Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Voor alle carnavallers; heel veel plezier!

Hier een van oorsprong Oeteldonkse, maar ik ben een van de weinigen die er helemaal niks aan vind. Hihi mijn vriend zegt ook altijd dat hij me heeft gered ;)

Shelde, dat moeilijk slapen herken ik goed, ik heb er de afgelopen dagen ook veel moeite mee, lig veel wakker en kan dan slecht in slaap komen, ik slaap nog wel op mijn buik, maar dan wel een beetje scheef zeg maar. Ben benieuwd tot wanneer dat blijft lukken.
    Het schijnt er echter bij te horen; ik kijk regelmatig op www.vaderschap.org en dan bij progress om bij te houden wat er allemaal gaande is. Nu staat erbij: Van een lezer: "Moeder krijgt last van slapeloosheid. Ze ligt 's nachts ineens wakker en slaapt dan niet meer. Schijnt normaal te zijn in deze periode."

Liefs
    Manuela

2. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hahah ik d8 dat het aan de nacht diensten lag, van hem dat ik niet in slaap kon vallen... :( en dan lig ik echt tot 4 /5 uur wakker :( :confused:

maar ben ook een echte buikslaper, maar heb me al in het begin van de zw aangeleerd om op me rug te gaan liggen..tot zo ver gaat het prima en soms lig ik ook hal op me buik en een been omhoog en de rest van me buik onder een kussen :( (((vat je hem nog))) en dat ligt ook heerlijk, maar ja als ik dan me ogen open doe dan lig ik weer op me rug hahaha ;)

3. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Dan hoor ik ook bij die weinigen! :p Ik woon in Oldenzaal, 1 van de weinige steden boven de rivieren waar Carnaval een verschrikkelijk groot feest is. Al wekenlang... :rolleyes: Ik hou er helemaal niet van, dus dit weekend zit ik grotendeels binnen. :oops:

Shelde, ik kan ook niet echt meer op mijn buik slapen. Maar het went wel hoor, op je zij. En als je echt vervelend ligt kun je proberen om een voedingskussen naast je in bed te leggen. Kun je daar 1 been overheen gooien ofzo. ;)

Wij hebben nog getwijfeld over de 9 maanden beurs, maar als ik jullie allemaal zo hoor ben ik blij dat we de reis niet gemaakt hebben. :D

4. Niet meer actief

Hallo allemaal, we hebben een jarige?! GEFELICITEERD !

Ik ben nu effe wat minder vrolijk. Ach ja, 't zullen de hormoontjes wel zijn...

Gister op de negenmaandenbeurs geweest. Ik heb een hele leuke dag met mijn man gehad. Erg leuk even een dagje weg en samen met de komst van de baby bezig zijn.
    De beurs zelf viel inderdaad errug tegen! Eerst parkeren bij de Arena, daar in de wind en kou staan wachten op een pendelbus die vervolgens ontzettend vol werd gepropt! De meesten (vooral zwangere viel me op) moesten staand naar de RAI toe rijden. Alle huishoudbeurstrutten (escuses voor het taalgebruik) drongen voor om een zitplekje te veroveren en daardoor moesten de buiken staan (vind ik echt aso!).

De negenmaandenbeurs zelf was erg klein en erg druk. Erg weinig koopjes en aanbiedingen. De IkVader stand vond ik trouwens wel erg leuk! Wel veel informatie over geboortekaartjes verzameld. Maar helemaal niks gekocht, en dat voor twee mensen die graag geld uit geven...
    Na anderhalfuur, drie plasbeurten op de mannen-wc en twee broodjes en wat sap hadden we het wel gezien en zijn we even de huishoudbeurs opgegaan, maar dat trok ik echt niet! Al die duwende mensen en die k*ttrollies! Je breekt er echt bijna je nek over! En dan zeggen ze "ooh wat een mooi buikje heb je" terwijl ze je letterlijk aan de kant duwen om iets te kunnen zien. Mijn man werd helemaal opgefokt. Dus we zijn maar snel weer weg gegaan. In totaal zijn we er twee en een half uur geweest.

