@ Viona: Leuke foto's! @ Candijtje: Leuke luiertas, fijn dat je zo goed kon slagen! @ Ky: Ik hoop dat je een leuke dag hebt! @ Siken: Probeer een beetje aan jezelf te denken! Hier ook een bewegelijke dame zo nu en dan. Soms is ze een hele dag vrij rustig, de dag erna wordt ik aan alle kanten geschopt. Vandaag al weer 24 weken. Heerlijk altijd die vrijdagen. Vandaag weer een drukke dag. M'n vriendin komt zo uit Den Haag. Waarschijnlijk even naar de stad (Zeemand en Hema inkopen doen ) en vanavond gaan hubbie en ik naar een Cabaretier.
patje: vind je het gek dat je het niet trekt. Jeetjes wat een dagen als je zwanger bent! Ky84: leuk he dat bewegen wat je dan kan horen. Ja lachen he, heb medelijden! Jammer van de woning. Ik zal maar nu wel gaan inschrijven, straks zit je zonder kdv Kleine Jantje: ik kijk niet tegen de bevalling op. Alleen was de vorige en ramp en zei dat het er bij 1 bleef. Maar je vergeet het weer snel. Ik beval in het ziekenhuis aangezien ik bij de gyneacoloog loop. Ik wilde bij de eerste ook thuis maar werd medisch helaas. Ik zou het nu al prettig vinden om snel naar huis te mogen! Bloem79: ik vond het ook tegenvallen maar gisteren was het wel enorm druk heb jij het ff getroffen! Ik heb bij dezelfde stand ook die hoezen gekocht en hoeslakens voor de ledikant, lime en 2 fuchsia voor 11 euro. Senna: ik had gisteren pijn in bovenbuik en een harde buik. Misschien mijn ribben en plaats maken? Viona: ja wel rustig aan doen hoor. Ik ken dat mijn opruimwoede komt wel. Wel iedere x wat maar dan zijn we weer met iets anders bezig en dan heet dat weer prio. Gisteren een andere tvkast en de oude naar boven voor pc. Ja en dan alles anders neerzetten in de kamer. Heb ik allemaal niet gedaan dat kan ik niet. Maar nu moet er wel weer het een en ander netjes gemaakt worden en heringedeeld. Tja, en de babykamer staat nig te wachten. Mooie wagen en buik Siken: mooie naam ezzieh Candijtje: mooie tas
Over de 9maandenbeurs. Ik doe het nooit meer ben nog helemaal verrot. Dat was ook wel te verwachten ik moet ook veel liggen dat ging niet lukken. Wij wilde er met opening zijn ( ik rijden) maar 2 uur over gedaan om te parkeren. Voordat je de 9maandenbeurs gezien hebt is het al laat. Weinig speciale dingen en acties. Babynomade bv wil ik graag hebben maar is daar niet goedkoper. Wel lekker laten masseren in stoel. Ik heb me zwaar lopen irriteren aan trolleys over mijn tenen tegen enkels. Nog huishoudbeurs opgegaan voor mijn moeder wat een gekkenhuis wat dingetjes gekocht en aangezien mijn tasjes enorm zwaar waren wilde ik ook wel zo'n trolley ( ook al irriteerde ik me eraan) waren ze op! Om 7 uur waren we thuis ik kon niet meer lopen. Maar ik vind het het geld echt niet waard, helaas. Maar misschien is het anders als het je eerste kind is. En mijn vriend gaat echt niet mee naar zulk soort dingen anders had het wel handig geweest voor sjouwen. Ik heb wel aardig wat mannen horen klagen hahahahaha.
Tja ik heb het helemaal niet op die 9-maanden beurs. Mij krijgen ze daar absoluut niet naar toe! Goed weekend allemaal!
