Gefeliciteerd bibi, kom er gezellig bij. Ik vind juni een geweldige maand een een beeb te krijgen, ben zelf de derde jarig. Ik hoop dat we samen gezellig kunnen gaan kletsen en dat er veel meer bij komen.
Dat hoop ik ook. Ben het helemaal met je eens dat juni een heeele mooie maand is. Jij trouwens ook nog gefeliciteerd. Heb het momenteel helaas nogal druk, maar ik hoop dat ik hier toch nog regelmatig kan verschijnen om lekker te kletsen en oze ervaringen te delen. Heb jij je al bij de HA/VK gemeld?
Ha juni-mama's gefeliciteerd! Ik zie dat jullie al met z'n 3-en zijn. dat gaat lekker! Ik hoop dat er nog veel zullen volgen. Zelf ben ik een mei-mama (kan het zelf nog niet helemaal geloven, maar maandag de echo dus wie weet wordt het dan allemaal wat realistischer) en dat lijkt nog zover weg. terwijl jullie alweer voor juni zijn. Lekker genieten en hopenlijk krijgen jullie niet veel last van de bekende kwaaltjes.
Ik heb nog geen HA gebeld, ik wacht tot ik in de 6de week ben, want eerder heeft weinig zin. De ass. maakt een afspraak voor in week 7 dus ik bel volgende week in het midden van de week wel ff. Bij mij doet de HA alles nog zelf, dus ik hoef niet naar de verloskundigen praktijk hier in het dorp. Aan de ene kant wel jammer, maar als je daar loopt en je bent 8 weken, weet gelijk heel het dorp het, dus ik blijf wel lekker anoniem bij mij HA.
Wat gezellig nog een zwangere! Van harte gefliciteerd! Ik heb vanochtend nog een test gedaan van kruidvat, en jahoor een nog iets duidelijker streep dan gister
Leuk he dat testen, het blijft leuk om die streep te zien verschijnen. \/ Heb jij al de vk of HA gebeld? Ik wou dat volgende week doen, maar ik denk dat ik wel eerder bel want ik moet vragen of ik verder kan met mijn neusspray, dat is een speciale, en er staat op dat je contact moet opnemen met je HA als je zwanger bent. Ik denk dat ik morgen dus maar ff bel.
Ik ga volgende week even bellen. Als ik jou was zou ik ook even bellen en vertellen van de neusspray! Ik heb net een leuk shirt besteld op simplycolors met de tekst: Geef mij maar een dikke kus want ik word grote zus! En die trekt mijn dochter dan aan ben benieuwd.
Hallo Aanstaande Junimama's! Als eerste natuurlijk van HARTE gefeliciteerd! Vanaf nu word alles lekker spannend Het gaat als een trein, ook ik ben een Juni mama alleen dan wel van vorig jaar! Dus een jaartje geleden was ook ik zwanger (wat gaat het hard!) Ik ben het met Sonnie eens. In Juni worden knappe kindjes geboren hihi Het gekste is, zodra jullie kindjes komen zijn onze ukkies al een jaar! WOW! We houden jullie natuurlijk ook in de gaten want ben wel benieuwd of er ook een junimama op dezelfde dag als ons jongetje gaat bevallen Ik was uitgerekend voor 10 -06-06 maar ons jongetje is geboren op 15-06-06 Nou Nieuwe junimama's zet um op! Liefs, Gaby
hallo juni-mama's. ik heb vanmiddag positief getest! ik ben alleen nog niet 100% zeker. ik test morgen en zaterdag nogmaals en dan hoop ik me hier officieel te melden. liefs elfje
Ohh gezellig het wordt al drukker Als je 2 streepjes is is gewoon positief hoor, ik had ook een heel licht streepje die je echt bijna niet zag, maar ben ook echt zwanger.
Ja vind mei en juni ook erg mooie maanden, bij onze eerste was het in 1 keer raak, dus hadden we nu een beetje gepland, voor zover je kunt plannen, want had net zo goed veel langer kunnen duren, en het is nu afwachten of alles goed gaat.
Het wordt hier steeds gezelliger, allemaal gefeliciteerd dames! \/ PPff ik kan met de handbal erg merken dat mijn conditie achteruit gaat! Wel erg snel, maar als ik een paar keer heen en weer loop dan heb ik het al benauwd.dat heb ik anders niet. Hebben jullie al wat kwaaltjes?
Hoi ik heb met de predictor test getest, en had licht roos stipje, dus ga ervan uit dat ik zwanger ben. MOrgen haal ik nog eens een test van het Kruidvat, dan pas zal ik helemaal overtuigd zijn. Ik heb wel een raar gevoel, rugpijn, linksonder steken, toen ik iets opraapte van de grond had ik pijn in de linkerzij,... Als alles goed verloopt ben ik uitgerekend voor 5 juni, vanavond al ouders en zus gebeld en op bezoek geweest bij schoonouders een goede zwangerschap toegewenst iedereen! groetjes flyke
Hoi ik heb met de predictor test getest, en had licht roos stipje, dus ga ervan uit dat ik zwanger ben. MOrgen haal ik nog eens een test van het Kruidvat, dan pas zal ik helemaal overtuigd zijn. Ik heb wel een raar gevoel, rugpijn, linksonder steken, toen ik iets opraapte van de grond had ik pijn in de linkerzij,... Als alles goed verloopt ben ik uitgerekend voor 5 juni, vanavond al ouders en zus gebeld en op bezoek geweest bij schoonouders een goede zwangerschap toegewenst iedereen! kan iemand mij helpen, ik begrijp het niet, op andere website kom ik het volgende: Je bent nu in de: 5e week Dat betekent dat je dus 4 weken zwanger bent. Maar volgens mijn banner hier zit in pas in de 4e week? Mijn laatste ongi was 29/08 en heb cyclus van 28 dagen. OF welke cyclus moet ik nu nemen? na stop pil 28 dagen en dan bij echte start, cyclus 24,25,26 en nu zwanger. Eigenlijk ben ik dan ook zwanger geworden in ronde 3, ipv 4, die stop van de pil tel je dan niet mee? Help zeg, sorry voor al die vragen, ik ben nog altijd beetje beduusd vrees ik... groetjes flyke[/quote]
Gewoon de eerste dag van je laatste menstruatie nemen....bij mij was dat 25 aug dus ik sta nu op 4 weken en 4 dagen (ze noemen dat ook wel je 5e week)....beetje ingewikkeld maar om het makkelijk te maken...je bent vier weken en een paar dagen en dus meer dan 4 weken...vandaar in 5e week). Kun je het volgen? De Regel van Naegele luidt als volgt: Neem de eerste dag van de laatste menstruatie Tel daar negen maanden bij op Doe er vervolgens nog een week (zeven dagen) bij