Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Hoi meiden,

Gelukkig gaat het hier een stukje rustiger dan op het NOD forum. Ik kan nu rustig bijlezen en reageren.

Welkom Karin en Bianca, van harte gefeliciteerd!

Remember ik had de tranen in mijn ogen staan bij je verhaal van je schoonmoeder. Nu lopen de tranen mij zeer snel over de hangen, iets wat ik van mijn eerste heb overgehouden. Sorry dames volgens mij gaan sommige zwangerschaps"kwaaltjes" gewoon niet meer weg. Ik kan jullie zo niet vertellen welke het bij mij zijn, maar het heeft ook iets te maken met in de war zijn en dingen vergeten.

Shelde heel veel plezier in Italië. Met je kleine wonder in de buik lukt dat vast wel.

Angela, veel succes en vooral veel plezier met je nieuwe baan.

Bibi, bij mijn eerste zwangerschap wist ik het officieel pas na 12 weken. Ik had niet echt klachten. Dus ... de een heeft klachten en de ander niet. Ik heb nu alleen mijn vermoeide momenten en de rest vergeet ik!

Silla, ik leef met je mee. Ik hoop dat allesgoed komt en wij je snel weer mogen zien bij de juni mamma's.

Ik heb mij ook aangemedl bij Moeders voor moeders. Vooral omdat in mijn omgeving niet zomaar zwanger kunnen raken zonder hulp. Helaas kun je in mijn omgeving, het hele hoge noorden (schijnbaar een achtergebleven gebied), niet inzamelen. Er is ook geen inzamelpunt hier. Dus zwangeren uit het noorden blijf jeopgeven, zodat het op een gegeven moment wel mogelijk wordt!

En meiden... bedankt voor je felicitaties, heel lief!

Knuffels Monique

En nu weer eens naar de wc! ;)
    ;)

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Lieve Silla,

Wat vervelend voor je meid. begrijpelijk dat je even rust moet nemen van je mannetje en je moeder. We hopen op het beste voor je en dat het bloed gewoon van de sex is gekomen. toevallig las ik het vandaag ook in mijn boek, dat het van de sex of harde ontlasting kan gaan bloeden. Omdat de baarmoedrmond heel erg goed doorbloed zou zijn tijdens een zwangerschap.

Ik begrijp je zorgen.

Meid laat je even lekker verwennen en neem de tijd om zoveel mogelijk te ontspannen.

We hopen je weer gauw vol goede moed hier te zien.

3. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Silla

neem maar ff rustig je tijd, en hopelijk zien we binnenkort een gerustgestelde Silla terug, veel succes!

groetjes
    Flyke

4. Angel Eyes

5. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    he meiden,

hier ik ook weer even.

Pppff wat een druk weekend zeg!
    @ silla, ik ga heel hard voor je duimen dat het hier bij blijft.

Ik krijg me toch een last van me rug joh, en omdat ik last van mijn rug heb krijg ik weer erge last van mijn bil.............aaaah daar heb ik gewoon een goed jaar geen last van gehad.
    Dat doet zo'n pijn, het is mijn si-gewricht die dat doet, maar dat voelt niet prettig.

Volgens mijn mannetje zijn mijn borsten groter geworden, maar dat valt nog mee vind ik zelf. :)

En ik ben ook erg verward en vergeetachtig.........Ik had een teamgenootje al per ongeluk een kwartier te laat op de handbal laten komen :oops:
    Ik leg het ze later wel uit ;)

Ik ga nu nog ff gezellig bij mijn mannetje zitten...........

6. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi Meiden.
    Hier ik ook weer even.
    Begin al een beetje aan het idee te wennen :D Heb nog wel maar even 2 dagen doorgetempt want was toch wel bang dat ie weer ging zakken ;) Maar vanmorgen was ie 37,4 dus nu mijn tempkaartje maar toegevoegd ana de zwangerenlijst en mijn thermometer in de la gelegd, die komt er niet meer uit ;)

Dadelijk de gyn bellen om de afspraken af te zeggen maar ikhoop wel dat ik een nieuwe mag maken voor een echo met een week of 7/8 of zo :D Bij de VK hier in het dopr doen ze dat nl pas met 10/12 weken las ik op hun site :( pfff dat duurt nog zo lang.

Heb nog neit echt veel symptomen, wat zere (.)(.) en verder wat rugpijn maar ik ben ook rugpatient (geweest) dus hoop niet dat dat terug komt....
    Verder begin is wat last te krijgen van mijn eten (erg vol gevoel) en is mijn eetlust erg laag.
    Verder veel witte afscheiding en heb het idee sneller moet te zijn. Maar dat is het eigenlijk wel. ;)

Silla: heel begrijpelijk meid, gewoon even lekker je rust nemen en gaan genieten!

Patje: hou de pijn inje bil geod in de gaten want dat waren bij mij 3 jaar geleden de eerste tekenen van mijn hernia, pijn in mijn rug die uitstraalt naar je bil/been! Goed op je houding bijven letten dus en opletten met tillen ;)

Ik ga me vandaag of morgen ook opgeven voor MvM. Kan nu nl geen bloed/plasma meer geven dus heb ik het idee dat ik nog wat goeds doe ;)

Nou ik wens jullie allemaal een fijne dag. Kom misschien vanavond nog wel even kijken na mijn werk en training.

7. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Hallo dames,

Spijkervrouwtje ik heb vanochtend ook weer de temperatuur gepakt...denk dat ik daar nu maar eens mee ga stoppen ;)
    Heb zelfs nog zoiets van zal ik nog een test doen maar dat is gekkenwerk...
    Echt besef heb ik nog niet....ik vind het zo'n raar idee dat ik zwanger ben!
    Ben zo blij maar ook best bang...zo van als het maar goed gaat.
    Maar goed, dat hoort erbij denk ik.

