Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Och, dat valt wel mee....je bent jong en je wilt wat! Nu bijna 30, netjes getrouwd en zwanger.....ben dus eigenlijk best braaf, maar heb wel genoten van de "jonge jaren"! ;)

2. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ik ben ook al een paar keer gebeld..heb voor verschillende dozen gereageerd. Ik ben denk al zo'n drie keer gebeld.. Een keer voor zo'n abonnement, voor een telefoonabonnement en voor een aanbieding voor een energieleverancier.

Dus kijk maar uit..ik heb overal nee op gezegt..je moet echt je voet bij stuk houden..anders heb je straks iets wat je helemaal wil hebben.

3. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    @ Mijnimeel, je hebt het er idd druk mee. vervelend zeg van je rug. Hopelijk kom je met je vakantie even lekker tot rust.
    @ Kleine Jantje, ik heb er ook last van hoor. Ik kom zooooo moeilijk mijn bed uit. Als ik vrij ben maak ik er ook nog ff lekker gebruik van zolang het nog kan. (Hoop dat alles goed is met je schoonzus)
    @ Anja, jij ook al zo druk. Ik zou vanavond maar lekker vroeg naar bed gaan. Veel sterkte/plezier morgen.
    @ Ky, die vent snapt er dus echt ff helemaal niets van :evil:
    @ Joann, leuk hoor al die foto's, en wat een hoop kleertjes zeg :confused:
    @ Viona, ik hoop dat alles goed gaat met die vriendin en haar baby. Gelukkig is er medisch al veel mogelijk, maar net als jij hoop ik dat die kleine nog wel even lekker blijft zitten hoor.
    @ Moon, veel plezier morgen met met je echo. hoop dat alles goed is.
    @ Sandra, vervelend zeg die telefoontjes. Gelukkig ben ik nog niet gebeld. ik hoop dat dat zo blijft.
    En dat is ook belangrijk toch?

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    mijnimeel; een heeele fijne vakantie gewenst!

Klein Jantje; fijn dat het stress-werk weggewerkt is. Nu zorgen dat er geen stress-werk mee bij komt! Klote van je schoonzus zeg, ik ben zelf ook van de trap gedonderd (op mijn kont) en dat was even flink schrikken, maar die baby heeft de beste airbag, nou ja, aquabag ter wereld ;)

Anja; alvast van harte gefeliciteerd met jullie kleine/grote man! Al 4 jaar.. gaat snel he?! En wat een drukte bij jullie thuis, maar ja, dan schiet de tijd lekker op toch!

Ky; wat een lullo's lopen er toch rond zeg.. niet meer naar luisteren en geen discussie mee aangaan als je vermoed toch tegen een muur te praten.

Joann; wat een leuke foto's zeg!

Viona; hopelijk gaat alles goed met de baby die net geboren is... lijkt me toch wel schrikken als het zo vroeg komt!

Moon; gelukkig gaat het goed met je, en lekker rustig aan doen nu hoor.. ;) En natuurlijk heeeel veel plezier morgen bij je echo!

Shelde; balen dat je niet lekker bent.. heb je een griepje onder de leden?
    En ik ben idd ook al gebeld een tijdje terug, ook gezegd dat ik geen interesse heb.

Vanochtend naar de vk geweest, alles was goed (bloeddruk 120/70 nog steeds) en ik heb een briefje meegekregen waarin mijn dringend werd geadviseerd minder te gaan werken. Deze kan ik dus aan mijn arbo arts geven en kan ik dus om 4uur lekker naar huis toe. Ik moet zeggen dat dat erg veel goed doet, ff bijtanken ipv om half 7 thuiskomen en dan nog moeten koken etc.
    Verder weer het hartje gehoord en die was behoorlijk sterk, zo sterk dat de vrouw in de wachtkamer zei, toen ik wegging... nou ik hoorde hier het hartje! Zelfs boven de radio uit! :)

Verder wil ik even zeggen dat ik heel trots ben op mijn vriendinnetje, zij leest hier "stiekem" mee en mop; ik ben trots op jou!

