Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Shelde: heb je al gehoord wanneer je nu op soll.gesprek mag? Alvast heel veel succes en...niet te zenuwachtig maken he! ;)

Bibi: Ik vind het wel raar dat ze bij het maken van de 20-weken echo niets gezegd hebben. Hopelijk valt het straks allemaal mee.
    Geniet van je weekendje weg! En inderdaad wie weet komen we elkaar wel tegen woensdag op de 9 maanden beurs.

Spijkervrouwtje en Anja: gefeliciteerd met de goede uitslag van jullie echo.

Lailae: Hoe gaat het nu met je hoofdpijn? Heb je hier vaker last van?

Linnepin: Oooh wat een tegenvaller zeg! Ik denk dat het wel goed is dat hun de beslissing voor je genomen hebben dat je niet meer op de groep mag werken. Want wij vrouwen weten niet van ophouden he! ;)

Moon: Ik denk inderdaad dat het je darmen zijn. Maak je niet teveel zorgen he!

Gisteren is de babykamer gekomen. Zo schattig! Ik ben het nog niet helemaal eens met de opstelling zoals het nu staat. De kamer is erg klein, dus erg veel mogelijkheden hebben we niet.

Gisteren heb ik de beeb de hele dag ook niet gevoeld. Maar gelukkig vandaag weer volop!
    Vanmorgen werd ik wakker op mijn rechterzij. Toen ik op mijn rug ging liggen voelde ik rechts helemaal een harde bobbel en links helemaal niets. Was wel gek gevoel.

Fijn weekend allemaal!

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    :) Ik maak me geen zorgen maar het is een rot gevoel!
    Vorige x had ik weinig tijd om op dat soort dingen te letten omdat we toen gingen trouwen hihi.
    Toen dacht ik dat ik buikgriep had maar nu kan ik het me wel plaatsen.

@ bloem

Hihi dan kun je nog even gaan schuiven ;)

3. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    @ Anja, gefeliciteerd met je zoontje. Ik snap dat je stiekem een meisje hoopte na 2 jongens.

@Suske, geen idee wat de functie is. Degene die me belde is adj. directeur en staat 3 dagen bij de kleuters. Ik hoop dat ze stopt bij de kleuters. ;)
    Als ze belt zal ik het vragen!

En nee ze hebben nog niet terug gebeld, denk dat het volgende week wordt.

Ik heb vandaag een nieuwe buikfoto laten maken. Niet echt heel veel gegroeit lijkt het (maar de vorige foto was 's avonds en ben ik ook wel boller) ;)

4. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    meiden ik reageer niet op iedereen :oops: :oops: i know sham on me maar dan moet ik volgens mij 12 pagina's terug lezen, en voordat ik weer hier ben ben ik meer asl de helft vergeten :(

dus ff de laatste blz dan maar ik hoop dat jullie me vergefen...

@ shelde je straalt meid! staat je heel mooi ;) en ach ja ik heb soms het gevoel dat die kleine helemaal niet meer groeit..

@moon ik dnek idd ook dat het je darmpjes zijn, ow ow ik had er ook zo'n last van, en niet alleendat 8) hahaha

Vandaag eindelijk de beeb erkend! dus vanaf vandaag heet het de kleine Bosch... :) * trotse mama*
    Ik denk dat ik met gezag nog even wacht todat we getrouwd zijn, of kan dat niet, zal ff het boekje maar eens doorlezen strakkies..

met mij gaat het best wel slecht, voel me niet optimaal en kan de opmerking van mijn schoonmoeder niet loslaten..
    En dat dit al heel lang speelt, maar zij zo schijnheilig is en alles achter onze rug heeft lopen te bekokstoven, met de rest van de fam.
    door dit tafareel voel ik me beeb heel weinig.
    :cry:
    maar als ik met de angelsound luister hoor ik hem wel kei goed dus die is lekker eigenwijs :(

nou ga ff hapje eten.. meiden en ik probeer om te blijven reageren, maar heb je gezienbij de statistieken.... We hebben niet stilgelegen.. :confused: :confused:
    de Juni mama's lopen aan kop met 104 aankomende beebs :thumup:

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Aan kop?

En er was geen stroomstoring in september/oktober toch?

Ook geen extreem koude nacht...

Gewoon erg veel gesext!

6. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    hahah lekker toch :)

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ sally

Meisie probeer het wel los te laten.
    Is niet goed he!
    Snap dat dat moeilijk is maar ga er ver boven staan.
    En laat je haar toch even links liggen dan voelt ze wel dat zij degene is die fout is/was.

8. linnepin: wel rusten dus, echt aan houden hoor. Wel een relaxe arbo.
    Ik moet nog wat van de mijne horen

Anja: gelukkig tot nu toe alles ok. Ik begrijp dat je een beetje teleurgesteld was. Als het maar gezond is is zeker zo. Wel handig met spulletjes

Cindy1975 : wat voor behang heb je uitgekozen? Ik heb ook leuk behang daar gezien, gestreept lime, lili, fuchsia en wit. Ik denk dat ik de rest van de muren in lichtroze doe met speciale glitterlaag. Ik heb ook al 3 schilderijtjes waar die kleuren in terugkomen was echt een koopje bij de wibra dus direct gekocht.

