Oh zie, ik ben niet de enige! Vanmorgen bij de VK geweest....alles weer in orde, ze heeft me zelfs laten voelen waar het hoofdje lag enzo, dat is raar! Vond het bewegen al vreemd, maar nu kan ik ook nog aan mijn man laten voelen wat nou waar zit! Er zit gewoon een mens in mijn buik! Hahaha....dat wist ik natuuurlijk wel, maar dit is toch wel even een mooi moment geweest! @ Moon, lekker vroeg in de tenten gaan lopen hoor! IK had ze met 10 weken aan, kon echt geen broek meer dicht krijgen! Heerlijk zo'n verlossende broek! @ Manuela, laat je lekker verwennen meid! Doe rustig aan, is niet alleen goed voor jezelf! Dat geldt dus ook voor Clau @ lailae: Ja leuk van die handige mannen, maar moet zeggen dat ik wel jaloers begin te worden op foto's van kamertjes waar al meubeltjes staan, verf op de muren zit enzo.... Ons kamertje staat in de grondverf. Supersaaie witte grondverf. Mijn vader is echt niet zo van gronden en verfen, nee....schuren, plamuren, schuren, nog eens plamuren, nog een beetje schuren, grondverf....misschien nog wat oneffenheden wegschuren, dan misschien nog eens een laagje grond....en dan afschilderen. Alsof het er 60 jaar op moet blijven zitten! Dus nu maar hopen dat we over een jaar of vijf een nieuw huis kopen, of een niet al te veel van smaak wisselende dochter krijgen...maar ja, als ze op haar moeder lijkt..... @ allen die naar de beurs gaan: veel plezier, maar ook succes.... Heb een jaar als teamleider voor gastvrouwen op die beurs gestaan, geef mij de autorai maar, die mannen dringen niet zo om elk hapje te proeven en alle gratis gadgets uit de handen te graaien, haha.... Mensen die hele trolleys meenemen om alles in te vervoeren en tja, die rijden natuurlijk steeds tegen andersmans schenen aan, hahahaa..... Nou ja, als gast is het er vast veeeel leuker dan wanneer je er moet werken! Dus dan toch maar VEEL PLEZIER!
eigenwijze manuela! moeten we nu allemaal boos op je worden..doe rustg meid, denk aan je kindje. Yja misschien moeten we je maar even hard toespreken allemaal want je was toch wel een beetje eigenwijs. Maar bij ons op het werk zijn er ook een paar ziek...komt binnen een uur op en dan 2 dagen in bed...dus het kan ook een combinatie zijn van ziek worden en de zwnagerschap hoor. Nou rustig aan maar. Misschien toch eens idd op onderzoek naar de zwang. strings....hier veel positieve reacties. en mijn onderbroeken zitten toch echt niet meer als ik eerlijk ben. heb wel van die broekjes met pijpjes die zitten nog wel lekker. Maar ja dan moet ik om de dag wassen en dat is ook niet echt mn hobby. Spijkervrouwtje..hoe was de echo..? hier alles okey...vergadering van gisteravond was verschoven naar 'smiddags dus was toch nog 'savonds thuis... Ga vanmiddag met mn mams naar stof voor de wieg kijken..die hebben ze besteld en is een iets andere kleur als we gezien hadden...dus ben benieuwd of dit wat is... Mn ma gaat de oude wieg waar mn broer en ik ook in hebben gelegen opnieuw bekleden..zozzooooo leuk knuffie van ons
@ judy Haha ja het zal moeten Maar wat weinig keuze zeg. Allemaal van die broeken die bij je knie zitten. Die vind ik dus echt afschuwelijk. Moeten wel de grond raken Wel gaaf dat je dat nu kan voelen! @ shelde Vorige x heb ik telkens met stiekje gelopen en deden me broek ook pijn. Maar zit daar echt niet meer op te wachten. Als je gaat zitten dan zit iedereen dat en wat als je gulp nou ook nog is op springt.
Hoi dames, tjee zeg je kan niet even ziek zijn of je moet alweer 8 pagina's gaan lezen, maar daar heb ik nu geen tijd voor. Ik heb alleen mee gekregen dat Manuela niet lekker is. Beterschap meis. Zelf was ik Maandag heel slecht, als ik op de bank lag of in bed dan voelde ik me kiplekker, maar zodra ik in de benen kwam kreeg ik vreselijke buikpijn en als ik wat deed dan kreeg ik weer dat nare gevoel in m'n lichaam, net alsof ik flauw ga vallen ofzo. Dat gevoel had ik de hele zwangerschap al af en toe, alleen wordt het nu steeds erger en langer. Mijn moeder moest echt ff gekleurd worden, dus ik dacht s'avonds dat dat wel weer ging lukken, maar ik moest er 4 keer bij gaan zitten, bah wat een rot gevoel is dat. Nu gaat het wel weer wat beter, maar ik kaart het maandag nog wel weer even aan bij de HA. Verder gaat alles prima hier, de kleine is soms heel erg actief en soms een dag erg rustig. Als ie heel druk is denk ik: hoho doe ff rustig, maar als ie erg rustig is denk ik: he laat ff wat van je vernemen Zeker wel bekend bij jullie. Ik heb trouwens net een 6 pak bijdehandjes gehaald bij de Kruidvat, was maar 10 euro. Volgens mij wel een goeie reclame, want als ik op internet kijk wat één pakje bijdehandjes kost ( 3.99), vind ik het wel goedkoop. Nou, ik ga even eten en dan weer aan het werk. Gr patje.