€24,- entree en €12,- parkeergeld voor een parkeerplaats een paar kilometer verderop is gewoon sneu geld. En dan heb ik het benzinegeld voor een retourtje Groningen-Amsterdam niet eens mee gerekend. Één ding scheelt: mijn man heeft zich heel erg keurig en geduldig gedragen waardoor we het toch nog erg gezellig hebben gehad.

Vandaag weer op en neer naar Amsterdam naar mijn vader en stiefmoeder. Mijn vader kwam net terug uit Marokko en mijn zusje (ook pas getrouwd), mijn oudere zus (bijna getrouwd) en ik hebben onze bruidschat gekregen :D .

Maar ben nu helemaal kapot van twee dagen op en neer reizen en ik heb net nog ruzie met mijn moeder gehad, mijn man is aan het werk dus ik ben het even helemaal beu! Bah!
    Sorry, dat moest ik effe kwijt.

Oja, slapen doe ik de hele week al slecht. We slapen tegenwoordig met zijn vieren in bed: mijn man, de baby, het voedingskussen en ik. Het is erg vol en ik kan maar geen houding aannemen. 's Nachts word ik wakker met een zeurende pijn in mijn onderrug en bekken. Verschrikkelijk. Ben ook al een paar keer 's nachts met dorst opgestaan en melk of thee gemaakt, maar als ik dan weer ga liggen komt het steeds weer om hoog (maagzuur). Pas na een half uurtje en een flinke ~burp~ kan ik dan weer gaan liggen.

De baby wordt trouwens steeds leuker. Voor het slapen gaan praat mijn man altijd even tegen de buik aan en daar reageert ze echt op! Dan begint ze druk te trappelen. Hij masseert de buik dan even en volgens mij vindt ze dat wel leuk. Hij in ieder geval wel. Hij probeert dan ook te voelen waar het ruggetje en waar de voetjes liggen.
    Echt schattig om te zien hoe dol hij nu al op haar is. Ik word er gewoon emotioneel van om hem als papa te zien. Maar ja, ik ben dan de afgelopen dagen ook wel een brok emotie.
    Hebben jullie dat ook zo erg? Ik blijf maar huilen! Van geluk, van verdriet en van emotie. Het houd niet op!

En hup daar ga ik weer! Tijd om te stoppen!

Alle carnaval- en verjaardagvierders veel plezier!

Dikke x Ky.

5. Viona: gefeliciteerd met je verjaardag

en voor de carnavallers onder ons have fun!

Ik lig nu lekker op bed met de laptop. Moet nu echt liggen van de pijn, morgen weer een shitdag. Ik heb een uitvaart dus emotioneel en fysiek ben ik morgen waarschijnlijk een wrak.

knuffel

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    He bah wat naar Lailae... heel veel sterkte morgen, dikke knuffel voor jou!

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Enne Ky; je zegt dat je je bruidsschat hebt gekregen... nu ben ik natuurlijk heel benieuwd wat dat is!

8. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Goeie morgen dames,

Ik kom net van de HA en alles was goed, mijn bloeddruk is alleen een beetje aan de lage kant, dus vandaar dat ik af en toe zo'n raar gevoel kan krijgen in mijn lichaam.
    Bloeddruk was nu 112/58 en ik ben nu 71 kg, dus ben nu 7 kilo aangekomen.
    @ Lailae, hihih, zulke lange dagen doe ik niet elke dag hoor, gelukkig niet.

Ik heb dit jaar voor het eerst geen carnaval gevierd, wel saai hoor. We zijn wel naar de optocht hier geweest, want die komt practisch bij ons langs de deur dus ik was zo weer thuis als ik het niet vol kon houden. Het duurde zo'n goed anderhalf uur dus ik kon het volhouden.

Verder zijn we dit weekend weer druk in ons huis geweest en zijn we nu bijna klaar met alles.
    Ik ga zo de lambrisering in de gang nog even aflakken, ja netjes op waterbasis, maar dat is alles hier in huis.

Ik kom zo nog wel even weer een kijkje nemen hier.

