De rest: jeetje, even weer een avondje niet online en ik moet vijf pagina's bij lezen! Wat moet dat toch worden als we allemaal met verlof zijn? Heb vanavond de 15e verjaardag van een neefje. Mijn nichtje van 10 en tante (50+) hebben een weddenschap of het een jongetje of meisje wordt.....oooohhh, dat wordt weer op mijn lip bijten om me niet te verspreken!
[quote="VelobabeDRINGEND VRAAGJE... Zouden de echo's worden opgeslagen? De echoscopist komt altijd op vrijdag om echo's te maken.[/quote] Bij onze echo zei ze wel dat ze een tijdje in het bestand bleven staan, maar volgens mij was dat maar een paar weken..... Aanpassen kunnen ze vast niet, ben ik bang..... Je kan we de dvd bij een fotograaf laten overbranden, die zullen er wel voorzichtig mee omgaan!
Viona... veel foto's joh! Leuk! Moon... Spannend joh, ik hoop zo dat het raak is! Manuela... Beterschap! Velobabe... geen idee, sorry. Ik was me gisterenavond toch beroerd. En vannacht kwam alles eruit. Ben nog niet helemaal fit. Vandaag ff lekker niks doen (morgen werken).
Ja, ik dacht eigenlijk dat het over was. Maar ik heb weer last van m'n buik en heb met moeite een banaan gegeten. Denk dat ik beter kan afbellen voor morgen...
@ moon, ik ga je alvast licht feliciteren meid! Ik had ook op de eerste test een licht streepje en de dag erna een super dikke streep, dus streepje is streepje! Voor de zieken onder ons: beterschap! Ik heb vandaag een druk programma met werk, dus ik kom vandaag hier niet meer denk ik. Ik heb vannacht weer heerlijk geslapen, wel 10 uur achter elkaar! Hahah, en dan nog zitten te gapen
@ shelde das niet fijn, doe maar lekker rustig aan, mijn manneke is ook ziekjes beterschap hoor! @ velobabe je heb een speciale wax voor je dvd's en cd's daar moet je je cd mee inwrijven en dan gaan je krassen wel mee weg. die kan je gewoon bij de kruidvat halen ofzo, of ff bij mediamarkt in die richting.. succes meid!
voor de zieke onder ons...beterschap. velobabe..ik denk niet dat ze ze bewaren..bij ons niet iigeval. Tja ik denk ook dat je hormonen wat in de war zijn hoor..die dvd schijn je straks echt niet meer te kijken..dus waar maak je je druk om... haha..je hubbie mag ook wel wat steun gebruiken vind ik ik wordt helemaal gek van mijn collega..hij onthoud echt helemaal niets ..moet iedere keer alles opnieuw vertellen..ik ben hem een beetje zat aan het worden...Zo Dat moest er even uit! Heerlijk..ik denk alleen niet dat het genoeg oplucht...a mijn hubbie vanavond maar eens even lastig vallen met mn gezeur.
Collega's.......haha.... Zijn er onder jullie die straks een vervanger moeten gaan inwerken? Ik krijg binnenkort een nieuwe functie binnen mijn bedrijf, dus moet mijn oude functie invullen en inwerken en mijn nieuwe functie moet vervangen worden om de lopende zaken op te vangen.... en dat ik de komende 11 weken waarin ook nog een heleboel deadlines zitten....en de solliprocedure moet dus ook nog gestart worden, over twee weken op zijn vroegst.... Ben ik blij dat er zwangerschapsverlof is! Haha....
Ik heb geen last van vervangers, ik werk voor mezelf en de mensen moeten maar een keer een kapsalon binnen wippen! Zien ze die ook eens van de binnenkant Sommigen die knip ik al 10 jaar!
Nou meiden, Ik zie dat er weer een hoop besproken is. ff algemeen hoor: voor alle zieken: van harte beterschap! voor alle meiden die last hebben van schoonmama's: sterkte voor degene die uitkijken naar hun echo: veel plezier voor Moon: JIPPIE !, jij bent volgens mij echt wel zwanger hoor, ik zei het toch? Ik ga je gewoon vast feliciteren hoor. @ velobabe, sorry ik weet geen antwoord op je dringende vraag Vanavond mag ik weer naar de VK. Lekker weer ff naar het hartje luisteren. Toch vind ik het nu minder spannend dan de andere keren omdat ik nu voel dat de kleine nog lekker aanwezig is. letterlijk en figuurlijk haha. Ben wel benieuwd hoeveel ik nu aangekomen ben. Vast niet zoveel, want ik heb zo weinig gesnoept :^o .
De afdelong waar ik werk wordt overgenomen door een ander bedrijf. Wij hebben de afgelopen twee weken dus al anderen ingewerkt. Mijn collega's hebben nu bijna allemaal een andere baan per 1 maart. Nu blijf ik nog samen met 1 andere collega over tot 15 april om de restanten weg te werken. Niet zo heel erg gezellig, maarja, nu hoef ik tenminste niet nog een andere korte opdracht tot mijn verlof te gaan doen.