**Moon.. Gelukkig maar..klinkt veel beter! En tja dipjes en maagzuur horen er gewoon bij..al zijn ze echt niet fijn. Ik vind de maagzuur de ergste kwaal Ben ook wel nieuwschierig of het misschien een tweeling is..Nog heel even wachten Zou wel heel erg toevallig zijn..
Ja die maagzuur is echt vervelend. Nam gisteren een rennie maar na hem in me mond gedaan te hebben heb ik hem er uit gedaan. Werd er zo misselijk van. Ja nog heel even hihi maar lijkt zo lang 8)
Ik neem ook af en toe een Rennie in...maar vind ze op dit moment ook erg goor. Als ik melk bij de hand heb drink ik melk..helpt bij mij ook super! Misschien ook wat voor jou als je er last van heb?!
Moon, bij mij helpen de maagtabletten van Kruidvat. Smaken naar vanillie... vanilevla zou ook moeten helpen. Een een broodkorst...
Nou net weer terug van de VK en alles is goed Had een goede bloeddruk en het hartje vd kleine klopte goed. Begin alleen wat last van mijn rug te krijgen maar daar is weinig aan te doen zei ze. Als het echt erg wordt kan ik naar een fysio. In de gaten houden dus maar, want als ex-hernia patient ben ik nogal huiverig voor rugklachten Verder zondag naar de beurs geweest en ik vond het een leuke beurs. We zijn met z'n 4-en geweest, dus de rij en parkeerkosten gedeeld en we hadden de kaartjes in de voorverkoop gekocht dus ik vond het best meevallen. Verder vond ik het ook goed geregeld hoor met het parkeren bij de Arena en dan de pendelservice naar de RAI. Nog wat leuke lakentjes en een lamp gekocht. En een starterspakket van Kaatje Katoen want wel willen katoenen luiers gaan proberen Verder nog een truitje bij miss etam en een witte en bruine buikband bij de prenatal. Daarna lekker ge-Mac-t op de terugweg. @ Shelde vervelend he als je niet meer in je favouriete houding kunt slapen. Ik slaap nl niet op mijn buik maar op mijn zij met dan vaak 1 been hoog opgetrokken maar dan wordt er ook flink geprotesteerd binnenin En ik heb trouwens ook al kleertjes via MP gekocht, scheelt echt superveel! Ben benieuwd krijg ze deze week binnen @ Velobabe leuk die echo van 1,5 uur. Ikmoet nog wachten tot 22 mrt dan mag ik ook naar de Fonteys. Nu maar hopen dat er bij mij ook iemand afzegt @Judy wij zijn ookniet zo goed in die echo's hoor Ze vertelden ons dus ook wat het was. Wij naderhand thuis de echo bekijken maar dan valt het niet mee om het te ontdekken. @ Candijtje balen meid lekker rustig aan doen hoor! En nog gefeliciteerd met je prijs! @ Joann zitten er ook nog leuke kleertjes bij En ik ga even de tv aanzetten voor dat verhaal over dat baby-tje ben nu toch wel benieuwd. Tot later
Wat vervelend he, om voor de kleine te shoppen. Vandaag met m'nmoeder naar de stad geweest en bij Villa Happ was 70% korting. Ik heb voor volgende winter een sjaal, wantjes en mutsje gekocht. Heerlijke kleurtjes, en bij elkaar 6 euro. Helemaal leuk dus! Via Marktplaats heb ik dit weekend 11 stuks kleding gekocht (vooral Mexx) voor 30 euro incl. verzenden. Het gaat morgen op de post. Ben benieuwd, het zag er heel mooi uit allemaal. Echt vervelend, shoppen voor de kleine!