Liefs en een dikke knuff voor jullie
    Manuela

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ohja, en een foto van de wieg (die echt kan wiegen) staat in mijn album. Jaja met ballonnen voor de katten ;)

6. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ik vind het werken met mijn ochtend diensten ook erg zwaar, kan bijna niet mijn bed uitkomen..
    Met mijn ochtenddiensten moet ik er ook om half vier eruit..ja half vier 'smorgens.
    Ik doe wel enorm weinig..zeg eerder bijna niets..maar toch..is het enorm vermoeiend. Maar ik probeer het toch vol te houden. En ik denk ook zo..ik hoef nog maar twee roosters te werken en dan heb ik alweer zwangerschapsverlof :(
    'sMiddags ben ik wel lekker vrij :D Maar dan slaap ik :(
    Poeh en vanaf zaterdag moet ik vier ochtendiensten werken..ik zie er echt tegen op. Maar gelukkig is dat maar 1 keer in mij rooster.
    Dus dat word veel slapen! :(

7. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    zoo mama's daar ben ik ook weer :)
    heb nog niet alles gelezen, dat doe ik morgen wel ff, maar heb ernstige last van ''nesteldrang'' :(
    alles moet schoon en een ander plek :( pffff me vent is niet blij met me hahahah

daarbij komt ook dat ik wel een heel antiek babykamer heb, ((28 jaar oud)) maar dat het bedje heel lang bij mijn '' lieve'' schoonmoeder
    stond, wat blijkt het is geen veilig bedje meer spijlen komen niet tot aan aan het einde van de grond conclusie het is geen veilig bedje..en kunnen we nu nog naar een ledikantje gaan zoeken :evil: :evil:
    maar goed ook beetje eigen schuld he :oops:
    maar dat werkt mijn lieve hormonen oook niet mee :)

ben wel blij dat ik weer thus ben van al dat gecarneval, weer thuis bij mijn kanjer!
    en de kleine is nu weer een stuk rustiger sinds we thuis zijn..
    voor de rest heb ik niks te vertellen eigenlijk haha

jaaaaaaaaaaaawelll heb morgen pretecho!

spannend alleen het is jammer genoeg laat in de middag, maar maken er gelijk een dagje delft van :) dus morgen gaan we ook lekker shoppen :)
    haha dus morgen neem ik ff alles door en reageer ik ff op iedereen

kus nachtvliinder ;) [/img]

8. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Goedemorgen allemaal,

@Manuela, wat fijn dat alles zo voorspoedig ging bij de VK. Wel lekker hoor wat eerder naar huis. En wat zal jouw vriendinnetje blij zijn met jou.
    @Viona, kan mij voorstellen dat je moeite hebt met opstaan, half vier :confused: . Ik heb al zeeer veel moeite met half zeven. Wordt met de dag erger lijkt wel.
    @Nachtvlinder, heeel veel plezier vandaag met je echo. ga maar lekker van je kleine genieten vandaag.

Ik ga vandaag weer lekker naar mijn werk. Wordt vast weer gezellig, want we hebben het momentel gelukkig niet zo druk.

Fijne dag allemaal.
    Liefs,
    Bibi

9. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    @Anja..ben blij dat ik niet de enige ben die al zon 10 kilo is aangekomen..inmiddels krijg ik wel een buikie ;)

@Ky...wat een collega...grrr die snapt niks van ons vrouwen en heeft vast nog geen zwangere vrouw in huis gehad moeten we maar denken..

@joann gefeliciteerd hoor meid...en tja graas en kalf...hoe hebben jullie elkaar gevonden..dat moet in een weiland geweest zijn :D

@Judy..leuke baan heb jij..lekker lunchen..hummmm

@Viona..ja daarom worden we toch ook steeds gecontroleerd bij de vlos..ik maak me niet teveel zorgen dat het er zomaar te vroeg uit zo komen hoor...ik vertrouw maar op de vlos en je kan er verder weinig aan doen. Wel naar voor die vriendin van je vriendin..hoop dat het wel allemaal goed komt.