Moon: ik heb ook moeite gehad met die broeken, loop eigenlijk ook alleen maar in spijkerbroeken en rokjes, die kan ik wel vinden. Maar nette broeken, die lang zijn en nog een beetje modieus....neh. Zit ook niet te wachten op idioot dure broeken.... Succes met shoppen! Enne, lekker aan je buikje blijven zitten, haha, doe ik ook nog steeds hoor!
@ judy Thnx haha. Misschien volgende week maar even met me ma naar de stad als ik echo ben wezen maken dan zijn we er toch. Op de site van de h&m staat een mooie spijkerbroek die ik wel wil hebben maar lijkt me niks om zo te bestellen. Ja dat is echt zo'n fijn gevoel. Als ik in bed lig heb ik het heel erg en dan zit ik er nog tegen te praten ook haha. Mannetje is nog wat nuchter er onder. Hij gaat ook nog niet meer 1ste echo want dan is het nog niks zegt ie. Hij wil pas mee als er echt iets te zien is. Maar denk dat ie een beetje bang is. En vorige x zat ie naar de vruchtzakjes te kijken .. hij dacht dat dat de kindjes waren haha.
Ben vandaag weer bij de gyn geweest en mijn bloeddruk was onverwachts nu wel goed 124/80. Dat had ik echt niet verwacht, was wel bijna een kilo aangekomen, in 2 weken. De kilo's gaan wel hard deze keer, nu met 22 weken al 8 kilo aangekomen, toen ik van mijn dochter zwanger was was ik in totaal (42 weken) maar 8 kilo aangekomen. Gyn heeft ook nog hartslag van de kleine geteld was ook prima, en naar de groei gekeken liep goed op schema. Ik had de afgelopen weken wel verschillende keren dat mijn bovenbuik zo gespannen en hard was (ik dacht dat dat door mijn bloeddruk kwam), is volgens de gyn gewoon een harde buik en is niet erg als dat af en toe gebeurd. Heb van de week ook bloed laten prikken en mijn schildklier gaat ook nog steeds goed (volgens een collega) moet nog wel de 27e de internist bellen. Ik hoef nu pas over 3 weken terug te komen. Enne we weten 90% zeker wat het wordt, maar moet nog met mijn mannetje overleggen of ik het hier mag verklappen. Wat zijn sommige van jullie al ver met het kamertje, wij gaan volgende week beginnen met heel veel troep weggooien (zolder, kamertje en garage liggen vol), daarna kunnen we beginnen. Ik heb al wel gordijnstof besteld (voor gordijn en sprei te maken), de muren willen we behangen met structuur en daarna verven. De spullen hebben we bijna allemaal nog van de eerste. Verder iedereen de groeten (ik kan niet op iedereen persoonlijk reageren want ik kan echt niet bijhouden wat jullie allemaal schrijven, misschien dat ik van de week nog het een en ander kan teruglezen).
Marion, fijn dat het goed gaat! En natuurlijk mag je het ons vertellen.........hier geldt geheimhoudingsplicht toch? Moon, ik heb ook een spijkerbroek van H&M, met een band over de hele buik heen. Moet zeggen dat die pas echt lekker ging zitten toen er ook aardig veel buik begin te komen.... Heb ook een spijkerbroek van Etam, met een korte band, die zit wel errug lekker, woon er bijna in! Misschien een suggestie!
Ik loop al een aantal weken in de zelfde broek lekker irri want de anderen zitten me niet meer lekker . Ik heb heel lang mijn oude broeken aangekunt maar dat is nu echt verleden tijd. Ik heb een mee rek broek van de hennes en die zit me werkelijk heerlijk moet ik zeggen ik heb er alleen maar eentje van wat erg onhandig is dus ga ik er van het weekend weer twee bij kopen in andere kleuren anders denken de buren dat ik altijd in dezelfde broek loop, is ook zo maar ik was hem wel elke twee dagen dragen. Een heel gedoe dus. Miss Etam heeft ook leuke kleding maar ik ben niet van plan mega dure broeken te gaan kopen hoor. xxx jet
Ja kan ik wels gaan kijken. Hihi heb nu een tuniek aan met me broek los boven aan me stiekje en gulp open. Valt niet op gelukkig.