Heb verder geen echte klachten..ja wat krampen en een vol gevoel..eetlust is echt een stuk minder.
    Maar dat kan ook een beetje spanning zijn? Herkennen jullie dit?

Ik heb bij het afvegen ook best wat gele dunne afscheiding (sorry) ... hoort dat er ook bij?
    Heb ik normaal nooit last van!

Liefs..Karin

8. Angel Eyes

goeie morgen lady's

Hoe is het? Hier gaat het wel.... Gisterenavond mijn eerste heftige misselijkheid gehad. en vanochtend toen ik wakker werd nog steeds misselijk.

fijne dag allemaal! Ik ben aan het werk dus niet vaak hier.

dit is mijnn laatste week op mijn oude werk dus heb het druk....

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Toch een mini update van mij. Gisteravond vrijwel nergens last van gehad. Vanmorgen toch nog wat "oud roze" verlies. Gelukkig kon ik direct naar de HA vanmorgen. Deze denkt dat het nog alle kanten op gaat. Ze heeft geregeld dat ik morgen ochtend voor een echo kan en daarna direct naar de gyn.
    De HA zegt dat ik een Mei mamma wordt?! Volgens haar ben ik dik 6 wkn?

Nou dat was het voor vandaag, want zoals jullie weten heb ik beloofd dat ik niet te veel achter de PC zou zitten, maar ik laat jullie morgen toch ff weten hoe het gegaan is.
    Please pray for a miracle !

Groetjes Silla

10. Wat fijn dat je voor een echo kan morgen echt snel!

Maar als je 6 weken bent net als ik, dan ben je toch in juni uitgerekend?

Heel veel succes morgen!

11. karin35

karin35 Actief lid

3 okt 2006
    180
    0
    0
    kinderdagverblijfleidster
    ijmuiden
    hi ik sluit me graag bij jullie aan

gisteren een positieve test en waarschijnlijk 15 juni uitgerekend volgens het internet

ik geloof het nog niet ga zo nog een test halen, had er maar 1 in huis, hebben jullie dat ook gedaan, bij mijn vorige zwangerschap heb ik 3 testen gedaan en toen geloofde ik het pas

groetjes karin35

en zoontje quinten 30-08-2005

12. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Goeie morgen dames,

@ spijkervrouwtje,
    ik loop al een jaar of 3 met die klachten, alleen was het eigenlijk zo goed als weg. Gister was het echt extreem, en ik heb sinds ik weet dat ik zwanger ben echt weer last van mijn onderrug. Dat heb ik ook al lang niet meer gehad.
    Ik ben er ook erg bang voor dat ik er heel erg last van ga krijgen tijdens mijn zwangerschap.
    Mag je je eigenlijk laten kraken als je zwanger bent? Dat helpt bij mij altijd wel.

@ silla,
    Wat fijn dat je zo snel een echo krijgt meid! Ik duim voor je.

En ja, ik voel me heel erg raa, ben nu al een paar dagen af en aan een beetje misselijk. Nog geen kotsneigingen maar gewoon niet fit zeg maar!
    Heel vervelend, en ik heb echt af en toe van die vreselijke steken in mijn buik, dan moet ik echt ff een windje laten :oops: of in elkaar gaan zitten.
    Verder gaat het nog goed.............
    Nog een weekje en dan naar de HA. Ik ben benieuwd wat ie gaat doen en wanneer ik een echo krijg.

13. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    gefeliciteerd Karin,
    ik heb deze keer 2 keer getest, maar dat kwam omdat de eerste niet echt heel duidelijk was.

14. Gefeliciteerd! Ik heb ook twee keer getest omdat we het niet konden geloven en de test was heel onduidelijk.

Ik zie dat jouw zoontje op 30-08-05 is geboren mijn dochter op 30-08-03.

Veel plezier hier!

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Rachel,

Ik zou volgens HA 6 wkn en 4 dgn zijn...

@ All,

Ik denk dat het echt einde verhaal is, al hoewel ik (nog) geen krampen had, was het (wederom na de "grote boodschap") rood op het wc papiertje...echt rood...

De kans dat het nu nog goed zou zitten lijkt mij erg klein...

Pffffffffffff die wordt dus mijn 2e MK binnen een half jaar

16. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Shit zeg Silla...wat balen!
    Kun je niet meteen ff bellen naar de dokter?

17. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Oh nee toch Silla! :( Ik hoop zo dat het vals alarm is!
    Ik zal voor je duimen!

18. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @ silla, nee meis, dat mag niet hoor! Ik ga nog harder voor je duimen. [-o<

19. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Silla ikhoop dat alles toch nog goed blijft gaan hoor!

even snel een berichtje vanaf mijn werk.

Ikheb vanmorgen de gyn gebeld (assistente) en ze zei dat ik de afspraak voor as. woe (echo + gesprek) maar gewoon door moest laten gaan al zou er op de echo nog waarschijnlijk niks te zien zijn. Maar dan kon de gyn darna het dossier afronden.
    waarschijnlijk kom ik dan gewoon bij de Vk te lopen en krijg ik dus pas met 12 weken een echo...

Ik begin nu eigenlijk te twijffelen of ik terug zal bellen. Ik heb nl eigenlijk liever en afspraak over 2/3 weken als ze wel wat kunen zien, heb ik nl meer zekerheid.
    Wat zouden jullie doen en vanaf wanneer heeft een echo eigenlijk zin 7weken?

20. Angel Eyes

karin gefeliciteerd! ennuh ik heb 4 testen gedaan :oops: geloofde het echt niet.
    na de eerste test, ik had er ook maar een in huis. ben toen meteen naar de apotheek gerend en heb weer getest.

Deel Deze Pagina