@shelde..nee ik ben niet gebeld...wat oneerlijk ..jij wel... :evil: ..haha misschien maar beter ook want ik hou er ook niet zo van.

@Manuela..mooie wieg hoor..ook zon ouderwetse..heb je er ook zelf in gelegen? en die balonnen is wel een goed idee

@Nachtvlinder..veel plezier vandaag en hoop dat je een leuke dag hebt en mooie echo natuurlijk

Oh ja mn schoonzus gaat goed..ze kan alleen moeilijk zitten van de pijn maar ja dat is te verwachten. het kan alleen maar weer beter worden dus ze moet maar rustig aan doen. Ze had wel het idee dat haar evenwicht wat verstoord was..ze had de gordijnen gewassen en ging die ophangen (tja 3 weken voor mij uitgerekend dus ik weet wat er gaat komen nu :confused: ze heeft dus al echt schoonmaak zwngerkwalen..) en toen stond ze op zon klein trapje en viel al bijna eraf...mag ze dus niet meer doen van zichzelf..maar ja het is ook zon doe maar mensje dus dat zal nog wel tegenvallen (ook met nog 3 kinders in huis).

Een kennis is 6 weken voor mij uit...die krijgt nu echt zon buik en uitstekende kont (hoe moet ik het anders omschrijven) ze zei ook dat het nu echt zwaarder begon te worden....nog maar 10 weken voor haar te gaan...wat gaat het snel he....allemaal nog even genieten hoor van die dikke buik...!

Ik ga ook best vaak met mn hand over mn buik..voelt wel wat overdreven maar vind het gewoon prettig...maar heb liever niet dat iemand het ziet..niet dat ik me schaam maar ik weet niet wat ze dan denken..stom maar het is wel een beetje zo..moet miss toch nog wat wennen.

Heb mn ma gevraagd of ze wil winkelen vanmiddag..werk naast de stad en heb vanmiddag vrij en zij ook)..ben benieuwd..

Nu maar weer even werken...tot later..

10. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    @ nachtvlinder.......spijltjes niet helemaal tot de grond? Ehm, ikke niet snappen......gaat toch om de afstand tussen de spijltjes? Nou ja, ik zal wel iets missen deze ochtend, had al geen zin om op te staan, dat belooft veel goeds voor vandaag....
    Maarrrrr.....have fun in Delft, ff laten weten hoe het wat hoor!

@ Moon: JJJJOOOOOOOEEEEEEHHHOOOOEEEEE de grote dag is aangebroken, hoe laat mag je? Ik ben nu al heel hard voor je aan het duimen dat er een waanzinnig gezond en mooi kindje te zien is!

Wij zijn aan het wachten op een kennis die eergister was uitgerekend.........we willen graag onze naam beslissen, hebben nu nog diverse opties, maar willen niet te dicht in de buurt van hen zitten......dus als die nou ff bevalt....dan kunnen wij ook wat gerichter tegen onze kleine dame babbelen....

Oh, ladies....bijna weekend.....maar @Viona, balen zeg, vier ochtenddiensten. Wat voor werk doe je?

11. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ook even van mij een korte reactie.
    Ik doe het op het moment erg rustig aan wat soms ook wel eens saai word hoor.... Eerst uitslapen, dan ontbijten en ff achter de pc... DOuchen, op de bank lezen. Na de lunch smiddags naar bed waar ik gewoon dik anderhalf uur slaap elke keer weer... Kan haast niet anders dat dinsdag mijn bloeddruk weer gezakt is he ;)

Heej Manuela, onze wieg lijkt superveel op die van jullie joh! Echt grappig, tis ook een schommelwieg, mn ma heeft hem alleen nog niet opnieuw bekleed als dat gebeurd is zet ik hem in mn album. Maar wel leuk zeg...

Fijn weekend iedereen!

