Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Haha gekkerd.
    Das geen vetkwab man!
    Das een hele mooie buik!

2. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    :) ;)

hahaha ff gekd oen ;)

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    ;) je bent toch altijd gek :)

4. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Zitten jullie hier nou gewoon te chatten? hihihihihi
    Maar idd nachtvliinder, mooie buik heb je!

Nog 2 dagen voor de 20-weken echo! Als een van de laatste zal ik hem wel hebben. Ben zo benieuwd of alles goed is. Vanmiddag ga ik nog ff naar de prenatal. BH's halen.... En meteen ff kijken voor andere leuke dingetjes he? Ook hier is afgelopen weekend het begin van de babykamer gemaakt. Leuk is dat! Alleen nu nog een rommel......er moest eerst gesloopt worden en daarna kunnen we pas met het leuke werk beginnen! (alhoewel manlief slopen nou juist leuk vindt!)

nou dames, een fijne dag verder en tot straks!

Knuffels

5. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    hih ja joh mispoes we willen natuurlijk wel veeeel blz halen he ;)
    en zeg maar gerust de verveling is een beetje toegslagen hihih :)

6. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Nou hè, gelukkig, ik kan lekker gek meedoen.....uitslag van het ziekenhuis was goed, geen enge ziekte, gewoon iets te druk geweest!

(even voor manuela: Ik verloor vorige week ineens bloed, bleken wondjes op mijn baarmoedermond te zijn en er was geen aantoonbare reden voor te geven.....dus werd er een uitstrijkje gemaakt, omdat wondjes zonder reden ook kunnen duiden op baarmoederhalskanker.......flinke opluchting dus!)

Kortom, ik ga mezelf lekker laten verwennen, ga niet meer op de fiets naar het werk, niet meer lopen sjouwen met dingen, niet stofzuigen, hahaha...heerlijk! Alleen ff uitkijken dat ik nu niet dicht ga groeien!

Dus Moon, al helemaal op en top in de zwangermood! Dat het buikje maar lekker snel mag gaan bollen! Enne...gezellig dat je nog hier blijft hangen!

Nachtvlinder: 7 delen? Vind ik wat mager, heb alweer allemaal nieuwe verhalen, de soap gaat maar door hier....ze is nu tegen ons aan het klagen over schoondochter/zwager en haar eerste kleinkind, terwijl wij volkomen achter hen staan! We zijn nu benieuwd of ze ook over ons bij hen gaat klagen...........schoonmoeders kunnen het zichzelf zo moeilijk maken! Bedenk je dan even dat broers en schoonzussen heus wel kletsen samen....ze denkt vast dat we het allemaal niet aan elkaar vertellen....zucht....nou, dat was deel 8. Jij nog nieuwe ontwikkelingen? Mag je al met de trein?

Voor de rest...verveling? Denk niet dat er een juni mama is die zich hoeft te vervelen straks met verlof, haha...... Hoorde gister dat de vrouw van een vriend van mijn man (ja sorry, kan het niet korter omschrijven) die over anderhalve week is uitgerekend zich nu wel een beetje begint te vervelen...hihi....zeker nooit op het forum te vinden!?!?!?

7. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Angel Eyes
    Hoe gaat het nu met je?

@Cindy1975
    Ga je nog voor een second opinion of ben je al gerustgesteld?

@Anja1969
    Gefeliciteerd met je derde zoontje!
    Ik snap best dat je een meisje tof had gevonden.

@Ky84
    Je schreef:Jammer dat mijn man niet kan meemaken wat ik mee maak, ook al was het maar voor een dagje, het is zo bijzonder!
    Ben het helemaal met je eens en mijn hubbie is best een beetje
    jaloers ;)

@Judy77
    Heb je de serie Invasion (vorig jaar op Veronica) nog niet gezien?
    Hij is te koop op dvd :)

@Marianne28
    Je mag voelen wat je voelt!

@Nachtvliinder
    Fijn dat het gelukt is om de beeb te erkennen 8)

@Moon85
    Leuk! Opruimen :)

@Mispoes
    Bijna de 20 weken echo. Wij waren zo zenuwachtig...
    Gelukkig was alles goed, bij jullie vast ook ;)

Wij zijn inmiddels begonnen met de babykamer.
    We hebben gekit en gewit en volgend weekend gaan we behangen.
    Ook hebben we zaterdag een box voor de kleine gekocht :)

Vrijdag 16 februari hebben we een pretecho in Eindhoven en ik heb vandaag ook een afspraak gemaakt voor maandag 19 maart dan hebben we nog een keer een pretecho in Eindhoven. We kunnen er geen genoeg van krijgen om naar ons Biebke te kijken :D

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ velobabe

Hmz haalde half 2 niet eens toen lag ik al weer in me bedje haha.
    Heb alleen beneden gedaan.. boven doe ik vanavond weer als ik power heb *giechel*

@ judy

Jep!
    Ik zie het heel positief in!
    Dus laat maar groeien~!

9. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Moon85
    Al je power gaat natuurlijk naar de beeb of beebjes :D

10. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    hahah judy nou ik ga geen deel 9 maken, want ik ben er klaar mee, ik heb ook geen contact met mijn zwager want die holt toch maar achter zijn mama aan..dus wij zijn toch wel het zwarte schaap...en als we die wat vertellen weet mijn schoonmoeder het in no time :x

ik wilde vandaag gaan behangen, nou dat gaat dus mooi niet door, want er zit nog behang op met lelijk bulten dus als ik mijn behang er op plak zit dat er niet uit, dus gaan we nu een stomer halen(morgen) en dan kunnen we pas verder.
    Ik baal als een stekker heb ook echt ff gejankt want wilde het dolgraag af maken vandaag ( zijn maar 5 stroken ) en het zit best moeilijk want hebben allebei geen auto, dus kunnen ook niet ff zo naar de bouwmarkt rijden... dus dat moet allemaal op de scooter, en tja mijn moeder vind me ook niet intressant genoeg om te vragen hoe het gaat.... en mijn vader kan ik niet bereiken want die heeft geen mobiel :evil: :evil: :evil:

ik voel me op het moment heel erg zielig ( zal wel door de hormonen komen)

Maar ik heb gewoon zo'n leuke familie (not) en hij dus ook niet... bah bah bah ik donder steeds harder van dat blauwe wolkje :cry:

Jaaaaaak ik wilde zo graaaaag dat het kamertje vandaag af is bah bah bah, weer een teleurstelling ......maar goed we komen er wel, moest ff spuien ;)

@ velobabe Good luck met het kamertje! wel foto's he ;)

zo ben er nu weer overheen hahah vervelende hormonen, nu lees ik het zo terug en pies bijna van het lachen in me broek..( hoe bedoel je stemmingswisselingen) :)

hahah kus nachtvliinder

11. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ehm, nee niet gezien, dus vertel......moet ik me zorgen gaan maken?!?

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Haha komt ze aan met beebjes ;)
    Zou het wel weer leuk vinden maar reken er niet op.
    Mannetje zou het minder vinden heb hem wel gezegd dat er weer een kans op is.
    Maar het lijkt hem te druk ;)

@ sal

Aah meisje!
    Kop op he.. die stomme hormoontje ;)
    Als er iets is kan je altijd tegen me beginnen te lullen op msn he!

Hihi wij hebben ook geen auto das soms knap irri ja.
    Hopelijk heb je snel je behangetje er af met die stomer.

13. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Werd er niet een meeting gepland? Kunnen we dan niet gewoon allemaal bij jou afspreken, is dat kamertje zo gefixt!

14. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Nachtvliinder,
    Ach, mijn mama belt ook niet als we naar de VK zijn geweest of een echo hebben gehad :( Kan ze niet onthouden, al zeggen we het honderd keer, moet maar opschrijven wanneer we een echo of afspraak bij de VK hebben :(

En jullie kamertje wordt vast super mooi!
    De kleine heeft heus nog wel even geduld hoor ;)

@Moon85
    Ik bedoel het lief hoor :)

@Judy77
    Nee hoor je hoeft je geen zorgen te maken.
    Just don't go into the water :)

15. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    he gedver, wilde net gaan zwemmen.....

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ velobabe

Haha dat weet ik.
    Ik bedoelde het niet lelijk.

17. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    hahaha judy hahah die vind ik goed dus dames ik zorg wel voor de hig tea ;)

hahah ik zie het al voor me zoveel vrouwen in een piepklein kamertje en dat voor maar 5 stroken ;) :)

hihih :)

18. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Nou ja, gezelligheid gegarandeerd denk ik! Kan jij wel gebruiken zo te lezen!

19. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    Judy..wat een ideeen over die aliens...haha
    heerlijk dat je uitslag goed is..wat een opluchting toch wel!

en marianne...ik kan er niet over meepraten maar kan er me wel wat bij voorstellen..je moet er gewoon even aan wennen...2 stoere verzorgende jongens.. ;)

mn borsten zijn wel gegroeid..zeggen ze om me heen..zelf merk ik het aallen aan dat mn beha niet meer zit. Het wordt echt tijd voor wat nieuws..maar ja ik probeer het toch nog even uit te stellen..want stel je voor ze groeien nog nog meer :confused: :(

nachtvlinder...wat een buikie buik..mooi hoor

verder heb ik me voorgenomen de wekelijkse boodschappen vanaf deze week echt niet meer alleen ga doen...wat een voornemen...!
    Lijkt me echt heerlijk...en ook beter voor mezelf als denk ik het zo..ik ben echt zon ga maar door mens dus hoop dat ik mijn voornemen kan waarmaken..we zullen zien vrijdag (is mn boodschappendag/avond).

Tot later!

20. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Kleine Jantje, heeeeeel verstandig! Kan je zeggen, doe rustig aan, want zo'n onderzoek is echt NIET leuk! Haha.....

Dat van die Aliens, tja, moet van Velobabe al een enge serie gaan kijken.....brrr volgens mij droom ik dan ook nog dat ik beval van zo'n engert! Wedden dat ik vannacht over Aliens en zwemmen droom?

Heb hetzelfde probleem met die beha's....had op de website van Otto drie voedingsbeha's gezien voor 20 euro, hartstikke mooi, maar ja....stel nou dat ik ze nu bestel en tegen die tijd dat ik ga voeden weer een cup groter heb!

Kunnen de inmiddels al mama zijnde juni-mama's hier nog een adviesje over geven?

Deel Deze Pagina