En dat allemaal omdat ik van het weekend jarig ben..poehhhhh..maar ja ik ben wel enorm benieuwd naar de cadeautjes!..hihi krijg ook wat dingetjes voor de kleine
Kleine Jantje, ik ben nog steeds getrouwd dik 2jaar na de bgeboorte van onze zoon, dus als het mijn ware aard meevalt! Die pijn vergeet je inderdaad helaas niet de gedachten die je erbij had. Toch weer houdt het niet. Trouwens de ware aard van je man/vriend komt ook wel naar boven bij de bevalling. Die van mij lag te piepen op de grond omdat hij zo'n pijn had in zijn rug door mijn rug te masseren! En in het ziekenhuis moest ie huilen, omdat ie niks kon doen om de pijn minder te maken (dat was dus wel weer lief). Na de geboorte was ie helemaal onder de indruk en trots. Terwijl ik meteen had van en wat is het? Siken, het is idd alweer een tijdje geleden. Doe je rustig aan meid! Prettig weekend allemaal! Knuffels Monique
Stelletje kletskousen! Viona; erg leuke foto's! En natuurlijk vast van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een leuke dag hebt! En die opmerkingen.. tja je kunt zwangere buiken niet met elkaar vergelijken. De een zegt idd nou je bent al bijna uitgerekend he, terwijl de ander denkt dat je pas 3 maanden bent Lekker laten lullen Spijkervrouwtje; dat herken ik goed ja hihi het ene moment denk ik, nou trap maar eens goed, en soms... maar ik ben ook erg blij dat we dit mee mogen maken! Siken; gefeliciteerd met jullie kleine meid, maar wat naar dat je je zo depri voelt. Ik hoop dat je wel iemand hebt om erover te praten? Ga anders even hiervoor langs bij je vk of HA want het zou juist een tijd van genieten moeten zijn (ondanks de standaard kwaaltjes). Ky; ik ben erg benieuwd hoe de beurs je is "bevallen" Was het leuk? Ik ga morgen met mijn mannetje. Candijtje; leuk die luiertas! Echt een mooie! Ik heb vandaag het kraampakket gekregen en er zat een luiertas in, hoef ik die iig niet meer te kopen Shelde; veel plezier vanavond! Naar welke caberatier ga je? Lailae; jammer dat de beurs je zo tegenviel.. maar ach, je bent weer een ervaring rijker Ster; jij ook een heel fijn weekend! Hier gaat het wel weer redelijk. Ik ben gisteren en vandaag wel gaan werken. Gisteren kreeg ik weer die sterretjes voor mijn ogen en toen heb ik een paracetamol genomen, daarna ging het weer goed. Ik ga maandag wel even praten op mijn werk over het eventueel minderen qua uren want steeds een paar dagen lekker werken en dan weer de ziektewet in schiet niet op. Morgen een dagje naar de beurs en zondag lekker een dagje relaxen! Iedereen een dikke knuffel! Liefs Manuela
Hallo lieve aanstaande mama's, I'm back in town, haha. Ik neem aan dat jullie zullen begrijpen dat het wat veel is om op jullie persoonlijk te reageren. Heb net namelijk 13 !! pagina's moeten bijlezen, pppfff. Maargoed, ik ben weer bij. Nog bedankt voor jullie lieve reacties nav mijn VK bezoek. De VK zei dus dat we over 3 weken een extra echo zouden krijgen, maar dat blijkt toch pas in week 32 te zijn. Het blijft dus nog erg lang spannend. Weekend Milaan was heerlijk. Lekker genoten samen met hubbie. Lekker geshopt rondom het Duomo plein. Er was volop uitverkoop, dus twee broeken gekocht met 80% korting! Het weer was heerlijk, lekker droog, beetje zon en warm genoeg om met jas open te kunnen lopen. Het centrum was dus prima, maar daaromheen vond ik er niet zoveel aan. Dan vind ik Parijs of Barcelona bijv. mooier. Maar we hebben wel heerlijk ijs gegeten. Maandagavond zijn we teruggekomen en toen ben ik bij mijn ouders in Almere gebleven. Zag het niet zo zitten om 's avonds eerst naar huis te rijden, een dag te werken en daarna weer terug naar mijn ouders te gaan. Nu lekker heerlijk een dagje met mijn moeder doorgebracht en woensdag lekker met haar naar de beurs geweest. Ook ik baalde wel van die rotkarretjes en merkte dat de beurs weer kleiner was in vergelijking met de andere jaren. Toch heb ik een reuze leuke dag gehad. We hebben bij de kruidvat stand nog een korte echo gehad (gratis) en twee foto'tjes meegekregen. Mams ook weer helemaal gelukkig en ontroerd haha. Maar ik zou idd wel zelf ook iets te eten/drinken meenemen want dat is wel duur. En je kan dus beter met de trein gaan dan met de auto, want er staan volop files en je betaalt veel parkeergeld. Tipje voor degene die besluiten toch nog te gaan dit weekend Nou, ik ga er weer een eind aan breien om even lekker te relaxen op de bank en mijn zwangerschapsdagboekje bij te werken. Fijn weekend allemaal, Liefs, Bibi PS Viona, fijne verjaardag
@ Manuela: We zijn naar Leon v.d Zande geweest. Was erg leuk, een kleine zaal... zo'n 100 man. Was echt lachen! Gisteren bij de Miss Etam geshopt. Ik wilde weten of ze de kleding die op de beurs was ook zouden krijgen, maar helaas. En op zo'n beurs heb ik geen zin om kleren te gaan passen enzo. MAAR ze hadden ook in de winkel 15% korting en ik heb 1 'tuniek' en 1 vrolijk gestreept shirt gekocht. Lekker vrolijke kleurtjes allemaal! En ik ben helemaal aan het babykleertjes shoppen. Vooral op internet... ik heb een dure smaak kwam ik achter. Ik vind Mexx en Esprit errug leuke dingen hebben. Schrok me alleen rot toen ik de prijs in de winkel zag. 25 euro voor een jurkje! Daar zijn ze binnen een maandje uit. En op MP kan je voor veel goedkoper zulke dingen kopen. En de meeste dingen zijn zo goed als nieuw. Vandaag waarschijnlijk kijken voor een box...
