tja das ook wel een goed idee..op markplaats..aangeboden: ROMMEL van MN ZOLDER...hahah zie het al staan..of OUDE PAPIERTJES en LEGE PENNEN...tegen elk aannemelijk bod. Ik heb het even vreselijk druk gehad hier op het werk...en ik was al bang dat is 6 pagina's moest lezen..tja iedereen lijkt wel naar de beurs behalve wij.. Wel laten weten hoe het daar was hoor..kunnen we ons ook nog bedenken van het weekend.. :-k Ik heb (nog) geen opruimwoede gehad...lijkt me idd heerlijk. gewoon lekker alles weggooien wat je niet hebt gebruikt de afgelopen jaren...heerlijk..ik kijk er al naar uit... Gisteren mensendiek gehad....we hadden het over de indalingsfase..het schijnt dat we als vrouw een hormoon aanmaken waardoor je de pijn na de bevalling niet meer zo kan herinnenren...klink best goed al zeg ik het zelf. Ook schijnt het zo te zijn dat vele van ons een soort muurtje om zich heen bouwen tijdens de indalingsfase..je bent niet meer zo bereikbaar voor opmerkingen en commentaar..je leeft in je eigen wereldje...dat klink weer wat minder..Manlief moesten we hier in ieder geval wel over informeren en het komt ook op de partneravond nog uitgebreid aan bod.. En nu het ergste...JE WARE IK KOMT naar boven.. holishit...dat wordt wat. Ik hebnu al medelij met mn lief...ik ben bang dat ik niet zo gezellig uit de hoek kan komen dan...OPROTTEN...of dergelijke dingen.. Het schijnt ook vaak voor te komen dat tijden het bevallen de vrouw schreeuw..IK GA DOOD..dat klink ook niet echt. Ook nog besproken over hoe we tegen de bevalling aan keken..nou ja ik denk er maar zo over..."het zal er toch uit moeten" dus veel keus is er niet..haha we zien het allemaal wel. Hebben we het al over thuis en in het ziekenhuis bevallen gehad....Ik ga voor thuis..(tja als het geen keizersnee moet worden dan )
Tja, ehm......en mijn man maar denken dat ik zo'n lief meisje ben, hahahaha.......mooi niet! Ja, dat lijkt me nou ook wel wat. Ach, maar is het ook niet zo dat mannen altijd een beetje weke mietjes worden bij zo'n bevalling en al die ellende die ze zien en horen het liefst zo snel mogelijk weer vergeven en vergeten? Haha.....denk niet dat we ons druk moeten maken!
Nou, gisteren inderdaad naar de 9-maanden beurs geweest. Erg groot was het inderdaad niet (1 hal). Konden we makkelijk in een paar uur overlopen. Het viel me gisteren met de drukte nog mee. Alleen had je later op de middag wel allemaal mensen van de huishoudbeurs die met van die boodschappenkarretjes op wielen rondliepen. Dat vond ik wel iets minder. Verder veel dingen gekocht. Er stond een stand met verkoop van lakentjes, dekentjes, monddoekjes etc. Hier heb ik o.a. 2 hoeslakens voor de wandelwagen gekocht à 1,- per stuk en 2 dekentjes (wit en aqua) (37,50). Deze stand is een echte aanrader. Verder nog allemaal kleine dingetjes gekocht (slofjes, schoentjes, etc.) Het eten is echt heel erg duur . Voor 2 broodjes, 2x chocolademelk en een brownie betaalden we 17,50. Vanavond alle folders etc. maar even doorlezen. Ik ga straks even alle 4 pagina's teruglezen.
Ik zou vanavond naar de beurs gaan, maar mijn mannetje is sinds dinsdag zo ziek als een hond. Om de kinderen nou naar oma te brengen en morgenochtend vroeg weer te halen omdat er eentje naar fysio moet, is mij teveel gehaast en geregel. Ik zal wel zien of ik misschien morgenavond kan en anders heb ik pech gehad. Baal er wel van, had me er erg op verheugd. Ik zou samen met m'n schoonzusje gaan. Vanmorgen naar de gyn geweest. Bloeddruk 120/65, perfect dus. Verder groeit alles goed en over 4 weken weer terug. groeten, Anja
Voor de dames die last hebben van sterretjes, (bijna) flauwvallen etc: RUSTIG AAN DOEN HE! Goed naar je lichaam blijven luisteren. Judy: Wat bijzonder om je kindje te kunnen voelen in je buik. Kan je man/ vriend de baby ook voelen op deze manier? Angel eyes: Verveel je je al een beetje. Wat doe je zoal overdag?(uitgezonderd op dit forum zitten dan he! ). Shelde: Wat een leuke kleuren voor de babykamer. Als het bij ons ook een meid werd wilden wij graag fucsiarose. Maar het wordt een jongen, dus is het aqua geworden. Moon: S6 met de zolderopruiming. Nu al last van nesteldrang . Doe je het wel een beetje rustig aan? Laat de dozen maar bij het trapgat staan, dan kan je hubbie ze wel naar beneden tillen. Anja: Wat balen dat je hubbie ziek is geworden. Beterschap voor hem! En natuurlijk voor jou...want jij moet hem natuurlijk lekker vertroetelen, of niet?