@ spijkervrouwtje; er zitten heel veel leuke dingen bij in allerlei maten. gelukkig kunnen we een deel alvast aan ons neefje geven. sommige dingen zijn volgens mij nooit gedragen. van de 12 vuilniszakken was er in totaal maar 1 voor meisjes. dat ik goed gegokt door onze vrienden. We hadden ook nog 4 plastic tassen van mijn zus gekregen met kleding. Tevens zaten er ook handdoeken en spuugdoeken bij de pakketjes, die zijn ook altijd handig Inmiddels is de babykamer leeg, morgen gaan we het bedje in elkaar zetten en de muurdecoratie ophangen. ik heb alles zelf gemaakt. zodra het klaar is zal ik foto's plaatsen. nu nog hopen dat mijn zwager de slaapbank wil hebben, anders moeten we hem op marktplaats zetten of zo. groetjes Jo-Ann
Hallo allemaal! He Joann : we zijn dezelfde dag uitgerekend! Spannend! Spijkervrouwtje: wat fijn dat alles weer goed was bij de VK! Wij hebben gisteren een meisjes naam verzonnen, echt heel erg leuk en origineel (kan het even niet opschrijven omdat mijn vriendin mogelijk meeleest en het een verrassing moet blijven). Nu nog een leuke jongensnaam bedenken (we weten nog steeds het geslacht niet namelijk ).
Hoi Allemaal, Hier gaat het wat beter, alleen nog een zeer keeltje en daar hielp een dagje kleuters ook niet bij. Maar morgen tot nu toe nog rust, dus daarna zal dat ook wel weer over zijn. Mannetje is trouwens wel weer beter alleen nog erg moe. Maar dan moet je ook maar goed slapen 's nachts en niet steeds wakker worden! Candijtje, ik hoo pdat je bloeddruk zakt meid. Je kunt er helaas weinig aan doen. Maar die kaartjes is natuurlijk wel even een lekkere opsteker. Ik hoop dat jullie er een leuke tussen kunnen vinden. Zelf kan ik nog geen leuke vinden. Wil graag dat ie een beetje past bij de vorige, maar ja dat is dus tot nu toe niet echt makkelijk. Joann, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE BRUILOFT! Ik had het helaas even niet door, vandaar nu pas de felicitaties. Fijn dat jullie dag zo leuk was. Ik vind nog steeds onze bruiloft het leukste feestje dat we ooit gehad hebben. Ik hoop dat dat ook nog heel lang zo blijft. Ik begin mij wel een beetje een oud wijf te vinden met al die berichten van de pasgehuwden. Wij zijn straks alweer 4 jaar getrouwd. Dus wie is er ook al wat langer getrouwd? Misschien vinden jullie wel dat 4 jaar nog niks voorstelt, maar we zijn al wel bijna 12 jaar een stel. Oke daarmee maak ik mijzelf niet jonger. Simone, blijf maar lekker bij ons. Lekker knus en vertrouwd. En met jouw buik ook geen verkeerde plek. Ik verkijk mij er elke keer weer op hoe dik die buik van mij al wordt. Snel maar weer eens een foto maken en plaatsen. Knuffels voor iedereen Monique
Hey meiden, hier ook weer even een berichtje van mij... Joann; nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Je zag er prachtig uit en wat een leuk idee van al die kleertjes Candijtje; rustig aan doen hoor, echt balen dat je bloeddruk zo hoog is, maar wel gefeliciteerd met je prijs! Helemaal super zoiets Lailae; nogmaals gecondoleerd.. het hakt er altijd flink in zoiets, dus veel sterkte voor jou en je familie. Moon; ik vind het ook erg leuk dat je lekker hier blijft... je buik misstaat iig zeker niet hier Jammer dat je maagzuur hebt, maar probeer idd vanillevla/yoghurt of wat droge crackertjes. Dat helpt vaak wel. Judy; balen dat je zo lang moet wachten tot