@ Viona, leuke verjaardag gehad?

9. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Zo, alle carnavalvierders weer met een alcohol-vrije kater aan het werk? Moet zeggen dat ik er behoorlijk weinig van meegemaakt heb. Normaal bij ons in de stad komt de optocht uit het dorp ernaast nog even door de winkelstraat denderen, maar het was verdacht rustig winkelen....

Ik heb ff een lang zeikverhaal, maar ik kan het hier ff lekker ongegeneerd kwijt.......

Verjaardag van mijn schoonmoeder gehad.....jeemig zeg! Misschien voor sommigen onder jullie nog wel bekend: mijn schoonzus is nu vier weken geleden bevallen.....schoonmoeder is alleen maar gefocust op haar kleinzoon, nou noem, het maar een obsessie! De laatste weken gaat het van kwaad tot erger. Zegt tegen ons dat wij maar veel bij haar langs moeten komen straks met de kleine, want ze ziet haar kleinzoon veeeeels te weinig enz enz....
    Nu wilde ze persé dat die kleine mee kwam naar haar verjaardag, maar dat zagen mijn zwager en schoonzus gewoon niet zitten....een doorgeeffeestje, terwijl die knul al vrij snel onder de indruk is van drukte om zich heen, ze vonden het nog iets te vroeg daarvoor.....
    Heeft ze al weken steeds gevraagd, "jullie nemen hem toch wel mee hè" weer zeggen, nee doen we niet......blabla.... Afgelopen week had de vriend van mijn schoonmoeder nog vanuit de achtergrond via de telefoon geroepen "moet ik de box nog opzetten voor zaterdag?" Neeehhheeeee....(waarom heeft ze uberhaupt een box?)

Komen we zaterdag binnen, wij hadden mijn zwager meegenomen, schoonzus en kleintje lekker thuis gelaten. Het eerste dat ze vraagt "Oh, hebben jullie hem toch niet meegenomen?" En dan alleen over "hem", schoonzus heeft gebaard, die is klaar... "nou, had toch gehoopt dat je hem toch had meegenomen...", denk dat ik dat wel zes keer gehoord heb.....

Frusty hoor.....ze maakt het zo moeilijk voor zichzelf, want wij hadden allemaal eigenlijk al helemaal geen zin in die avond, vanwege dergelijke uitspraken....

Wat dat betreft zie ik vreselijk tegen de kraamtijd op, ze verpest het zo dus ook voor mijn happyness.... Zij heeft zelf drie zoons en had graag een meisje gewild, zo erg dat ze mijn man in beginsel langer haar liet groeien en een keukentje/verpleegsterssetje en wat voor meisjesspeelgoed gaf als cadeautjes....

Nu krijgen wij een meisje.....oh jee, nee toch....ik moet genieten, maar zie zo op tegen haar houding en gedrag! Gelukkig is mijn man het met me eens, dus we kunnen op een gegeven moment ook grenzen leggen......maar hoe kan ze het verpesten zeg......bah!

Nou ja, soms denk ik ook wel, wat zeur ik eigenlijk! Dus:
    @ Lailae, sterkte vandaag, dat is pas echt shit!
    @ Ky, en daarom kom ik duis niet meer op de beursen! Vooral vanwege die gretige mutsen die met hele trolleys de hapjes en give-aways uit je handen trekken....zucht.... Enige voordeel: Je parkeert vlakbij de mega-prenatal, maar gut...die zijn ze aan het verbouwen, dus ook ellende....
    @ Manuela79/nachtvlinder: Wat een rare site, die vaderschaps.org.... Las dingen over "vrouw zwanger door vreemdgaan" en ze hebben het steeds over "een man zegt.." "moeder heeft..." en iedereen ingelogd als "guest"....mannen....veel onpersoonlijker, dat blijkt maar weer!
    @ Viona, beetje laat, maar alsnog van harte meid! Mooie cadeautjes gehad?
    @ Shelde: buikslaper, tja, hier nog een en het begint steeds lastiger te worden een andere prettige houding te vinden.....veel kussens verder lukt het aardig, maar in een 1.40 bedje is het behoorlijk vol nu ;)