Dames... misschien is het ook wat om op marktplaats te kijken voor broeken? Ik heb een grote maat en in de winkel heel moeilijk iets leuks te vinden voor een normale prijs. Op MP heb ik van iemand 3 broeken en een rok overgenomen voor 23 euro incl. verzenden. En ze zijn echt zo goed als nieuw. Ze had nog meer broeken, dus ze zijn niet vaak aangeweest. En het is allemaal echt precies m'n maat! Alleen gaf ik m'n moeder wel een rolberoerte toen ik haar belde met: "We hoeven niet meer achter positiebroeken aan"
Haha, ja dat heb ik ook een tijdje gedaan, erg lastig omdat mensen ook nog niet "mochten" weten dat ik zwanger was.....was wel een verademing om op een gegeven moment gewoon zo'n positiebroek aan te doen hoor, steeds dat gedoe met elastiekjes... Kwam ik thuis, broek uit, joggingbroek aan (ook lekker elegant....), elastiekje weer kwijt! Gelukkig vlak voor ik zwanger werd mijn haar afgeknipt, dus geen elastiekjes meer nodig....hihi Gewoon lekker shoppen, want zo te zien aan jouw buikje heb je er nog wel 8 maanden profijt van..... En ach, ik koop gewoon ook in 8 maanden tijd wel nieuwe kleren hoor, zwanger of niet!
bij miss etam hebben ze vrij goedkope lekker zittende broeken. Heb daar een mooie nette bruine broek gekocht voor 19 euro. ideaal! ik heb gelukkig een zus die al twee keer zwanger is geweest met ongeveer dezelfde maat heb dus een kast vol zwangerschapskleding. ow die zwangerschapsstrings kun je bestellen bij www.babywalz.nl je hebt ze heel snel in huis
Judy: dat is al verder qua kamertje dan wij zijn hoor. Ik heb ook zo'n spijkerbroek van Miss etam met lage band en die vind ik echt niet zitten alsof ze afzakt en je moet niet bukken dan hangt die halverwege mijn billen! Patje: ik ken dat van het bewegen. Ik wil het altijd voelen maar gisteren was het zo erg toen ik ook op mijn zij lag dat ik niet kon slapen hahaha. Ik zou wel naar de HA gaan. Werk jij full time als kapster? Lijkt me sowieso zwaar. Ik heb dat vak ooit ook beoefend en is toch belastend Marion: mooi dat alles goed was Jet 75: Bij de miss etam is er volgens mij nog uitverkoop , mijn mieder heeft een spijkerbroek meegenomen voor mij voor 5,00 dus dat valt wel mee. Hebben jullie misschien niet ergens een miss etam outlet? Ik heb daar mijn eerste broek gekocht scheelt veel met de gewone miss etam Angela hoe is het nu?
Nou ladies, bedankt voor al jullie lieve woorden... Jullie zijn echt schatten (ook als ik streng wordt toegesproken ) Ik ben bij de vk geweest en mijn bloeddruk was perfect, ze denkt daarom dat het migraine is die wordt veroorzaakt door de hormoonhuishouding van de zwangerschap. Ik moet ook van haar rustig aan doen en kreeg de opdracht vandaag nog een dagje thuis te blijven. Als ik het voel opkomen dan moet ik een paracetamol nemen. Verder blijft het advies rustig aan doen, dus ik heb plechtig moeten beloven vandaag ook niet het huis te gaan poetsen ofzo en heb net weer vanaf 11.00 geslapen. Ik ben blij dat het niks ernstigs is, maar het is wel erg vervelend. Morgen ga ik weer werken maar ik heb mezelf nu ook beloofd dat ik het ook op mijn werk wat rustiger aan ga doen. Dikke kus allemaal! Manuela
hey lailae, ja gaat redelijk hoor. ben wel heel blij met mijn collegas en unithoofd. ze bellen allemaal bezorgd een keer in de paar dagen en een andere collega zei zelfs dat al verwacht werd dat ik helemaal niet meer terug kom voor de zwangerschapsverlof dus dat ik maar gewoon rustig aan moest doen en mijn rust nemen. En ik heb me zon zorgen gemaakt om wat ze zouden denken. maargoed dat legf ik nu naast me neer. @ manuela, morgen weer werken? pardon? zou je niet gewoon even tot rust komen, je zei al dat je het heel erg druk heb gehad misschien moet je dat signaal even serieus nemen. wel vervelend hoor die migraine. sterkte wijffie enn kussie op je koppie! Ow ik zie dat die link niet werkt, je hebt meerdere strings erop staan maar diegene van 11,95 heb ik!