Normaal gesproken ook last van hoofdpijn/ migraine maar dan slik ik pillen en ik wil nu niets slikken. Maar bij mijn vorige zwangerschap had ik juist geen hoofdpijn ja toen ik zwangerschapsvergiftiging. Ik denk wel dat ik me gisteren te druk heb gemaakt over Casema. Ik heb ze gebeld omdat ze weer niets goed deden en werd deze keer boos, hebben ze gewoon opgehangen de bijdehandjes.
    En gisteren lekker wezen sleeen met mijn zoon en dat kan ik denk ik niet hebben met mijn nek en b.i.

9. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    @lailae heb je die vicks al geprobeerd?
    in de lounge is er een topic geopend en daar staan ook wel goed tips bij...

ik ga ff lama gezocht kijken.... :)

10. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

goeiemorgen dames!

Hier lekker vroeg druit, moest plassen en kon de slaap niet meer vatten. mijn mannetje is naar zijn werk gegeaan dus we hebben samen ff een bakkie gedaan.

Ik voel de kleine alweer volop zo erg dat mijn buik steeds duidelijker gaat bewegen. hihi echt leuk, het zijn nu al van die onderonsjes tussen mij en mijnn kindje. :)

moet zeggen dat ik me wel druk heb gemaakt hoor toen ik hem even niet voelde, maar hij zat waarschijnlijk verstopt achter de placenta .....

hele fijne dag iedereen.

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hoi Schatjes!

Wou even bedanken voor de lieve berichtjes op de beebie site.
    Krijg er traantjes van in me ogen hihi.

( oh de krampen waren van buikgriep grrrr)

12. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Moon... ook al buikgriep. Getsie. Beterschap meis!

Angela... fijn dat het weer wat beter gaat en je kleintje weer laat weten dattie er is! :D

En ja, juni is een drukke maand met baby's!

13. Demi

Demi Actief lid

10 jul 2006
    367
    23
    18
    Angel Eyes, dacht dat jij het geheim wou houden wat het geslachtje van je beeb is ;)

Maar voor ons is het al bekend :)

Ik heb het zelf ook, vrienden van ons weten ook niet wat het gaat worden en moet iedere keer wel goed nadenken over hoe ik iets ga zeggen over de beeb.

Liefs Demi.

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Thnx san.
    Jij al beetje opgeknapt?

15. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Heee Meiden,
    Moon nogmaals: GEFELICTEERd, heerlijk :p
    Spijkervrouwtje en Anja, mooi dat de echo's goed waren!
    Bibi: wat een raar bericht? Dat ze dit niet terplekke tegen je vertelden.. Hoop dat het allemaal meevalt.

Zijn er zieken? Zelf ook beetje verkouden, het is ook zo koud buiten brrr.

Oja, ik ken iemand die hele leuke geboortekaartjes maakt:
    www.eelontwerpt.nl

Vanmiddag ga ik op kraambezoek bij mijn nichtje, echt zin in! Goed weekend allemaal!

16. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

euuhhmm :oops: haha ikke maakte er voor jullie geen geheim van maar wil liever niet neerzetten hier ivm eventuele nieuwsgierige aagjes enzo haha

maarjah voor de slimme zoeker dan hebben ze het hier toch al ;)

ik verspreek me bij vrienden en familie ook steeds bijna.

helemaal als ik tegen mijn vriend wil zeggen je zoon/dochter schopt me, en als er dan iemand bij is, ppff nog niet gebeurd maar steeds bijna..

17. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    @linnepin...das wel jammer ja..toch maar lekker genieten dan ;)

@anja..gefeliciteerd met je zoon...en lekker dat ze toch nog een extra afspraak maken voor dat hartje.

@cindy..ik ga nu ook maar wat googelen..maar als je meer weet hoor ik het graag......anders toch maar naar de bouwmarkt..

@nachtvlinder..staat je mannetje wel volledig aan jouw kant betreffende je schoonmoeder ?.. je moet het toch ergens kwijt hoor..schud het van je af..ook wij zijn daarvoor he! Wel blijven genieten hoor van deze wonderlijke tijd.
    104 :confused: :confused: aankomende beebs..zoveel ..wauw!

Elke keer als ik ook maar even stilzit..haha zoals nu...en dat komt zeker als ik thuis ben niet vaak voor..dan voel ik de beeb..het is ook steeds duidelijker. Vind het wel grappig hoor, zon echt mensekindje in je..

Verder heerlijk paardgereden vanochtend. Ik had les en het ging goed (ondanks dat de buurman de bomen aan het snoeien was :( ). En nu dus even lekker luieren. Morgen weer een drukke middag.
    knuf van ons

18. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ja hoor Moon, ik ben gelukkig weer beter! :D

19. Oh ja dat was het weer die vergeetachtigheid, zal ik proberen

20. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Kleine Jantje, nou helaas.... op google zie ik veel behang maar niet die wij hebben besteld.

Het is in ieder geval vlinder behang, lime vlinders en in de vleugels dus aqua en paars/rose. Artikelnummer 42560 (merknaam heb ik net weer niet opgeschreven en ik heb het nog niet in huis, dus kan niet spieken).

Fijne avond allemaal!

Liefs Cindy

Deel Deze Pagina