je actie kunt ondernemen en meer weet... helaas bestaat half nederland uit pure bureaucratie dus daar ontkom je jammer genoeg niet aan. Wel fijn dat die andere zaken zijn goedgekeurd! Bloem; jij bent lekker los gegaan met spulletjes kopen zo te lezen! Heerlijk he Cindy; wat is een cerclage? Spijkervrouwtje; fijn dat alles weer goed was bij de vk! Doe je rustig aan met je rug? Shelde; leuk joh, voor zulke prijsjes te shoppen! En ik ben benieuwd naar je bestelde kleertjes van mp! Ster; jij bent ook een mooie, ons een beetje blij maken met een dode mus Eerst zeggen dat je een prachtige naam hebt verzonnen, en het vervolgens niet zeggen hihi Suske; fijn dat het weer wat beter met je gaat! Enne je bent geen oud wijf hoor, jij hebt gewoon de ware al lekker op tijd gevonden! Is ook veel voor te zeggen hoor Klein Jantje; gek idee is dat he... dat zo'n kleintje nu al zo sterk is om je zo'n trap te verkopen hihi Ik schrik ook wel eens en meteen geniet ik dan, trappel maar goed hoor, laat maar weten dat je er bent Al baart het me ook zorgen voor over een paar maanden, wie weet houden we er wel een paar gebroken ribben aan over Ik heb ook de foto's bekeken van het meisje dat met 22 weken is geboren, ik moet zeggen dat ik het er erg eng uit vind zien... gelukkig is (naar omstandigheden) alles goed. Gisteren en vandaag heb ik een gesprek op mijn werk gehad ivm met zwangerschapsklachten. We hebben nu besloten dat ik iedere dag om 16.00 uur naar huis ga. Ik werk normaal van 8.45 - 17.30 dus dat is wel erg lekker, die uurtjes die ik weg bent ga ik de ziektewet in en ik moet nu dus ook 6 weken voor de uitgerekende datum stoppen. Ik vind het erg vervelend want voel me nog steeds schuldig naar mijn collega's/bazin/werk toe. Maar ja, iedereen blijft maar zeggen dat ik me niet schuldig hoef te voelen en dat ik nu aan mezelf en mijn kindje moet denken. Goh zouden ze dan toch gelijk hebben? Hopelijk werkt dit zo en heb ik hierdoor wat meer rust in hoofd en lijf... Verder heb ik van het weekend HET geboortekaartje gevonden! We hebben een modeldruk aangevraagd om eens te kijken hoe het er in het echt uitziet, maar als ie net zo mooi is als op internet, gaat dit hem worden en kunnen we een bestelling gaan plaatsen want vriendje vind hem ook geweldig! Jeeej Allemaal een dikke knuffel Liefs Manuela
@ manuela Moet je je niet schuldig om voelen. Als het niet gaat dan gaat het niet. @ monique Ben heel benieuwd naar je buik!
joann proficiat met je huwelijk, leuk verzonnen die kleertjes. suske valt toch wel mee, wij zijn donderdag 7 jaar getrouwd en in juni al 18 jaar samen. maar ik ben dan ook echt wel wat ouder. candijtje bij mij was de onderdruk 3 weken geleden ook 90, afgelopen week gelukkig toch weer 80, dus wie weet. Leuk zeg zo'n prijs winnen. verder gaat hier alles goed, carnaval weer overleeft, morgen gaan we hier puinruimen.
Geldt dit voor iedereen? Mijn bloeddruk was de vorige keer 145 (dacht ik) om 90. Dus een hele hoge onderdruk. Voor de zekerheid heeft ze het toen nog 2 keer gemeten, maar er verder niets van gezegd. Bah, nu maak ik me daar wel een beetje naar over hoor. Gelukkig heb ik maandag weer een afspraak, kijken hoe hoog 'ie dan is.
Hoi Clau, ik zou me er niet al te druk om maken hoor.. (makkelijker gezegd dan gedaan )maar anders had je vk er wel wat over gezegd! Gewoon maandag even vragen.