Hallo meiden, Ook ik ben mijn huis aan het opruimen, mijn beste vriendin wordt mijn kraamverzorgster en dan wil ik dat het hele huis keurig netjes is. Alle meiden op de beurs; veel plezier! Vanmorgen had ik voor het eerst een paar keer een harde buik, is dat wel normaal in deze tijd van de zwangerschap. Ik had het nog nooit meegemaakt maar mijn buik werd heel erg hard (ik lag nog in bed) dus dit was volgens mij wel duidelijk. Morgenochtend moet ik weer naar de huisarts dus ik hoop dat mijn bloeddruk nu wel weer wat gezakt is. Kus van Senna
Ik moet ook flink gaan opruimen in huis..we zijn ook nog bezig met allemaal kleine dingetjes in huis..dus dat opruimen komt nog wel. Vandaag veel te veel gesnoept..bahhhh!..voel me nu helemaal niet lekker! Ik kan niet meer veel snoepen..eet ook minder dan voor ik zwanger was..weet dat ik goed moet eten..maar ik moet nu even niet aan avondeten denken.. Op mijn werk moet ik nu ook rustiger aan gaan doen..moet op mijn werk ook fouilleren (dan moet je iedere keer door je knieen..werk in de beveiliging)..nou dat doe ik dus niet meer. Gister heb ik een keer gefouilleerd..had gelijk een rood hoofd en had vanaf dat moment heel de dag hoofdpijn en op een gegeven moment werd ik ook wit. Dus voor mij ook wat rustiger aan doen. Heb ook al een flinke toeter! Groetjes Viona
Velebaba, ben niet geweest afgelopen dinsdag. Ze belden nl op dat ze ingelopen waren met het afnemen vd tentames en dat ik dus niet meer hoefde te komen helaas. jammer maar volgende keer beter Ik heb nog een afspraak staan op 22 maart dus ben ook wel benieuwd naar jouw ervaring morgen En van de babyzaken, ken ik in Eindhoven alleen de Prenatal en de babydump
PFFFF.... terug van de beurs. Toch maar met de auto gegaan... file heen en file terug... deden we er nog ruim 2 uur over (en ik moest rijden). Nou zo'n beurs is niks voor mij. Ik heb er echt het geduld niet voor en al die irritante mensen met die tassen en karretjes... Heb alleen een knuffeldoekje en een muziekknuffel gekocht. That's it. Ben helemaal kapot en ga zo lekker vroeg naar bed. Moon, doe jij het een beetje rustig aan! En Senna, harde buiken kun je nu vaker krijgen hoor. Ik heb het vaak 's avonds of 's nachts als ik naar de wc moet.
Ik heb mijn fotoalbum bijgewerkt! Buikfoto's! En kinderwagen! Eindelijk is er van gekomen..sorrie voor het wachten Groetjes Viona
Leuke foto's Viona. Wij gaan trouwens ooknog naar de 9-mnd beurs. Wij gaan zondag en mijn mannetje gaat lekker mee en er gaat nog een ander stel mee die ook een kleine verwachten. Heb er zin in Ga me ook even orienteren bij de site van Kaatje Katoen want wij willen misschien katoenen (voorgevormde) luiers gaan gebruiken. Dus wat infor is dan altijd welkom Ik heb overigens ook al af en toe last van een harde buik. Soms sochtends als ik nog in bed lig maar soms ook wel overdag. Tis maar heel kort maar toch duidelijk als harde buik te herkennen. Patje, wat jij schreef over de bweegelijkheid van de kleine heb ik ook hoor. ALs ik 'm even een tijd niet gevoeld heb heb ik zoiets van kom laat eens wat van je horen. En als ie savonds of snachts in bed ligt te schoppen denk ik, ja nu mag je wel weer gaan slapen hoor Is wel een superleuk en intiem vindt ik om de kleine zo te voelen, ben blij dat ik een vrouw ben
Mooi buikje! Ik zag dat je tattoo hebt, blijft die een beetje mooi? Ik heb hem in me lies maar ben bang dat ie straks heel lelijk gaat worden.