Nou verder teruglezen geeft alleen maar een bericht van zes pagina's, ik ga maar even werken.... :oops:

10. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Hallo allemaal,
    Hoe is het hier? Ik kom hier nog wel vaak lezen, maar heb zelf nooit zoveel te vertellen. Over anderhalve week gaan we verhuizen. Dat verhuizen op zich zie ik niet zo zitten, maar als ik daar eenmaal zit, komt het helemaal goed. Heerlijk. Alleen balen dat ik er de eerste 3 weken geen internet heb. We hebben het te laat aangevraagd. En nu hebben we dus pas 21 maart internet. Moet ik 3 weken zonder zwangerschapspagina. Dat wordt wat.
    Verder alles goed hier. Het lijkt af en toe net of er een alien in mijn buik zit. Zo hard is ie dan aan het bewegen. Wel heel leuk hoor.
    x Linda

11. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Hoi meiden!

DANK JE iedereeen! Mijn verjaardag was erg gezellig!
    Heb leuke dingetjes voor mezelf en de kleine gekregen :D :D
    Voor mezelf: een mooie bruine leren tas, roze fotolijstje met een foto van ons en vrienden(waar we het van hadden gekregen) met best friend forever!, baddingetjes en geld :D
    Voor de kleine: roze rompertje, drie babypakjes, een shirtje, drie paar sokjes, mutsje, speeltje, aankleedkussen, dekbedje, boxkleed en bedonderleggertjes :D
    Dus de kleine is ook erg verwend!

Gister heeft aanstaande papa de kleine ook voor het eerst gevoeld en mijn buik zien bewegen..je moest die glinstering in zijn ogen zien..onbetaalbaar!
    Was ook waarschijnlijk mijn verjaardagscadeau van de kleine!Hihihi..

Was wel blij toen iedereen weer weg was...want ik kon me geen houding meer geven op de bank..mijn rug deed zeer joh..poehhh!

En tja slapen is ook niet meer altijd zo makkelijk..ben ook een buikslaper..heb me wel aangeleerd om anders te liggen..maar vannacht wilde ik ook inene op mijn buik liggen..maar dat gaat niet meer door die buik..en dan denk je oh ja ik heb een buik..hihi af en toe vergeet je wel eens dat je zwanger bent :oops:

Nou fijne dag nog allemaal, ik moet vanmiddag werken en ga dus nu even wat koken..

Groetjes Viona

12. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Leuk hoor Viona! Begrijp hieruit ook dat jullie gewoon verteld hebben dat het een meisje is?

Zijn er nog meer die het gewoon bekend hebben gemaakt? Wij proberen het goed voor onszelf te houden, maar het is af en toe zo moeilijk!

En vertellen jullie dan ook al de naam voordat het geboren is of is dat wel "geheim"?

13. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Hoi meiden daar ben ik ook weer ;)

@Viona
    Nog gefeliciteerd!

@Lailae
    Sterkte vandaag.

@Judy77
    Dat belooft wat zo'n schoonmoeder :(

@Linnepin
    Tot 21 maart geen zwangerschapspagina?
    Is er geen snellere oplossing?

@Shelde
    Wij hebben ook zo'n actieve baby ;)

Mijn hubbie heeft me afgelopen woensdag verrast :idea:
    Ik dacht dat 'ie moest werken, maar hij had woensdag, donderdag en vrijdag vrijgenomen. Kreeg een valentijnskaart met kaartjes om woensdag naar de 9 maanden beurs te gaan... Wij vonden het wel leuk om een keer te gaan. We hebben bij de Prenatal nog wat spullen van draakje gekocht, een tof t-shirt voor mij, een doomoo seat, slofjes van Bampidano en natuurlijk hebben we ook 2! Raffi tassen meegenomen.
    Na de beurs hebben we lekker gegeten bij de La Place.

Donderdag hebben we rustig aan gedaan.