Nou wij zijn alweer terug van de beurs! We waren er om 11.00 uur, gewoon met de auto gegaan, geparkeerd bij de Arena en vanaf daar reden pendelbussen heen en weer. Totaal niet hoeven wachten gelukkig. Ik vond de beurs erg tegenvallen. Weinig echte aanbiedingen en je krijgt een hoop reclame/folders en andere rommel. We hebben wel een mooie Cosi-Bag gekocht met zak voor 19 euro. En wat gratis luiers en een paar sokjes gekregen. We waren er vrij snel doorheen en hadden het toen we gezien, naar buiten gelopen en daar stond al een pendelbus klaar, instappen en wegwezen. Dat was dus wel erg lekker, geen files oid gehad. Ik zou er niet snel nog een keer naartoe gaan, want daarvoor vind ik het veel te duur. Je bent 36 euro kwijt en dan ben je alleen nog maar binnen. Voor mij niet voor herhaling vatbaar dus, maar op zich was het wel leuk om een keer gezien te hebben. Ohja, en we hebben een paar mooie foto's laten maken door een fotograaf, die krijgen we gemaild dus ik ben benieuwd hoe die zij geworden. Ik ben benieuwd wie er nog meer waren vandaag! Daarna nog een paar boodschapjes gedaan, alle tassen met folders bekeken en nu even lekker forummen Liefs Manuela
Even snel een kort berichtje. Viona: alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet ervan, je hebt in elke geval heerlijk weer! Gisteren heeft mijn hubbie eindelijk ons hummeltje voelen schoppen. Fijn weekend all!
he shelde leuk hoor cabaret! leon is een goede vriend van me (((die gekke surinamer haha ))) heb met hem in een musical gezeten, en idd zijn shows zijn hartsikke leuk! ((( ik wil hem ook nog eens bijwonen))) Maar ben nu in limburg en carneval vieren dus is een drukke boel hier hahaha. Heb mijn mannetje voor een paar dagen thuisgelaten En ben nu al zo'n emo wrak hahh dus heb 2 uur lang gehuild toen ik vertrok (((zielig he ))) hahah Maar de kleine ging wel even mee op de hoempapa nummers (((tis al zo'n drukke in mijn buik. Ik ben dus niet naar de 9 maanden beurs geweest (((wat ik wel heel spijtig vind))) aangezien ik nu met vistie ben auhmm carnevalluhhhhhh 8) 8) zo weet ff niks meer te vertellen ga ff genieten van de rust en ff eten dus spreek jullie later weer kus nachtvliinder
Viona, gefeliciteerd met je verjaardag, geniet ervan! Hier gaat alles zijn gangetje, ik voel mij echt super goed! Mijn buik groeit ook behoorlijk hard, ik verbaas mij erover hoe snel dit gaat. Wel zei iemand vandaag dat mijn billen ook lekker groeien en dat vind ik weer een beetje jammer (na mijn zwangerschap er weer hard tegen aan). Groetjes van Senna
@ senna Hihi daar heb ik ook last van. Vorige x ging het ook op me billen zitten. Zal deze x ook wel weer.
Viona, gefeliciteerd met je verjaardag! Hier alles oke. Vanavond ga ik richting "Kikkerloo"aangezien mn man in een dixielandbandje speelt en vanmiddag al vertrokken is voor op de kar in de optocht te spelen. Nu spelen ze natuurlijk carnavalsmuziek Wel leuk voor 1 avondje hoor maar meer ook niet. Was gister bij de modeshow op de 9 maandenbeurs zo toen de muziek aanging, we zaten vlak bij de boxen, dat de kleine dat minder vond, die ging me toch tekeer in mn buik Zal vanavond ook af en toe wel feest zijn daarbinnen, haha. Bij de etos nog zwitsal zeepvrije wasgel en bodylotion gehaald was het 2e product voor de halve prijs. Ik heb nu zinkzalf, badolie, shampoo wasgel en bodylotion. Volgens mij is dat wel zat toch in iedergeval voor de eerste maanden dacht ik zo.... Manuela, leuk dat je een luiertas kreeg bij je kraampakket, die heb je ook al iniedergeval, wel een leuke dus? ik krijg mn kraampakket pas in de 7e maand. Van wat er op de site te lezen staat is dat ie in een plastic opbergbox bezorgd word. Ben benieuwd... @Senna, hihi ja die dikke kont heb ik volgens mij ook... Maargoed blijven we in evenwicht he ;0 Ondanks dat ben ik nog maar 4 kilo aangekomen. Wel netjes dacht ik zo.... Maandagavond weer naar de verloskundige, leuk wee rhet hartje horen ondanks dat ik de kleine goed voel bewegen is het toch altijd weer leuk die bezoekjes aan de verloskundige. Goed ik ga ook ff lekker lezen op het forum
Viona, Happy Birthday! Nachtvlinder, veel carnaval plezier Manuela, ik had dus precies hetzelfde bij de beurs... niet voor herhaling vatbaar. : Kunnen jullie goed slapen? Ik ben een buikslaper, maar sinds deze week ligt het echt niet lekker meer en wordt er geprotesteerd. Ik heb echt moeite met in slaap vallen. Op m'n zij ligt gewoon niet echt lekker. ' s Morgens wordt ik soms wel om m'n buik wakker, maar dan zit m'n buik ook niet in de weg zeg maar...