Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi Meiden

Ben even wat minder geweest omdat we een paar dagen heerlijk in Drenthe zijn geweest. Lekker veel gewandeld met de honden en verder niks gedaan :)

Vandaag de 20 wkn echo dan gehad en alles zag er goed uit! De kleine lag (op de dag af) precies op schema. Geeft toch weer een gerust gevoel.
    Heb een foto-tje in mijn album gezet en we hebben een video meegekregen. Oja en niet onbelangrijk we weten wat het wordt :D Maar aangezien hier soms wat vriendinnen komen ga ik het niet verklappen. Voor de nieuwsgierigen stuur maar ff een pb-tje ;)

Ik moet bekennen dat ik niet alles teruggelezen heb was een beetje teveel :oops:
    Maar Moon ik zag dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd!

Oja via een collega heb ik trouwens een tel nr en email gekregen van iemand die zangeren vrouwen tussen de 20 en 28 weken zoekt voor echo's voor aankomende VK en Gyn. Het is in Eindhoven op de paramedische faculteit van Fonteys. Ik krijg hierdoor 2 gratis echo van een uur. 1 as dinsdag en nog 1 met 27 wkn. Altijd leuk toch ;)
    Mocht iemand dit ook willen stuur dan ff een PB dan stuur ik je de info.

Groetjes allemaal!

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ lailae

Ja is zkr fijn.
    Dan ben ik 6weken wie weet klopt het hartje dan al.

@ viona

Had net op me kop gehad van me moeder en man dat ik nu niet meer moet testen en het gewoon moet geloven.
    Maar wilde het toch nog even zien!
    Heb er meteen foto van gemaakt hihi.

3. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    He Moon van harte gefeliciteerd. Ik hoop zo voor je dat het nu wel allemaal goed blijft gaan. Want wanneer ben je dan uitgerekend?
    x Linda

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ linda

Hoop het ook.. heb er wel een goed gevoel over.
    Ben ook niet angstig ofzo.
    Ben 20 oktober uitgerekend.
    Wel grappig toen wist ik net 2dagen dat ik zwanger was.

5. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Shelde@suces met je solicitatie gesprek, hoop dat het was is voor je...

spijkervrouwtje@op zich wel leuk, maar woon in het noorden een beetje te ver rijden.

Voor de rest gaat hier alles goed, Kleine voel ik nu vaker en duidelijker. Hobbes is dus goed aanwezig.

Vrijdag vandaag dus de laatste werk dagje van deze week. Lekker weekend...

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jeetje wat hebben jullie veel gekletst! Wel gezellig hoor, maar ik heb vandaag een drukke dag op het werk dus geen kans meer om te reageren, ik ga dat morgen op mijn gemak even lekker doen!

Wel wil ik even Moon van harte feliciteren! Helemaal super meid, we zeiden het toch ;)

Liefs
    Manuela

7. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Mijn hemel, dagje druk werken en ik raak de rode lijn helemaal kwijt!

Weet niet of ik het al gedaan had, maar Moon! JOOOOEEEEEHHOOOEEEE! En nu gaan we duimen voor een gezonde en voldragen zwangerschap!

Shelde, spannend zeg, solliciteren als je zwanger bent. Heb het laatst ook mogen doen, was geen probleem. Ze vonden het een volkomen natuurlijk proces van een vrouw en tja, zal toch wel zo zijn dat ze op een school ook zo denken!?!? Nog iemand om voor te duimen!

Cindy, gaat alles nog goed? Hoop niet dat ik wat berichtjes gemist heb, maar ik hoop mee dat die kleine het wel lekker warm en gezellig vindt daarbinnen en lekker blijft zitten!

Nachtvlinder, mijn schoonmoeder is ook weer op dreef, dus als je zin hebt, mag je best even uithuilen, haha......begrijp je volkomen!