En vrijdag zijn we naar Eindhoven geweest voor de echo bij Fontys.
    We hadden een afspraak om 13.00 en het bleek voor de examens te zijn.
    De echo zou 30 minuten duren, maar de zwangere die na ons zou komen kwam niet en toen kregen we i.p.v. 1 echo 3 echo's!
    We hebben dus anderhalf uur naar ons biebke kunnen kijken.
    Super mooi. We hebben trouwens nog steeds niet kunnen ontdekken of het een jongetje of een meisje is dus dat blijft een verrassing :D

14. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ja we hebben wel bekend gemaakt dat het een meisje is/wordt, we vonden het ook niet nodig om het geheim te houden. Is ook gemakkelijk voor cadeautjes enzo :p

Nee de naam blijft ook wel geheim..voor ons oo..want wij weten zelf niet eens hoe ze gaat heten..hihi.. :oops:

Groetjes Viona

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ linnepin

Alvast veel suc6 met overhuizen!

@ velobabe

Hihi dat was zkr genieten zo lang :)

@ viona

Wat leuk dat je mannetje haar nu ook gevoeld heeft.

Hier gaat alles goed.
    Nog paar daagjes dan eindelijk de echo.
    Ben erg humeurig misschien ook wel een beetje omdat ik in spanning zit.
    Ben toch wel heel benieuwd.. en ik ben niet zo beroerd als met de 2ling.
    Was blij dat ik zaterdag de 5wkn gehaald had, luchte wel iets op.
    Zo voor me diabetes op controle in het ziekenhuis.. geen zin in maar ja moet wel.
    Hoop dat ze tevrede zijn :)
    Verder voel ik me niet echt thuis bij oktober mama's is toch anders dan de band die ik met jullie heb 8)

Ik ga maar is wat doen hihi.

Liefssss

16. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hey meiden hier ben ik weer..Hier is het nig steeds carneval :) ((( mensen hebben een speciale vakantie ervoor))) en vandaag is degrote optocht en mijn tante loopt mee en ze hebben hele mooie pakken gemaakt dus ben benieuwd, zal wel foto's maken :)
    Maar die hebben het dus gister heel laat gemaakt hahah en ik lag al lekker op me bedje, ben in het andere boek van kluun gedoken " er komt een vrouw bij de dokter" dus die heb ik heerlijk zitten lezen..
    alleen zitter er best emo stukken in en dan gaan die waterlanders dan maar weer ;)

@ lailea heel veeeeel sterkte meid vandaag!

@judy pff weer een nieuw deel? :rolleyes: boh he ben blij dat ik mijn schoonmoeder ff heb gezegd waar het op staat, haha ik heb van die geen last meer, maar ze is nu heel ongeintreseerd in me....pff laat haar maar hoor...hoef ik niet vaak langs te komen :) en jij doe lekker rustig aan en als je geen zin heb in der doe je lekker de deur niet open in je kraamtijd... zeg je dat gewoon tegen je kraamverzorgster hahaha ga ik ook doen ;) Maar hou je wel rustig..

@ moon ben stiekem toch wel blij dat je band met ons beter is hoor haahah ;) en ik spreek volgens mij namens iedereen dat we het hartsikke leuk vinden dat je er ons weer bij betrekt! en gelukkig ben je nie zo misselijk als voorheen(((dat scheelt)))
    Oja heb het slabbetje en rompertje van feyenoord eindleijk binnen ;)

Ik wil heeeeeeeel graag weer naar huis, maar we gaan pas morgen, de beeb is onder de indruk van alle luide geluiden om zich heen en danst gewoon lekker mee met de hoempapa's :) en zat dus gister boek te lezen en het rustte op mijn buik, hahah heel die buik op en neer hahah echt een geinig gezicht.

nou ik laat jullie weer en misschien tot strakkies.. ik ga carnevalluuhh
    hihihi

sorry 8)

17. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ja, ik had gister hetzelfde, een dansend boek! Toch grappig.....