Ik had de laatste keer juist de laagste bloeddruk van alles keren. Volgende week mag ik weer, ben benieuwd! M'n moeder heeft te hoge bloeddruk gehad bij haar zwangerschappen en moest weken zoutloos eten. Blegh, moet er niet aan denken! Als de VK er niks over gezegt heeft zal het wel meevallen! En anders even navragen!
leuk dat we allemaal volgende week weer naar de vlos mogen..ikke ook al...heb er nu wel zin in want voor mn gevoel al lang terug. Ik ben al 3 dagen onwijs moe...voel me een beetje ..tja weet niet..geen puf in mn benen zal ik maar zeggen..niet ziek ofzo...zal wel weer overgaan. en eehhh...31 mei 2000 getrouwd hier hoor...dus we zijn niet allemaal kort getrouwd.. al weer bijna 7 jaar gisteren spagetti gegeten..beehh het was wel erg lekker maar het zakte maar niet..geen maagzuur maar het wilde gewoon mn buik niet in leek wel. bah voor mij geen spagetti meer :x het schijnt idd te helpen om een melkprodukt te drinken/eten als je last van maagzuur hebt....het hielp iid geval niet tegen mn spagetti verder kwam mijn hubbie gisteren met goed nieuws...zijn baas had hem over ouderschapsverlof ingelicht wat ie aan salaris zou moeten inleveren als ie een dag minder ging werken....en hij vond het wel meevallen... zeker ten opzichte van wat de kinderopvang anders kost heeft hij nu echt het idee om 4 dagen te gaan werken gedurende die ouderschapsverlof periode dan..haha..daarna zien we we weer Ik ben zoo blij..... nu alleen de dagen nog plannen dat is lastiger... ik heb nu altijd vrijdagmiddag vrij...kan daar de hele vrijdag van maken maar kan ook bijv de donderdag nemen natuurlijk..vrijdag is heerlijk stil hier dus dan kan je lekker productief werken eneehhh..op vrijdag gaan ze op tijd naar huis
@ Clau, geen idee hoor of dat bij iedereen zo is.... Mijn ouders hebben allebei last van hoge bloeddruk dus het zit wel een beetje in de familie. De afgelopen week heb ik ook 6 dagen gewerkt en ik was bij mn 4e dag al helemaal op en toen moest ike r nog 2. Normaal gesproken doe ik mn vrije dagen wat hh werk maar heb alleen maar geslapen. Dus voor mij is een pas op de plaats wel goed. Hoewel ik het ook wel erg vervelend vind voor mn collegas hoor, en ik het wel lastig vind om smiddags echt even naar bed te gaan. Maar goed het gaat om die kleine he dus ik ga braaf even liggen @ Manuela, wat leuk joh dat jullie het juiste kaartje hebben gevonden. Gaaf hoor, nu de juiste naam nog he das denk ik ook wel lastig, zeker zoals het er bij ons aan toe gaat.. hihi
Wij hadden na een week of 4/5 al beide namen klaarliggen. We willen er nog wel een keer serieus over spreken zodat we er helemaal zeker van zijn dat dat ze ook daadwerkelijk gaan worden, maar we waren er dus al snel uit. Wel fijn. Maar ik lees dat vele al bezig zijn met het kaartje. Wij hebben ons er eerlijk gezegd nog geen seconde in verdiept . We hebben wel dit weekend de kinderwagen en de maxi cosi opgehaald. Zo'n leuk gezicht om te zien hoe hubbie en mijn vader samen e.e.a. in elkaar zetten. Het is echt heel mooi geworden, en de maxi cosi past er ook goed bij. We waren ook van plan om de accessoires aan te schaffen, maar ze hadden niet alles in de kleur die ik wou. Ik heb begrepen dat dit wat invloed op mijn hormoontjes heeft gehad . Scheen nogal sjaggie geweest te zijn. Ach, we hebben nog even, dus komt vanzelf wel goed. Ik heb het de laatste tijd wat druk met van alles en nog wat. Probeer het qua lezen wel bij te houden, maar het lukt alleen niet om op iedereen persoonlijk te reageren. Denk wel aan jullie hoor! en leef ook met jullie mee. Veel liefs, Bibi