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hoi hoi,

Was helaas alleen nog maar vruchtzakje met eierdooier te zien.
    Dus nog geen kindje :(
    Ik ben morgen 6weken en op de echo 5.
    Komt vaker voor zei ze omdat het nog zo vroeg is.
    Was wel even geschrokken omdat vorige x ze ook achter liepen.
    Maar moest me geen zorgen maken zei ze en zag er verder allemaal goed uit.
    Vorige x was vruchtzakjes erg misvormd en nu mooi rond.
    Maar baal als een stekker.
    En heb spijt dat ik zo vroeg gegaan ben :rolleyes:

13. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ik werk in de luchthavenbeveiliging, op Rotterdam Airport. Lekker rustig, geen gestress, prima werken daar. Maar ja..ik heb enorm vaak dat ik echt even tussen uit wil.. nog zo'n acht en een halve week en dan ben ik er zestien weken vanaf..

14. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Misschien heb je een weekje later je eisprong gehad..dus valt het misschien allemaal mee..zal voor je duimen!

Bij mij was mijn eisprong twee weken later..dus was inene twee weken minder. Weet niet of bij jou ook zo kan zijn?

Als je eindelijk weer zwanger bent kan je natuurlijk ook nier wachten..is niet raar..dus spijt hoef je niet te hebben.

15. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Wat een supergoed idee! :eek: Ik heb ook 3 katten en nu al moeite om ze overal af te houden.
    Trouwens, ik twijfel nog over een wiegje op onze kamer, maar eigenlijk vind ik het ook wel leuk. Zal eens op marktplaats neuzen. :p

Moon, het komt vast goed joh! Als ze nu al vond dat het vruchtzakje er goed uitzag in tegenstelling tot de vorige keer, dan is dat echt wel een goed teken hoor! ;)

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ viona

Eisprong kan niet later geweest zijn heb pregnyl gehad die laat het eitje springen dan weet je ongeveer dat ie binnen 24 a 48 uur springt.
    Dus mijn berekening klopt dan wel.
    Maar goed wachten het af.
    Ben wel voor kleintje wezen shoppen haha.
    Kon het niet laten.
    Maar ik ga nu lekker even slapen ben al vanaf 4 uur op.

@ clau

Vast wel, geduld is een schone zaak :D

Liefssss

17. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    He Moon, balen zeg, dat er niet meer te zien was!
    Misschien een late innesteling... volgende week weer een echo en hopelijk dan wel echt een kindje! :D

18. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0

19. anja1969

anja1969 Actief lid

29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Hallo iedereen,

Wat wordt er veel gekletst.

@Moon, maak je niet al te druk. Bij mij was met 6 wkn 3 dagen maar een heel klein rijstekorreltje te zien. Ik lag en lig precies op schema.

Vanmorgen weer een echo gehad. Had verwacht dat het een korte echo zou zijn, maar ze nam er ruim de tijd voor (bijna een half uur)
    De beeb was gedraaid en lag met het hoofd naar beneden. Het was wel zo duidelijk, heb het nog niet eerder zo gezien (ook niet bij de andere kids)
    Hij lag lekker vruchtwater te drinken, dat was zelfs zichtbaar.
    We hadden een andere echoscopist als de vorige keer en ze heeft ook nog even naar het geslacht gekeken omdat ik zelf wel twijfels had.
    Het is echt een jongen met een flink 'klok-en-hamer-spel' Was op de echo goed te zien. Volgens de echo wben ik 22 wkn 2 dgn, dus dat klopt precies.

Vanmiddag heb ik het huis vol visite en morgenmiddag/avond ook.
    Morgenochtend alleen een vriendin van mij, die de hele dag blijft.

Ik zal ook eens proberen volgende week wat foto's te plaatsen van de echo's en van de babykamer zoals die er nu uit ziet (chaos!)
    Volgende week zaterdag wordt íe behangen.

Iedereen veel plezier bij de echo's, controles en alle verder activiteiten,klussen ed

groeten,

Anja

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ judy

Hihi... zou maar zo kunnen.
    Maar dan klopt z'n sperma test niet :oops: moet 15 ofzo zijn en was 67 :oops:

Maar ben alweer wat rustiger.
    Komt dan gewoon even hard aan en je wilt niet nog is een mk.
    Dat gun je je ergste vijand niet eens.

@ anja

:) dus kon echt niet missen dat het een jochie is ;)

Deel Deze Pagina