Voor de rest......zucht, jullie kletsten net iets teveel voor mijn werkschema deze week.... Vanavond gaat mijn man een avondje uit, dus dan neem ik de laptop maar eens op schoot, wie weet kom ik dan aan lezen toe!

En nog 1 ding: Popje inderdaad............weekend............

8. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    :) Moon...GEFELICITEERD...!

@Patje..wauw..je kamertje wordt al wat zeg.. haha bij mij is alles nog beton..kan voor de grap weleens een foto maken vanmiddag (ben ik vrij :whistle: \:D/ )
    Ik heb ook weer allerlei andere ideeen over het kamertje. wilde eerst 1 muur groen maken..en de rest schilderen naturel..maar eigelijk vinden we een leuk kinderbahngetje ook wel erg schattig...we gaan volgende week weleens rondneuzen..
    haha..patje ik vond de meubels al zo mooi glimmen..wat een verfje al niet kan doen

@angel eyes..misschien rust de beeb nu ook wel uit...zou me niet te snel zorgen maken hoor..raak je alleen maar van van streek. Wel lief dat je vlos anders langskomt.

@anja succes bij de echo..dat alles maar okey mag zijn

@cindy..mooie meubels..met die pootjes echt schattig...waar heb je dat behang vandaan...dat klink wel erg naar mijn idee..?
    en eeh..wij jouw geruststellen en jij ons over het voelen van de beeb..heel lief!

@shelde..leuk joh..niet teveel zorgen om je buik..jij kan er toch ook niets aan doen :(

@bibi..wat vreemd dat je dat nog niet wist dan....bij twijfel of vragen mag je de vlos altijd bellen he! wel doen hoor..en eehh een mooi lang weekend gewenst !

@spijkervrouwtje..goed te horen dat de echo goed was!

zo is het wel weer geboeg..het is echt bijna niet meer bij te houden hier hoor ;) ..bijna weekend.. \:D/ \:D/ \:D/

9. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Joepiedepoepie :D Simone van harte gefeliciteerd!

Shelde, succes met je sollicitatie. Wat voor functie?

Bibi, dat was schrikken. Ik hoop dat alles goe dis bij de volgende echo.

Angela, ik vergeet steeds of ik de baby al gevoeld heb en word daar soms wat ongerust van.

Net bij de vlos geweest. En alles was goed. Mooi bloeddruk 120/65 en het kwam tot onder mijn navel. Het was goed gegroeid. Als ik wat rustiger aan kon doen moest ik dat van haar doen, maar ik werk al haast niet. Misschien dat de oma's wat in huis willen doen een keertje stofzuigen of ramen wassen. Nu heb ik gelukkig mijn schoonmoeder die gek is op poetsen, maar mijn eigen moeder vindt er ook niks aan. De vermoeidheid kan ik alleen maar aan toegeven, maar dat is best moeilijk met een 2-jarige in huis!

Knnuffels Monique

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ patje

De kast is mooi geworden zeg!

11. Spijkervrouwtje; gelukkig was alles ok!

suske: waarom moet je rustiger aan doen. Kan zijn dat ik het allang geleden gelezen heb maar ik heb echt last van dementie al 7 jaar en wordt nu steeds erger hahaha

Hier eentje met koppijn maar nog 1 1/2 uur werken en dan mag ik gaan liggen, hoop dat de tijd snel gaat

12. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    hahah, die dementie komt me bekent voor, heb er normaal dan geen last van, maar nu ik zwanger ben lijk ik soms wel een vergiet.

Bedankt voor de complimentjes over de kast, ben er zelf ook erg tevreden over.

Pff ik begin de kleine nu echt heel erg vaak te voelen, vannacht ook weer, eindelijk is ie eens gedraaid en trapt ie nu naar beneden ergens.

13. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    demensie..hoe bedoel je...haha.. :D

over dat trappelen..vandaag valt het mee tot nu toe maar gisteren had ie ondekt waar mn blaas zat.....ik moest echt om de haverklap..en dan kwam er maar een beetje :evil: ...wat een boefjes zijn het toch

14. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    JA, herkenbaar, stond gisteren met een collega te praten en ondertussen die kleine maar naar beneden trappen.....gemeen kreng, haha..... Ik wist steeds even niet hoe ik moest staan en mijn collega stond me een beetje vreemd aan te kijken....

Gisteravond ook erg druk! Ik lag met mijn buik tegen de rug van mijn man aan en die dame maar tegen papa schoppen...wel leuk hoor! Heb nu alweer een paar uur rust in de buik, ben benieuwd wanneer de tweede helft begint!

15. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Hallo allemaal,
    Ben gisteren bij de arbo geweest en ik mag niet meer werken, althans niet meer op de groep. Ik werk namelijk op een kinderdagverblijf. Ik mag nu alleen nog maar 2 ochtendjes in de week wat licht administratief werk doen en verder niks. Ik was echt geschokt. Ik had zelf gedacht dat ie me halve dagen zou laten gaan werken, maar helemaal stoppen had ik niet aan zien komen.
    Nou ja, het is wel beter, want behalve mijn rugklachten, heb ik er nu ook waarschijnlijk echt bekkeninstabiliteit bij gekregen. Ik wil er nog niet echt aan geloven, want het klinkt allemaal zo dramatisch. Maar ja, het is niet anders. Ik zal toch echt wat rustiger aan moeten gaan doen. Maar zoals Suske heb ik ook een peuter van bijna 2 rondlopen, dus dat is best moeilijk.
    Verder alles goed met jullie? Met de zwangerschap op zich gaan alles bij mij wel prima. Het ventje groeit goed. Baarmoeder komt al tot boven mijn navel. En ik ben in totaal nu 4,5 kilo aangekomen, dus dat valt nog wel mee he?
    x Linda

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Had ff vraagje.
    Heb soort krampjes maar niet ongesteldheid.
    Maar net of me darmen heel erg rommelen.
    Hoort dat?
    Heb ik vorige x geloof ik niet gehad.

17. anja1969

anja1969 Actief lid

29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Hallo allemaal,

Vanmorgen de echo gehad. Geweldig om die kleine zo lang te kunnen zien.
    Alles is in orde, de echoscopist kon alleen het hartje niet goed bekijken omdat het in een volkomen stuitliggen lag.
    Over 2 weken, op 23 februari krijgen we nog een korte echo van 10 min. om specifiek naar het hartje te krijgen.

En....we weten wat het is: onze derde zoon!

Was even lichtelijk teleurgesteld, zo hadden we gehoopt op een meisje. Maar..........het is gezond en dat is het belangrijkste!

groeten,

Anja

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ anja

Gefeliciteerd met jullie zoontje!

19. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    @Judy, ja alles is nog steeds goed, kleine zit nog waar ie zitten moet. De eerste schrik is er nu een beetje af, maar ja blijf erg allert op alles wat ik voel omdat ik bang ben dat het iets is....maarja, laten we het positief blijven benaderen.

Ga wel maandag even naar de huisarts eens even zijn mening vragen en wat ik eventueel moet doen als ik een second opinion wil in een ander ziekenhuis.

Verder hebben we snel het kindje erkend vandaag en heb ik mij nog snel opgegeven voor yoga ivm de ademhalingsoefeningen, ik kan het maar alvast weten :p

@kleine jantje, wij hebben het behang besteld bij de zoetermeerse behanghal. |Ben er zelf ook echt helemaal gek van. Wilde in eerste instantie strepen, lime, aqua, oranje, rose en geel. Maar toen ik dit behang zag, wist ik het meteen. Ik heb het nog niet in huis, moest besteld worden, maar zal eens kijken of ik het ergens op internet kan vinden.

@all; allemaal een fijn weekend!

Liefs Cindy

20. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ja is normaal hoor meid, het kunnen inderdaad je darmen zijn, die nu moeten opschuiven ;)

Deel Deze Pagina