Mooi buikje! Ik zag dat je tattoo hebt, blijft die een beetje mooi? Ik heb hem in me lies maar ben bang dat ie straks heel lelijk gaat worden.[/quote] Mn tattoo is wel wat groter geworden..maar tot nu toe is ie nog mooi..hoop dat ie straks ook nog mooi is..ik heb nog geen straie op mijn buik gelukkig..maar ja kan nog komen..want die zitten op vele andere plekken wel..
Oh ja kreeg vandaag nog van een passagier te horen: Ze vroeg wanneer ik uitgerekend was..ikke: in juni..zoooo flinke buik dan..die hankt aan einde op de grond... Tsss lekker positief..mn buikkie is hartstikke strak..en tja dat ie flink groeit kan ik ook niets aan doen..
Hoi,allemaal hier nogal lang niet geweest,gewoon geen goesting,ik denk dat ik met depressie te maken heb..... Ik ben ondertussen 25 weken zwnager van een meisje zij beweegt heel veel en schopt heeeeeeeeeel hard!We gaan haar Ezzieh noemen,zoals mijn man zijn moeder,het is een arabische naam.We hebben alleen maar een kinderwagen gekocht en paar bodies....en we moeten nog verhuizen naaar? nog steeds geen appartament gevonden in die stomme brussel....dicht bij het werk van mijn man.....rrrrr dus daarvan die depressie..... Ik hoop dat met idereen alles goedt gaat btw.die harde buiken en die trekkende gevoel en rugpijn en pijn in mijn bekken en heupen maakt me gek................en ja hoofdpijn niet te vergeten en mijn bloeddruk en tararara no end van die kwaaltjes
Hey siken , Jij hebt dus ook zon bewegelijke dame in je buik net zoals ik. Meestal zou je denken als je rustig bent dan voel je de baby het meest maar hier dus niet, sta ik net te tanken krijg ik van onder een paar schoppen tis maar goed dat ze nog niet zo groot is zal me een feest geven aan het einde van de zwangerschap
Poeh de mijne is ook af en toe erg bewegelijk..soms komt dat net niet goed uit..zoooo en dan zeg ik zachtjes: Doe is even rustig aan meissie! Maar ik vind het meestal een heerlijk gevoel als ik der voel bewegen!
Hey wat leuk om te lezen van de negenmaandenbuers. Gemengde gevoelens dus. Ben vandaag wezen shoppen in de stad. Heb die positie-tuinbroek bij de H&M gekocht, hij-is-leuk! Maar toen ik thuis kwam kon ik bijna niet meer staan en lopen van de pijn. Last van mijn bekken en (onder)rug. Na een poosje zitten alles wel weer oké, heb zelfs alweer aangeboden de was op te hangen... Hmmm, spijtig.... Vraag me af hoe dat zal gaan morgen op de negenmaandenbeurs. Er zal wel veel geslenterd worden. Ik hoop dat er genoeg zit-gelegenheden zijn. Of rolstoelen; dan mag mijn man me duwen, hihi! We zullen zien. Mag je ook eigen drankjes en broodjes meenemen? Het is wel errug duur zeg! En mijn man moet goed eten (hij sport veel). Nog meer tips over de beurs zijn zeker welkom. Wij gaan opzoek naar een draagzak voor de baby en ook op bij stand met lakentjes etc ga ik zeker even kijken. 1- is ook bijna niks! Ik check morgenochtend nog wel effe of er nog meer handige tips zijn binnengekomen. Nu lekker slapen. Trusten! -Ky-
Haaa meiden, Zo nu lekker uitgerust van de 9 maandenbeurs van gister, alhoewel ik nog wel vermoeide benen heb. Maar ach ik heb al weekend en ga het lekker rustig aan doen. Ik vond de beurs wel erg leuk moet ik zeggen. Niet zo heel groot maar groter had niet gehoeven aangezien ik het om half 3 wel gehad had. Leuke dingetjes bij de prenatal gekocht, schattige kleertjes en wat aanbieidngen van de zwitsal. Ook een superleuke luiertas voor maar 15 euro. Ben helemaal happy! Zet plaatje wel ff in mn album Dan ga ik me nu eerst maar eens even douchen een aankleden en daarna weer ff bijlezen op de site. Meiden die nog naar de beurs gaan, veel plezier!