Hee spijkervrouwtje, Ik zit met hetzelfde...ik ga vrijdag naar de gyn voor echo en gesprek. Heb ook zoiets van moet ik niet wachten met die echo maar ik ga toch! Heb niets te verliezen en op de een of andere manier is dan echter voor mij... Waarom wil de gyn jou zien? Liefs..Karin
Jeetje meid echt een nare gebeurtenis, ik hoop zo voor je dat het goed is morgen bij de echo! Heel veel sterkte meid en ik denk aan je!
ik had die afspraak bij de gyn nog staan omadat we net de medische mogeln inzouden gaan. Ik zou daarom as woensdag een echo krijgen en vervolgens daarna met de gyn het vervolgtraject bespreken. Ik ben dan alleen pas 4 w 2 d dus voor mijn gevoel ga ik liever pas over 2 weken als ze ook echt iets kunnen zien/horen. Vanaf wanneer is dat eigenlijk?
Spijkervrouwtje. Ik heb ook iets soortgelijks. Ik heb vorig jaar cystes gehad, en de laatste 5 a 6 weken alweer buikpijn. daarnaast was mijn laatste ongi maar anderhalve dag. dus mijn huisarts had me doorgestuurd aan de gyn. deze afspraak heb ik morgenavond. ik wist toen nog niet dat ik zwanger was dus. Ik heb van de week even gebeld en gevraagd wat we hiermee moeten. ze zeiden tegen mij ook dat ik gewoon kon komen en dat ik dan direct een bevestiging van mijn zwangerschap zou hebben. Daarnaast twijfel ik persoonlijk of ik niet al verder ben als 4 wkn 4 dgn. ik denk zelf namelijk al 8 wkn. gezien mijn vorige ongi en de krampjes. Ik kan dus echt niet wachten. Als ik jou was zou ik gewoon gaan, dan heb je een bevestiging en je mag toch wel rond de 8 9 weken weer komen om te checken of het hartje klopt?
Hoi hoi allemaal, Ik heb nog niet veel gelezen hier, dacht eerst even een berichtje plaatsen... Vanochtend naar de HA geweest, was wel even raar om eens een keer met goed nieuws, ipv nare klachten, daar naar toe te gaan, maar wel ontzettend leuk Ik hoef in ieder geval niet meteen naar de gyn, mag eerst naar de VK! Zo raar, kan het nog steeds niet helemaal bevatten dat ik echt zwanger ben Liefs, de ongelovige Duveldraakje
Hee spijkervrouwtje, Gewoon gaan! Ik ben benieuwd. Wanneer ze het hartje zien kloppen is nogal verschillend, kan vanaf 6 weken. Anders vraag je toch of je nog een keer terug mag komen. Angel eyes, hou je ons op de hoogte..spannend als het 8 weken is moet je naar een andere forum Duveldraakje...ik kan het ook nog steeds niet bevatten zeker nu niet heb nergens last van en dan lijkt het net alsof er niets is terwijl je gewoon ZWANGER bent! liefs
Haha ja ik laat wel weten als ik verder ben dan 4 weken, maarre moet ik dan weg? nouw hoor.... Ik ga gewoon in beiden forums zitten. of ik blijf hier. statistisch gezien maak ik een grote kans om veel te laat te bevallen, mijn moeder was twee weken te laat bij mij, en mijn vriend is ook twee weken te laat geboren. dussuhm als ik dan ipv 14juni op 21 mei ben uitgerekend, dan komt het kindje alsnog in juni
Nog even snel een berichtje vanaf mijn werk (heb een lange dag vandaag) Ik ben overtuigd Ik ga woensdag lekker naar de gyn en ik ga zeuren of ik nog een keer terug mag komen met een week of 8 Lees wel weer bij als ik meer tijd heb
Karin van harte gefeliciteerd en welkom bij de juni mamma's Silla, ik hoop dat je toch geluk hebt en je alleen maar last hebt van de goed doorbloede baarmoedermond. Ik lees een aantal dames die al voor de echo gaan. Dat is vroeg! Bij mijn vorige zwangerschap heb ik met 9 week een echo gehad en dat was wel wat vroeg, maar de echo dame bij de vl hield ermee op en nu kon het nog net op haar laatste dag. Helaas was de echo toen niet goed en was het vruchtje gestopt met 7 weken. Ondanks nog een controle echo in het ziekenhuis bij de gyn. zagen wij niet echt veel. Het was niet echt wat. Wij konden er niet echt iets van maken. Wat ik eigenlijk wel prettig vond toen. Ik ben benieuwd of jullie al wat kunnen maken van de echo! Groetjes Monique
Ladies ik ga afscheid van jullie nemen. Eind van deze middag heb ik een flinke bloedprop verloren. Gezien deze precies lijkt op de vorige MK weet ik nu voor 99% zeker dat het voorbij is. Ik ga morgen nog wel voor de echo om te zien of alles schoon is. Ik wil jullie langs deze weg onwijs bedanken voor jullie steun e.d. Tevens wens ik jullie alleen een hele fijne zwangerschap toe. De pijn is op dit moment geestelijk ondragelijk, 2 MK's in 5 maanden is gewoon niet te behappen. Girls geniet en dikke knuf Silla
Jeetje Silla, dit is echt ondragelijk voor jullie Meid ik wil je heel veel sterkte wensen en ik denk aan je!
Silla, lieve schat, IK wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies. Hele warme knuffel voor jou en je mannetje.
Lieve Silla, Ik wil je een warm hart toedragen en hoop dat je in deze tijd wat kracht en steun kunt vinden. Ik vind het onwijs klote dat dit gebeurd. Een dikke knuff Kus
Jeetje Silla, ik hoorde het net van Ninetje en wilde hier even komen zeggen dat ik heel erg aan je denk en je ongelofelijk veel sterkte wil toewensen. Dikke knuff!