Ik doe ook wel rustig aan hoor, heb haar ook enorm genegeerd op die verjaardag. Korte antwoorden geven, niet ingaan op het hele oppasgebeuren en was heel strategisch tussen man en zwager in gaan zitten, zo van, dan zit ze ook niet aan mijn buik! Haha.... handig twee van die bodyguards naast me!

Carnavalvakantie, tja, het is wel rustiger hier op het werk, dat is duidelijk, hoewel hier in het dorp carnaval niet wordt gevierd, zijn allemaal op wintersport zonder sneeuw haha....

Heb nu wel een chagie collega tegenover mij zitten die het niet kan hebben dat ik, na mijn verlof, promotie ga maken, terwijl zij nu heel erg wordt tegengewerkt door onze directeur.....oooohhhhwwww.....gezellig! Ga zo lekker even in een andere kamer werken, hou niet zo van koude oorlogen, haha...

Dan liever hossen op de Havenzangers!

18. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    ohh viona mooie wagen hoor!

gisteren de hele avond de beeb gevoeld..wat was die druk zeg..pfff

ik heb een moedervlek op mn buik middenin..ter hoogte van mn borsten en navel....en die gaat wat pijn doen nu..hij wordt aan alle kanten uitgerekt natuurlijk.. ga toch maar aan mn vlos vragen of ie weg kan nog..miss. kunnen ze hem wegbranden..ik ben wel als de dood voor dat soort dingen maar ja zo is het eigelijk ook wat.
    Verder heb ik er ook een op mn hals...ter hoogte van iets onder waar je ketting hangt. mn mams zit al jaren te klagen dat ik die weg moet laten halen..ze zegt nu dat de beeb hier straks

shelde..ik vind de kleding hier bij de baby-winkel ook zoooo leuk..maar ja 70 euro voor voor een shirtje...tja als je dan rekend wat het kost per keer dat je het aan hebt vind ik het wel duur....miss. eens met hubbie samen gaan..haha die is altijd wel makkelijk in dat soort dingen.. :D

en eehh ik ben blij dat ik niet naar de beurs ben geweest zo te lezen.

Cadijtje veel plezier bij de vlos vanavond

Ky..wij slapen met zijn vieren.het duurde wel even bij mij voo rhet doordrong . :rolleyes: :D :) :) :)

judy..schoonmoeders.. :evil:

velobabe..wij hebben ook draakje van prenatal ;)

Druk druk hier op mn werk..dus ga meer gauw wat doen :oops:

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ nachtvliinder

Leuk he!
    Hihi ik heb ook bordje en eerst bestek.
    Staat op de beebie site.
    Geniet jij nog maar ff lekker!

Dikke knuffel

@ kleine jantje

Vervelend dat je moedervlek pijn gaat doen.

20. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Allemaal carnaval en de 9 maandenbeurs! Hier in het noorden geen carnaval en ook geen 9 maandenbeurs. Ik kan alleen maar zeggen, dat het lijkt mij leuk zo'n beurs, maar ik hou helemaal niet van drukte en duwen enzo, dus ik was ook gek geworden en hard weer weggerend.

Slapen kan ik meteen al niet meer op mijn buik. Ik ben altijd zo'n neergestort stripfiguur, maar nog 16 weken en dan stort ik mij weer in mijn bed. Het slapen op mijn zij heeft even geduurd, maar nu wil het goed hoor. Ik heb een voedingdkussen naast mij en een gewoon kussen tussen mijn benen (moest van de fysio). Op mij rug ;iggen wil nu steed sminder. Dan wordt ik meteen weer geschopt en moet ik weer naar de wc.

Klein mannetje is ziek. Hij heeft net alles er onder gespuugd en hangt wat op de bank tv te kijken. Afgelopen weekend waren we allebei gevloerd. Erg verkouden, zere keel en veel spierpijn, ook in mijn buik. Bah niks aan. Ik was voor het eerst zat van het zwanger zijn. Nu vind ik wel weer best. Holtes en keel doen nog zeer, maar het gaat vanzelf weer over (hoop ik).

Goed weer genoeg gezeurd ik ga maar weer eens thee zetten en op de bank hangen.

Liefs Monique

Deel Deze Pagina